Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

απλά εγώ εννοώ στις 2800 που είναι ορθάνοιχτο το spoolaki ... σαν απόκριση...

Α! Υπόψιν ...... 100.00km ..... Δίσκο...πλατό..ρουλεμάν...γρανάζι πρωτης.... φιλακια...... :( 

 

ο,τι καινουργιο υπάρχει...δεν ειναι σαν τα παλιά...τα καινουργια είναι αναλώσιμα αυτοκίνητα...δυστυχώς πάλι επιβεβαιώθηκε αυτό....

Έγινε επεξεργασία από f117
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος f117 έγραψε:

δεν είναι της τουρμπίνας... άμα είσαι με 2800 και βλέπεις 0,7bar και πατάς δεν νομίζω οτι 0.1-0.2 παραπάνω που φτάνει...ο χρόνος για να φτάσει να είναι το lag... απόκριση γκαζιού...πεντάλ είναι το θέμα

Τωρα συζηταμε για 90 αλογα αμαξι, και πετρελαιο

Δε γινεται να μην υπαρχει μια καθυστερηση

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα σου έλεγα αν θέλεις να δεις διαφορά, στο λίνκ που σου έδωσα στην προηγούμενη σελίδα, πάρε το Racechip Ultimate και καλές βόλτες.

Να βάλεις τουλάχιστον κάτι που να αξίζει.

 

9 hours ago, f117 said:

απλά εγώ εννοώ στις 2800 που είναι ορθάνοιχτο το spoolaki ... σαν απόκριση...

Το ότι έχεις 2800 στροφές δεν σημαίνει πως υπάρχει spool από την τουρμπίνα (διορθώστε με αν κάνω λάθος).

Link to comment
Share on other sites

On 2017-6-4 at 8:12 PM, PetrosD said:

 

Είδες ότι μόνος σου αυτοαναιρείσαι; Λες ότι "σε βενζίνη όλα είναι σχετικά μάχιμα", αναφέρεις και 2-3 κουβαδάκια που νοίκιασες και τα συγκρίνεις με το άλλο κουβαδάκι το diesel το Fiesta.

 

Και μετά αναιρείσαι, λέγοντας ότι το 316d του φίλου σου πήγαινε απίστευτα! Τράβα βρες και κανένα 320d ή ακόμα καλύτερα 530d και τότε θα καταλάβεις τι εστί diesel με @@.

Το κακό με το συγκεκριμένο 316d είναι ότι ήταν ... δίλιτρο!

Στην Ελλάδα παίζει πολύ το μέχρι 1600. Κι εγώ λόγω τεκμηρίων θα προτιμούσα να έχω 2 αυτοκίνητα ή ένα αυτοκίνητο κι ένα σκάφος παρά 1 αυτοκίνητο μεγαλύτερου κυβισμού.

Τα μικρά diesel απ'ότι έχω καταλάβει θέλουν τουλάχιστον 100 άλογα για να πάνε, ανεξαρτήτως ροπής, και το έχουν παρακάνει με τα ψοφίμια. Π.χ. grande punto / punto evo, έβγαινε sporting με 95 άλογα βενζίηνς και σερνόταν, πάνε και το φέρνουν multijet με 85, δεν θα σέρνεται? Για να πηγαίνει θες 1.6 multijet και 120 άλογα, δηλαδή 20.000 ευρώ καινούριο (όταν έβγαινε). Με ελάχιστα παραπάνω έπαιρνες το abarth το οποίο δεν είχε σχέση, στημένο, φρενάρες κλπ. Γι' αυτό λέω ότι είναι αρκετά ακριβά τα σοβαρά diesel και είναι για συγκεκριμένες χρήσεις, δηλαδή κάποιον που γράφει πολλά χιλιόμετρα (σαν εμένα! - γι' αυτό το ψάχνω, κάνω 20κ το χρόνο).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, PetrosD said:

ΜΟΝΟ ΜΠΛΕ στο χρώμα! Πάρε μπλε.


Λοιπον , τελικα βρηκα  ενα γερμανικης παραγωγης μπλε G11 με ~ -20c degrees στα 6 ευρω το 1,5λ  ετοιμο

19 hours ago, PetrosD said:

ΜΟΝΟ ΜΠΛΕ στο χρώμα! Πάρε μπλε.


Λοιπον , τελικα βρηκα  ενα γερμανικης παραγωγης μπλε G11 με ~ -20c degrees στα 6 ευρω το 1,5λ  ετοιμο.

