Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

2 hours ago, sotiris said:

Με το σκεπτικό του να διακαιλογήσεις το αυξημένο κόστος αγοράς. Ακόμη και στα μεταχειρισμένα στην Ελλάδα, τα diesel κρατάνε παράλογα υψηλή τιμή μεταπώλησης. Βλέπεις π.χ. 1.3 multijet punto του 2003 να είναι ακριβότερο από το 1.4 sporting (το δικό μου) ενώ είναι και άδειο από εξοπλισμό, και παράνομο να κυκλοφορεί Αθήνα / Θεσσαλονίκη (θες Euro5). 

 

Τώρα στα μεταχειρισμένα και εξωτερικό ο μόνος λόγος που προτίμησα να πάρω το Stilo Abarth από ένα αντίστοιχο diesel ήταν η διαφορά στα χιλιόμετρα, συνήθως Αγγλία τα σκίζουν τα diesel ενώ με τα βενζινοκίνητα κάνουν πολύ λιγότερα km. Η αλήθεια είναι ότι είχα δοκιμάσει να πάρω ένα Punto HGT multijet αλλά είχε το θέμα με τα χιλιόμετρα και ελεεινές φθορές παντού. Αυτά βέβαια ισχύουν για την κατηγορία μέχρι 1000-1500 λίρες, αν πας στα 2000-3000 βρίσκεις πολύ καλύτερα αυτοκίνητα, αλλά πάντα είναι θέμα budget.

 

Αν συνεχίσει να αποβαίνει άκαρπη η αναζήτηση εργασίας εδώ Άθενς, το επόμενο UK car θα είναι η Quattroporte 4.2, πάνε γύρω στις 10κ λίρες. Κι ας καίει λίγο παραπάνω!

 

Μα υποτίθεται ότι όταν θα θες να πουλήσεις το μεταχειρισμένο diesel που λες ότι αγόρασες ακριβότερα, θα το πουλήσεις και ακριβότερα. Όσο για τα χιλιόμετρα, δεν τα φοβάμαι σε ένα diesel (βλέπε τα ΤΑΞΙ). Αγόρασα το δικό μου με 280 χιλιάδες και τον επόμενο μήνα θα το βάλω αγγελία να φύγει. Ελπίζω να το δώσω όσο το πήρα, ίσως και λίγο παραπάνω, γιατί έφτιαξα κάποια πράγματα. Φυσικά θα το ξανασυζητήσουμε όταν το δώσω.

Όσο για τα πολλά χιλιόμετρα, να πω ότι για να δεις αν ένα μοτέρ είναι πεσμένο ή όχι υπάρχουν 3 τρόποι.

1. Να το δυναμομετρήσεις.

2. Να κάνεις ένα "φιλικό άνοιγμα" (κόντρα δηλαδή :p) με ένα ίδιο, το οποίο ξέρεις ότι είναι άριστο ή δυναμομετρημένο.

3. Να δεις την τελική του.

 

Το δικό μου λοιπόν, το station wagon του δίνει η BMW τελική 216 Km/h (στις 4000 στρ./λ. όπου και βγάζει τη μέγιστη ισχύ). Στην ευθεία είδα στο GPS 221 και σε μια κατηφόρα, γυρίζοντας από Μόναχο, έπιασε 235 (πάντα autobahn χωρίς όριο). Οπότε στο μυαλό μου είμαι ήσυχος ότι το μοτέρ είναι υγιές. Το μόνο που του έκανα ήταν ένα καθαριστικό εισαγωγής diesel της LIQUI MOLY No 5168.

Ακόμα και στο 325 που έχω στην Ελλάδα, χιλιόμετρα πάνω από 200 χιλιάδες δεν με φοβίζουν. Έχω κάνει μέτρηση συμπίεσης και οι 6 είναι μια χαρά. Και φυσικά αυτό φαίνεται και στο δρόμο.

 

Τώρα αν το αμάξι σου είναι κατηγορίας 1000-1500 λίρες που λες, μπορεί και να ισχύουν αυτά που λες. Αλλά αν δεν μπορείς να δώσεις τις 3000 που λες, μην πάρεις αμάξι καλύτερα.

Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος PetrosD έγραψε:

 

Τώρα αν το αμάξι σου είναι κατηγορίας 1000-1500 λίρες που λες, μπορεί και να ισχύουν αυτά που λες. Αλλά αν δεν μπορείς να δώσεις τις 3000 που λες, μην πάρεις αμάξι καλύτερα.

 

Βασικά στην αγγλία με 3000 λίρες παίρνεις αμαξάρα σε δεξιοτίμονο.

Τα ζ4 10ετίας που εδω τα εχουν ~10000, κάνουν γύρο στα 3000 τα δεξιοτίμονα.

Δες και στο car throttle το τυπάκι που είχε πάρει merc c diesel χρεπι (αλλά πήγαινε) 300  λύρες και mitsuba space star 200-250 λιρες.

Εδω ο μέσος όρος στο car.gr για τα space star είναι 2500 ευρό...

 

Φιλαράκια που είχαν πάει για σπουδές αγόραζαν ότι είχαν αποθυμένο εδώ εκεί για πλάκα.

Και όταν έφευγαν δεν τα πουλούσαν. Τα άφηναν ο ένας στον άλλο...:D

Μου έλεγε κολλητός πως είχε αφήσει σε φίλους αγγλία μια χαρά roverάκι 414 και είχε γυρίσει εδω και οδηγούσε ενα visa πολύ υποδεέστερο απο το rover.

Έγινε επεξεργασία από uhu
Link to comment
Share on other sites

θεωρίες παλι .... http://www.newsbomb.gr/oikonomia/news/story/797743/teli-kykloforias-2018-erxontai-sarotikes-allages-poioys-kaine-posa-tha-plirosete

 

Quote

Τη σύνδεση των τελών με το ύψος της τρέχουσας αξίας των οχημάτων.

 

Έγινε επεξεργασία από SirDiman
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, uhu said:

 

Φιλαράκια που είχαν πάει για σπουδές αγόραζαν ότι είχαν αποθυμένο εδώ εκεί για πλάκα.

 

Το καλύτερο έκαναν, μακάρι να μπορούσα κι εγώ να αγοράσω ό,τι αμάξι είχα απωθημένο κι εδώ στη Γερμανία. Αλλά αυτά που δεν είναι σάπια, κρατάνε υψηλή τιμή.

Έγινε επεξεργασία από PetrosD
Link to comment
Share on other sites

Δε σε πιανω αλλα anyway.
Εγω το ειπα ενημερωτικα επειδη αναφερατε παραπανω για τιμες Αγγλιας..οχι οτι ειναι ιδανικο αμαξι.
Αλλα για σενα απο οτι καταλαβαινω κανενα δεν ειναι επιθυμητο αμαξι αν δε ξεκιναει το πρωτο γραμμα με B και να τελειωνει σε W
 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εντάξει, το μοτέρ της HONDA είναι απίστευτο! Καλοσχεδιασμένοι θάλαμοι καύσης, υψηλότατη απόδοση ισχύος ανά λίτρο, 9άρες, όπως λες! Βελτιωμένο μέχρι τέρμα από τη μάνα του.

Το άλλο της BMW, είναι σχετικά καινούριο και δεν έχω ασχοληθεί μαζί του. Φαντάζομαι όμως, ότι ως turbo, με πρόγραμμα ή αλλαγή τουρμπίνας θα παίρνει πολλά άλογα.

Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος PetrosD έγραψε:

 

Το καλύτερο έκαναν, μακάρι να μπορούσα κι εγώ να αγοράσω ό,τι αμάξι είχα απωθημένο κι εδώ στη Γερμανία. Αλλά αυτά που δεν είναι σάπια, κρατάνε υψηλή τιμή.

Δεν εχει σχέση με το ότι τα μεν είναι σάπια και τα δεν είναι καλά...

Εχει σχέση με το ότι είναι δεξιοτίμονα και δεν εχουν ζήτηση σε τρίτες φτωχές χώρες.

 

Μη ξεχνάς ότι χώρες σαν την ελλάδα και την αλβανία, (ναι δυστυχώς είμαστε στην ίδια μοίρα) αποτελούν την καλύτερη δεξαμενή για το ξεφόρτωμα της παλιατζούρας των γερμανών.

