Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

πριν 4 ώρες, το μέλος sotiris έγραψε:

 

Στο video φαίνεται η πόρσε να είναι εντελώς διπλωμένη, προσωπικά το θεωρώ αδύνατο να διπλώσει αυτοκίνητο με τόσα χιλιόμετρα (λόγω αεροδυναμικής) ΚΑΙ να μην παρέμβουν τα ηλεκτρονικά να προσπαθήσουν έστω να το επαναφέρουν, εκτός αν στο συγκεκριμένο μοντέλο (το οποίο δεν γνωρίζω ποιο είναι) απενεργοποιούνται και τα είχε εκτός ή τα είχε σε κάποια σπορ ρύθμιση και άργησαν πολύ να επέμβουν (και ήταν αργά).  Επειδή κι εγώ οδηγώ σβέλτα και μετο Stilo έπιανα 220+ το να σου γλιστρήσει στα 200 δεν είναι κάτι τόσο τραγικό, μου έχει συμβεί μερικές φορές χωρίς να το θέλω είτε από μηχανικό πρόβλημα είτε από δική μου υπερεκτίμηση του δρόμου, είναι το ίδιο με το να σου γλιστρήσει στα 100 απλά θέλει πολύ πιο λεπτούς χειρισμούς, πάντα όμως με ένα προβλέψιμο μπροστοκίνητο.

+ @PetrosD

Μια χαρα διπλωνει αμαξι σε τοσα χλμ οπως επισης σε τοσα χλμ τα ηλεκτρονικα

ειναι αχρηστα και το μονο που μπορουν να κανουν ειναι να αναψει η ενδειξη τους πριν αρχισεις τα σβουριδια.

Συγνωμη Σωτο αλλα 220+ με νορμαλ κατηγοριας οχημα και ιδιως Stilo δεν θα το τολμουσα ποτε.

Με θυμιζεις αυτο που λεει ο Πετρος που βγαινω για προσπεραση στη αριστερη της Μουδανιων-Θεσσαλονικης

και ερχονται απο πισω ταπομενοι με στιλο, ατος,σεισεντο (ναι !) χιουνται και αλλα τετοια και με παιζουν τα φωτα.

Πιστεψε με κανενα μεγαλο αυτοκινητο (με τυχανε και πορσε και λαμπο-φερραρι) δεν με κολλησε και ουτε φυσικα

επαιξε τα φωτα.Εκτος τους μπεμβeδακιδες εκεινοι παιζουν σε δικο τους πλανητη (σορυ Πετρο :p )

 

Έγινε επεξεργασία από 2cpu
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, 2cpu said:

+ @PetrosD

Μια χαρα διπλωνει αμαξι σε τοσα χλμ

 

Είπα εγώ ότι δεν διπλώνει; Απλά δε σώζεσαι (εύκολα;)

 

30 minutes ago, 2cpu said:

Εκτος τους μπεμβeδακιδες εκεινοι παιζουν σε δικο τους πλανητη (σορυ Πετρο :p )

 

 

 

Τι σόρυ, δε μας ξέρω; Αφού κι εμένα μερικές φορές με εκνευρίζουν.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 4 ώρες, το μέλος hypnz έγραψε:

Το ότι ήταν 24 χρονών το παιδί με τη Πόρσε κανένας δε το σχολίασε. Όχι για την ηλικία, γιατί και αυτός νεοτατος ήταν, αλλά για το αμάξι που είχε.

Ενώ οι χάροι τα σαξόραλα και τα πεζώ τα 106 είναι οκ ε; :hehe: 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 5 ώρες, το μέλος hypnz έγραψε:

Το ότι ήταν 24 χρονών το παιδί με τη Πόρσε κανένας δε το σχολίασε. Όχι για την ηλικία, γιατί και αυτός νεοτατος ήταν, αλλά για το αμάξι που είχε.