ελπιζω να μην εχω προβληματα

Έγινε επεξεργασία από SirDiman
Link to comment
Share on other sites

πριν 3 ώρες, το μέλος jax7480 έγραψε:

Εγώ θα σου έλεγα αν θέλεις να δεις διαφορά, στο λίνκ που σου έδωσα στην προηγούμενη σελίδα, πάρε το Racechip Ultimate και καλές βόλτες.

Να βάλεις τουλάχιστον κάτι που να αξίζει.

 

Το ότι έχεις 2800 στροφές δεν σημαίνει πως υπάρχει spool από την τουρμπίνα (διορθώστε με αν κάνω λάθος).

Εχω το racechip το ONE....αλλα το ειχα βγαλει γιατι πηγα αντιπροσωπια ...

πριν 1 ώρα, το μέλος PetrosD έγραψε:

 

Το κούρεψε η ροπή; :hehe:

 

Πλάκα πλάκα, μήπως είναι μόνο το συγχρονιζέ το πρόβλημα ή έσπασε κάνα δόντι;

Εσπασε...δοντια...τα ειδα...ητανε κολλημενα σε ενα μαγνητακι μου ειπε και μου τα εδειξε...μου ειπε επισης οτι παλια ηταν πιο χοντρα....ξεδοντιαστηκε....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, f117 said:

Εσπασε...δοντια...τα ειδα...ητανε κολλημενα σε ενα μαγνητακι μου ειπε και μου τα εδειξε...μου ειπε επισης οτι παλια ηταν πιο χοντρα....ξεδοντιαστηκε....

Το πίεζες πολύ σε εκκινήσεις? Δεν είναι η πρώτη φορά που ακούω για διαλυμένο κιβώτιο σε τογιότα, σιδεροφάγος φίλος μου είχε κουρέψει κιβώτιο σε άουρις πρώτης γενιάς στην 1η ή 2η βόλτα.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, sotiris said:

Το κακό με το συγκεκριμένο 316d είναι ότι ήταν ... δίλιτρο!

Στην Ελλάδα παίζει πολύ το μέχρι 1600. Κι εγώ λόγω τεκμηρίων θα προτιμούσα να έχω 2 αυτοκίνητα ή ένα αυτοκίνητο κι ένα σκάφος παρά 1 αυτοκίνητο μεγαλύτερου κυβισμού.

Τα μικρά diesel απ'ότι έχω καταλάβει θέλουν τουλάχιστον 100 άλογα για να πάνε, ανεξαρτήτως ροπής, και το έχουν παρακάνει με τα ψοφίμια. Π.χ. grande punto / punto evo, έβγαινε sporting με 95 άλογα βενζίηνς και σερνόταν, πάνε και το φέρνουν multijet με 85, δεν θα σέρνεται? Για να πηγαίνει θες 1.6 multijet και 120 άλογα, δηλαδή 20.000 ευρώ καινούριο (όταν έβγαινε). Με ελάχιστα παραπάνω έπαιρνες το abarth το οποίο δεν είχε σχέση, στημένο, φρενάρες κλπ. Γι' αυτό λέω ότι είναι αρκετά ακριβά τα σοβαρά diesel και είναι για συγκεκριμένες χρήσεις, δηλαδή κάποιον που γράφει πολλά χιλιόμετρα (σαν εμένα! - γι' αυτό το ψάχνω, κάνω 20κ το χρόνο).

 

Κρίμα για τη φορολογία της Ελλάδος, για μια ακόμα φορά. Ευτυχώς εμένα δεν μου αρέσουν τα καινούρια αυτοκίνητα και στα 10ετίας και πάνω, βρίσκει κανείς ενδιαφέρουσες επιλογές.

 

Επίσης διαφωνώ ότι τα diesel είναι μόνο για αυτούς που κάνουν πολλά χιλιόμετρα το χρόνο (πάντα έχοντας παλιό-μεταχειρισμένο στο μυαλό μου). Από τότε που πήρα το BMW E46 εδώ, έχω κάνει περίπου 8000 χιλιόμετρα (8 μήνες και 5 μέρες, άρα δεν μπορεί να πει κανείς ότι κάνω πολλά χιλόμετρα), με μικρότερη κατανάλωση από ένα βενζίνης και οικονομία άλλα 20% περίπου στην τιμή του diesel σε σχέση με τη βενζίνη. Επιπλέον είναι και turbo με 33 κιλά ροπής, οπότε για μένα είναι win-win-win situation. Τα 100 περίπου ευρώ παραπάνω στον ετήσιο φόρο, τα έχω βγάλει από την οικονομία καυσίμου.

