Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

On 4/12/2017 at 2:08 PM, f117 said:

και πόσες επιλογές σου δίνει?? και μια φωτό απο πού και πως το έχεις πιάσει εκεί που το έβαλες??

Φωτό για τις επιλογές και το πως έχει τοποθετηθεί όταν γυρίσω Οσλο γιατί τώρα είμαι Ελλάδα. Οι επιλογές νομίζω είναι stock, performance και race. Με το performance να είναι στα 380 άλογα περίπου με 77 κιλά ροπή αν θυμάμαι καλά και το race 406 άλογα και 79 κιλά ροπή. Η τοποθέτηση ήταν λίγο δύσκολη για το κουτί γιατί στο χώρο του κινητήρα δεν υπάρχει χώρος πουθενά. Το βόλεψα όμως.

Έγινε επεξεργασία από jax7480
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

On 20/3/2017 at 10:54 AM, Thresh86 said:

@fuz10n

Για ένα Fiesta 1.6 του 2009 αναλόγως στυλ οδήγησης , καιρικές συνθήκες, φορτωμένο (θα έχεις φορτώματα μικρέ ©  ) κλπα 

έχουν παρατηρηθεί τα εξής :

 

- 12L/100 μέση κατακαλόκαιρο να ανεβαίνεις Λαμπράκη , Πειραιά, σημειωτόν 

- 10L/100 μέση για συνήθη flat πόλη , με μέση ταχύτητα < 30km/h  (αρκετό σταμάτα ξεκίνα και βαρύ  πόδι) 

- προσπάθεια στις ίδιες συνθήκες με πιο ελαφρύ πόδι απέδωσε γύρω στα 7.5L/100 - 8L 

- Εθνική , 110-120 km/h , άνευ AC , 6.2L/100 περίπου

- επαρχιακό δρόμο 80kmh/5η , 5 και κάτι ψηλά

 

 

Για στατιστικούς λόγους και μόνο: (2005 BMW E46 320d diesel)

- 9.3L/100 μέση για συνήθη flat πόλη , με μέση ταχύτητα < 30km/h  (χωρίς σταμάτα ξεκίνα και βαρύ  πόδι) 

- <8.9L/100 μέση για συνήθη flat πόλη , με μέση ταχύτητα < 30km/h  (χωρίς σταμάτα ξεκίνα και προσπάθεια οικονομίας) 

- Εθνική , 100-120 km/h , άνευ AC , 5.7L/100 περίπου

 

On 20/3/2017 at 0:42 PM, sotiris said:

Ο χρυσός κανόνας του trip computer είναι ότι καις 1 λίτρο πάνω από αυτό που γράφει.

Προσωπικά δεν θέλω να το σκέφτομαι οπότε δεν κάνω μετρήσεις ακριβείας :p 

 

Όχι δεν είναι κανόνας αυτό. Είναι ανάλογα το αυτοκίνητο. Για παράδειγμα, το παραπάνω όχημα, όταν γράφει γενική κατανάλωση, από γέμισμα σε γέμισμα 9, τότε η πραγματική είναι 8,7 περίπου. Αυτό πάντα προσπαθώντας να βάζω τη μάνικα το ίδιο μέσα στο σωλήνα ανεφοδιασμού και να σταματάω πάντα στο 1ο σκάσιμο.

 

On 21/3/2017 at 11:20 PM, cna said:

Φαντάζομαι ότι στην δεύτερη διαδρομή οι στροφές ήταν κοντά στην μέγιστη ροπή και όχι στην μέγιστη ιπποδύναμη, γι' αυτό και η χαμηλή κατανάλωση. 

 

On 22/3/2017 at 0:25 AM, cna said:

Ο γενικός κανόνας λέει ότι όσο αλλάζεις ταχύτητες στο κιβώτιο σε όσο το δυνατόν χαμηλότερες στροφές αλλά κοντά ή μέσα στο πεδίο μέγιστης ροπής τότε επιτυγχάνεται η μέγιστη εξοικονόμηση καυσίμου. Εν προκειμένω, δηλαδή, και στα δύο αυτοκίνητα η μέγιστη οικονομία επιτυγχάνεται όσο ο κινητήρας γυρνάει στις 2.500 στροφές. Στο Fiesta ίσως και λίγο χαμηλότερα.

