Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Μόλις γύρισα από ένα σεμινάριο που διοργανώνει το http://www.ioas.gr/

 

Κάντε ένα δώρο στον ευατό σας να παρακολουθήσετε κάτι αντίστοιχο ΟΛΟΙ. Στείλτε και παιδιά, μπαμπάδες κλπ. Για να σας φύγει η αυταπάτη ότι δεν θα σας συμβεί ποτέ τίποτα, και να σας φύγει και η μαγκιά.

 

Στην χώρα που μαστίζεται απο τροχαία, θα έπρεπε να είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ τετοια εμπειρία να το πω.  Αλλά....θα δούμε, δεν βαριέσαι.

 

 

 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος uhu έγραψε:

Στην περίπτωση σου είναι απόλυτο γιατί 4000 είναι πολλές.

Σε μενα ακομα και 5η με 2000 στροφες και 70 χαω καιει λιγοτερα απο 4η, παντα σε ισιο

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, slalom said:

Σε μενα ακομα και 5η με 2000 στροφες και 70 χαω καιει λιγοτερα απο 4η, παντα σε ισιο

Εκεί, όμως, που θα σου κάψει περισσότερο είναι όταν θα χρειαστεί να επιταχύνεις. Βέβαια, εάν πηγαίνεις με 70 για πολλά χιλιόμετρα σαφώς και χάνει αυτό το προβάδισμα η 4η...

 

Link to comment
Share on other sites

πριν 50 λεπτά, το μέλος Snips έγραψε:

Μόλις γύρισα από ένα σεμινάριο που διοργανώνει το Ι.Ο.ΑΣ. Πάνος Μυλωνάς - ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

 

Κάντε ένα δώρο στον ευατό σας να παρακολουθήσετε κάτι αντίστοιχο ΟΛΟΙ. Στείλτε και παιδιά, μπαμπάδες κλπ. Για να σας φύγει η αυταπάτη ότι δεν θα σας συμβεί ποτέ τίποτα, και να σας φύγει και η μαγκιά.

 

Στην χώρα που μαστίζεται απο τροχαία, θα έπρεπε να είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ τετοια εμπειρία να το πω.  Αλλά....θα δούμε, δεν βαριέσαι.

 

 

 

  Δηλαδη...για πες λεπτομεριες

Link to comment
Share on other sites

πριν 23 λεπτά, το μέλος cna έγραψε:

Εκεί, όμως, που θα σου κάψει περισσότερο είναι όταν θα χρειαστεί να επιταχύνεις. Βέβαια, εάν πηγαίνεις με 70 για πολλά χιλιόμετρα σαφώς και χάνει αυτό το προβάδισμα η 4η...

Επιταχυνει ομαλα, αν θελω πιο γρηγορα βαζω και 3η

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Just now, slalom said:

Επιταχυνει ομαλα, αν θελω πιο γρηγορα βαζω και 3η

Στο δικό σου αυτοκίνητο. Σε κάτι άλλα, όμως, υπάρχει θέμα... Βλ. και το post του uhu πιο πάνω.

Link to comment
Share on other sites

Βασικά υπολόγιζε και τα περισσότερα sedan με ατμοσφαιρικό κινητήρα και μέχρι τα 1.600 κυβικά. Ο λόγος ιπποδύναμη/βάρος δεν είναι υπέρ τους...

Έγινε επεξεργασία από cna
Link to comment
Share on other sites

Η ερώτηση μου ήταν για σταθερή ταχύτητα ας πούμε σε επίπεδο έδαφος. (που ψιλοισχύει και για ανηφόρες με ελάχιστες διαφορές)

 

επιταχύνσεις/επιβραδύνσεις και λοιπά transient φαινόμενα είναι άλλου :amen: ευαγγέλιο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος slalom έγραψε:

Επιταχυνει ομαλα, αν θελω πιο γρηγορα βαζω και 3η

Και δεν του εχεις κολλήσει το κιβώτιο.:haha:

5η και νεκρά χρειάζεσαι.:p

Αν και στην 5η την δικια σου παίζει να  καίει λίγοτερο και απο νεκρά.

Να μη σου πω γεμίζει κιόλας.:slap:  

Μήπως εχεις ηλεκτρικό?

Κανά πρότυπο tesla πειραματικό απο τότε εσυ.:rofl:

 

Δε μας τα λες καλά φίλε.:bleh:

Έγινε επεξεργασία από uhu
Link to comment
Share on other sites

40 minutes ago, Nickzzz said:

Η ερώτηση μου ήταν για σταθερή ταχύτητα ας πούμε σε επίπεδο έδαφος. (που ψιλοισχύει και για ανηφόρες με ελάχιστες διαφορές)

 

επιταχύνσεις/επιβραδύνσεις και λοιπά transient φαινόμενα είναι άλλου :amen: ευαγγέλιο.

Σε αυτήν την ιδανική περίπτωση κι εφόσον στις 3.500 αντέχει να κρατήσει σταθερή την ταχύτητα σαφώς η 5η θα κάψει λιγότερο. Νομίζω ότι έχει σχεδιαστεί γι' αυτό στα περισσότερα αυτοκίνητα - πέραν της επίτευξης της τελικής ταχύτητας. Επειδή, όμως, οι ιδανικές περιπτώσεις σπανίζουν (εκτός κι αν τον 15αύγουστο που όλοι φεύγουν από την Αθήνα εσύ επιστρέφεις) στην πράξη αποδεικνύεται πιο οικονομική η 4η με τις 4.000 στροφές.

