Jump to content



Recommended Posts

  On 4/3/2017 at 1:56 ΜΜ, το μέλος GEORGIOS έγραψε:

Αυτό μου λέει ότι αν χρειαστεί να σταματήσω θα πρέπει να παρκάρω σίγουρα μετά τα κτίρια και προς την έξοδο του πάρκινγκ.

GriGas μηχανικός είσαι, έχει λογική αυτό που λέω ;

Expand  

Εγώ το κάνω ήδη στα συγκεκριμένα parking, πολύ πριν γίνει το δυστύχημα αυτό. :) Είναι απολύτως λογική η σκέψη, αφού δεν προέβλεψαν να υπάρχουν άλλου είδους εμπόδια ανάμεσα στα παρκαρισμένα και την εθνική οδό.

Όσο για τα μπετά που έγραψαν πιο πάνω: μακροσκοπικά φαίνεται να μην έχουν πάθει τίποτα. Σίγουρα έχουν υποστεί ρηγματώσεις από την σύγκρουση και πιθανώς και άλλες βλάβες από την φωτιά...

  • Like 1
  On 4/3/2017 at 1:56 ΜΜ, το μέλος GEORGIOS έγραψε:

GriGas μηχανικός είσαι, έχει λογική αυτό που λέω ;

Expand  

Λογική έχει... Αλλά με αυτά που βλέπουν τα μάτια μου (π.χ. η κοπελιά που ήταν στο πεζοδρόμιο και την σκότωσε ο πιτσιρικάς χωρίς δίπλωμα) πλέον πιστεύω πως άμα σου έχει γράψει την έκατσες. Βέβαια καλό είναι να προφυλασσόμαστε όσο μπορούμε :p

 

  On 4/3/2017 at 1:59 ΜΜ, το μέλος cna έγραψε:

Σίγουρα έχουν υποστεί ρηγματώσεις από την σύγκρουση και πιθανώς και άλλες βλάβες από την φωτιά...

Expand  

Βλάβες από τη φωτιά δεν έχουν πάθει με τίποτα. Επιφανειακή κάπνα είναι αυτό που βλέπουμε. Για να πάθει βλάβη ο οπλισμός του σκυροδέματος θέλει τρελές θερμοκρασίες. Με ένα σπατουλαρισματάκι και βάψιμο θα είναι σαν καινούργια.

 

Θυμήθηκα τώρα μία ιστορία με έναν τύπο λίγο έξω από το Άργος που πάνω στο τέλος μίας στροφής μία χτιστή μάντρα. Όποιος έφευγε από τη στροφή (είναι σημείο που το πατάνε οι διάφοροι ανεγκέφαλοι) του κατέβαζε τη μάντρα. Κάποια στιγμή βαρέθηκε να τη ξαναχτίζει και έριξε τοιχείο από μπετό. Ο επόμενος που έσκασε εκεί νομίζω σκοτώθηκε...

  • Like 1
  On 6/3/2017 at 3:49 ΜΜ, το μέλος GriGaS έγραψε:

Βλάβες από τη φωτιά δεν έχουν πάθει με τίποτα. Επιφανειακή κάπνα είναι αυτό που βλέπουμε. Για να πάθει βλάβη ο οπλισμός του σκυροδέματος θέλει τρελές θερμοκρασίες. Με ένα σπατουλαρισματάκι και βάψιμο θα είναι σαν καινούργια.

 

Expand  

Καλά, δεν είπα ότι έλιωσε ο οπλισμός. Σίγουρα, πάντως, οι ζημιές είναι περισσότερες από αυτές που φαίνονται. 

Ακολουθεί μακροσκελές ποστ, σήμερα βρήκα χρόνο να τα διαβάσω όλα.

