Thresh86 Μάρτιος 17, 2017 #3821 Κοινοποίηση Μάρτιος 17, 2017 πριν 1 ώρα, το μέλος slalom έγραψε: Για βαλε το Clio στο 200-0 και ποσες επαναληψεις μπορει να κανει. Και δες και ενα supercar Υπαρχει και ενα κατω οριο, 32m ειναι αριστη επιδοση. Οποιος εχει κατω απο 45m με ενα απλο αμαξακι πρεπει να ειναι ευχαριστημενος Το αρχικό ποστ δε μιλά για επαναληψιμότητα ,ούτε για 200-0. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Μάρτιος 17, 2017 #3822 Κοινοποίηση Μάρτιος 17, 2017 πριν 4 ώρες, το μέλος bassplayer έγραψε: Hide contents ... ο οποιος Mr. bean ειχε McLauren F1 (https://el.wikipedia.org/wiki/McLaren_F1) Spoiler O οποιος την στουκαρε http://www.carmagazine.co.uk/car-news/motoring-issues/2015/rowan-atkinsons-mclaren-f1-from-twice-crashed-mess-to-8m-icon/ 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Μάρτιος 17, 2017 #3823 Κοινοποίηση Μάρτιος 17, 2017 πριν 25 λεπτά, το μέλος Thresh86 έγραψε: Το αρχικό ποστ δε μιλά για επαναληψιμότητα ,ούτε για 200-0. Ειδες πως βγαινουν τα λαθος συμπερασματα? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Μάρτιος 17, 2017 #3824 Κοινοποίηση Μάρτιος 17, 2017 Στην κακιά στιγμή θες: 1. το μέγιστο από το αυτοκίνητο 2. το μέγιστο από τις αντιδράσεις σου. Όποιος θεωρεί ότι θα πάρει το μέγιστο από το αυτοκίνητο και από τις αντιδράσεις του όταν θα του χρειαστεί, απλά δεν έχει αρκετή οδηγική εμπειρία. Το να οδηγεί κάποιος στην πίστα και έξω δεν έχει καμία σχέση, όσες φορές έχω οδηγήσει σε πίστα (συνήθως καρτ) δεν έχει καμία σχέση με έξω, σηκώνεις παλμούς, αδρεναλίνη και είσαι σε mood που κάθε γύρο βελτιώνεις λάθη και αυξάνεις ταχύτητα. Μου έχει τύχει σε πίστα που ήξερα καλά να πάω μετά από 3 μήνες και να μην μπορώ να πιστέψω τις μνήμες του πώς έχωνα το καρτ όταν πήγαινα 1-2 φορές τη βδομάδα. Επίσης το ότι έχεις γρήγορες αντιδράσεις δεν σημαίνει ότι μπορείς πάντα να το σώσεις, έχω φέρει άπειρα τετακέ με καρτ επειδή δεν σωζόταν με τίποτα και έχω τρακάρει και σε πίστα καρτ με τον κολλητό μου επειδή έφερε τετακέ μπροστά μου και δεν υπολόγισα σωστά την αντίδρασή του. Επειδή πιο νέος έκανα και το δρόμο πίστα (σε πολύ πιο χαμηλό επίπεδο από καρτ εννοείται, δεν έφερνα τετακέ στο δρόμο), πλέον έχω την εμπειρία να κρατάω αποστάσεις ασφαλείας και να μη θεοποιώ τον εαυτό μου οδηγικά, παρ'όλο που σε σχέση με κάποιον που δεν κατέχει έχω πολύ πιο καλή αίσθηση του τι κάνω, τι γίνεται και πώς θα αποφύγω τον κίνδυνο. Το Clio RS δεν είναι ένα απλό Clio, μην τα ισοπεδώνουμε όλα, τα 35 μέτρα 100-0 είναι εξαιρετική επίδοση, ένα κανονικό αυτοκίνητο είναι 40-45 μέτρα (<50 με ABS, >50 και πιθανώς 60+ χωρίς ABS). 