Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Μόλις τώρα, το μέλος f117 έγραψε:

yaris πετρέλαιο

Επειδή το έχω οδηγήσει και η Giulietta που οδήγησα ήταν πετρέλαιο, ένα θα σου πω. Οδήγησα την 1.6 - 105PS και ίσα που άγγιζα το γκάζι και ανέβαζε στροφές σαν τρελή.

Τρελή ροπή, απίστευτο τιμόνι, γενικότερα φοβερή σε όλους τους τομείς. Υστερεί όμως σε ποιότητα αλλά οδηγικά είναι αλλού.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 λεπτά, το μέλος UltraB έγραψε:

Βρε συ, για το μικρό λέγαμε, όχι την Giulia :p

Επίσης δεν θα αγόραζα καινούργιο.

Ρε πανέμορφα είναι δεν αντιλέγω.

Στα 3 desktop στην δουλειά εχω την 4c wallpaper!!! 

Αλλά απο μεταπωλητική είναι ότι να ναι.

Ασε που ενα μτχ auris με 100000 στο κοντέρ παίζει να αντέξει να κάνει τα επόμενα 100 φθηνότερα απο ότι ενα καινούργιο alfa του κουτιού:p

Link to comment
Share on other sites

πριν 1 λεπτό, το μέλος uhu έγραψε:

Ρε πανέμορφα είναι δεν αντιλέγω.

Στα 3 desktop στην δουλειά εχω την 4c wallpaper!!! 

Αλλά απο μεταπωλητική είναι ότι να ναι.

Ασε που ενα μτχ auris με 100000 στο κοντέρ παίζει να αντέξει να κάνει τα επόμενα 100 φθηνότερα απο ότι ενα καινούργιο alfa του κουτιού:p

Ισχύει αλλά εξαρτάται και από το τι ψάχνεις. Δυστυχώς η Toyota δεν μπορεί να σου προσφέρει οδηγικά κάτι τέτοιο με ίδιας κατηγορίας αμάξι.

Επίσης τους έχει βγει και το όνομα, με την καλή έννοια. Όχι αδίκως, άλλα, ναι...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Η αλφα είχε και εχει τρελό design και ανδρική οδηγοκεντρική θεώρηση των πραγμάτων.

Η 75 ήταν απο τα πιο όμορφα αντρίκια αμάξια της εποχής του, το ίδιο και η 155.

Τα σπορ της άφησαν εποχή και πάνε για κλασικά.

Πιστεύω πως όποιος ασχολούταν με αυτοκίνητο ανεξαρτήτος ηλικίας εχει και εναν καημό για κάποια αλφα.

 

Η δε 156 πριν κάτι χαζοfacelift για μένα είναι το πιο  ανατρεπτικό και πετυχημένο design sedan του αιώνα που πέρασε.

Ούτεη bmw που φτιάχνει κατά κοινη πραδοχή κουκλιά κατάφερε αυτό που η αλφα κατάφερε με την 156.

Να φτιάξει ενα μοντέλο που να είναι φρέσκο σαν καινούργιο σχέδιο και εξωτερικά και εσωτερικά ακόμα και σήμερα 20 χρόνια μετά!

 

Η giulieta δανείζεται ακόμα και σήμερα ενα πολύ μεγάλο κομμάτι του τότε σχεδιασμού!!!

 

Πραγματικά το μόνο sedan 20 χρονών που θα μουν περήφανος να το εχω σήμερα.

Βάλε δίπλα του ολα τα αυτοκίνητα της εποχής για να καταλάβεις το επίτευγμα.

Carina, Vectra, 406, Xantia, Laguna, Accord, Passat του 97, Mondeo του 97.<_<

 

Δυστυχώς λίγοι εκτίμησαν το επίτευγμα τόσο ώστε να παραβλέψουν το κόστος συντήρησης και το πλήθος και την συχνότητα των βλαβών.

Γι αυτό και βλέπεις στο δρόμο ελάχιστα αλφα ενω πανάσχημα ιαπωνοκορεάτικα που σε πονάν τα μάτια και μόνο που τα κοιτάς, αλλά με μαζέματα τσουλάνε κανονικότατα, βλέπεις μιλιούνια...

