Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Χοντας αν ανοιξεις τη φωτο θα δεις κατι να κρεμεται.. Πετρο τετοια λαστιχα υπαρχουν σε δεκαδες χιλιαδες αυτοκινητα μονο στην αθηνα, δεν εχω χρονο ουτε και ορεξη να ασχοληθω, ειναι ευθυνη του κρατους.

 

πριν 21 λεπτά, το μέλος acct έγραψε:

Τι γόμα είναι αυτή ρε παιδιά; Ημερομηνία είδες μήπως;

Δεν φαινεται καν.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Για αυτο χρειαζεται εξασκηση να φρεναρεις με το αριστερο ποδι.Μειωνεις αρκετα τον χρονο ετσι.
Αλλα καπου διαβασα για την καινουργια φερραρι πως τα 100-0 χρειαζεται ~35 μετρα ; το 1/3 περιπου δλδ απο οτι λεει ο πινακας.Καλα θα μου πεις τι συγκρινω ε.. :p

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Just now, GoMaR said:

Για αυτο χρειαζεται εξασκηση να φρεναρεις με το αριστερο ποδι.Μειωνεις αρκετα τον χρονο ετσι.
Αλλα καπου διαβασα για την καινουργια φερραρι πως τα 100-0 χρειαζεται ~35 μετρα ; το 1/3 περιπου δλδ απο οτι λεει ο πινακας.Καλα θα μου πεις τι συγκρινω ε.. :p

 

Ναι μρε. Τί πας και συγκρίνεις; Κι εγώ αν βάλω να ανοίγει αλεξίπτωτο στο φρενάρισμα πανικού προφανώς και θα μειώσω την απόσταση στο ελάχιστο. Απλώς θα χρειαστεί να βάλω και ζώνες έξι σημείων για να μην διαλύσω τον θώρακά μου. :p

Link to comment
Share on other sites

πριν 5 λεπτά, το μέλος Simon έγραψε:

Χοντας αν ανοιξεις τη φωτο θα δεις κατι να κρεμεται.. Πετρο τετοια λαστιχα υπαρχουν σε δεκαδες χιλιαδες αυτοκινητα μονο στην αθηνα, δεν εχω χρονο ουτε και ορεξη να ασχοληθω, ειναι ευθυνη του κρατους.

 

Δεν φαινεται καν.

αν δεν κάνω λάθος , φαίνεται κάποια εβδομάδα του 0x έτους, οπότε ότι και να είναι , στη καλύτερη μιλάμε 

για 7ετίας....

Η ημερομηνία είναι στο τέρμα κάτω τις φωτογραφίας που διακρίνονται 4 ψηφία σε ομάδα (2 για εβδομάδα 2 για έτος).

 

@GoMaR   αν οι τελευταίες Ferrari βρίσκονται στα 35μ για το τυπικό 100-0 , καλό θα είναι να τις ξαναβάλουν για δοκιμές :hehe:

για τέτοιου επιπέδου αυτοκίνητα είναι τραγική επίδοση , να σκεφτείς ότι ένα Renault Clio RS σκοράρει 36μ περίπου.                       

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αυτό το πράγμα που μας έδωσες να διαβάσουμε δε μοιάζει και πολύ με "μελέτη". Σαν εργασία 1ης Λυκείου μοιάζει. Και 2 πολύ βασικά ψεγάδια:

1. Είναι ΑΝΥΠΟΓΡΑΦΟ.

2. Δεν έχει ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ-ΠΗΓΕΣ.

 

Μια αναζήτηση με εικόνες. ΚΛΙΚ.

 

Και εδώ:

 

Quote

Με ταχύτητα 100 χλμ/ώρα προκύπτει
απόσταση ακινητοποίησης 56 μέτρα.

από εδώ, ενυπόγραφο και από άτομο που φαινομενικά τουλάχιστον, κάτι ξέρει.

 

Θα επανέλθω κάποια στιγμή και με τις υπόλοιπες ανακρίβειες της φυλλάδας.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Thresh86 said:

αν δεν κάνω λάθος , φαίνεται κάποια εβδομάδα του 0x έτους, οπότε ότι και να είναι , στη καλύτερη μιλάμε 

για 7ετίας....

Η ημερομηνία είναι στο τέρμα κάτω τις φωτογραφίας που διακρίνονται 4 ψηφία σε ομάδα (2 για εβδομάδα 2 για έτος).

 

@GoMaR   αν οι τελευταίες Ferrari βρίσκονται στα 35μ για το τυπικό 100-0 , καλό θα είναι να τις ξαναβάλουν για δοκιμές :hehe:

για τέτοιου επιπέδου αυτοκίνητα είναι τραγική επίδοση , να σκεφτείς ότι ένα Renault Clio RS σκοράρει 36μ περίπου.                       

 

Κοιτα ολα τα supercars δειχνουν να εχουν ~32μετρα..

http://fastestlaps.com/tests/ke3a854cil99

 

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, PetrosD said:

Και εδώ:

 

από εδώ, ενυπόγραφο και από άτομο που φαινομενικά τουλάχιστον, κάτι ξέρει.

