Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

πριν 3 ώρες, το μέλος uhu έγραψε:

Ο έλληνας της κρίσης είναι πιο υπεύθυνος στον δρόμο με το όχημά του και στην τελική καλύτερος οδηγός.

Νομιζω το ακριβως αντιθετο εγινε. Ηταν που ηταν γτπ οι ελληνες στο δρομο (που αντικατοπτριζει και τη γενικοτερη σταση τους απεναντι στον διπλανο τους και την κοινωνια), με την κριση (εκνευρισμος-απογνωση-επιθετικοτητα) και τον ανυπαρκτο ελεγχο (περικοπη κονδυλιων-ελαστικοτητα/αδιαφορια οργανων) εχουν γινει ΖΩΑ στη συμπεριφορα. Μια ελαχιστη μειοψηφια εχει μεινει που επιδεικνυει στοιχειωδη ευγενεια και τηρει εστω και ενα ελαχιστο μερος των κανονων.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, Snips said:

 

Το εν λόγω (σκηνοθετημένου φυσικά) σποτ παιζόταν εκείνη τη χρονιά συνεχώς σε ώρες αιχμής. Τα αποτελέσματα ήταν κατακόρυφη πτώση των τροχαίων.

 

Στη δικιά μας γη της επαγγελίας δεν υπάρχουν, και όποια σποτάκια παιχτούν και σαφώς θα είναι μολύ μαλακότερα απο αυτό (μην προξενήσουμε και άσχημα συναισθήματα στον κόσμο - δεν κάνει- θα τα δει live κάποια στιγμή), θα προβληθούν μετά τις 2 το πρωί. Σχέσεις κράτους η και μη πλούσιων οργανισμών (δεν έχω λεφτά να σου δώσω να το βάλεις στο διάλλειμα του voice) και ιδιωτικών καναλιών.

 

για τον ιδιο ακριβως λογο ελεγα οτι το βιντεο με την πορσε ηταν η καλυτερη διαφήμιση (ακραιο) κατα της ανευθηνοτητας στους δρομους!!!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 6 ώρες, το μέλος sotiris έγραψε:

Τελικά τι μάρκα ήταν το αυτοκίνητο στο ατύχημα στον εύοσμο?

Όταν είναι πόρσε ή μερτσέντες μαθαίνεται, όταν είναι κάτι πιο ταπεινό

 

 

http://www.protothema.gr/greece/article/666665/sokaristikes-oi-fotografies-tou-autokinitou-apo-to-trohaio-ston-euosmo/

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 12 ώρες, το μέλος karmen1983 έγραψε:

Λίγο άσχετο με τη συζητησή σας αλλά νομίζω κολλάει εδώ μιας και αυτοκίνητο "τράκαρε" με κάτι πολύ διαφορετικό όμως 

 

 

 

PissyZeus.jpg

 

:hehe: 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα (αμ δε...)

Κόλλησε ο δείκτης της ταχύτητας στα 180. Βασικά αρχίζει από τα 180 και όχι απ το μηδέν.

Μέσα στη πόλη πρέπει να συνέβει αυτό, το πήρα χαμπάρι πριν λίγο και προφανώς δεν πήγαινα με 180 :p

Link to comment
Share on other sites

Λειτουργεί κανονικά απλά δείχνει λάθος ταχύτητα, δεν είναι κολλημένο στα 180. Δηλαδή σε μια φάση ο δείκτης έδειχνε κάθετα.

Νομίζω οφείλεται στο παρακάτω (δεν έκοψα ταχύτητα σήμερα αλλά πήγαινα νορμαλ) και παίζει να το ξερύθμισε.

Spoiler

%CE%9A%CE%A1%CE%97%CE%A4%CE%97+%CE%A0%CE

Το συγκεκριμένο φαίνεται αρκετά πιο ομαλό απ ότι είναι. Είναι να σαν να περνάς δρόμο με στρωμένες πέτρες. 

Όλοι απορούσαν και απορούν για πιο λόγο έκαναν έτσι 2-3 σημεία εκεί κοντά.

Link to comment
Share on other sites

On 3/29/2017 at 10:47 ΠΜ, το μέλος uhu έγραψε:

Καλύτερα και πιο ασφαλή αυτοκίνητα σε σχέση με το παρελθόν? Στην ελλάδα της κρίσης?