 

Δεν ισχύουν αυτά που λες (και δεν είναι η πρώτη φορά). Στα παλιά αυτοκίνητα με καρμπυρατέρ ισχύει ότι η μέγιστη οικονομία αποδίδεται στις στροφές μέγιστης ροπής.

 

On 23/3/2017 at 10:06 AM, sotiris said:

Δεν θυμάμαι αν είχε μπει εδώ, αλλά ο χάρτης που έχει νόημα στην κατανάλωση δεν είναι το 1D γράφημα ισχύος/στροφών αλλά το 2D γράφημα με στροφές στον x και φορτίο κινητήρα στον y και το πόσο αποδίδει ή καταναλώνει στον z.

 

 

Σωστά. Γενικά, είναι προτιμότερες οι λιγότερες στροφές, για μέγιστη οικονομία.

 

On 23/3/2017 at 10:16 AM, cna said:

@sotiris Απλώς ο ίδιος κινητήρας προφανώς θα καταναλώσει περισσότερο καύσιμο στις υψηλές στροφές...

 

On 23/3/2017 at 10:28 AM, sotiris said:

 Υποθέτω εννοείς με το ίδιο φορτίο, και πάλι όμως ισχύει ο 2D χάρτης (στις πολύ χαμηλές δεν θα κάψει λιγότερο).

 

Ναι, αλλά εξαρτάται πάρα πολύ από το φορτίο και από τον χάρτη που αναφέρει παραπάνω ο @sotiris.

Αν όμως είσαι κοντά στο ρελαντί, τα πράγματα αλλάζουν. Εκεί, αν για παράδειγμα πηγαίνεις με 3η ή 2α, πολύ αργά, χωρίς γκάζι, με ταχύτητα κοντά στο ρελαντί και το αμάξι κόψει μόνο του ελάχιστα, τότε μόλις οι στροφές πέσουν στις στροφές του ρελαντί (ή τείνουν να μειωθούν κι άλλο), το αμάξι μόνο του θα ψεκάσει καύσιμο, με αποτέλεσμα η κατανάλωση να πάει δυσανάλογα ψηλά. Μία σχέση κάτω (που αυξάνει τις στροφές), λύνει το πρόβλημα και ρίχνει την κατανάλωση.

Μιλάμε για σταθερή ταχύτητα.

 

 

On 23/3/2017 at 10:39 AM, cna said:

Προφανώς και δεν θα κάψει λιγότερο στις πολύ χαμηλές. Εκεί που θα κάψει λιγότερο είναι εντός του πεδίου μέγιστης ροπής...

 

Πρώτη πρόταση σωστή, βλέπε παραπάνω. Δεύτερη πρόταση λάθος. Είπαμε, αυτό ίσχυε στα καρμπυρατεράτα. Αν δεν συμφωνείς μαζί μου, απλά δείξε μου πού το διάβασες.

 

On 23/3/2017 at 2:44 PM, Nickzzz said:

Αν θέλω να κινηθώ με 80km/h και έχω τις δύο επιλογές, 4η στις 4000rpm και 5η στις 3500 rpm πια ταχύτητα είναι θεωρητικά καλύτερη; (ίδια απαίτηση ισχύος στα 80km/h, μέγιστη ροπή στις 4000rpm).

 

Καλύτερη; Οικονομικότερη θες να πεις; Οπωσδήποτε η 5η είναι οικονομικότερη. Και αυτό ισχύει σε όλα τα Km/h, με όλες τις σχέσεις, για σταθερή ταχύτητα. (Προφανώς εξαιρείται η περίπτωση που ανέφερα παραπάνω, κοντά στο ρελαντί).

 

On 23/3/2017 at 2:57 PM, cna said:

Η 4η.

 

Λάθος και πάλι...

 

On 24/3/2017 at 1:20 AM, slalom said:

Η 5η φυσικα. Πολυ πιο οικονομικο

 

Έτσι, σωστά.

