Jump to content



Recommended Posts

η διαφορά με το μάτι 140+ και μόλις το χωρίσεις σε frame - πραγματικό χρόνο μπουμ 240+

η κάθε λευκή γραμμή είναι 6m και το κενό 12m

  • Like 1
  On 28/2/2017 at 12:07 ΜΜ, το μέλος acct έγραψε:

Κούφια η ώρα που έλεγα προ ημερών να επιστρέψουμε πιο νηφάλια στο θέμα των ελαστικών που συζητούσαμε. Το ξαναπιάνουμε υπό χειρότερες συνθήκες.

 

Ο ΚΟΚ λέει ότι "οι τρoχoί [...] επιβάλλεται να φέρoυν ελαστικά [...] πoυ να είναι σε τέτoια κατάσταση, ώστε να εξασφαλίζoνται oι συνθήκες ασφάλειας και η πρόσφυση, ακόμη και επί υγρoύ oδoστρώματoς". Υπουργική απόφαση ορίζει επιπλέον ότι το ελάχιστο εναπομείναν βάθος της χάραξης του πέλματος είναι 1.6 mm.  Είναι πολύ πιθανό αυτά τα ελαστικά να πληρούσαν αυτή την απαίτηση και να ήταν καθ' όλα ασφαλή για οδήγηση χωρίς επικίνδυνους ελιγμούς, κάτω από το όριο ταχύτητας του δρόμου και οπωσδήποτε κάτω από το όριο ταχύτητας των ελαστικών.

 

Ακόμη κι οι πιο αξιόπιστοι κατασκευαστές δεν απαιτούν την αντικατάσταση των ελαστικών μόνο βάσει της ηλικίας τους. Ενδεικτικά:

 

Συνεπώς, θεωρώ αδικαιολόγητη και υπερβολική την κατακραυγή που εστιάζει στα λάστιχα και την ηλικία τους (είχαν από τριμήνου συμπληρώσει δεκαετία, αλλά δεν ξέρουμε τίποτα περισσότερο). Αν ο οδηγός υπερέβη τις φυσικές αντοχές τους και το νόμιμο όριο ταχύτητας, η αιτία του δυστυχήματος δεν είναι η αστοχία υλικού, αλλά η εγληματική οδήγηση. Εικάζω ότι ακόμη και στο ΚΤΕΟ του επεσήμαναν ως όφειλαν ότι "προτείνεται" η αντικατάσταη των ελαστικών.

 

Άλλωστε, γι αυτό λέω ότι είναι σημαντικό πριν αρχίσουμε να μιλάμε με "100% βεβαιότητα", όπως κάποιος τηλε-ειδικός που άκουσα, να ακούσουμε τα πραγματικά περιστατικά μετά από τη διερεύνηση των γεγονότων.

 

Επιστρέφοντας στα κοινά οχήματα και τη νόμιμη οδήγηση επί του δημόσιου οδικού δικτύου, επιμένω ότι δεν μπορούμε να απαιτούμε από όλους να αλλάζουν τα λάστιχά τους στα δύο χρόνια, όπως δε δικαιούμαστε να απαιτούμε την απόσυρση από τους δρόμους των αυτοκινήτων δεκαετίας, επειδή πχ είναι πιο επικίνδυνα για τους πεζούς.

 

Όμως, δικαιούμαστε να απαιτούμε να τηρούν όλοι απαρέγκλιτα τον ΚΟΚ και να μην υποκύπτουμε στον πειρασμό να δικαιολογούμε συγγενείς, φίλους και γνωστούς όταν παραβιάζουν κόκκινα φανάρια, κάνουν κόντρες ή "ξεμπουκώνουν" το όχημά τους με 250 km/h. Μπορεί 99 φορές στις 100 να την έχουν γλυτώσει, αλλά εδώ θα είμαστε πάντα για να συζητάμε για τη 1 στις 100 που στοίχισε 4 ανθρώπινες ζωές.