- Δεν το νομίζω απεναντίας κακοσυντηρημένα σαραβαλάκια μέσου όρου 15ετίας σε μείξη 70/30 με κάποια ανενεωμένα αμαξάκια κυρίως diesel πόλης.

 

Καλύτεροι (όπως και να το κάνουμε) δρόμοι, τουλάχιστον (οι αυτοκινητόδρομοι) άρα μείωση των θανατηφόρων λόγω ακαταλληλοτητας του οδοστρώματος.

- Αυτό όχι απλά δεν το νομίζω, είμαι 100% σίγουρος ότι τα πράγματα εχουν χειροτερέψει την τελευταία 7ετία. Δρόμοι γεμάτοι λακούβες, ξεβαμένες λωρίδες, παρατημένα έργα και κομμάτια του εθνικού δικτύου εντελώς ακατάλληλα λόγο αυτών των έργων.

(την κατάσταση πιθανός να σώζουν, κάποια μεγάλα εθνικά έργα που δώθηκαν στην κυκλοφορία - Πέταλο Μαλιακού και γενικά το κομμάτι Αθηνα - Πατρα που αναβαθμίστικε)

Αλλά δυστυχώς τα περισσότερα ατυχήματα δεν γίνονται στους αυτοκινητόδρομους, αλλά σε συνηθισμένες μικροδιαδρομές ρουτίνας που είσαι απόλυτα σίγουρος ότι δε θα σου τύχει τπτ... 

 

Οπότε είσαι σίγουρος πως δεν έχουμε γίνει καλύτεροι?:p

Το ότι πηγαίνουμε πιο αργά και τηρούμε τα όρια, (έστω και απο ανάγκη για να βγάλουμε μερικά χιλιόμετρα παραπάνω ή για να αποφύγουμε ζημιές στα οχήματα μας που εχουν ήδη 200-250 χιλιάδες χιλιόμετρα) δεν μας κάνει πιο υπεύθυνους οδηγούς???

Η υπευθυνότητα αυτή προς τον εαυτό μας πρώτα (δεν είπα ότι ξαφνικά γίναμε καλύτεροι άνθρωποι) δεν λογίζεται σαν μια βελτίωση της οδηγικής συμπεριφοράς του έλληνα?

 

Οπότε διαφωνώ ριζικά μαζί σου.

Ο έλληνας της κρίσης είναι πιο υπεύθυνος στον δρόμο με το όχημά του και στην τελική καλύτερος οδηγός.

 

PS. Ελπίζω να μην είσαι απο αυτούς τους μαζόχες που επιχαίρουν την καταπίεση που μας κάνουν οι κομπλεξοβόρειοι και θέλουν μνημόνιο for life, βούρδουλα και μαστίγιο στον τεμπέλη, ρεμπεσκέ και άσωτο έλληνα...

 

PS. Πολύ τις μόδας έγιναν όλα αυτά τα σεμινάρια-σχολες και σωματεία μετά την κουτσουκέλα του Porsche...

Εκμετάλλευση τραγικού γεγονότος πραγματικά.

Να και κάτι στο οποίο είμαστε όντως σιχαμένος λαός...

 

Προφανώς ζεις σε άλλη χώρα.  Δηλαδή οι δρόμοι πριν μια δεκαετία είχαν λιγότερες λακούβες από ότι τώρα? Η συντήρηση τους γινόταν περισσότερο συχνά από ότι τώρα? Από πότε οδηγείς και ξέρεις ότι οι ξεβαμένες λωρίδες είναι πρωτόγνωρό φαινόμενο; Από πότε ασχολείσαι με το είδος και λες ότι τα αυτοκίνητα ήταν καλύτερα στην παθητική ασφάλεια από ότι τώρα; Όταν έβγαινες εθνική είχες πάντα 2 -3 λωρίδες ανα κατεύθυνση να υποθέσω; Προφανώς για να λες αυτά δεν έζησες καταστάσεις Ε.Ο Αθηνών θεσσαλονίκης, τέλη του 90, αρχές δεκαετίας 2000, όπου ο περισσότερος δρόμος ήταν με μπλε βελάκια και φωτάκια αριστερά δεξιά παντού, λόγω των "παρατεταμένων" έργων που γινόταν σχεδόν σε όλο το μήκος του οδού;

 

Δεν ξέρω αν μπορείς να αντιληφθείς τι λέει ακριβώς η στατιστική. Νομίζω είναι απλό και για τα παιδάκια.