Ακόμα και του 90 βλέπεις ιάπωνοκορεάτες sunny, micra, starletάκια swiftάκια και accent με καμένα χρώματα σκασμένα βερνίκια να ετοιμάζονται να φύγουν κομμάτια απο την σκουριά και τη σαπίλα, που όμως παίρνουν και πάνε...

Τα άλφα να αντέξουν το ίδιο δεν...

 

Και το θέμα δεν είναι η εικοσαετία το θέμα είναι και στα πρώτα χρόνια της συμβίωσης πχ 8ετία πόσες ζημιές και στεναχώριες μπορεί να σου δώσει μια αλφα, που υποτίθεται ότι τρως τον αφρό απ ταμάξι και δεν πρέπει να κάνεο κιχ...

 

Νομίζω πως ο Κλάρκσον εδω τα εξηγεί όλα για την alfa

Ειδικά με την τελευταία του φράση.:lol:

 

Έγινε επεξεργασία από uhu
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, uhu said:

Η αλφα είχε και εχει τρελό design και ανδρική οδηγοκεντρική θεώρηση των πραγμάτων.

Η 75 ήταν απο τα πιο όμορφα αντρίκια αμάξια της εποχής του, το ίδιο και η 155.

Τα σπορ της άφησαν εποχή και πάνε για κλασικά.

Πιστεύω πως όποιος ασχολούταν με αυτοκίνητο ανεξαρτήτος ηλικίας εχει και εναν καημό για κάποια αλφα.

 

 

 

Με φωναξε κανεις ; :D

75 trofeo 1.800cc πριν χρονια !

Αμαξι-δασκαλος και ερωτας..Πολυυυ μπροστα για την εποχη του.


Η δε giulia απλα ειναι φαπ φαπ.
Και η giulieta ειναι ενα παρα πολυ καλο συμβατικο αμαξι.Τελος

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, uhu said:

Πάντως personal speaking αν πάει να μου στρίψει εμένα το τιμόνι θα του σπάσω ότι εχει και δεν εχει.

Άραγε είναι direct drive το μοτέρ που δίνει την ανάδραση.:D

Δεν στρίβει μόνο του αν αγγίξεις το τιμόνι. Μόλις αγγίξεις το τιμόνι το auto pilot απενεργοποιείται ακαριαία. Το collision warning όμως θα σε φρενάρει αυτόματα. Πλέον μετά από update έχει και πλαϊνό collision warning.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, astrolabos said:

20k για χιλιάρι; 

 

Και νόμιζα πως μόνο σ'εμένα μου φάνηκαν πολύ ανεβασμένες οι τιμές. Εντάξει, 1500αρι αυτοκίνητο με turbo για να είναι και γλήγορο, 30.000€.

Απλά το όλο σκηνικό με τα κυβικά, τα μαμημένα τέλη κυκλοφορίας και τις τιμές στη βενζίνη έχουν κάνει την αγορά σκ@τά τελείως δηλαδή.

Αν δεν υπήρχαν όλα τα παραπάνω, ούτε οι μέτοχοι της Honda στην Ελλάδα θα αγόραζαν το νέο Civic με 30.000€.

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Βασικά οι τιμές ψιλονορμάλ είναι. Αν υπολογίσεις ότι απο το 2000 ας πούμε ένα μικρό έκανε 3-  εκατομμύρια, ένα μικρομεσαίο της σειράς έκανε 4+ και ενα μεσαίο 5,2+

Βάλε πληθωρισμό 15 χρόνων, βάλε ότι όλες οι κατηγορίες έχουν μεγαλώσει, μακρύνει τόσο που ουσιαστικά το μικρό του σήμερα είναι μικρομεσαίο του χθες... 

 

Οι αποδοχές στην ελλάδα είναι που έχουν το πρόβλημα.:hehe:

Για οποιαδήποτε άλλη χώρα του βορρά στην EE παίζει να φθήνυναν κιόλλας αναλογικά.

 

Για την giuleta παραπάνω έκραζα γιατί 37-38 poy ξεκινάει άμα το κάνεις σε δρχ πάει 13 μύρια, τιμές bmw mercedes και audi...  

Και παλιά οι αλφα πουλιόντουσαν με premium στην τιμή αλλά τώρα το ξεχύλωσαν...