Expand  


Θα σου απαντούσα καταλλήλως αλλά φοβάμαι πως θα φάω άδικα μπαν. Οπότε αποφάσισε κάθε πότε θα αλλάζουμε τα λάστιχα μας και ενημέρωσε μας για να ξέρουμε.

 

  On 28/2/2017 at 9:26 ΜΜ, το μέλος jax7480 έγραψε:

Θα σου απαντούσα καταλλήλως αλλά φοβάμαι πως θα φάω άδικα μπαν.

Expand  

Για την άποψή σου, αποκλείεται. Για τη συμπεριφορά σου, ίσως, αλλά τότε δε θα είναι άδικα. Πάντως, αν θες να απευθυνθείς σε εμένα, θεώρησε ότι έχεις όσο περιθώριο επιθυμείς. Απλά δε μπορώ να πω το ίδιο εάν απευθύνεσαι σε άλλα μέλη.

 

  On 28/2/2017 at 9:26 ΜΜ, το μέλος jax7480 έγραψε:

Οπότε αποφάσισε κάθε πότε θα αλλάζουμε τα λάστιχα μας και ενημέρωσε μας για να ξέρουμε.

Expand  

Δες το λίγο ψύχραιμα και αναρωτήσου αν εσύ προσπαθείς να αποφασίσεις εκ μέρους όλων πότε θα αλλάζουν λάστιχα, γιατί εγώ ποτέ δεν όρισα χρόνο ή χιλιόμετρα. Ο νόμος, οι εταιρείες ελαστικών και οι διενεργούντες τεχνικούς ελέγχους στα ΚΤΕΟ συγκλίνουν προς την κατά περίπτωση αξιολόγηση και με όριο ένα ελάχιστο βάθος χάραξης.

 

Εσύ αποκλίνεις σημαντικά επί το ασφαλέστερο, το οποίο είναι απολύτως θεμιτό. Γιατί όμως αισθάνεσαι την ανάγκη να επιτίθεσαι με χαρακτηρισμούς ή ειρωνείες σε όσους αδυνατούν οικονομικά να ακολουθήσουν τη λογική σου;

  • Like 5

Επειδή δεν έχω καμία όρεξη να αντιπαρατεθώ, ζητώ συγγνώμη για τη συμπεριφορά μου λοιπόν και πηγαίνετε παρακάτω.

  • Like 2

Εγώ πάντως κάθε 20.000 κμ δεν έχω την οικονομική δυνατότητα να τα αλλάξω, ήθελα να τα κρατήσω 60.000 κμ και τελικά θα τα αλλάξω στα 40.000 (και μιλάμε για 200-250 ευρώ η τετράδα, οπότε κάποιος που δίνει 600 σίγουρα θα ζορίζεται πιο πολύ να τα αλλάζει). Από τα 10.000 ήθελαν αλλαγή για τα δικά μου γούστα. Χάλασαν πρακτικά στο πρώτο καλοκαίρι. Στο άλλο αυτοκίνητο μετά από 10.000 κμ είναι ακόμη καινούρια και κρατάνε όπως την πρώτη μέρα. Ο ίδιος οδηγός είμαι οπότε δεν οδηγάω καλύτερα ή πιο συντηρητικά το μεν/δε. Δεν είναι μόνο τα χαρακτηριστικά που φαίνονται, αλλά και αυτά που δεν φαίνονται. 

  • Like 4
(edited)

Ερώτηση.

Τα υβριδικά αυτοκίνητα έχουν κανονικά τεκμήριο ανάλογα τα κυβικά τους όπως τα συμβατικά; :rubik:

 

 

Έγινε επεξεργασία από honda22
  On 1/3/2017 at 9:26 ΠΜ, το μέλος honda22 έγραψε:

Ερώτηση.

Τα υβριδικά αυτοκίνητα έχουν κανονικά τεκμήριο ανάλογα τα κυβικά τους όπως τα συμβατικά; :rubik:

 

 

Expand  

νομίζω κανονικά με τα κυβικά.