 

On 27/3/2017 at 8:46 PM, uhu said:

Αμα είμαι με 5η με το vitara 1600 16v jlx του 98 και αρχίζει να ανηφορίζει λίγο ο δρόμος (πχ στην ανηφορίτσα της Dexim πριν απο τα διόδια των αφιδνών) αρχίζει και κρεμάει το μοτέρ (γιατί απ τα χρόνια έχουν ψοφίσει καμιά δεκαριά άλογα:hehe:), φεύγει απ το ωφέλιμο που βαράει καμπάνα η ροπή.

Εκεί άμα επιμείνω με 5η μπορεί να φτάσω pedal του metal για να κρατήσω τα 80. (Καλά το pedal του metal υπερβολή αλλά πάνω απ τη μισή διαδρομή σίγουρα)

Στην περίπτωση αυτή κατεβάζοντας μια ταχύτητα καίς λιγότερο...

Θα το καταλαβαίνεις απ το πόσο πρέπει να βυθίσεις το γκάζι.

 

 

Τα BMW έχουν αυτή την πολύ όμορφη βελονίτσα κάτω από το στροφόμετρο, που δείχνει στιγμιαία κατανάλωση. Αν κάποιος κάνει πολλά χιλιόμετρα σε διάφορες συνθήκες, μαθαίνει ποια σχέση είναι οικονομικότερη. Επίσης μπορεί να πειραματιστεί, με σχέσεις, βύθισμα γκαζιού και τέτοια. Μπορεί για παράδειγμα, μόλις δει τη βελόνα να πλησιάζει τα 10, να πατήσει λιγότερο το γκάζι. Γενικά είναι τόσες πολλές οι περιπτώσεις που θα έπρεπε να γράφω με τις ώρες.

Θα μου πείτε ότι και τα άλλα αυτοκίνητα έχουν ψηφιακή ένδειξη στιγμιαίας κατανάλωσης, αλλά η αμεσότητα της βελόνας είναι κλάσεις ανώτερη.

 

On 27/3/2017 at 10:48 PM, cna said:

Εκεί, όμως, που θα σου κάψει περισσότερο είναι όταν θα χρειαστεί να επιταχύνεις. Βέβαια, εάν πηγαίνεις με 70 για πολλά χιλιόμετρα σαφώς και χάνει αυτό το προβάδισμα η 4η...

 

 

Είχα διαβάσει ότι ο οικονομικότερος τρόπος να επιταχύνεις, είναι full throttle με χαμηλή σχέση μέχρι να φτάσεις την ταχύτητα που θες και στη συνέχεια πέρασμα στη μεγαλύτερη σχέση που είναι δυνατόν (πχ.6η).

 

On 28/3/2017 at 1:56 AM, cna said:

Σε αυτήν την ιδανική περίπτωση κι εφόσον στις 3.500 αντέχει να κρατήσει σταθερή την ταχύτητα σαφώς η 5η θα κάψει λιγότερο. Νομίζω ότι έχει σχεδιαστεί γι' αυτό στα περισσότερα αυτοκίνητα - πέραν της επίτευξης της τελικής ταχύτητας. Επειδή, όμως, οι ιδανικές περιπτώσεις σπανίζουν (εκτός κι αν τον 15αύγουστο που όλοι φεύγουν από την Αθήνα εσύ επιστρέφεις) στην πράξη αποδεικνύεται πιο οικονομική η 4η με τις 4.000 στροφές.

 

Δεν είναι στις ιδανικές περιπτώσεις, είναι πάντα.

 

On 28/3/2017 at 8:53 AM, GriGaS said:

Και στο δικό μου, εφόσον μιλάμε για σταθερή ταχύτητα σε επίπεδο έδαφος, όσο μεγαλύτερη σχέση έχω στο κιβώτιο τόσο χαμηλότερη κατανάλωση δείχνει.

 

Σωστά, έτσι είναι.

On 28/3/2017 at 9:56 AM, uhu said:

Στο να κρεμάσει το μοτέρ φαντάζομαι.

Πιο κάτω σε χλμ τι κάνει; Aρχίζει και τρέμει φαντάζομαι.

Γιατί έχεις αυτή τη διαστρεβλωμένη άποψη για τις "κάτω από 2000 στροφές"; Βρες να οδηγήσεις 6κύλινδρο ή diesel. συγκεκριμένα στο δικό μου M50TUB25, από τις 800 και πάνω, μπορείς να κινείσαι άνετα. Μέχρι και ανηφορίτσα με 4η και 800 στροφές μπορείς να ανέβεις. Ούτε να τρέμει ούτε τίποτα.