 

  On 27/2/2017 at 2:33 ΜΜ, το μέλος E.F. έγραψε:

 

Όλα τα αυτοκίνητα, βάσει νομοθεσίας, έχουν ηλεκτρονικό κόφτη στα 250χαω. Το δικό μου αυτοκίνητο, που κάνει ολόκληρο 900-1000€, τα πιάνει και τα ξεπερνάει κιόλας γιατί είναι 30 ετών και τότε δεν υπήρχε και η αντίστοιχη νομοθεσία.

Expand  

 

Τί αμάξι είναι;

 

  On 27/2/2017 at 6:05 ΜΜ, το μέλος karmen1983 έγραψε:

Η γυναίκα ήταν έγκυος 4 μηνών Btw. Όσο πάει γίνεται χειρότερο...

Expand  

 

Απ' ότι είπανε μετά, δεν ήταν. Μπορεί κάποιος να γράψει τελικό συμπέρασμα; Εδώ που είμαι δεν παρακολουθώ τι γίνεται.

 

  On 27/2/2017 at 7:01 ΜΜ, το μέλος sotiris έγραψε:

@PetrosD

1. Προφανώς το παλικάρι έβγαλε την πόρσε βόλτα! Άρα την πήγαινε όσο πήγαινε. Αν δεν είχε πάρει τους άλλους 2+1 μαζί, θα λέγαμε καλά να πάθει, εκτός αν ήταν λιώμα λαϊκός τραγουδιστής οπότε θα κλαίγαμε.

2. Οι γερμανοί είναι πολύ σωστοί στην Autobahn. Οι ξένοι είναι? Είναι γνωστό ότι οι Άγγλοι ξεχαρμανιάζουν στην Autobahn. Δεν την κάνω κάθε μέρα, αλλά όσες φορές έχω οδηγήσει είναι από τους πιο ασφαλείς δρόμους. Δεν είχα περάσει ποτέ τα 130, δεν βιαζόμουνα :p (και επίσης τα γερμανικά μου είναι τόσο χάλια που δεν θα καταλάβαινα που είναι το ελεύθερο zone).

3. Για τα runflat θα το κοιτάξω αλλά αμφιβάλλω αν είναι υπό πίεση το αυτοκίνητο (π.χ. σε στροφή) ότι θα σε σώσουν. Τώρα για την περίπτωση της (Π)όρσε λένε ότι ήταν του 2006 τα λάστιχα οπότε δεν θυμάμαι αν είχαν βγει τα runflat τότε :p Αν είναι να βάλω κι εγώ runflat τώρα :p

Expand  

 

1. Μα κι εγώ τον βρίζω τον τραγουδιστή για αυτό που έκανε. Άλλο πράγμα είναι μου αρέσουν τα τραγούδια του και τα ακούω και άλλο λυπάμαι και κλαίω που σκοτώθηκε. Θα μπορούσε να είχε πάρει 2+ ζωές επιπλέον μαζί του.

2.Είμαι τέρμα νότια και δεν έχουμε Άγγλους εδώ. Μόνο οι Ελβετοί έρχονται και ξεχαρμανιάζουν, αλλά από ότι έχω παρατηρήσει μέχρι τώρα, στην autobahn είναι όλοι προσεκτικοί.

3. Τα runflat μπορούν να κινήσουν ικανοποιητικά το αυτοκίνητο μέχρι κάποια ταχύτητα (80Km/h νομίζω) και μέχρι κάποια απόσταση, οπότε αν δεν ξεπεράσεις τα όριά τους, δεν έχεις πρόβλημα αν είναι ευθεία ή στροφή. Απλά όταν πας με 200 και χάσουν αέρα, σου επιτρέπουν να κόψεις μέχρι τα 80.

 

  On 27/2/2017 at 7:01 ΜΜ, το μέλος sotiris έγραψε:

Όσον αφορά το Stilo, όχι δεν άκουσα κάποιο λάστιχο να στριγγλίζει, ήταν πάντα Αγγλία αυτά που αναφέρω. Την πρώτη φορά με χάλια λάστιχα αλλά στεγνή άσφαλτο απλά έμπαινε το ESP/ASR στα 200 χωρίς να καταλαβαίνεις κάτι πλην μιας μικρής ασάφειας στην κατευθυντικότητα (δεν μου πέταξε δηλαδή κάτι τρελό)

Expand  

 

Άρα, εντάξει, τίποτα δεν έγινε στα 200. ΤΙ-ΠΟ-ΤΑ.

