Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

fiesta 1.0 100hp (΄12)...

ξεκιναω απο Γλυφαδα 4/4 βενζινη παω αεροδρομιο με τερμα γκαζι...

γυρναω Γλυφαδα τερμα γκαζι - η βενζινη ειναι 3/4.... 50χλμ=1/4 βενζινης

ξεκιναω απο Γλυφαδα 4/4 για παραδωση στο Ριο.

χαλαρα δεν βιαζομαι... φτανω Ριο 3/4 η βενζινη... 220χλμ=1/4 βενζινης

Έγινε επεξεργασία από bassplayer
Link to comment
Share on other sites

πριν 51 λεπτά, το μέλος bassplayer έγραψε:

fiesta 1.0 100hp (΄12)...

ξεκιναω απο Γλυφαδα 4/4 βενζινη παω αεροδρομιο με τερμα γκαζι...

γυρναω Γλυφαδα τερμα γκαζι - η βενζινη ειναι 3/4.... 50χλμ=1/4 βενζινης

ξεκιναω απο Γλυφαδα 4/4 για παραδωση στο Ριο.

χαλαρα δεν βιαζομαι... φτανω Ριο 3/4 η βενζινη... 220χλμ=1/4 βενζινης

 

Ταχύτητες πες μας.

Link to comment
Share on other sites

Πρώτη διαδρομή στα κόκκινα... Αλλαγές στους κοφτές πρέπει να έκανα 15' για αεροδρόμιο (συνήθως κάνω 25') ταχύτητα δεν θυμάμαι...

Η δεύτερη διαδρομή ήταν με ταχύτητα μέχρι 110χλμ το πολύ.

Έχει κοντό διαφορικο και φτάνει μέχρι τα 180 αλλά είναι αρκετά σβέλτο αν είχε 6η το ταχύτητα θα ήταν ότι πρέπει!!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

να ξαναθεσω τον προβληματισμο μου ξεκαθαριζοντας οτι δεν εξεταζω ποσο καιει το αμαξι, ασχετα με το πως το παω αυτο που λεει σα μεση καταναλωση δεν παει μαζι με το ποσα λιτρα μου βαζουν.

 

θα δοκιμασω και σε εταιρικα βενζιναδικα.

Link to comment
Share on other sites

@fuz10n Μπορείς να κάνεις και το άλλο: σημείωσε πόσα λίτρα σου βάζουν και υπολόγισε πόσα χιλιόμετρα συνολικά διανύεις με αυτά τα λίτρα. Μετά κοίτα πόσο διαφέρει η μέση κατανάλωση που θα προκύψει με αυτόν τον υπολογισμό (λίτρα/πραγματικά διανυθέντα χιλιόμετρα) σε σχέση με αυτά που αναφέρει το trip. Εάν η διαφορά είναι κάτω από 1 λίτρο τότε μπορεί και να μην τρέχει τίποτα, δεδομένου ότι όλα τα όργανα έχουν έναν βαθμό σφάλματος...

Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, cna said:

Φαντάζομαι ότι στην δεύτερη διαδρομή οι στροφές ήταν κοντά στην μέγιστη ροπή και όχι στην μέγιστη ιπποδύναμη, γι' αυτό και η χαμηλή κατανάλωση. 

Η δεύτερη διαδρομή ήταν με cruising ρυθμούς...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Άρα κάτω από τις 4-4.500 που εμφανίζεται συνήθως η μέγιστη ροπή. Γι' αυτό και η τόσο χαμηλή κατανάλωση. Αν, όμως, έπαιζες στις 6.000+ στροφές τότε θα είχες κατανάλωση ανάλογη με της πρώτης διαδρομής...

 

Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, fuz10n said:

να ξαναθεσω τον προβληματισμο μου ξεκαθαριζοντας οτι δεν εξεταζω ποσο καιει το αμαξι, ασχετα με το πως το παω αυτο που λεει σα μεση καταναλωση δεν παει μαζι με το ποσα λιτρα μου βαζουν.

 

θα δοκιμασω και σε εταιρικα βενζιναδικα.