Επίσης το 320  diesel από τις 1000 στροφές και πάνω ούτε τρέμει, ούτε κομπιάζει.

 

On 28/3/2017 at 9:56 AM, uhu said:

Απο άποψη φθοράς εκτός απο κατανάλωση, δεν θα επέλεγα να οδηγώ πάντα το αυτοκίνητο σκασμένο και με το μοτέρ στα όρια της ελαστικότητάς του.

Είναι σα να λες σε εναν ποδηλάτη να πηγαίνει στην ανηφόρα με την μεγαλύτερη σχέση επιλεγμένη και να γυρνάει τα πεντάλ όσο πιο αργά γίνεται.

Στην πραγματικότητα η μέγιστη απόδοση του αθλητή με την μεγαλύτερη "οικονομία" σε καταπόνηση του μυικού ιστού μπορεί να έρχεται με την επιλογή της κατάλληλης σχέσης ώστε να διατηρεί ενα ρυθμό 85-110 πεταλιές/λεπτό.

 

Πόσο άκυρη είναι η σύγκριση μηχανής με άνθρωπο! Και πάλι μπορώ να σε παραπέμψω σε user manual αυτοκινήτου που προτρέπει τον οδηγό, να χρησιμοποιεί τη μεγαλύτερη σχέση που μπορεί, ρίχνοντας τις στροφές.

 

On 28/3/2017 at 9:56 AM, uhu said:

Ενα αμάξι με καταπονημένα τα συστήματα ψεκασμού καύσεις (μπεκ, μπουζί, μπουζοκαλώδια, πολλαπλασιαστές) που κάνει misfires εως στις 1900 στροφές δεν θα προσπαθήσεις να το κινήσεις στα όρια της ελαστικότητας.

Ξέρεις πόσοι έχουν τέτοια ελατωματικά μοτέρ σήμερα και ούτε κάν το ξέρουν?

Δε γνωρίζω πώς μπορούν να είναι αυτά τα misfires, αλλά δεν θα είχε συμπτώματα που ο οδηγός θα τα καταλάβαινε, για να το πάει για επισκευή;

 

Και να συμπληρώσω ότι η αύξηση της φθοράς του κινητήρα, είναι εκθετική σε σχέση με την αύξηση των στροφών.

Διπλασιασμός στροφών = τετραπλασιασμός της φθοράς.

Παρόλαυτα, άμα δε βαρέσω και 2-3 κόφτες κάθε φορά με το E30, δεν αισθάνομαι καλά.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 9 λεπτά, το μέλος PetrosD έγραψε:

Δε γνωρίζω πώς μπορούν να είναι αυτά τα misfires, αλλά δεν θα είχε συμπτώματα που ο οδηγός θα τα καταλάβαινε, για να το πάει για επισκευή;

Η κοινή λογική μου λέει ότι θα πετούσε σίγουρα κάποια ένδειξη. Εδώ πετάνε για τις λάμπες πριν καούν, οπότε...

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, UltraB said:

Η κοινή λογική μου λέει ότι θα πετούσε σίγουρα κάποια ένδειξη. Εδώ πετάνε για τις λάμπες πριν καούν, οπότε...

 

Άλλο κι αυτό με τις λάμπες.... Πολλοί έχουν καμμένα STOP.  Είτε ένα είτε και τα 2. Ευτυχώς που σε μερικά υπάρχει και τρίτο stop!!

ΕΛΕΟΣ!! 1,5 ευρώ έχει το λαμπάκι!! Υποπτεύομαι όμως ότι πολλοί είτε δεν το ξέρουν ότι έχουν καμμένα (όπως μια κυρία χτες που της το είπα στο δρόμο, 2 από τα 3 καμμένα), είτε ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ να τα αλλάξουν μόνοι τους και τσιγκουνεύονται να πάνε σε μάστορα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 28 λεπτά, το μέλος PetrosD έγραψε:

 

Άλλο κι αυτό με τις λάμπες.... Πολλοί έχουν καμμένα STOP.  Είτε ένα είτε και τα 2. Ευτυχώς που σε μερικά υπάρχει και τρίτο stop!!