  • Like 2

Νομίζω πως το τεκμήριο δεν αλλάζει. Υπολογίζεται, δηλαδή, κανονικά όπως και στα άλλα αυτοκίνητα. Αυτό που αλλάζει, όμως, αφορά στα τέλη κυκλοφορίας (κάποτε ήταν μηδενικά, ίσως να ισχύει ακόμα) καθώς και η δυνατότητα κίνησης εντός δακτυλίου όλες τις ημέρες.

  • Like 2
  On 1/3/2017 at 8:14 ΠΜ, το μέλος sotiris έγραψε:

Χάλασαν πρακτικά στο πρώτο καλοκαίρι. Στο άλλο αυτοκίνητο μετά από 10.000 κμ είναι ακόμη καινούρια και κρατάνε όπως την πρώτη μέρα. Ο ίδιος οδηγός είμαι οπότε δεν οδηγάω καλύτερα ή πιο συντηρητικά το μεν/δε. Δεν είναι μόνο τα χαρακτηριστικά που φαίνονται, αλλά και αυτά που δεν φαίνονται. 

Expand  

Μπορεις να μας δωσεις λεπτομερειες, ποια ειναι τα αυτοκινητα, διαστασεις και τυπους ελαστικων?

Και τι εννοεις χαλασαν?

(edited)
  On 1/3/2017 at 9:29 ΠΜ, το μέλος cna έγραψε:

Νομίζω πως το τεκμήριο δεν αλλάζει. Υπολογίζεται, δηλαδή, κανονικά όπως και στα άλλα αυτοκίνητα. Αυτό που αλλάζει, όμως, αφορά στα τέλη κυκλοφορίας (κάποτε ήταν μηδενικά, ίσως να ισχύει ακόμα) καθώς και η δυνατότητα κίνησης εντός δακτυλίου όλες τις ημέρες.

Expand  

Τεκμήριο κανονικά όλα ανάλογα με τα κυβικά και ας είναι το ένα βενζίνη το άλλο βενζίνη turbo, το άλλο βενζίνη hybrid, το άλλο turbo diesel...

Είναι πολύ δύσκολο να τα πάνε με ίππους για παράδειγμα για να πιάσουν τα πραγματικά ενεργοβόρα και πολυτελή οχήματα...

Ούτε την εξέλιξη της τεχνολογίας πιάνουν πχ. turbo, wankel, hybrid ή downsized κινητήρες ...

  

Στα τέλη κάτι κάναν σε μελέτη.

Ανάλογα με την χρονολογία σταματά ο χαζός τρόπος υπολογισμού βάση κυβισμού.

Στα καινούργια λοιπόν (οχήματα απο 1.11.2010 και μετά) σταματά να παίζει ρόλο ο κυβισμός και υπολογίζονται τέλη ανάλογα με τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ανα χιλιόμετρο. Προς το παρόν δεν λαμβάνονται υπ όψην οι εκπομπές nox ευνοώντας έτσι όλα τα diesel που ή γλυτώνουν τα τέλη ή πληρώνουν ελάχιστα.

 

Πχ ενα hybrid prius 1800 cc με 70 γρ./χλμ εχει μηδενικά τέλη.

Ενώ ένα renault clio με τον downsized 900 cc με 105 γρ./χλμ δεν απαλλάσεται και πληρώνει 0,98 ευρό για κάθε γραμμάριο διοξειδίου του άνθρακα. 105 χ 0,98 = 102,9 ευρώ.

 

http://www.odigostoupoliti.eu/teli-kikloforias-gia-aftokinita-motosikletes-ke-lipa-ochimata/

Έγινε επεξεργασία από uhu
  • Like 4

@sotiris αν εννοείς τα Michelin Pilot Sport 3 , απο τα 10-15Κ χλμ παρατήρησα σημαντική πτώση απόδοσης ενώ έχω παρατηρήσει και άλλους με το ίδιο πρόβλημα. Μια μικρή αύξηση της πίεσης έδειχνε να βελτιώνει τη κατάσταση σε ελαστικά XL.