Αν γινόταν 10 ατυχήματα στην εθνική οδό , τώρα μειώθηκαν στα  2-3 επειδή υπάρχει διαχωριστική νησίδα, επειδή υπάρχει βοηθητική, επειδή το ένα επειδή το άλλο, επειδή θα φτάσει το βανάκι να σε μαζέψει από εκεί που έσκασες λίγο πιο γρήγορα σε σχέση με το παρελθόν. Το ότι τα περισσότερα ατυχήματα (θανατηφόρα) συμβαίνουν σε επαρχιακούς δρόμους και εντός πόλης, δεν το αμφισβητεί κανείς. Αλλά όταν σου πέσει ο άλλος απο πίσω στο φανάρι με 60 χιλ εσύ που νομίζεις ότι θα καταγραφόσουν σαν "αλλη μία απώλεια στην άσφαλτο" ή "άλλος ένας ανάπηρος απο τροχαίο"? ΑΝ το αυτοκίνητο σου διέθετε ή όχι προσκέφαλο; Αν είχε ή όχι αερόσακο; Μήπως μάλιστα και το ότι τα πεισσότερα αυχήματα συμβαίνουν σε επαρχιακούς δρόμους και εντός πόλης δείχνει ότι έχουμε παραμείνει ΗΛΙΘΙΟΙ;

 

Ποιος δεν  γνωρίζει για την επικινδυνότητα των επαρχιακών οδών; Κανείς.

Ποιος δεν προζαρμόζει την οδήγηση του σε έναν ΓΝΩΣΤΟ επικίνδυνο δρόμο; Σχεδόν όλοι.

Σου λέει αυτό κάτι για οδηγική συμπεριφορά; Αλλιώς γιατί να συνέχιζαν να γίνονται τα ατυχήματα; Το αυτοκίνητο τρέχει μόνο του; Ή σε σπρώχνει ο δρόμος πάνω στον άλλον που έρχεται από απέναντι; Ο δρόμος θα σε σπρώξει εκεί που δεν πρέπει , πάνω από μια συγκεκριμένη ταχύτητα. Και γω σου λέω ότι κακώς το κράτος, η τροχαία, ο Α ο Β, έχουν φτιάξει την Χ κακοτεχνία στον δρόμο, κακώς δεν έχουν βάλει το Χ σήμα, να προειδοποιεί. Φταίνε. Και; Του Τσίπρα, του Περιφερειάρχη, του κάθε Μπόμπολα, ή του Δκτη της Τροχαίας η ζωή κινδυνεύει όταν ΞΑΝΑπερνάς από το ίδιο επικίνδυνο σημείο με την ίδια συμπεριφορά; Η δικιά σου κινδυνεύει και δυστυχώς και κάποιων άλλων που έχεις στο αυτοκίνητο η που τυχαίνει να είναι καπου εκεί γύρω οι οποίοι δεν φταίνε για την δικιά σου ηλιθιότητα.

 

Συνοψίζω τα παρακάτω στο εξής προσωπικό παράδειγμα για το οποίο βέβαια μόνο περήφανος δεν είμαι:

Γύρω στο 1999 ή 2000 μια ωραία Παρασκευή ξεκινάω από Τρίπολη με ένα Lancia Υ Rosso 86 άλογα, (μοντ 98), να ανέβω Σέρρες όπου με περίμενε μαμά, γυναίκα και το πιτσιρίκι βαριά 1  έτους. Την απόσταση λοιπόν αυτή (τρίπολη- Σερρες), στην εθνική οδο που σου περιέγραψα πιο πάνω σε τι κατάσταση ήταν, μιας και ήμουν μόνος, είχε super καιρό, είχα και καλή μουσικούλα, αποφάσισα να την διανύσω σε 5 1/2 ώρες!! Με απλα μαθηματικά. τα 800+ χιλιόμετρα που ήταν τότε η απόσταση στον χρόνο που έκανα, δείχνει μια μέση ταχύτητα 134χμ/ω. Με το "πολυ" ασφαλες" φτερό στον άνεμο λαντσιάκι, με διαχωριστική να απουσιάζει, με φορτηγά νταλίκες, με..., με.... Αν υπολογίσεις τώρα, διόδια, μπλοκαρίσματα λόγω κίνησης (Παρασκευή είπαμε και όχι τώρα.....αλλά ΤΟΤΕ), η μέση ταχύτητα πάει πιο ψηλά.Βρες μου λοιπόν ένα ΣΟΒΑΡΟ λόγο να ταξιδεύω με τέτοια ταχύτητα σε τέτοιο δρόμο. ΕΝΑΝ. 