 

  On 27/2/2017 at 7:33 ΜΜ, το μέλος GriGaS έγραψε:

Ψάχνοντας στη Michelin πάντως έχουν χειμερινά ελαστικά με δείκτη ταχύτητας V δηλαδή 240 χλμ ανά ώρα ως προτεινόμενα για την 911 - 997 (αν δε κάνω λάθος τέτοια είπαν ότι ειχε) 

Expand  

 

Άλλο Michelin και άλλο Nokian που φορούσε...

 

  On 27/2/2017 at 8:01 ΜΜ, το μέλος sotiris έγραψε:

Δεν φεύγει με 200 το συγκεκριμένο έτσι χωρίς να υπάρξει μηχανικό πρόβλημα.

Κοίτα ένα σάπιο αυτοκίνητο: 

Άνετα το επαναφέρει το ESP, εδώ το επαναφέρουν οι κάγκουρες.

Expand  

 

Απλά θα πρέπει να λάβεις πολύ σοβαρά υπ' όψις σου και να σκεφτείς πολύ καλά το παρακάτω:

Εκεί οι δρόμοι είναι σκονισμένοι (από ότι βλέπω στα βίντεο) με χαμηλότερη πρόσφυση. Αυτό επιτρέπει στα οχήματα να μην έχουν απότομες αντιδράσεις όταν γλυστράνε και όταν επανέρχονται. Όσο πιο πολλή πρόσφυση έχει η άσφαλτος, τόσο πιο μεγάλο είναι το όριο, αλλά όταν το ξεπεράσεις (με πολύ περισσότερα χιλιόμετρα), τόσο πιο απότομες αντιδράσεις έχει το όχημα.

Για παράδειγμα, στην πίστα των Μεγάρων, ντριφτ με στεγνό vs drift με βρεγμένο.

 

  On 27/2/2017 at 11:30 ΜΜ, το μέλος UltraB έγραψε:

Αφήνω αυτό εδώ για όσους δεν το έχουν δει:

 

Expand  

 

Εκεί συνέβη υδρολίσθηση, όπως την περιγράφει ο Ιαβέρης στο βίντεο που μπήκε πριν μερικά ποστς.

 

  On 27/2/2017 at 11:36 ΜΜ, το μέλος sosna έγραψε:

Μα εδώ έγραφε οτι με το Στίλο με 200 χιλιόμετρα ''έπαιζε'' ανάποδα χωρίς να είναι κάτι τραγικό.

Μετά βέβαια το διόρθωσε κ είπε οτι είναι με 60.

 

 

Επίσης πόσες λωρίδες ασφάλτου χρειάζονται για τη διόρθωση.

Expand  

 

Εντάξει, μας εξήγησε τι έγινε τότε.

 

Χρειάζονται πολλές! +το επίπεδο χωράφι αριστερά και δεξιά!

 

  On 28/2/2017 at 9:13 ΠΜ, το μέλος GoMaR έγραψε:

Οπως οταν πηρα την αποφαση οτι δε θα ξαναμπω στο αμαξι του @PetrosD (σορρυ Πετρο, αλλα οδηγος που με κανει να χασω χρονια απο τη ζωη μου για μενα δεν ειναι οδηγος).

Expand  

 

Λυπάμαι πραγματικά. Δεν είχα καταλάβει τότε ότι αισθάνεσαι έτσι και δεν έκανες απλά υπερβολική πλάκα. Νόμιζα γούσταρες και ήρθες. Δεν έπρεπε να είχες έρθει τότε μαζί μας. Όπως καταλαβαίνεις δεν οδηγώ έτσι συνήθως.