 

Όλα τα αυτοκίνητα, βάσει νομοθεσίας, έχουν ηλεκτρονικό κόφτη στα 250χαω. Το δικό μου αυτοκίνητο, που κάνει ολόκληρο 900-1000€, τα πιάνει και τα ξεπερνάει κιόλας γιατί είναι 30 ετών και τότε δεν υπήρχε και η αντίστοιχη νομοθεσία.

 

Αν βγω και πάω με 250+ στον δρόμο που έχει μέγιστο όριο 130χαω (κι αυτό σε ορισμένα σημεία), δεν θα με σκοτώσει ούτε το γρήγορο αυτοκίνητο, ούτε η ηλικία μου, ούτε τα λεφτά μου. Η μ@λ@κί@ που με δέρνει θα με σκοτώσει. Αν δεν έχεις αίσθηση του κινδύνου και ειδικά σε συνδυασμό με την πλήρη ασέβεια προς τους κανονισμούς και τους νόμους, όπως η μισή χώρα δηλαδή, και με σμαρτάκι σκοτώνεσαι και σκοτώνεις ανετότατα, ανεξαρτήτως ηλικίας και πορτοφολιού.

 

Πολλοί περισσότεροι έχουν σκοτωθεί και έχουν χάσει χέρια και πόδια κάνοντας φιγούρες και μαγκιές με σαξόραλλα, εντός πόλεων κιόλας, παρά λεφτάδες με κούρσες. Η ψευτομαγκιά και ο εγωϊσμός είναι πανούκλα, κολλάνε όλοι, φτωχοί και πλούσιοι.

Έγινε επεξεργασία από E.F.
  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

Με παρεξηγήσατε. Συγγνώμη. Εννοούσα ότι24 χρονών ΠΑΙΔΙ δεν θα έπρεπε να έχει Πόρσε. Και όχι λόγο κόμπλεξ του ποιος γιος είναι, αλλά όπως είπαν συμφορουμιτες σε άλλο τοπικ, το γκάζι είναι γλυκό.

Link to comment
Share on other sites

Εμένα δε μου λέει τίποτα η ηλικία (όχι μόνο στη προκείμενη περίπτωση αλλά γενικά σε τέτοια ατυχήματα - δυστυχήματα) ΑΛΛΑ το τι μυαλό κουβαλάει ο άλλος μέσα στη καρκάνα του (κοινός κεφάλι).

 

Η παιδεία δε κοιτάει ηλικίες και η ορημότητα έχει αρχίσει να μου ακούγεται αστείο όταν βλέπω 40-50ριδες ή δε ξέρω και εγώ τι να κάνουν περισσότερες μ_λακίες από παιδιά.

Link to comment
Share on other sites

Τραγικό το ατύχημα, πιο πολύ φυσικά από το 2ο αμάξι.

Η σφοδρότητα της σύγκρουσης είναι ασύλληπτη.

Φαντάζομαι τα αίτια θα είναι εξαιρετικά δύσκολο να αναλυθούν.

Επίσης δεν ξέρω τί ρόλο έπαιξε το αμάξι (σαν Mercedes μου μοιάζει) που φαίνεται να περνά 10 δευτερόλεπτα μετά την σύγκρουση.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, sotiris said:

Η πόρσε και ο πρώτος σκαραβαίος είναι ένα "λάθος" της μηχανολογίας.

Το να αναρτήσεις τη μηχανή πίσω από τον πίσω άξονα (όπως είναι η φιλοσοφία της πόρσε) σου χαλάει το ζύγισμα του αυτοκινήτου και σου δυσκολεύει πολύ τον έλεγχο στο όριο.

Η πόρσε δουλεύει 50 χρόνια να φτιάξει σπορ αυτοκίνητα πάνω στη λάθος φιλοσοφία και έχει καταφέρει να βγάλει μοντέλα με τεράστια επιτυχία. 

Το μεγαλύτερό της πρόβλημα όμως είναι ότι βγάζει δύσκολα οδηγικά αυτοκίνητα μεταμφιεσμένα σε ευκολοδήγητα και τα απευθύνει σε πολύ μέσο κοινό.