Link to comment
Share on other sites

Και στο δικό μου, εφόσον μιλάμε για σταθερή ταχύτητα σε επίπεδο έδαφος, όσο μεγαλύτερη σχέση έχω στο κιβώτιο τόσο χαμηλότερη κατανάλωση δείχνει. Χθες πχ πήγα Ναύπλιο για μια δουλειά και επειδή ήταν η ώρα που την στήνουν πήγα όλο το δρόμο με 6η και 60 χλμ/ωρα (τόσο είναι το όριο). Το στροφόμετρο ήταν κάτω από τις 2000σαλ και ο δείκτης κατανάλωσης έδειχνε κάτω από 4 lt/100km.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, cna said:

Σε αυτήν την ιδανική περίπτωση κι εφόσον στις 3.500 αντέχει να κρατήσει σταθερή την ταχύτητα σαφώς η 5η θα κάψει λιγότερο. Νομίζω ότι έχει σχεδιαστεί γι' αυτό στα περισσότερα αυτοκίνητα - πέραν της επίτευξης της τελικής ταχύτητας. Επειδή, όμως, οι ιδανικές περιπτώσεις σπανίζουν (εκτός κι αν τον 15αύγουστο που όλοι φεύγουν από την Αθήνα εσύ επιστρέφεις) στην πράξη αποδεικνύεται πιο οικονομική η 4η με τις 4.000 στροφές.

Στο Τόκιο μένεις;

Όταν διάβαζες σε κάτι 4τροχούς ή έλεγε ο Σταθάκης συμβουλές οικονομίας, να κινήστε με μία σχέση πάνω στο κιβώτιο, σε αυτά αναφέρονταν.

Τέλος πάντων.

 

26 minutes ago, GriGaS said:

Και στο δικό μου, εφόσον μιλάμε για σταθερή ταχύτητα σε επίπεδο έδαφος, όσο μεγαλύτερη σχέση έχω στο κιβώτιο τόσο χαμηλότερη κατανάλωση δείχνει. Χθες πχ πήγα Ναύπλιο για μια δουλειά και επειδή ήταν η ώρα που την στήνουν πήγα όλο το δρόμο με 6η και 60 χλμ/ωρα (τόσο είναι το όριο). Το στροφόμετρο ήταν κάτω από τις 2000σαλ και ο δείκτης κατανάλωσης έδειχνε κάτω από 4 lt/100km.

Θα ήταν δεκαπενταύγουστος..  :rolleyes:

Έγινε επεξεργασία από Nickzzz
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος GriGaS έγραψε:

Και στο δικό μου, εφόσον μιλάμε για σταθερή ταχύτητα σε επίπεδο έδαφος, όσο μεγαλύτερη σχέση έχω στο κιβώτιο τόσο χαμηλότερη κατανάλωση δείχνει. Χθες πχ πήγα Ναύπλιο για μια δουλειά και επειδή ήταν η ώρα που την στήνουν πήγα όλο το δρόμο με 6η και 60 χλμ/ωρα (τόσο είναι το όριο). Το στροφόμετρο ήταν κάτω από τις 2000σαλ και ο δείκτης κατανάλωσης έδειχνε κάτω από 4 lt/100km.

 

To όριο σε τι?

Στο να κρεμάσει το μοτέρ φαντάζομαι.

Πιο κάτω σε χλμ τι κάνει; Aρχίζει και τρέμει φαντάζομαι.

 

Καλά κάνεις αν είναι τόσο ελαστικό το μοτέρ σου.

Απο άποψη φθοράς εκτός απο κατανάλωση, δεν θα επέλεγα να οδηγώ πάντα το αυτοκίνητο σκασμένο και με το μοτέρ στα όρια της ελαστικότητάς του.

Είναι σα να λες σε εναν ποδηλάτη να πηγαίνει στην ανηφόρα με την μεγαλύτερη σχέση επιλεγμένη και να γυρνάει τα πεντάλ όσο πιο αργά γίνεται.

Στην πραγματικότητα η μέγιστη απόδοση του αθλητή με την μεγαλύτερη "οικονομία" σε καταπόνηση του μυικού ιστού μπορεί να έρχεται με την επιλογή της κατάλληλης σχέσης ώστε να διατηρεί ενα ρυθμό 85-110 πεταλιές/λεπτό.

 

Όλα είναι σχετικά και εξαρτόνται απο την περίπτωση.

Diesel ή βενζίνη, υψηλόροπο απο χαμηλές στροφές ή αποδοτικό στις ψηλές κτλ.

Ενα αμάξι με καταπονημένα τα συστήματα ψεκασμού καύσεις (μπεκ, μπουζί, μπουζοκαλώδια, πολλαπλασιαστές) που κάνει misfires εως στις 1900 στροφές δεν θα προσπαθήσεις να το κινήσεις στα όρια της ελαστικότητας.

Ξέρεις πόσοι έχουν τέτοια ελατωματικά μοτέρ σήμερα και ούτε κάν το ξέρουν?

Έγινε επεξεργασία από uhu
Link to comment
Share on other sites

53 minutes ago, Nickzzz said:

Στο Τόκιο μένεις;

Όταν διάβαζες σε κάτι 4τροχούς ή έλεγε ο Σταθάκης συμβουλές οικονομίας, να κινήστε με μία σχέση πάνω στο κιβώτιο, σε αυτά αναφέρονταν.

Τέλος πάντων.

Καλά, και για «πήδημα» σχέσεων έλεγαν κατά την επιτάχυνση (από 1η ->3η και μετά καπάκι 5η) αλλά δεν ξέρω πολλούς που να το εφαρμόζουν στην πράξη. Anyway...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.