GriGaS Μάρτιος 22, 2017 #3861 Κοινοποίηση Μάρτιος 22, 2017 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
f117 Μάρτιος 22, 2017 #3862 Κοινοποίηση Μάρτιος 22, 2017 (edited) Στο fiesta πιστευω οπως και σε αλλα με turbo ειναι ενα τσακ πριν ανεβασει πιεση το τουρμπο το ιδανικο για οικονομια....τωρα στο fiesta που ανοιγει τοσο χαμηλα δεν ξερω...εγω θα τις αλλαζα στις 2 παρα... Εχω κανει ταξιδι με το δικο μου που πηγαινα με 80 αυστηρα για να δω και εφτασα 3.2lt/100km Στο γραφημα το στοκ (δεν ειναι δικο μου το dyno) Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 22, 2017 από f117 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Μάρτιος 22, 2017 #3863 Κοινοποίηση Μάρτιος 22, 2017 @jax7480 Πόσο θες για φιλοξενία αυτές τις μέρες; Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Μάρτιος 23, 2017 #3864 Κοινοποίηση Μάρτιος 23, 2017 On 3/22/2017 at 7:59 AM, UltraB said: Θεωρώ πως όχι καθώς δε θα πιεζες τόσο τον κινητήρα. Εκτός αν και αυτό το πήγαινες κοφτές Θέλω να πω ότι πιο πολύ βενζίνη τρώει ένα 75 αλόγων στα 120 σε σχέση με ένα των 115πχ. Δεν θυμάμαι αν είχε μπει εδώ, αλλά ο χάρτης που έχει νόημα στην κατανάλωση δεν είναι το 1D γράφημα ισχύος/στροφών αλλά το 2D γράφημα με στροφές στον x και φορτίο κινητήρα στον y και το πόσο αποδίδει ή καταναλώνει στον z. https://en.wikipedia.org/wiki/Brake_specific_fuel_consumption https://en.wikipedia.org/wiki/Consumption_map Δυστυχώς αυτά τα γραφήματα δεν τα έχω δει πουθενά, θα ήταν πολύ καλό να ξέρεις σε τι συνθήκες καις το λιγότερο (αν και η αλήθεια είναι ότι πρόκειται περί ενεργειακής απόδοσης - δηλαδή πότε παίρνεις το μεγαλύτερο outcome από το καύσιμο - αν δεν πιέζεις τον κινητήρα μπορεί να παίρνεις λιγότερο από το καύσιμο, αλλά μπορεί συνολικά να καις λιγότερο - δεν το γνωρίζω πώς πάει!). Δεν είναι σίγουρο αυτό με τη βενζίνη και τα άλογα, είναι κάπως εμπειρικό, υποθέτεις ότι θα πιεστεί ο κινητήρας περισσότερο για να κρατήσει την ταχύτητα. Αν η τελική σχέση μετάδοσης είναι η ίδια και είσαι σε κατηφόρα, το μικρότερου κυλινδρισμού αναμένεται να κάψει λιγότερο. Χαρακτηριστικό αντιπαράδειγμα είναι τα δικά μου 2 αυτοκίνητα, οδηγώντας οικονομικά το Stilo μου δεν έχω καταφέρει ποτέ να κάψω λιγότερο από το Punto, υπό ουδεμία συνθήκη. 110 στην Εθνική καίει 10 (l/100). 130 καίει 11. 150 καίει 13. Τα νούμερα στο Punto είναι 7 στα 110, 8 στα 130 και 8.5 στα 150. Αναλογικά ο κινητήρας του Punto στα 150 είναι πολύ πιο πιεσμένος από του Stilo και δουλεύει και σε ελαφρώς υψηλότερες στροφές. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cna Μάρτιος 23, 2017 #3865 Κοινοποίηση Μάρτιος 23, 2017 @sotiris Δεν έχει νόημα να συγκρίνουμε διαφορετικούς κινητήρες. Απλώς ο ίδιος κινητήρας προφανώς θα καταναλώσει περισσότερο καύσιμο στις υψηλές στροφές... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Μάρτιος 23, 2017 #3866 Κοινοποίηση Μάρτιος 23, 2017 τώρα μιλάς για διαφορετικά αυτοκίνητα, σε διαφορετικές κατηγορίες με ότι αυτό συνεπάγεται (βάρος, αεροδυναμική, κιβώτιο,ελαστικά, πόσο γλυκούλι είναι ) εντωμεταξύ βρήκα το επόμενο όχημα μου αλλά όποτε το σκέφτομαι έρχεται ένας κυριούλης στον ύπνο μου και μου ψιθυρίζει ρυθμικά "εμένα δε με σκέφτεσαι ? " 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Μάρτιος 23, 2017 #3867 Κοινοποίηση Μάρτιος 23, 2017 11 minutes ago, cna said: @sotiris Δεν έχει νόημα να συγκρίνουμε διαφορετικούς κινητήρες. Απλώς ο ίδιος κινητήρας προφανώς θα καταναλώσει περισσότερο καύσιμο στις υψηλές στροφές... Υποθέτω εννοείς με το ίδιο φορτίο, και πάλι όμως ισχύει ο 2D χάρτης (στις πολύ χαμηλές δεν θα κάψει λιγότερο). 11 minutes ago, Thresh86 said: αλλά όποτε το σκέφτομαι έρχεται ένας κυριούλης στον ύπνο μου και μου ψιθυρίζει ρυθμικά "εμένα δε με σκέφτεσαι ? " Τον είχα δει κι εγώ με το που είδα την τιμή της 5λιτρης mustang, και μετά είδα το τεκμήριο... 50.000 ευρώ τεκμήριο για αυτοκίνητο των 30.000 ευρώ. Μνημόνια μέχρι να βγει το Πασόκ το Ορθόδοξο. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cna Μάρτιος 23, 2017 #3868 Κοινοποίηση Μάρτιος 23, 2017 10 minutes ago, sotiris said: Υποθέτω εννοείς με το ίδιο φορτίο, και πάλι όμως ισχύει ο 2D χάρτης (στις πολύ χαμηλές δεν θα κάψει λιγότερο). Προφανώς και δεν θα κάψει λιγότερο στις πολύ χαμηλές. Εκεί που θα κάψει λιγότερο είναι εντός του πεδίου μέγιστης ροπής... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Μάρτιος 23, 2017 #3869 Κοινοποίηση Μάρτιος 23, 2017 πριν 31 λεπτά, το μέλος sotiris έγραψε: Τον είχα δει κι εγώ με το που είδα την τιμή της 5λιτρης mustang, και μετά είδα το τεκμήριο... 50.000 ευρώ τεκμήριο για αυτοκίνητο των 30.000 ευρώ. Μνημόνια μέχρι να βγει το Πασόκ το Ορθόδοξο. 30000Ε τιμή αγοράς η 5λιτρη στην Ελλάδα ? Νομίζω οτι ούτε η 2.3 Ecoboost κάνει τόσο λίγο 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirDiman Μάρτιος 23, 2017 #3870 Κοινοποίηση Μάρτιος 23, 2017 24 χιλιαρικα ειναι οι φοροι περιπου , καπου τοσο θυμαμαι οταν ειδα το pricelist στο ford.gr tragic 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
konnos Μάρτιος 23, 2017 #3871 Κοινοποίηση Μάρτιος 23, 2017 Αφού το λέει στο site παιδιά. 