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cna Μάρτιος 17, 2017 #3825 Κοινοποίηση Μάρτιος 17, 2017 8 minutes ago, sotiris said: Το Clio RS δεν είναι ένα απλό Clio, μην τα ισοπεδώνουμε όλα, τα 35 μέτρα 100-0 είναι εξαιρετική επίδοση, ένα κανονικό αυτοκίνητο είναι 40-45 μέτρα (<50 με ABS, >50 και πιθανώς 60+ χωρίς ABS). Σε απολύτως στεγνό οδόστρωμα η απόσταση ακινητοποίησης είναι μικρότερη για τα αυτοκίνητα που δεν έχουν ABS. Απλώς αφήνουν το μισό πέλμα στον δρόμο. Από την άλλη το καλό με το ABS είναι ότι έχεις τιμόνι και μπορείς να αποφύγεις το εμπόδιο. Σε βρεγμένο οδόστρωμα οι αποστάσεις είναι ανάποδα· μικρότερες για το ABS - μεγαλύτερες για τα υπόλοιπα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Μάρτιος 17, 2017 #3826 Κοινοποίηση Μάρτιος 17, 2017 2 minutes ago, cna said: Σε απολύτως στεγνό οδόστρωμα η απόσταση ακινητοποίησης είναι μικρότερη για τα αυτοκίνητα που δεν έχουν ABS. Απλώς αφήνουν το μισό πέλμα στον δρόμο. Από την άλλη το καλό με το ABS είναι ότι έχεις τιμόνι και μπορείς να αποφύγεις το εμπόδιο. Σε βρεγμένο οδόστρωμα οι αποστάσεις είναι ανάποδα· μικρότερες για το ABS - μεγαλύτερες για τα υπόλοιπα. Δεν ισχύει σε καμία περίπτωση, ο συντελεστής τριβής ολίσθησης είναι σχεδόν πάντα μικρότερος από τον συντελεστή στατικής τριβής, όταν το λάστιχο μπλοκάρει αυτόματα μεταπίπτεις σε τριβή ολίσθησης και η δύναμη που έχεις για να σε φρενάρει είναι μικρότερη, εάν έχεις μπλοκάρει το οποιοδήποτε αυτοκίνητο σε στεγνό οδόστρωμα το καταλαβαίνεις, σε κατηφόρα μπλοκαρισμένος επιταχύνεις. Ακριβώς τα ίδια ισχύουν έιτε στο βρεγμένο είτε στον πάγο είτε στο χιόνι, με τη μικρή διαφορά στο τελείωμα του φρεναρίσματος (στα λίγα χιλιόμετρα δηλαδή) όπου αν το ABS δεν μπλοκάρει ελάχιστα τον τροχό δεν σταματάς (χιόνι). Επειδή όμως στο βρεγμένο είναι πολύ εύκολο να μπλοκάρεις τους τροχούς, γι' αυτό σε μπερδεύει και θεωρείς ότι φρενάρεις καλύτερα με ABS. https://el.wikipedia.org/wiki/Τριβή Η παραφιλολογία με το ABS και αυτό που γράφεις ξεκίνησε με τις πρώτες γενιές ABS (αλήθεια, πόσοι είχαν αμάξι του 80 με ABS, μάλλον κανένας) που το ABS δούλευε λάθος και άφηνε περισσότερο φρένο απ'ότι χρειαζόταν. 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cna Μάρτιος 17, 2017 #3827 Κοινοποίηση Μάρτιος 17, 2017 Μπορεί να θυμάμαι λάθος. Καταραμένα γηρατειά! 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Μάρτιος 17, 2017 #3828 Κοινοποίηση Μάρτιος 17, 2017 Με τις ηλεκτρονικες κατανομες μπρος-πισω και δεξια-αριστερα κανεις παπαδες. Στριβεις φρεναρεις δε σε πεταει η στροφη. Προσφατα με τα πολλα κρυα φρεναρα ενα βραδυ με την αριστερη πλευρα σε παγο (ειχε σκια τη μερα), επιτηδες στη γειτονια με 20χλμ Εκανε ο κωλος ενα μικρο τσικ αριστερα και μετα φρεναρα κανονικα Link to comment Share on other sites More sharing options...