Οδηγική συμπεριφορά λοιπόν "Α".

(Για τους "γνώστες" να θυμίζω ότι ήταν η εποχή που ήταν πολύ της μόδας σκοτώστρες όπως το rallye, το saxo κλπ...Απλά για να σας θυμίσω την εποχή.)

 

Πάρε τώρα αυτήν την ίδια Ηλίθια "Α" οδηγική συμπεριφορά, το ίδιο αυτοκίνητο, και τοποθέτησε μας στον τωρινό Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου που συνδέει Αθήνα- Θεσσαλονίκη (βγάζω το κομμάτι Τρίπολη- Αθήνα καθώς ήταν περίπου φιταγμένο από τότε.).  Πότε πιστεύεις κινδύνευω περισσότερο να σκοτωθώ η να σκοτώσω κάποιον ; Το 2000 ή σήμερα;

 

Λοιπόν, τέτοιες  ιδέες άκουγα άπειρες απο τους παρευρισκομένους. "Φταίει" το κράτος. Και οι περισσότεροι  - Ω τι έκπληξις - ήταν συνταξιούχοι. Με αυτή την ιδέα μεγάλωσαν. Αλλά το ελαφρυντικό τους ήταν ότι δεν τους τα είπε ποτέ κανένας. Ούτε ινστιτούτα, ούτε ιντερνετ ούτε youtube.  Αν συνεχίζουμε να έχουμε τέτοιες ιδέες, όντως φίλε μου, "τόσο σιχαμένος λαός είμαστε". Θα τα διορθώσει όλα αυτό το "κράτος" του οποίου ουδέποτε, είμαστε κομμάτι εμείς. Ο δίπλα είναι.

 

Για τα υπόλοιπα που γράφεις στα υστερογραφήματα σου περι μνημονίων και Porsche, θεωρώ πως δεν υπάρχει σοβαρή απάντηση. Μόνο ένα. Κάνε μια έρευνα για το πόσα τροχαία θανατηφόρα, με βαρυά ή ελαφρά τραυματισμένους έγιναν το δεκαήμερο της Porsche. Όταν βρεις την απάντηση και ως δια μαγείας ανακαλύψεις ότι άκουγες από τα ΚΑΝΑΛΙΑ ΜΟΝΟ για την Porsche, τότε κάνε ξανά λόγο περί "Εκμετάλλευσης τραγικού γεγονότος". 

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 4 ώρες, το μέλος Snips έγραψε:

1) Προφανώς για να λες αυτά δεν έζησες καταστάσεις Ε.Ο Αθηνών θεσσαλονίκης, τέλη του 90, αρχές δεκαετίας 2000, όπου ο περισσότερος δρόμος ήταν με μπλε βελάκια και φωτάκια αριστερά δεξιά παντού, λόγω των "παρατεταμένων" έργων που γινόταν σχεδόν σε όλο το μήκος του οδού;

ΑΝ το αυτοκίνητο σου διέθετε ή όχι προσκέφαλο; Αν είχε ή όχι αερόσακο; Μήπως μάλιστα και το ότι τα πεισσότερα αυχήματα συμβαίνουν σε επαρχιακούς δρόμους και εντός πόλης δείχνει ότι έχουμε παραμείνει ΗΛΙΘΙΟΙ;

 