 

4 hours ago, SirDiman said:


Λοιπον , τελικα βρηκα  ενα γερμανικης παραγωγης μπλε G11 με ~ -20c degrees στα 6 ευρω το 1,5λ  ετοιμο


Λοιπον , τελικα βρηκα  ενα γερμανικης παραγωγης μπλε G11 με ~ -20c degrees στα 6 ευρω το 1,5λ  ετοιμο.

ελπιζω να μην εχω προβληματα

 

Όχι έτοιμο λέμε.

 

 

Αλλά στην τελική δικό σου είναι το αμάξι, γιατί σκάω;

 

 

4 hours ago, SirDiman said:


Λοιπον , τελικα βρηκα  ενα γερμανικης παραγωγης μπλε G11 με ~ -20c degrees στα 6 ευρω το 1,5λ  ετοιμο

 

 

Και είναι και 3 φορές πιο ακριβό από αυτό που σου είπα εγώ.

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, f117 said:

Ναι το εχω πιεσει αρκετες φορες....ψευτικα τα καινουργια τουτου...για χρηση κυριας μονο...

 

Στα πολύ παλιά πάντως στα 100κ ήθελες ρεκτιφιέ :p 

14 hours ago, PetrosD said:

Επίσης διαφωνώ ότι τα diesel είναι μόνο για αυτούς που κάνουν πολλά χιλιόμετρα το χρόνο (πάντα έχοντας παλιό-μεταχειρισμένο στο μυαλό μου). Από τότε που πήρα το BMW E46 εδώ, έχω κάνει περίπου 8000 χιλιόμετρα (8 μήνες και 5 μέρες, άρα δεν μπορεί να πει κανείς ότι κάνω πολλά χιλόμετρα), με μικρότερη κατανάλωση από ένα βενζίνης και οικονομία άλλα 20% περίπου στην τιμή του diesel σε σχέση με τη βενζίνη. Επιπλέον είναι και turbo με 33 κιλά ροπής, οπότε για μένα είναι win-win-win situation. Τα 100 περίπου ευρώ παραπάνω στον ετήσιο φόρο, τα έχω βγάλει από την οικονομία καυσίμου.

 

Με το σκεπτικό του να διακαιλογήσεις το αυξημένο κόστος αγοράς. Ακόμη και στα μεταχειρισμένα στην Ελλάδα, τα diesel κρατάνε παράλογα υψηλή τιμή μεταπώλησης. Βλέπεις π.χ. 1.3 multijet punto του 2003 να είναι ακριβότερο από το 1.4 sporting (το δικό μου) ενώ είναι και άδειο από εξοπλισμό, και παράνομο να κυκλοφορεί Αθήνα / Θεσσαλονίκη (θες Euro5). 

 

Τώρα στα μεταχειρισμένα και εξωτερικό ο μόνος λόγος που προτίμησα να πάρω το Stilo Abarth από ένα αντίστοιχο diesel ήταν η διαφορά στα χιλιόμετρα, συνήθως Αγγλία τα σκίζουν τα diesel ενώ με τα βενζινοκίνητα κάνουν πολύ λιγότερα km. Η αλήθεια είναι ότι είχα δοκιμάσει να πάρω ένα Punto HGT multijet αλλά είχε το θέμα με τα χιλιόμετρα και ελεεινές φθορές παντού. Αυτά βέβαια ισχύουν για την κατηγορία μέχρι 1000-1500 λίρες, αν πας στα 2000-3000 βρίσκεις πολύ καλύτερα αυτοκίνητα, αλλά πάντα είναι θέμα budget.

 

Αν συνεχίσει να αποβαίνει άκαρπη η αναζήτηση εργασίας εδώ Άθενς, το επόμενο UK car θα είναι η Quattroporte 4.2, πάνε γύρω στις 10κ λίρες. Κι ας καίει λίγο παραπάνω!

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

50 minutes ago, GriGaS said:

αυτή θα είναι χειρότερη και από την 75 του @GoMaRστο τι θα σου ζητάει κάθε τρεις και λίγο.

Υπερβολες...

Απλα δουλευα για να την συντηρω.Κατα τα αλλα κιχ δεν εβγαζε :hehe:

 

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.