cna Μάρτιος 17, 2017 #3829 Κοινοποίηση Μάρτιος 17, 2017 Έχουμε, βέβαια, και το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος να λέει: «Γι’ αυτό εξάλλου, το μήκος πέδηση-ακινητοποίησης ενός οχήματος χωρίς ABS είναι περίπου 20μ. ενώ ενός οχήματος με ABS είναι περίπου 50μ.» (χωρίς, όμως, να κάνει καμία αναφορά στην αρχική ταχύτητα). Πηγή: http://www.teetrip.tee.gr/Protaseis.pdf Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Μάρτιος 17, 2017 #3830 Κοινοποίηση Μάρτιος 17, 2017 Ότι θυμάται χαίρεται η κυρία Χαρίκλεια... 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γιάννης_84 Μάρτιος 17, 2017 #3831 Κοινοποίηση Μάρτιος 17, 2017 πριν 47 λεπτά, το μέλος sotiris έγραψε: Δεν ισχύει σε καμία περίπτωση, ο συντελεστής τριβής ολίσθησης είναι σχεδόν πάντα μικρότερος από τον συντελεστή στατικής τριβής, όταν το λάστιχο μπλοκάρει αυτόματα μεταπίπτεις σε τριβή ολίσθησης και η δύναμη που έχεις για να σε φρενάρει είναι μικρότερη, εάν έχεις μπλοκάρει το οποιοδήποτε αυτοκίνητο σε στεγνό οδόστρωμα το καταλαβαίνεις, σε κατηφόρα μπλοκαρισμένος επιταχύνεις. Ακριβώς τα ίδια ισχύουν έιτε στο βρεγμένο είτε στον πάγο είτε στο χιόνι, με τη μικρή διαφορά στο τελείωμα του φρεναρίσματος (στα λίγα χιλιόμετρα δηλαδή) όπου αν το ABS δεν μπλοκάρει ελάχιστα τον τροχό δεν σταματάς (χιόνι). Επειδή όμως στο βρεγμένο είναι πολύ εύκολο να μπλοκάρεις τους τροχούς, γι' αυτό σε μπερδεύει και θεωρείς ότι φρενάρεις καλύτερα με ABS. https://el.wikipedia.org/wiki/Τριβή Η παραφιλολογία με το ABS και αυτό που γράφεις ξεκίνησε με τις πρώτες γενιές ABS (αλήθεια, πόσοι είχαν αμάξι του 80 με ABS, μάλλον κανένας) που το ABS δούλευε λάθος και άφηνε περισσότερο φρένο απ'ότι χρειαζόταν. Μήπως γνωρίζεις ποιας γενιάς ABS είχαν τα fiat coupe 2000 16V της δεκαετίας του 90; Είχαν από αυτά που δούλευαν λάθος ή όχι; Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Μάρτιος 17, 2017 #3832 Κοινοποίηση Μάρτιος 17, 2017 Αυτο θα το λεει το manual ή το Haynes, το συγκεκριμενο δεν το εχω Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Μάρτιος 18, 2017 #3833 Κοινοποίηση Μάρτιος 18, 2017 12 hours ago, cna said: Έχουμε, βέβαια, και το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος να λέει: «Γι’ αυτό εξάλλου, το μήκος πέδηση-ακινητοποίησης ενός οχήματος χωρίς ABS είναι περίπου 20μ. ενώ ενός οχήματος με ABS είναι περίπου 50μ.» (χωρίς, όμως, να κάνει καμία αναφορά στην αρχική ταχύτητα). Πηγή: http://www.teetrip.tee.gr/Protaseis.pdf Δεν καταλαβαίνω