 

Ε όχι όσο και να μου αρέσει το design τους θα έπαιρνα το γερμανικό.

Δηλαδή έχασαν όποιο πλεονέκτημα είχαν κάποτε στην τιμή...

Έγινε επεξεργασία από uhu
Link to comment
Share on other sites

πριν 9 ώρες, το μέλος uhu έγραψε:

Ασε που ενα μτχ auris με 100000 στο κοντέρ παίζει να αντέξει να κάνει τα επόμενα 100 φθηνότερα απο ότι ενα καινούργιο alfa του κουτιού

Κάπως έτσι σκέφτηκα και εγώ όταν απέκλεισα το Mito πριν από 7μιση χρόνια...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites


Γιαννη, να το βλεπεις συμφωνα με τον ανταγωνισμο και στην κατηγορια που ανηκει το καθε αμαξι.
Αυτος που θα παρει αλφα ρομεο, δε θα το παρει για μακροζωια.Ξερει πολυ καλα τι παιρνει.

@GriGaS ενας ΒΑΣΙΚΟΣ λογος που θα απεκλεια το Μιτο θα ηταν οτι εχει 2 πορτες οπως και καθε αμαξι διπορτο.
 

Έγινε επεξεργασία από GoMaR
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως με τα γερμανικά και τους Γερμανούς είμαι προκατηλειμμένος και δεν τους πάω μία. Λαδώνουν το μισό ειδικό τύπο και κατέχουν τον άλλο μισό και τα αυτοκίνητά τους δεν είναι τόσο αξιόπιστα όσο λένε. Έχουν καταφέρει να είναι σχεδόν εκτός κριτικής σε πολλά θέματα και το να είμαστε πολύ αυστηροί με τα ανταγωνιστικά μοντέλα. Για παράδειγμα έχει καθιερωθεί η άποψη ότι μία Alfa Romeo πρέπει εξορισμού να είναι φθηνότερη από μία BMW επειδή έτσι. Βέβαια υπάρχουν κάτι λίγα μοντέλα τους για τα οποία δεν μπορώ να αντισταθώ στο να παραδεχτώ ότι μου αρέσουν κι εμένα αλλά ακόμα κι αυτά δεν θα τα αγόραζα :).

Link to comment
Share on other sites

Το ακριβώς αντίθετο, οι Alfisti είναι απο τους φανατικότερους συλλέκτες , θα προτιμήσουν να γίνουν

δωρητές σπέρματος για να πληρώσουν το τελευταίο service για ψαλίδια-ιμάντες

που βγήκε κάπως αλμυρό αλλά έχεις αμάξι με χαρακτήρα , ψυχή , passion κλπα 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

εγω παντως εδωσα την Α75 και απεκτησα λεφτα στο πορτοφολι μου :hehe: και το βασικο.Καθολου αγχος!

Αυτο το πραγμα που δουλευα για να το συντηρω δε θα το ξανα ζησω για αμαξι.Επισης αυτο που βλεπω και "¨κοροιδευω" τους οδηγους που ειναι μονιμα με ενα καπο ανοιχτο και πιστευουν οτι ειναι φυσιολογικο, δε το κανω.
Αν ποτε η οικονομικη μου δυνατοτητα ομως μου επιτρεπει να παρω μια giulieta η κατι αντιστοιχο και διαβασω οτι εχει βελτιωθει σε αξιοπιστια η ιταλιδα, ναι θα ξανα προτιμησω αλφα.
Πιστευω οτι σε σχεση με παλια εχει κανει αλματα βελτιωσης η αλφα και σε συνδιασμο με το design, γεωμετρια πουλαει!

@Thresh86 οι φανατικοι alfisti ειναι ετσι οπως τους περιγραφεις!!