 

  On 28/2/2017 at 9:13 ΠΜ, το μέλος GoMaR έγραψε:

Με θεωρουν περιεργο που δε ξεκιναω αμα δε φορεσει ο συνοδηγος ζωνη.
Με θεωρουν περιεργο που τους λεω βγαλτε τη ζωνη οταν ΦΤΑΣΟΥΜΕ.
Με θεωρουν περιεργο που φωναζω φορεστε κρανος και για 1 τετραγωνο.
Με θεωρουν περιεργο και απολυτο οταν ειπα "καλα να παθεις" σε συγγενικο μου προσωπο που εφαγε κληση για κρανος, οταν ηθελε να κινηθει για ~100μετρα(κυριολεκτικα ηταν τοσα τα μετρα και παντα αυτος ο ανθρωπος φορουσε παντα κρανος.Η λογικη του ; Μεχρι να το φορεσει θα ειχε φτασει.Λογικο.απο τη μια, αλλα να τα...)
 

Expand  

 

Πολύ σωστά τα λες αυτά και συμφωνώ μαζί σου.

 

  On 28/2/2017 at 11:38 ΠΜ, το μέλος UltraB έγραψε:

Και με το 1/3 να κινείσαι δε γνωρίζεις τι θα συναντήσεις. Μια γάτα είναι αρκετή να σου στερήσει τη ζωή ακόμα και με 80χλμ.

Εγώ όμως αναφέρθηκα αλλού και όχι στο τι μπορεί να προκύψει στο επόμενο χιλιόμετρο.

Expand  

 

Σκύλος έσκασε στο E30 φίλου που πήγαινε με 80. Σπασμένος προφυλακτήρας. Ο σκύλος δεν τα κατάφερε.

  • Like 1
  On 7/3/2017 at 8:01 ΜΜ, το μέλος PetrosD έγραψε:

Απ' ότι είπανε μετά, δεν ήταν. Μπορεί κάποιος να γράψει τελικό συμπέρασμα; Εδώ που είμαι δεν παρακολουθώ τι γίνεται.

Expand  

διαβασα δηλώσεις του πατέρα αργότερα ότι προσπαθούσαν για παιδί αλλά δεν ήταν έγκυος. Δε ξέρω κάτι παραπάνω

  • Like 3
(edited)

Λάμπες μεσαίας σκάλας για Yaris 2013 μοντέλο... Θέλω να μην βγαίνει μπλέ το φως....ουτέ ζεστο(κιτρινο) .... λευκό θελω.... επίσης να φωτίζουν μακρυά χώρις να τυφλώνουν..... ποιες από τις παρακάτω ? 

Philips Crystal Vision 

Philips White Vision +60%

Philips X-Treme Vision +130%

Philips Racing Vision +150% 

H4

 

Υ.Γ. τα φώτα είναι αναμένα πάνω από 300 ώρες τον χρόνο.... Σήμερα μου κάηκε η μια εργοστασιακή μετά από 3,5 χρόνια

Έγινε επεξεργασία από f117
(edited)

@PetrosD Εγώ πάντως την είχα πατήσει σχετικά άσχημα από σκύλο (τσαλακωμένο φτερό, σπασμένος προφυλακτήρας κλπ) γιατί έκανα το λάθος να προσπαθήσω να αποφύγω τον σκύλο. Το θέμα, λοιπόν, είναι το πώς αντιδρούμε στο κάθε ερέθισμα. Προφανώς ακόμη και με 80 χλμ/ω μπορεί να σκοτωθεί κάποιος από σκύλο εάν η αντίδρασή του τον οδηγήσει στο να βγει στο αντίθετο ρεύμα πχ...
Πάντως είναι και θέμα περιθωρίου: άλλο περιθώριο αντιδράσεων έχει κάποιος που τρέχει με 80 και άλλο αυτός που τρέχει με 200. Από ένα σημείο και μετά το περιθώριο αφορά τόσο λίγο χρόνο ώστε δεν επαρκεί ο μέσος χρόνος αντίδρασης ούτε του νωτιαίου μυελού (νομίζω είναι λίγο πάνω από 1 sec).