σε τι κατηγορία οχημάτων αναφέρεται, αλλά πιστεύω τά 'χει κάνει αχταρμά. Κρίμα να διαβάζεις τέτοιες ανακρίβειες από το ΤΕΕ, δεν είναι μόνο τα μέτρα, είναι κι άλλα που διάβασα... Ως προς το συνολικό πνεύμα αυτού που γράφει συμφωνώ, είναι πολύ δύσκολο να κάνεις μετασκευή σε όχημα για να του βάλεις ABS, εάν δεν υπάρχουν τα εξαρτήματα εργοστασιακά. Εγώ δεν θα το εμπιστευόμουν με τίποτα, και απ'ότι κατάλαβα μιλάει για μεγάλα επαγγελματικά οχήματα / φορτηγά, οπότε το κάνει ακόμη πιο δύσκολο. Απ'την άλλη η αιτιολόγηση είναι αστεία (το βάζουν στις βόρειες χώρες επειδή γλιστράει, ανέκδοτο, στην ελλάδα γλιστράει πιο πολύ η άσφαλτος). Αυτό με τα ταμπούρα τουλάχιστον στα αυτοκίνητα δεν ισχύει, τα περισσότερα μικρά έχουν ταμπούρα πίσω και έχουν πλέον και ESP. Στα φορτηγά δεν γνωρίζω καθόλου τι φρένα έχουν, τι τεχνολογία κλπ. 12 hours ago, Γιάννης_84 said: Μήπως γνωρίζεις ποιας γενιάς ABS είχαν τα fiat coupe 2000 16V της δεκαετίας του 90; Είχαν από αυτά που δούλευαν λάθος ή όχι; Το ABS Generation 8 βγήκε το 2001, οπότε υποθέτω είχαν κάποια παλιότερη έκδοση (πλέον έχει βγει ABS Gen 9). Δεν είναι απαραίτητο ότι ένα προηγούμενο μοντέλο φορούσε το generation 7, η fiat π.χ. φορούσε την τελευταία γενιά στο punto του 2003 και 3 γενιές πίσω στο punto του 1999 (bosch abs 5). Τα περισσότερα μοντέλα των 90's δεν φορούσαν πλήρως τετρακάναλο σύστημα αλλά είχαν 4 αισθητήρες και για πίσω έκαναν ενιαία κατανομή πέδησης. https://en.wikipedia.org/wiki/Anti-lock_braking_system Μια καλή τεχνική παρουσίαση που βρήκα γκουκγλάροντας είναι αυτή: 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Μάρτιος 18, 2017 #3834 Κοινοποίηση Μάρτιος 18, 2017 πριν 15 ώρες, το μέλος slalom έγραψε: Ειδες πως βγαινουν τα λαθος συμπερασματα? Όντως Μιλησαμε για 100-0 , τιποτα παραπάνω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fuz10n Μάρτιος 19, 2017 #3835 Κοινοποίηση Μάρτιος 19, 2017 καλημερα θελω να ακουσω αποψεις πανω σε ενα θεμα. εδω και λιγο καιρο τσεκαρω αν τα λιτρα που βαζουν τα βενζιναδικα ταιριαζουν με την καταναλωση που βλεπω. το αμαξι ειναι ενα φιεστα 1.6 2009 και εχει μεση καταναλωση που μηδενιζει οποτε θελω. τη μηδενιζω λοιπον σε καθε γεμισμα μαζι με το τριπ. οταν αδειασει, βλεπω μια μεση καταναλωση 7-8λτ/100κμ παντα, για τα χιλιομετρα που εχει γραψει. απο εκει λοιπον υπολογιζω και ποσα λιτρα εκαψε. παραδειγμα χτεσινο. εκανα ενα ταξιδι 428 χιλιομετρα με 7.9. αρα εκαψε 33.8 λιτρα. ελα ομως που παντα οποτε ξαναγεμιζω παιρνει περιπου 5 λιτρα παραπανω.... χτες πηρε 38.8, που σημαινει 9.1 καταναλωση για αυτο το γεμισμα, που δεν ειναι λογικο. το εχω δει σε 3 διαφορετικα βενζιναδικα προς το παρον. ειτε ειμαι στο 7 ειτε στο 8 κοντα. και δε μπορει αλλος να βαζει λιγο και αλλος πολυ, η διαφορα δεν ειναι μισο λιτρο ειναι 5. ακουω αποψεις. κλεβουν τοσα λιτρα η γραφει τοσο λαθος η μεση καταναλωση..?