47.433K το απλό μοντέλο της mustang (2.3L ecoboost) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Μάρτιος 23, 2017 #3872 Κοινοποίηση Μάρτιος 23, 2017 Πριν λίγο πήγαινα προς το αμάξι μου και φτάνωντας στην πόρτα και κρατώντας το χερούλι βλέπω ένα Peugeot 3008 σε άσπρο να πλησιάζει (το οδηγούσε και μια όμορφη γυναικία παρουσία παρεπιμπτόντως), απλά Π-Α-Ν-Ε-Μ-Ο-Ρ-Φ-Ο. Έμεινα κρατώντας το χερούλι ώσπου να φύγει 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Μάρτιος 23, 2017 #3873 Κοινοποίηση Μάρτιος 23, 2017 (edited) 4 hours ago, sotiris said: Δεν θυμάμαι αν είχε μπει εδώ, αλλά ο χάρτης που έχει νόημα στην κατανάλωση δεν είναι το 1D γράφημα ισχύος/στροφών αλλά το 2D γράφημα με στροφές στον x και φορτίο κινητήρα στον y και το πόσο αποδίδει ή καταναλώνει στον z. https://en.wikipedia.org/wiki/Brake_specific_fuel_consumption https://en.wikipedia.org/wiki/Consumption_map Δυστυχώς αυτά τα γραφήματα δεν τα έχω δει πουθενά, θα ήταν πολύ καλό να ξέρεις σε τι συνθήκες καις το λιγότερο (αν και η αλήθεια είναι ότι πρόκειται περί ενεργειακής απόδοσης - δηλαδή πότε παίρνεις το μεγαλύτερο outcome από το καύσιμο - αν δεν πιέζεις τον κινητήρα μπορεί να παίρνεις λιγότερο από το καύσιμο, αλλά μπορεί συνολικά να καις λιγότερο - δεν το γνωρίζω πώς πάει!). Δεν είναι σίγουρο αυτό με τη βενζίνη και τα άλογα, είναι κάπως εμπειρικό, υποθέτεις ότι θα πιεστεί ο κινητήρας περισσότερο για να κρατήσει την ταχύτητα. Αν η τελική σχέση μετάδοσης είναι η ίδια και είσαι σε κατηφόρα, το μικρότερου κυλινδρισμού αναμένεται να κάψει λιγότερο. Χαρακτηριστικό αντιπαράδειγμα είναι τα δικά μου 2 αυτοκίνητα, οδηγώντας οικονομικά το Stilo μου δεν έχω καταφέρει ποτέ να κάψω λιγότερο από το Punto, υπό ουδεμία συνθήκη. 110 στην Εθνική καίει 10 (l/100). 130 καίει 11. 150 καίει 13. Τα νούμερα στο Punto είναι 7 στα 110, 8 στα 130 και 8.5 στα 150. Αναλογικά ο κινητήρας του Punto στα 150 είναι πολύ πιο πιεσμένος από του Stilo και δουλεύει και σε ελαφρώς υψηλότερες στροφές. Να σου δώσω εγώ ένα. Σου κάνει π.χ. από τον 1,2Τ της Toyota που μπαίνει στο Auris; Που και πάλι δεν λένε τα πάντα αλλά λένε αρκετά. Στο συγκεκριμένο π.χ. για τα 130km/h η ειδική κατανάλωση (g/kWh) είναι χαμηλότερη από τα 90km/h, αλλά αφού η απαίτηση ισχύος είναι λιγότερη στα 90km/h, το τελικό νούμερο σε g/h λειτουργίας είναι μικρότερο. Όπως γράφεις. Και που δείχνει επίσης ότι το μέγιστο efficiency δεν το πιάνεις ποτέ σε κανονικές συνθήκες λειτουργίας (πάλι π.χ. "μόλις" ~31,5% στα 120km/h) . 4 hours ago, cna said: Προφανώς και δεν θα κάψει λιγότερο στις πολύ χαμηλές. Εκεί που θα κάψει λιγότερο είναι εντός του πεδίου μέγιστης ροπής... Αν θέλω να κινηθώ με 80km/h και έχω τις δύο επιλογές, 4η στις 4000rpm και 5η στις 3500 rpm πια ταχύτητα είναι θεωρητικά καλύτερη; (ίδια απαίτηση ισχύος στα 80km/h, μέγιστη ροπή στις 4000rpm). Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 23, 2017 από Nickzzz 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cna Μάρτιος 23, 2017 #3874 Κοινοποίηση Μάρτιος 23, 2017 8 minutes ago, Nickzzz said: Αν θέλω να κινηθώ με 80km/h και έχω τις δύο επιλογές, 4η στις 4000rpm και 5η στις 3500 rpm πια ταχύτητα είναι θεωρητικά καλύτερη; (ίδια απαίτηση ισχύος στα 80km/h, μέγιστη ροπή στις 4000rpm). Η 4η. Αν, μάλιστα, το αυτοκίνητο είναι λίγο παλαιότερης τεχνολογίας μπορεί να το νιώσεις και να κομπιάζει με την πέμπτη. Από την άλλη εάν προσπαθήσεις να κινηθείς με 130km/h η οικονομικότερη επιλογή είναι η 5η, καθώς προφανώς και θα τα πιάσεις με λιγότερες στροφές στον κινητήρα απ' ό,τι με 4η... Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Μάρτιος 23, 2017 #3875 Κοινοποίηση Μάρτιος 23, 2017 Hybrid λέμε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cna Μάρτιος 23, 2017 #3876 Κοινοποίηση Μάρτιος 23, 2017 Just now, honda22 said: Hybrid λέμε. What's the difference? Πάνω από τα 60km/h μπαίνει υποχρεωτικά ο κινητήρας εσωτερικής καύσης... Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Μάρτιος 23, 2017 #3877 Κοινοποίηση Μάρτιος 23, 2017 πριν 2 λεπτά, το μέλος cna έγραψε: What's the difference? Πάνω από τα 60km/h μπαίνει υποχρεωτικά ο κινητήρας εσωτερικής καύσης... Και όμως πετυχαίνει καλύτερη κατανάλωση από το συμβατικό. Μη με ρωτήσεις πως. Στο https://www.spritmonitor.de/en/ τα βλέπω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cna Μάρτιος 23, 2017 #3878 Κοινοποίηση Μάρτιος 23, 2017 Just now, honda22 said: Και όμως πετυχαίνει καλύτερη κατανάλωση από το συμβατικό. Μη με ρωτήσεις πως. Στο https://www.spritmonitor.de/en/ τα βλέπω. Εννοείται βρε! Είπα να ξεκινήσω να λέω ότι ακόμα κι ένα υβριδικό θα κάψει πολύ εάν κρατήσεις ψηλά τις στροφές αλλά μετά θυμήθηκα ότι αυτό δεν γίνεται λόγω του κιβωτίου ταχυτήτων (διαρκώς μεταβαλλόμενες σχέσεις). 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Μάρτιος 23, 2017 #3879 Κοινοποίηση Μάρτιος 23, 2017 12 minutes ago, cna said: Η 4η. Αν, μάλιστα, το αυτοκίνητο είναι λίγο παλαιότερης τεχνολογίας μπορεί να το νιώσεις και να κομπιάζει με την πέμπτη. Από την άλλη εάν προσπαθήσεις να κινηθείς με 130km/h η οικονομικότερη επιλογή είναι η 5η, καθώς προφανώς και θα τα πιάσεις με λιγότερες στροφές στον κινητήρα απ' ό,τι με 4η... Δυστηχώς κάτι τέτοια διαγράμματα λένε το αντίθετο. Είναι σαν αυτό που έψαχνε ο sotiris. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirDiman Μάρτιος 23, 2017 #3880 Κοινοποίηση Μάρτιος 23, 2017 1 hour ago, UltraB said: Πριν λίγο πήγαινα προς το αμάξι μου και φτάνωντας στην πόρτα και κρατώντας το χερούλι βλέπω ένα Peugeot 3008 σε άσπρο να πλησιάζει (το οδηγούσε και μια όμορφη γυναικία παρουσία παρεπιμπτόντως), απλά Π-Α-Ν-Ε-Μ-Ο-Ρ-Φ-Ο. Έμεινα κρατώντας το χερούλι ώσπου να φύγει βλεπω ενα ιδιο περπατωντας για το γυμναστηριο, 1η φορα οταν ειδα εσωτερικο και πως ειναι πεζο, επαθα πλακα 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now