 

Έγινε επεξεργασία από GoMaR
Link to comment
Share on other sites

Γενικά οι alfa είναι περίεργα αυτοκίνητα. Η προσωπική μου άποψη είναι οτι το όλο θέμα με τα προβλήματα είναι καθαρά θέμα τύχης. Στην οικογένεια έχουμε μια alfa 156 του 2001, το αυτοκίνητο το χρησιμοποιώ αποκλειστικά εγώ απο το 2011. Προβλήματα 0, πραγματικά κανένα απολύτως πρόβλημα. Σίγουρα φαίνονται τα χρόνια της μιας και όπου νάναι θα χρειαστεί δίσκο και το τιμόνι έχει βαρύνει λιγάκι, πέραν αυτών όμως το αυτοκίνητο είναι υποδειγματικό. Φρένα και κράτημα απο άλλο πλανήτη, ποιοτικά είμαι εξαιρετικά ικανοποιημένος μιας και τίποτα δεν έχει ξεφτίσει ούτε μέσα ούτε έξω. Ξέρω, επίσης, πολλούς πολλούς άλλους που δεν έχουν κανένα πρόβλημα με τις alfa τους.

 

Βέβαια, τα service της τα κάνει στην ώρα της, ιμάντες, λάδια, ξίδια, αμορτισέρ, ελαστικά, φρένα όλα στο πρόγραμμα. Τα πληρώνω ακριβότερα απο τον ιαπωνοκορεάτη, αλλα είναι εν γνώση μου και μου το ανταποδίδει με το να την ευχαριστιέμαι οταν βολτάρουμε.

 

Φιλαράκι με VW, πάντως, δεν πληρώνει τραγικά λιγότερα απο εμένα στο service. Οπότε επανερχόμαστε στο αρχικό συμπέρασμα, όλα είναι θέμα τύχης.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Η γνώμη μου , βλέποντας τους δείκτες αξιοπιστίας παγκοσμίως εδώ και αρκετά χρόνια ,

με οδηγεί να πιστεύω οτι σίγουρα δεν είναι θέμα τύχης αλλά συμφωνία λογιστικού τμήματος εταιρίας 

και τμήματος marketing- προώθησης.

 

Δηλαδή , υπάρχουν core values για κάθε εταιρία ή τουλάχιστον υπήρχαν.

Αν η Alfa-BMW-VW  , και η κάθε Alfa-BMW-VW , θεωρεί οτι το π.χ 1000άρικο το χρόνο για μικροβλάβες

είναι αποδεκτό απο έναν πελάτης της φίρμας που ψάχνει την οδηγική συμπεριφορά, εμφάνιση κλπα,

προχωρά και κατασκευάζει το αυτοκίνητο και ξοδεύει το R&D με συγκεκριμένο τρόπο κατα προτεραιότητα 

(design-οδηγική συμπεριφορά-ποιότητα-αξιοπιστία).

 

Αντίθετα, η κάθε Toyota-Honda-Mitsubishi γνωρίζουν οτι κάτι τέτοιο δεν θα ήταν αποδεκτό 

αλλά αντίστοιχα δεν υπάρχουν και ιδιαίτερες απαιτήσεις σε design - σπορτίφ συμπεριφορά 

αφού απευθύνονται σε διαφορετικό κοινό που πρώτα θέλει να μετακινείται απο Α-> Β και μετά τα 

υπόλοιπα.

 

Μέσες άκρες φυσικά, γιατί και η Toyota έχει το εκπληκτικό GT86 και η BMW την "εκπληκτική" σειρά 2.

 

Τα αυτοκίνητα που συγκεντρώνουν τα περισσότερα χαρακτηριστικά απο τα ανωτέρω

(και πονοκεφαλιάζουν τους λογιστές συνήθως ) είναι και τα λεγόμενα sweet spots a.k.a λαχεία.

 

Η Alfa είναι ειδική περίπτωση , όχι τόσο για τα αυτοκίνητα της, που έχουν προκαλέσει ένα σκασμό συζητήσεις

αλλά για την πολυτάραχη πορεία της, το παρελθόν της, τις αναβολές κλπα.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος GoMaR έγραψε:

ενας ΒΑΣΙΚΟΣ λογος που θα απεκλεια το Μιτο θα ηταν οτι εχει 2 πορτες οπως και καθε αμαξι διπορτο.

Αν σου πω ότι πήγαινα για δίπορτο Yaris και με έπεισε α) ο πωλητής στην Toyota που μου είπε ότι αν θελήσω να το πουλήσω δε θα βρίσκω αγοραστή και β) ένας φίλος που μου έδειξε πόσο δύσκολο είναι να βάλει και να βγάλει τον γιο του από το παιδικό κάθισμα στο δίπορτο 207....

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.