 

 

 

 

 

 

 

 

Τελευταία άρχισα να ρίχνω μια ματιά στο autotriti. Τι το θέλα...

Μόνο τα σχόλια διαβάζεις και καταλαβαίνεις πόσο πίσω είμσατε σα λαός και πόσο πρόβατα έχουν καταντήσει.

 

Μακράν από τα χειρότερα, αν όχι το χειρότερο του είδους του.

  • Like 2
  On 2/3/2017 at 12:39 ΜΜ, το μέλος UltraB έγραψε:

Τελευταία άρχισα να ρίχνω μια ματιά στο autotriti. Τι το θέλα...

Μόνο τα σχόλια διαβάζεις και καταλαβαίνεις πόσο πίσω είμσατε σα λαός και πόσο πρόβατα έχουν καταντήσει.

 

Μακράν από τα χειρότερα, αν όχι το χειρότερο του είδους του.

Expand  

 

Καλά και σε άλλα πιο σοβαρά υποτίθεται sites, βγάζεις καρκίνο στα μάτια από τα "σχόλια" που γίνονται, αλλά φαντάζομαι το κέρδος από τα κλικς και τις επισκέψεις είναι πιο σημαντικό από το να κάνουν ένα ελάχιστο moderation.

  • Like 1

Για τα λάστιχα τα είχα γράψει εδώ: 

Δεν έχει αλλάξει κάτι πλην του ότι έχω φορτώσει τα μισελέν με άλλα 10κ οπότε πλησιάζουμε τα 40κ.

Το πίσω αριστερά συνεχίζω να το γεμίζω σε κάθε γέμισμα ρεζερβουάρ :p 

Kάτι άσχετο με το θέμα αυτοκίνητο, αλλά σχετικό με το ατύχημα.

 

tro34.jpg

 

Παρατηρήσατε ότι τα μπετά δε πήραν χαμπάρι;

  • Like 2
  On 3/3/2017 at 6:33 ΠΜ, το μέλος GriGaS έγραψε:

Kάτι άσχετο με το θέμα αυτοκίνητο, αλλά σχετικό με το ατύχημα.

 

tro34.jpg

 

Παρατηρήσατε ότι τα μπετά δε πήραν χαμπάρι;

Expand  

Λες να βγάλει ο Michael Moore ντοκυμαντέρ? :p 

  On 3/3/2017 at 6:33 ΠΜ, το μέλος GriGaS έγραψε:

Kάτι άσχετο με το θέμα αυτοκίνητο, αλλά σχετικό με το ατύχημα.

 

tro34.jpg

 

Παρατηρήσατε ότι τα μπετά δε πήραν χαμπάρι;

Expand  

Και εγώ άσχετο θα πω, αλλά μόλις  κατάλαβα σε ποιο σημείο των πάρκινγκ  δεν πρέπει να ξανασταματήσω .

Κοιτάζοντας στο google πως είναι σχεδιασμένο το συγκεκριμένο πάρκινγκ , βλέπω ότι οι θέσεις στάθμευσης είναι σε ευθεία με την είσοδο του πάρκινγκ .

Δηλαδή αν κάτι συμβεί και κάποιος για κάποιο λόγο βγει με "άσχημο" τρόπο εκτός δρόμου προς το πάρκινγκ θα πέσει σίγουρα πάνω στα παρκαρισμένα αφού είναι ευθεία μπροστά του.

Αυτό μου λέει ότι αν χρειαστεί να σταματήσω θα πρέπει να παρκάρω σίγουρα μετά τα κτίρια και προς την έξοδο του πάρκινγκ.

GriGas μηχανικός είσαι, έχει λογική αυτό που λέω ;

  • Like 4

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.