ΕΛΕΟΣ!! 1,5 ευρώ έχει το λαμπάκι!! Υποπτεύομαι όμως ότι πολλοί είτε δεν το ξέρουν ότι έχουν καμμένα (όπως μια κυρία χτες που της το είπα στο δρόμο, 2 από τα 3 καμμένα), είτε ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ να τα αλλάξουν μόνοι τους και τσιγκουνεύονται να πάνε σε μάστορα.

Οι πιο πολλοί δεν ξέρουν οτι έχουν καμμένες λάμπες αλλά ούτε και ξέρουν πώς να τις αλλάξουν, γιατι απλά δεν ασχολούνται. Για τους περισσότερους αμαξι σημαινει μπαίνω μέσα-βάζω μπροστά-φεύγω.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, PetrosD said:

 

....

Και να συμπληρώσω ότι η αύξηση της φθοράς του κινητήρα, είναι εκθετική σε σχέση με την αύξηση των στροφών.

Διπλασιασμός στροφών = τετραπλασιασμός της φθοράς.

Παρόλαυτα, άμα δε βαρέσω και 2-3 κόφτες κάθε φορά με το E30, δεν αισθάνομαι καλά.

 

Αν και οι τριβές ( απώλειες λόγω τριβών ? ) έχουν την μορφή  ax²+bx+c , ο συντελεστής a δεν είναι τόσο μεγάλος τελικά, οπότε το ×2 οι στροφές,  ×4 οι τριβές είναι πολύ υπεραπλουστευμένο.

 

frict.thumb.PNG.1d2af36d3599f161a3c8ee8d4453edda.PNG

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, wesker said:

Οι πιο πολλοί δεν ξέρουν οτι έχουν καμμένες λάμπες αλλά ούτε και ξέρουν πώς να τις αλλάξουν, γιατι απλά δεν ασχολούνται. Για τους περισσότερους αμαξι σημαινει μπαίνω μέσα-βάζω μπροστά-φεύγω.

 

Κι ο νεαρός με την Πόρσε έτσι έκανε...

Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος PetrosD έγραψε:

 

Κι ο νεαρός με την Πόρσε έτσι έκανε...

Πιθανόν... Σε συζητήσεις με φίλους οι 9 στους 10 δεν ξερουν να ξεχωρίσουν αν τα ελαστικά ειναι παλιά η καινουρια, φθαρμένα ή σε καλή κατασταση. Υπάρχουν βεβαια και αυτοι που δεν δεχονται να ακινητοποιήσουν το αυτοκινητο τους επειδη λογω κρισης δεν εχουν να αλλαξουν λάστιχα, "Έλα μωρε, μικρές αποστάσεις κανω, σε εμενα θα τυχει η στραβή;"

 

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

On 14/4/2017 at 9:32 ΜΜ, το μέλος jax7480 έγραψε:

Φωτό για τις επιλογές και το πως έχει τοποθετηθεί όταν γυρίσω Οσλο γιατί τώρα είμαι Ελλάδα. Οι επιλογές νομίζω είναι stock, performance και race. Με το performance να είναι στα 380 άλογα περίπου με 77 κιλά ροπή αν θυμάμαι καλά και το race 406 άλογα και 79 κιλά ροπή. Η τοποθέτηση ήταν λίγο δύσκολη για το κουτί γιατί στο χώρο του κινητήρα δεν υπάρχει χώρος πουθενά. Το βόλεψα όμως.

Νατοοοο

IMG_20170416_134333.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τις προάλλες ο πατέρας μου, παραπονέθηκε για αυξημένη κατανάλωση στο Mondeo του. Τυχαία μία ημέρα μετά, έτυχε να το οδηγήσω και διαπίστωσα ότι το βεντιλατέρ έμπαινε σε λειτουργία με το που άναβε το αυτοκίνητο, ακόμα και εάν αυτό ήταν εντελώς κρύο. Με λίγο ψάξιμο κατάλαβα πως κάτι δεν πήγαινε καλά με τον κλιματισμό, καθ' ότι κλάσματα του δευτερολέπτου πριν ξεκινήσει το βεντιλατέρ άκουγα το τακ της ενεργοποίησης του συμπιεστή του κλιματιστικού.