Έγινε επεξεργασία από cna
  On 7/3/2017 at 10:01 ΜΜ, το μέλος f117 έγραψε:

Λάμπες μεσαίας σκάλας για Yaris 2013 μοντέλο... Θέλω να μην βγαίνει μπλέ το φως....ουτέ ζεστο(κιτρινο) .... λευκό θελω.... επίσης να φωτίζουν μακρυά χώρις να τυφλώνουν..... ποιες από τις παρακάτω ? 

Expand  

Ο συνδυασμος που ζητας δε γινεται

  On 7/3/2017 at 10:40 ΜΜ, το μέλος slalom έγραψε:

Ο συνδυασμος που ζητας δε γινεται

Expand  

ως προς την διάρκεια ζωής εννοεις? ώς προς να μην τυφλώνω τους άλλους? τι ακριβώς?

Το χρωμα και η ενταση

Το να μη τυφλωνεις, αν ειναι σωστα ρυθμισμενο δε θα τυφλωνει

Φωτο απο το φαναρι εχεις?

  • Like 1

Στις κλασσικές λάμπες όσο ανεβαίνεις kelvin τόσο λιγότερο το light output διότι είναι η μπλε επιστρώση τους κόβει διαπαιρατότητα.

Εγώ θα σου πρότεινα να πας σε Philips X-treme Vision +130 (3700K) ή σε OSRAM Night Breaker Laser (3600K).

Τα kelvin μπορεί να μην είναι σωστά οπότε μη τα πάρεις της μετρητής.

 

Εφόσον μιλάμε για κλασσικές λάμπες δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με τους απέναντι εφόσον τα φανάρια σου είναι ρυθμισμένα σωστά.

  • Like 2
  On 7/3/2017 at 10:50 ΜΜ, το μέλος f117 έγραψε:

10540949_761407770599911_65408849184060222222230499_o (1).jpg

Expand  

Δυσκολα τα πραματα!

  On 7/3/2017 at 10:53 ΜΜ, το μέλος UltraB έγραψε:

Philips X-treme Vision

Expand  

Για αλογονου δεν ξερω, αλλα στο xenon σκοτωνουν

  • Like 1
(edited)

δεν θέλω να μπλεδίζουν με τπτ..... ως 4500-5000κ ειναι ιδανικά......νομίζω

Έγινε επεξεργασία από f117
(edited)

Τότε θα πας σε μια από τις παρακάτω:

  • Philips Diamond Vision (5000K)
  • OSRAM Cool Blue Hyper+ (5000K)
  • Philips Crystal Vision (4300K)
  • OSRAM Cool Blue Intense (4200K)

 

Αλλά όπως σου είπα...

"Στις κλασσικές λάμπες όσο ανεβαίνεις kelvin τόσο λιγότερο το light output διότι η μπλε επιστρώση, τους κόβει διαπαιρατότητα."

Έγινε επεξεργασία από UltraB
  • Like 1

Αντιλαβου.... Ειδα κατι βιντεο απο την racing vision....τρομερο φως....αλλα 200 ωρες ζωης λεει :s

@f117

Philips White Vision έβαλα εγώ, κυρίως λόγω κόστους / ποιότητας / απόχρωσης.

20κάτι ευρώ το σετ, είναι αρκετά λευκές, έχουν ικανοποιητικό χρόνο ζωής (υπολογίζω να μου βγάλουν 3 χρόνια).

Όσο πιο δυνατές, τόσο λιγότερο χρόνο θα βγάλουν.

Επίσης προσοχή δεν είναι όλες road legal, οι racing vision σε ένα σοβαρό κράτος π.χ. δεν θα περνάγανε ΚΤΕΟ.

  • Like 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.