2) Πάρε τώρα αυτήν την ίδια Ηλίθια "Α" οδηγική συμπεριφορά, το ίδιο αυτοκίνητο, και τοποθέτησε μας στον τωρινό Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου που συνδέει Αθήνα- Θεσσαλονίκη (βγάζω το κομμάτι Τρίπολη- Αθήνα καθώς ήταν περίπου φιταγμένο από τότε.).  Πότε πιστεύεις κινδύνευω περισσότερο να σκοτωθώ η να σκοτώσω κάποιον ; Το 2000 ή σήμερα;

 

3) Λοιπόν, τέτοιες  ιδέες άκουγα άπειρες απο τους παρευρισκομένους. "Φταίει" το κράτος. Και οι περισσότεροι  - Ω τι έκπληξις - ήταν συνταξιούχοι. Με αυτή την ιδέα μεγάλωσαν. Αλλά το ελαφρυντικό τους ήταν ότι δεν τους τα είπε ποτέ κανένας. Ούτε ινστιτούτα, ούτε ιντερνετ ούτε youtube.  Αν συνεχίζουμε να έχουμε τέτοιες ιδέες, όντως φίλε μου, "τόσο σιχαμένος λαός είμαστε". Θα τα διορθώσει όλα αυτό το "κράτος" του οποίου ουδέποτε, είμαστε κομμάτι εμείς. Ο δίπλα είναι.

 

4) Για τα υπόλοιπα που γράφεις στα υστερογραφήματα σου περι μνημονίων και Porsche, θεωρώ πως δεν υπάρχει σοβαρή απάντηση. Μόνο ένα. Κάνε μια έρευνα για το πόσα τροχαία θανατηφόρα, με βαρυά ή ελαφρά τραυματισμένους έγιναν το δεκαήμερο της Porsche. Όταν βρεις την απάντηση και ως δια μαγείας ανακαλύψεις ότι άκουγες από τα ΚΑΝΑΛΙΑ ΜΟΝΟ για την Porsche, τότε κάνε ξανά λόγο περί "Εκμετάλλευσης τραγικού γεγονότος". 

1) Η αλήθεια είναι πως όχι.

Είσαι παλιότερος απο μένα. :)

Το kaddet c του 80 που έμαθα να οδηγάω είχε προλάβει και είχε προσκεφαλάκια τουλάχιστον για τους εμπρός.

2712938947_c1f071f55f_o.jpgMPLESIFOUNAS by yiannis_3, on Flickr

Όντως θερμοκέφαλος τότε είχα κινδυνέψει με αυτό ούκ ολίγες φορές.

 

2) Με το ίδιο αυτοκίνητο τώρα... 

Με τα ίδια χλμ στο κοντέρ ή όχι?

Τα φιατάκια, τα renault  clio και τα peugeot, saxo alfa της εποχής που ζύγιζαν 800-900 κιλά και ήταν όντως καλοζυγισμένα, τα θεωρείς χειρότερα σε ενεργητική ασφάλεια απο τα υπερυψωμένα σουβ που είναι τώρα της μοδώς και με τις ηλεκτρoνικές μαλ (συγνώμη ευκολίες εννοώ) και τους 45 αερόσακους έχουν φτάσει το toyota iQ τον 1 τόνο και τα μικρομεσαία τον 1,5.:p

 

1ον 1ον σου είπα πως ειδικά τα τελευταία χρόνια ο στόλος των αυτοκινήτων δεν εχει ανανεωθεί σημαντικά.

Μπορεί πολλά αυτοκίνητα του 1998 - 2000 να κυκλοφορούν δίπλα σου και να μην το αντιλαμβάνεσαι.

Ε τα ίδια αυτοκίνητα 20 χρόνια μετά πιο επικίνδυνα είναι.

Και αν λάβεις και στα υπόψιν σου ότι πολλοί και εγω αναμεσά τους προσαρμοζόμαστε στην ταχύτητα των άλλων στο δρόμο τότε καταλαβαίνεις ότι η επικινδυνότητα μεγαλώνει.

Όμως συμφωνώ σε 1 πράγμα, πλέον φοβάμαι λιγότερο σε εθνικό δρόμο σε σχέση με την ελλάδα προ της κρίσης.

Και αυτό εχει να κάνει με τις μέσες ταχύτητες που κινούμαστε πλέον σε αυτόν.