 

Θα επανέλθω κάποια στιγμή και με τις υπόλοιπες ανακρίβειες της φυλλάδας.

Από το link που παρέθεσες:

«Επομένως, απαιτείται και ο λογικός χρόνος αντίδρασης.

Συνολικά λοιπόν αυτό μεταφράζεται σε δύο (2) δευτερόλεπτα τουλάχιστον ...»

Πλην της διαφορετικής παραδοχής για την απόσταση μέχρι την ακινητοποίηση δεν υπάρχει ουσιαστική διαφωνία ως προς τον συνολικό χρόνο αντίδρασης. Πάλι χρειάζεται χρόνος τουλάχιστον 1sec για να αντιδράσεις (1 sec εφόσον είσαι απόλυτα προσηλωμένος σε αυτό που κάνεις), όπως ακριβώς αναφέρει και η «φυλλάδα». Από εκεί και μετά οι αποστάσεις μέχρι την ακινητοποίηση είναι σχετικές. Πόσο καλά ελαστικά έχεις, ποια είναι η κατάσταση του οδοστρώματος, πόσο καλά λειτουργεί το ABS (εάν έχεις ABS) και πάει λέγοντας...

Όσο για το ανυπόγραφο της «φυλλάδας» το site www.m-l.gr από το οποίο την κατέβασα ανήκει σε σχολή οδηγών...

Έγινε επεξεργασία από cna
Link to comment
Share on other sites

Να μοιραστώ κι εγώ την εμπειρία μου με το αμάξι εκτός Ελλάδας και την αυστηρότητα ελέγχων ΚΤΕΟ:

 

Ζω στην Αυστρία. Έχω ένα Yaris, 8 χρονών, αλλά εξαιρετικά συντηρημένο.

 

Τις τελευταίες μέρες άκουγα κάτι ελαφριά "κρακ-κρακ" από μπροστά, στο σταμάτα-ξεκίνα στα φανάρια.

Το σήκωσα με το γρύλο, κοίταξα λίγο και διαπίστωσα ότι είχαν σκιστεί ελαφρώς τα λάστιχα στα joints που έχουν τα κατακόρυφα μπαράκια της αντιστρεπτικής. Κουνώντας ελαφρά το τιμόνι, διαπίστωσα ότι όντως αυτά κάνουν θόρυβο.

 

Ξέροντας ότι δεν είναι θέμα ασφάλειας και έχοντας σκοπό να τα παραγγείλω από το ίντερνετ και να τα αλλάξω μόνος μου το Πάσχα (2 παξιμάδια το καθένα είναι, αρκετά απλή δουλειά), πήγα να περάσω το ετήσιο technical inspection, που έπρεπε να γίνει εντός Μαρτίου.

 

Αποτέλεσμα: δεν πέρασε λόγω αυτών. Το έγραψαν μάλιστα σαν σημαντικό, και μου έδωσαν 28 μέρες / 1000 km περιθώριο για να τα αλλάξω.

 

Επίσης, είπαν ότι θέλουν αλλαγή τα πίσω εσωτερικά joints των ψαλιδιών. Αλλά δεν βρήκα κανέναν που να δέχεται να τα αγοράσω από το internet και να τα αλλάξει. Οπότε, θα μου αλλάξουν ολόκληρα τα ψαλίδια. Και σε τόσο βασικά components, δεν θέλω να βάζω 3rd-party, αλλά γνήσια.

 

Χοντρικά λοιπόν, έχουμε και λέμε:
Για τα μπαράκια: €70

Για τα ψαλίδια: €530

Για το κλασσικό service, με επιπλέον υγρά φρένων + βαλβολίνες: €340

Όλα μαζί, πλησιάζουν το χιλιάρικο :hm:

 

Αυτά στην Ιταλία, όπου η εργατοώρα πάει €46+ΦΠΑ.

Εδώ στην Αυστρία, η προσφορά που μου έδωσαν χρέωνε εργατοώρα €92+ΦΠΑ. Ήθελαν €300 μόνο για λάδια (κάτι ημισυνθετικά της πλάκας) και φίλτρα λαδιού-αέρα. Απαράδεκτοι.

 

Τουλάχιστον μετά το "Italian tune-up" θα ρολλάρει σαν καινούριο :p

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Πριν λίγες μέρες ανέβασα κι εγώ το αυτοκίνητο για να περάσει ΚΤΕΟ εδώ. Όλα καλά, δεν είχε κανένα θέμα το αυτοκίνητο.

Αλλά όντως κι εδώ οι τιμές για τα service είναι για να κλαις. Τα ανταλλακτικά τα παραγγέλνω από Βέλγιο που μου έρχονται αρκετά φθηνότερα αλλά την εργατοώρα δεν την γλιτώνω.