 

Ψάξιμο στο ιντερνετ και στο haynes manual και φθάνω στο συμπέρασμα πως μάλλον την έχει ακούσει ο διακόπτης της υψηλής πίεσης του ψυκτικού κυκλώματος. Αποσυνδέοντάς τον, σταμάταγε τόσο ο συμπιεστής, όσο και το βεντιλατέρ.

 

Πάω το πρωί σε έναν ψυκτικό αυτοκινήτων (εξαιρετικός μάστορας, ασχολείται και με μηχανήματα έργων σε ολόκληρη την Ελλάδα) και διαπιστώνουμε ότι το πρόβλημα δεν είναι εκεί. Ασφάλειες, ρελέ, δίοδοι είναι όλα εντάξει, ΑΛΛΑ σε μία γωνία υπάρχει ένα ξεροκόμματο ψωμιού.... Ποντικός ο δράστης από όσο φαίνεται, και ξεκινάω να πάω στο συνεργείο. Από εκεί με στείλαν στο ηλεκτρολογείο όπου μου είπαν πως θέλει γενικό έλεγχο η καλωδίωση και να παρακαλάω να μην έχει πάει ο ποντικός κάτω από το ντουλαπάκι, όπου εκτός από το ψυκτικό στοιχείο βρίσκεται και ο εγκέφαλος...

 

Από Δευτέρα όλα αυτά, προς το παρόν ξεσυνδέσαμε το κλιματιστικό και βλέπουμε...

Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος GriGaS έγραψε:

Τις προάλλες ο πατέρας μου, παραπονέθηκε για αυξημένη κατανάλωση στο Mondeo του. Τυχαία μία ημέρα μετά, έτυχε να το οδηγήσω και διαπίστωσα ότι το βεντιλατέρ έμπαινε σε λειτουργία με το που άναβε το αυτοκίνητο, ακόμα και εάν αυτό ήταν εντελώς κρύο. Με λίγο ψάξιμο κατάλαβα πως κάτι δεν πήγαινε καλά με τον κλιματισμό, καθ' ότι κλάσματα του δευτερολέπτου πριν ξεκινήσει το βεντιλατέρ άκουγα το τακ της ενεργοποίησης του συμπιεστή του κλιματιστικού.

 

Ψάξιμο στο ιντερνετ και στο haynes manual και φθάνω στο συμπέρασμα πως μάλλον την έχει ακούσει ο διακόπτης της υψηλής πίεσης του ψυκτικού κυκλώματος. Αποσυνδέοντάς τον, σταμάταγε τόσο ο συμπιεστής, όσο και το βεντιλατέρ.

 

Πάω το πρωί σε έναν ψυκτικό αυτοκινήτων (εξαιρετικός μάστορας, ασχολείται και με μηχανήματα έργων σε ολόκληρη την Ελλάδα) και διαπιστώνουμε ότι το πρόβλημα δεν είναι εκεί. Ασφάλειες, ρελέ, δίοδοι είναι όλα εντάξει, ΑΛΛΑ σε μία γωνία υπάρχει ένα ξεροκόμματο ψωμιού.... Ποντικός ο δράστης από όσο φαίνεται, και ξεκινάω να πάω στο συνεργείο. Από εκεί με στείλαν στο ηλεκτρολογείο όπου μου είπαν πως θέλει γενικό έλεγχο η καλωδίωση και να παρακαλάω να μην έχει πάει ο ποντικός κάτω από το ντουλαπάκι, όπου εκτός από το ψυκτικό στοιχείο βρίσκεται και ο εγκέφαλος...

 

Από Δευτέρα όλα αυτά, προς το παρόν ξεσυνδέσαμε το κλιματιστικό και βλέπουμε...

 

Τώρα , λέγοντας τα προφανή, θυμάμαι οτι εαν έχεις 

 

α) ενεργοποιημένη τη ροή αέρα

β) κατεύθυνση αέρα προς τζάμια

 

ενεργοποιείται αυτόματα ο κλιματισμός με το που ξεκινάς τον κινητήρα....

 

Βόλτες πάντως που θα κάνει ο ποντικός αυτές τις μέρες... :hehe: 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.