Γυρνούσα χειμώνα αθήνα απο τρίκαλα που είναι το χωριό μου 2005-2010 και στο ύψος του παρνασού που ήταν τότε πιο must δώστου cayene, audi 4x4 combi και range εισαγωγής, με διακοσάρες plus... 

Επίσης στα ίδιο το χωριό νεαροί με μπέμπες και rx8 και 350z είχαν ξεφυτρώσει απο παντού και κινδύνευες,  όχι μόνο με το αυτοκίνητο αλλά και σαν πεζός...

Το μπουζούκι ήταν πιο στα πάνω του τότε και στα κλαμπάκια οι νέοι άνοιγαν μπουκάλια και δεν την έβγαζαν όλο το βράδυ με μια μπύρα. :p

Αυτά σήμερα τέλος.

Ίσως να μην είναι πια τις μόδας τα φτιαγμένα, στα αγοράκια 17-24 όσο ήταν στην γενιά μου.

Ίσως το gran tourismo να τα βοήθησε να βγάλουν το άχτι τους στο ps4 who knows

 

Αν φοβάμαι ακόμα?

Ναι φοβάμαι και οι φοβίες μου εχουν κυρίως να κάνουν με 2 πράγματα:

- Τον κακοσυντηρημένο στόλο των οχημάτων.

- Τον συνδυασμό κακοσυντηρημένων αυτοκινήτων με μια πιο αδιάφορη γενιά για το αυτοκίνητο, (πρόσεξε λιγότεροι αγαπάνε το αυτοκίνητο και ξέρουν το αυτοκίνητο) αλλά περισσότεροι το χρησιμοποιούνε...

Ακόμα και νέοι άντρες το καβαλάνε και πλέον δεν μπορούν να αλλάξουν ενα λάστιχο. (και δεν αναφαίρομαι για τα παιδιά απο το συγκεκριμένο νήμα που προφανώς και έχουν κάποια αγάπη για το θέμα)  

Παρόλα αυτά δεν τρέμω οπως στο παρελθόν, πως κάποιος θα φύγει με πιστάδικα χιλιόμετρα και θα με κάνει χαλκομανία...

 

Πολλά αυτά που γράφεις μου φαίνονται πολύ βαριά και είναι και παρασκευή βράδυ. :)

Χαλαρά χωρίς νεύρα υποχωρητικοί, με σύνεση και με λογική στους δρόμους, για να είμαστε όλοι εδώ ασφαλείς και αρτιμελείς, να διασταυρώνουμε τις ιδέες μας με διάλογο.

Στο δρόμο δεν εχουμε τπτ να χωρίσουμε.

Έγινε επεξεργασία από uhu
Link to comment
Share on other sites

πριν 7 ώρες, το μέλος UltraB έγραψε:

Καλημέρα (αμ δε...)

Κόλλησε ο δείκτης της ταχύτητας στα 180. Βασικά αρχίζει από τα 180 και όχι απ το μηδέν.

Μέσα στη πόλη πρέπει να συνέβει αυτό, το πήρα χαμπάρι πριν λίγο και προφανώς δεν πήγαινα με 180 :p

Update: Άνοιξα το κοντέρ, επανέφερα το δείκτη στο 0 και φαίνεται να λειτουργεί ξανά άψογα προς το παρόν :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 20 λεπτά, το μέλος uhu έγραψε:

 

Παρόλα αυτά δεν τρέμω οπως στο παρελθόν, πως κάποιος θα φύγει με πιστάδικα χιλιόμετρα και θα με κάνει χαλκομανία...

Χιλιες φορες καλυτερος ο καβλωμενος με το σαξο/σταρλετακι παρα ο οδηγος που οδηγαει μηχανικα και εχει το βλεμα της αγελαδας. 

Link to comment
Share on other sites

πριν 5 λεπτά, το μέλος kpetros έγραψε:

Χιλιες φορες καλυτερος ο καβλωμενος με το σαξο/σταρλετακι παρα ο οδηγος που οδηγαει μηχανικα και εχει το βλεμα της αγελαδας. 

Ναι γι αυτό όλα τα θανατηφόρα γίνονται με γιαγιάδες που πηγαίνουν με safe χλμ ακόμα και στην αριστερή και όχι απο καυ..γκαζους που την εχουν δεί driverια.:amen:

 

NOT

Έγινε επεξεργασία από uhu
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.