 

Καλώς ή κακώς το να οδηγείς μία 911 θέλει εκπαίδευση και σύνεση. Προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι για αυτοκίνητα πάνω των 150 αλόγων θα έπρεπε να υπάρχει ηλικιακό όριο στα 30 χρόνια. Θα γίνω κουραστικός πάλι, αλλά στην Αγγλία υπάρχει ατύπως ένα τέτοιο όριο μέσω των ασφαλιστικών. Δηλαδή αν πάει πιτσιρίκος 18 χρονών να ασφαλίσει αυτοκίνητο σπορ με μεγάλο insurance group θα πρέπει να πληρώσει πιθανώς 20.000 λίρες το χρόνο. Αυτό διότι η πιθανότητα να προξενήσει ένα ατύχημα σαν το παραπάνω είναι πολύ μεγαλύτερη από έναν μεσόκοπο 50ρη που την έχει πάρει για να βγάζει βόλτα τη 2η γκόμενα. Και μπορεί ο ιδιοκτήτης των εκάστοτε τζάμπο να έχει να δώσει τα 20.000, όμως θα το σκεφτεί δεύτερη φορά για το αν θα τα πληρώσει ώστε να οδηγήσει το τέκνο του.

 

Στο video φαίνεται η πόρσε να είναι εντελώς διπλωμένη, προσωπικά το θεωρώ αδύνατο να διπλώσει αυτοκίνητο με τόσα χιλιόμετρα (λόγω αεροδυναμικής) ΚΑΙ να μην παρέμβουν τα ηλεκτρονικά να προσπαθήσουν έστω να το επαναφέρουν, εκτός αν στο συγκεκριμένο μοντέλο (το οποίο δεν γνωρίζω ποιο είναι) απενεργοποιούνται και τα είχε εκτός ή τα είχε σε κάποια σπορ ρύθμιση και άργησαν πολύ να επέμβουν (και ήταν αργά). Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι σκασμένο λάστιχο ή κάποιο τεχνικό πρόβλημα ή έκανε κάποιο τραγικό οδηγικό λάθος π.χ. άτσαλα φρένα με 300 σε στροφή και λόγω του δυσκολοδήγητου χαρακτήρα (μηχανή πίσω) να δίπλωσε. Επειδή κι εγώ οδηγώ σβέλτα και μετο Stilo έπιανα 220+ το να σου γλιστρήσει στα 200 δεν είναι κάτι τόσο τραγικό, μου έχει συμβεί μερικές φορές χωρίς να το θέλω είτε από μηχανικό πρόβλημα είτε από δική μου υπερεκτίμηση του δρόμου, είναι το ίδιο με το να σου γλιστρήσει στα 100 απλά θέλει πολύ πιο λεπτούς χειρισμούς, πάντα όμως με ένα προβλέψιμο μπροστοκίνητο. Όσο δυσκολεύεις την κατανομή βάρους, τόσο δυσκολεύεις και το περιθώριο να το μαζέψεις και φυσικά σε χιλιόμετρα ευθείας του Hockenheim ακόμη και τα 5 χιλιόμετρα έχουν διαφορά, που 295 με 300 δεν νομίζω να τα ξεχωρίζουν πολλοί εκτός αν κάνουν συνεχόμενα περάσματα με τις ίδιες συνθήκες και έχουν και δεδομένα τηλεμετρίας στο GPS :p 

 

Δεν θεωρώ τυχαίο πάντως που η Mercedes κλειδώνει τα αυτοκίνητά της στα 250. Είναι ένα ασφαλές άνω όριο. Από κει και πάνω πάρε αεροπλάνο :p 

Χίλια συγγνώμη αλλά ''πλάκα με κάνεις''?

 

Σου έφυγε με 200 με Στίλο κ απλά έκανες μια διορθωσούλα,έμεινες στο γκάζι για να σε επαναφέρει η μπροστά κίνηση κ λες δεν είναι κ τόσο τραγικό?