Στο δικό μου αυτοκίνητο ( alfa romeo 156 1.6) είχα κατανάλωση 11l/100km. Κάποια Κυριακή έβαλα από Έκο και είδα την κατανάλωση στα 10l/100km από τότε μόνο Έκο . Κάνε μια δοκιμή.

3 minutes ago, cna said:

Άρα κάτω από τις 4-4.500 που εμφανίζεται συνήθως η μέγιστη ροπή. Γι' αυτό και η τόσο χαμηλή κατανάλωση. Αν, όμως, έπαιζες στις 6.000+ στροφές τότε θα είχες κατανάλωση ανάλογη με της πρώτης διαδρομής...

 

You get the point!

Έγινε επεξεργασία από bassplayer
Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος bassplayer έγραψε:

Πρώτη διαδρομή στα κόκκινα... Αλλαγές στους κοφτές πρέπει να έκανα 15' για αεροδρόμιο (συνήθως κάνω 25') ταχύτητα δεν θυμάμαι...

Η δεύτερη διαδρομή ήταν με ταχύτητα μέχρι 110χλμ το πολύ.

Έχει κοντό διαφορικο και φτάνει μέχρι τα 180 αλλά είναι αρκετά σβέλτο αν είχε 6η το ταχύτητα θα ήταν ότι πρέπει!!!

 

Λογικό όσο αφορά τη πρώτη διαδρομή. Εκεί ήθελες παραπάνω άλογα.

Όπως αν παρατηρήσετε στα συνηθισμένα καθημερινά αυτοκίνητα δεν έχουν πάντα χαμηλότερη κατανάλωση αυτά με τους μικρούς κινητήρες, ειδικά άμα είναι non turbo / aka μικρή ροπή.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, Nickzzz said:

dvdglth_07.jpg

.

Η ροπή δεν έχει τόσο άμεση σχέση βέβαια, για εμένα.

Ο γενικός κανόνας λέει ότι όσο αλλάζεις ταχύτητες στο κιβώτιο σε όσο το δυνατόν χαμηλότερες στροφές αλλά κοντά ή μέσα στο πεδίο μέγιστης ροπής τότε επιτυγχάνεται η μέγιστη εξοικονόμηση καυσίμου. Εν προκειμένω, δηλαδή, και στα δύο αυτοκίνητα η μέγιστη οικονομία επιτυγχάνεται όσο ο κινητήρας γυρνάει στις 2.500 στροφές. Στο Fiesta ίσως και λίγο χαμηλότερα.

Για να πιάσει τελική θα πρέπει ο κινητήρας να βγάλει την μέγιστη ιπποδύναμή του, άρα μιλάμε για 4.500 - 5.000 στροφές και πάνω (φαίνεται και από τα γραφήματα). Ε, σε τέτοιες στροφές η οικονομία πάει περίπατο, ασχέτως του πόση είναι αυτή η ιπποδύναμη...

Έγινε επεξεργασία από cna
Link to comment
Share on other sites

Όλοι απ το ίδιο διυλιστήριο ψωνίζουν... οι διαφορές είναι μηδαμινές σε κατανάλωση, αν υπάρχουν καν. Μπορεί καμιά ουσία ίσως να κάνει δουλίτσα κρατώντας το σύστημα λίγο πιο καθαρό.

Link to comment
Share on other sites

πριν 7 ώρες, το μέλος Nickzzz έγραψε:

Αν είχε περισσότερα άλογα, στην πρώτη διαδρομή δεν θα έκαιγε περισσότερο δηλαδή; :hmm:

Θεωρώ πως όχι καθώς δε θα πιεζες τόσο τον κινητήρα. Εκτός αν και αυτό το πήγαινες κοφτές :p

 

Θέλω να πω ότι πιο πολύ βενζίνη τρώει ένα 75 αλόγων στα 120 σε σχέση με ένα των 115πχ.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Εντάξει. Απλά respect. Έκλεισε η εταιρεία συμφωνία με την Tesla να κάνουν στις 21 Απριλίου event για να δοκιμάσουμε τα καινούρια Model S και Model X.

 

tesla.thumb.JPG.fa848b032de3523a617ad9edde3e62c8.JPG

 

Μόλις δήλωσα συμμετοχή.

Έγινε επεξεργασία από jax7480
  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.