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Μάρτιος 19, 2017 #3836 Κοινοποίηση Μάρτιος 19, 2017 Θα πας και θα το γεμισεις απο τελειως αδειο. Ποσα λιτρα θα σου βαλουν και ποση χωρητικοτητα εχει Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Μάρτιος 19, 2017 #3837 Κοινοποίηση Μάρτιος 19, 2017 Εγώ στο Corsa έχω υπολογιστή ταξιδίου στο καντράν και δύο στην οθόνη ενδείξεων. Εε η μέση κατανάλωση της οθόνης ενδείξεων με το καντράν έχει διαφορά 0.3 λίτρα. Το καλό είναι ότι συμφωνούν στα χιλιόμετρα που απομένουν και ότι η οθόνη ενδείξεων μου λέει πόσα λίτρα έκαψα σε πόσα χιλιόμετρα (πχ σε 65χλμ, 4.2 λίτρα). Link to comment Share on other sites More sharing options...
bassplayer Μάρτιος 19, 2017 #3838 Κοινοποίηση Μάρτιος 19, 2017 6 hours ago, fuz10n said: καλημερα θελω να ακουσω αποψεις πανω σε ενα θεμα. εδω και λιγο καιρο τσεκαρω αν τα λιτρα που βαζουν τα βενζιναδικα ταιριαζουν με την καταναλωση που βλεπω. το αμαξι ειναι ενα φιεστα 1.6 2009 και εχει μεση καταναλωση που μηδενιζει οποτε θελω. τη μηδενιζω λοιπον σε καθε γεμισμα μαζι με το τριπ. οταν αδειασει, βλεπω μια μεση καταναλωση 7-8λτ/100κμ παντα, για τα χιλιομετρα που εχει γραψει. απο εκει λοιπον υπολογιζω και ποσα λιτρα εκαψε. Σε καποια αυτοκινητα θελει ενα ειδος καλιμπραρισματος. Την επομενη φορα που θα πας για service ρωτα τον τεχνικο σου Link to comment Share on other sites More sharing options...
fuz10n Μάρτιος 20, 2017 #3839 Κοινοποίηση Μάρτιος 20, 2017 δε μου φαινεται και λογικο να καιει τοσο πολυ το συγκεκριμενο αυτοκινητο. τελοσπαντων θα το κοιταξω και αυτο thanks Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Μάρτιος 20, 2017 #3840 Κοινοποίηση Μάρτιος 20, 2017 @fuz10n Για ένα Fiesta 1.6 του 2009 αναλόγως στυλ οδήγησης , καιρικές συνθήκες, φορτωμένο (θα έχεις φορτώματα μικρέ © ) κλπα έχουν παρατηρηθεί τα εξής : - 12L/100 μέση κατακαλόκαιρο να ανεβαίνεις Λαμπράκη , Πειραιά, σημειωτόν - 10L/100 μέση για συνήθη flat πόλη , με μέση ταχύτητα < 30km/h (αρκετό σταμάτα ξεκίνα και βαρύ πόδι) - προσπάθεια στις ίδιες συνθήκες με πιο ελαφρύ πόδι απέδωσε γύρω στα 7.5L/100 - 8L - Εθνική , 110-120 km/h , άνευ AC , 6.2L/100 περίπου - επαρχιακό δρόμο 80kmh/5η , 5 και κάτι ψηλά Φήμες οτι γενικά αμα του φερθείς με στοργή και προδέρμ θα δεις χαμηλότερες καταναλώσεις απο το 1400άρι ελέγχονται ως περίεργες και ξενέρωτες 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now