137€ η ώρα είναι η χρέωση εδώ με fix για το αυτοκίνητο μου το δίωρο.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 11 λεπτά, το μέλος nickstamat έγραψε:

 Ήθελαν €300 μόνο για λάδια (κάτι ημισυνθετικά της πλάκας) και φίλτρα λαδιού-αέρα.

Ετήσιο service ακριβώς το ίδιο αυτοκίνητο στην αντιπροσωπία, χωρίς φίλτρο αέρα, αλλά με φίλτρο A/C πριν 2 εβδομάδες 110 ευρώ. Βέβαια για να μη ξεχνιόμαστε, στην τιμή της εργατοώρας, ας λάβουμε υπόψη και τη διαφορά μισθών εδώ και εκεί....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος GoMaR έγραψε:

 

Κοιτα ολα τα supercars δειχνουν να εχουν ~32μετρα..

Ferrari 812 Superfast 100 kph - 0 - FastestLaps.com

 

 

 

Τα μέτρα έχουν πολύ μεγάλη σημασία στο φρενάρισμα, ιδιαίτερα για σπορ αυτοκίνητα επιδόσεων.

Τουτέστιν, απο 32 στα 35 , θα ήταν τραγική επίδοση για την σχεδόν κορυφαία Ferrari του 2017...

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Σορι cna αλλά το link είναι για κλάμματα. Οι αποστάσεις για τί αυτοκίνητο είναι, δε λέει καν τη μάζα του. Στο πίνακα αναφέρει 100-0km/h σε 100m? Ούτε το λεωφορείο μπορεί να μη θέλει τόσο... Εκτός αν το κάνουν αυτό για να τρομάξουν τους μαθητές τους και να προσέχουν... Αν καθίσω να κάνω τις πράξεις πιθανώς να κλάψω απ τα γέλια. Για τρομοκρατία καλό είναι πάντως.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, konnos said:

Σορι cna αλλά το link είναι για κλάμματα. Οι αποστάσεις για τί αυτοκίνητο είναι, δε λέει καν τη μάζα του. Στο πίνακα αναφέρει 100-0km/h σε 100m? Ούτε το λεωφορείο μπορεί να μη θέλει τόσο... Εκτός αν το κάνουν αυτό για να τρομάξουν τους μαθητές τους και να προσέχουν... Αν καθίσω να κάνω τις πράξεις πιθανώς να κλάψω απ τα γέλια. Για τρομοκρατία καλό είναι πάντως.

Μπορείς να το εκλάβεις ως έναν πολύ γενικό κανόνα, μιας και κανείς δεν μπορεί να ξέρει τί αυτοκίνητο οδηγεί ο καθένας καθώς και την κατάσταση αυτού. Το σημαντικό, όμως, για εμένα δεν είναι στην απόσταση που χρειάζεται μέχρι να σταματήσει αλλά στην απόσταση που θα διανύσει το αυτοκίνητο μέχρι να σηκώσει ο οδηγός το πόδι από το γκάζι. Είπα νωρίτερα ότι: «Εννοώ ότι εάν τρέχεις με 250χλμ/ω και σου πεταχτεί κάτι στα 70 μέτρα μέχρι να πατήσεις το φρένο θα έχεις περάσει από πάνω του...». Πάμε να κάνουμε λίγα μαθηματικά; 250χλμ/ω=250.000μέτρα/3.600δευτερόλεπτα=69,44μέτρα το δευτερόλεπτο. Εάν, λοιπόν, το εμπόδιο είναι στα 70 μέτρα και ο μέσος χρόνος αντίδρασης του απόλυτα προσηλωμένου στην οδήγηση οδηγού είναι 1 δευτερόλεπτο τότε την στιγμή που το πόδι του θα είναι πάνω από το φρένο, έτοιμο να το πατήσει, θα πέσει πάνω στο εμπόδιο. Τόσο απλά...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, GriGaS said:

Ετήσιο service ακριβώς το ίδιο αυτοκίνητο στην αντιπροσωπία, χωρίς φίλτρο αέρα, αλλά με φίλτρο A/C πριν 2 εβδομάδες 110 ευρώ. Βέβαια για να μη ξεχνιόμαστε, στην τιμή της εργατοώρας, ας λάβουμε υπόψη και τη διαφορά μισθών εδώ και εκεί....

Τα ξέρω, κι εγώ τόσα έδινα.

Και μάλιστα αγόραζα κι έβαζα λάδια Sustina από την αντιπροσωπεία με €18/lt, όχι αηδίες Magnatec semi-synthetic με €30/lt...

 

Οι μισθοί είναι γενικά καλύτεροι (δυστυχώς όχι για μένα, γιατί δουλεύω ως intern), αλλά και πάλι ρε συ, φεύγουν πολλά λεφτά...

Δεν μπορώ να φανταστώ πόσο εκτοξεύονται τα κόστη αν έχεις κάποιο μεγαλύτερο αμάξι, με περισσότερες απαιτήσεις συντήρησης.

Ευτυχώς η βενζίνη είναι φθηνή, συνήθως γύρω στο €1.1/lt.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.