Έτσι και η γερμανία εχει τον αφρό στα αυτοκίνητα, νέα μοντέλα που δεν καίνε, δεν μολύνουν, δεν χρειάζονται συντήρηση και τα παλιά αμάξια των γερμανών κρατάνε μια σχετική αξία ώστε να μπορούν οι γείτονες κρατώντας μέρος των αρχικών χρημάτων τους να αγοράσουν καινούργια,που πολλές φορές κατασκευάζονται και απο τους ίδιους και με αυτόν τον τρόπο κρατιέται και η εσωτερική κατανάλωση ψηλά και προστιθέμενη αξία γυρίζει στην χώρα τους...

Ταυτόχρονα τα νέα μοντέλα είναι πιο fuel efficient και επιβαρύνουν λιγότερο το εμπορικό ισοζύγιο της χώρας, αφού χρειάζονται λιγότερα εισαγόμενα καύσιμα για να κινηθούν.

 

Το εχουν σχεδιάσει ωραία το σύστημα οι γερμανοί, για την πάρτη τους. Αφου δε φημίζονται και ιδιαίτερα για την γεναιοδωρία τους.:D

Αυτό το παραδέχομαι...

Έγινε επεξεργασία από uhu
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Τι ιδιαίτερο έχει δηλαδή η Αγγλία και έχει τόσο φτηνά παλιά αυτοκίνητα που δεν το έχει π.χ. η Γερμανία που θα είναι και από τις μεγαλύτερες αγορές της Ευρώπης;  :hmm:

 

____________________________

 

Να πω ότι η σύγκριση στην εικόνα είναι βούρτσα με πο..ρτατίφ ή θα με πείτε περίεργο;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, Nickzzz said:

Τι ιδιαίτερο έχει δηλαδή η Αγγλία και έχει τόσο φτηνά παλιά αυτοκίνητα που δεν το έχει π.χ. η Γερμανία που θα είναι και από τις μεγαλύτερες αγορές της Ευρώπης;  :hmm:

 

 

2 hours ago, uhu said:

Δεν εχει σχέση με το ότι τα μεν είναι σάπια και τα δεν είναι καλά...

Εχει σχέση με το ότι είναι δεξιοτίμονα και δεν εχουν ζήτηση σε τρίτες φτωχές χώρες.

 

Αφού το είπε. Έχουν το τιμόνι από την άλλη πλευρά. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Απο την λαθος πλευρα θες να πεις.....!!

Εντυπωσεις απο το aygo... 6.5 λτ τα 100 με πολυ ηρεμη οδηγηση....γυμνο τελειος,.... Grrrrr....6.5 lt και βενζινη...μου φαινεται μεγαλη πολυ η διαφορα στα λεφτα... :( κακομαθα.... 

Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος Nickzzz έγραψε:

Τι ιδιαίτερο έχει δηλαδή η Αγγλία και έχει τόσο φτηνά παλιά αυτοκίνητα που δεν το έχει π.χ. η Γερμανία που θα είναι και από τις μεγαλύτερες αγορές της Ευρώπης;  :hmm:

 

____________________________

 

Να πω ότι η σύγκριση στην εικόνα είναι βούρτσα με πο..ρτατίφ ή θα με πείτε περίεργο;

Βασικά ρίξε μια ματιά και θα καταλάβεις...

 

http://www2.autotrader.co.uk/

Untitled.png

Untitled.png

Untitled.png

Έγινε επεξεργασία από uhu
Link to comment
Share on other sites

Τί τιμές είναι αυτές;;;!!!:woot:

 

2 hours ago, Nickzzz said:

Να πω ότι η σύγκριση στην εικόνα είναι βούρτσα με πο..ρτατίφ ή θα με πείτε περίεργο;

 

Έχεις δίκιο να το λες αυτό. Το Honda είναι ένα σπορ μοτέρ υψηλών επιδόσεων, για ένα σπορ οδηγοκεντρικό αυτοκίνητο για petrolheads. Το άλλο είναι για την 328i του οικογενειάρχη ή του γιάπη.

Link to comment
Share on other sites

Το κόμπλεξ από πού το συμπεραίνεις; Εντάξει την αντιπάθεια. Ναι, αντιπαθώ όλα τα "λεγόμενα" SUV, όπως και όλα τα BMW X Series. Αλλά οι υπόλοιπες Πόρσε μου αρέσουν.

Έγινε επεξεργασία από PetrosD
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.