 

Τα ηλεκτρονικά δεν μπορούν να κάνουν τρύπα στον κόσμο κ να καταργήσουν τους νόμους της φυσικής.

 

Δυστυχώς για μένα φταίει κ ο πατέρας του δράστη.Θες παληκαράκι μου Πόρσε,πάρε 2,3 χιλιάρικα κ βγάλε κάποιες σχολές αγωνιστικής οδήγησης για να μάθεις έστω τα βασικά.Αν αποδείξεις στον εαυτό σου οτι μπορείς να καταλάβεις έστω τη μεταφορά βάρους τότε κομπλέ.

 

edit:για τη σχεδιαστική φιλοσοφία της Πόρσε δες τι έχει κάνει αγωνιστικά τόσα χρόνια,άρα δεν φταίει το αμάξι αλλά ο χρήστης.Ο @rapid_fast θα μπορούσε να μας πει περισσότερα για το αν είναι λάθος ή όχι,πλεονεκτήματα-μειονεκτήματα.

Έγινε επεξεργασία από sosna
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τέλος δεν ξέρω αν το έχει αναφέρει κάποιος, αλλά το πιο τραγικό για εμένα είναι ότι έχουμε ματώσει τόσες δεκαετίες με φορολογία και ακόμα έχουμε δρόμους που αφήνουν απροστάτευτους τους πολίτες.

πχ εδώ, το ασημί αμάξι έχει σταματήσει σε προβλεπόμενο χώρο στάθμευσης σε WC ενός σύγχρονου δρόμου.

Αφήστε το συγκεκριμένο συμβάν. Πείτε ότι οδηγός παθαίνει έμφραγμα με 100χλμ/ώρα και φεύγει δεξιά αφρενάριστος.

Θα έπρεπε να ήταν απόλυτα προστατευμένο το μοναδικό μέρος στην ΕΟ που έχεις το δικαίωμα να σταθμεύσεις.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος ΓιαγκΤ έγραψε:

Του 06 τα λάστιχα… καπνούς  βγάζανε στο δρόμο λένε αυτόπτες  

11 ετων λάστιχα οταν τυπικά πρεπει να αλλάζονται στα 3 χρονια. Σε καποια πολιτισμένη χωρα σε τυπικο ελεγχο η τροχαια θα σου ειχε σκισει τον π@το για κατι τετοιο.... Δεν αξιζουμε να ειμαστε Ευρωπαική χώρα. Ούτε καν Βαλκανική.

Έγινε επεξεργασία από wesker
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

πριν 30 λεπτά, το μέλος wesker έγραψε:

11 ετων λάστιχα οταν τυπικά πρεπει να αλλάζονται στα 3 χρονια. Σε καποια πολιτισμένη χωρα σε τυπικο ελεγχο η τροχαια θα σου ειχε σκισει τον π@το για κατι τετοιο.... Δεν αξιζουμε να ειμαστε Ευρωπαική χώρα. Ούτε καν Βαλκανική.

Ο μπατσάκος που θα τον έγραφε θα έπαιρνε πόδι για Καστελόριζο.

Έχουμε σύνταγμα της πλάκας και νόμους για να τηρούν μερικοί.

Γενικά δεν είμαστε δημοκρατική χώρα.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Μόλις τώρα, το μέλος ΓιαγκΤ έγραψε:

Ο μπατσάκος που θα τον έγραφε θα έπαιρνε πόδι για Καστελόριζο.

Έχουμε σύνταγμα της πλάκας και νόμους για να τηρούν μερικοί.

Γενικά δεν είμαστε δημοκρατική χώρα.

 

Αυτο δεν ειπα κι εγω; Ειπα απλά να το πω πιο κόσμια.

Link to comment
Share on other sites

@PetrosD

1. Προφανώς το παλικάρι έβγαλε την πόρσε βόλτα! Άρα την πήγαινε όσο πήγαινε. Αν δεν είχε πάρει τους άλλους 2+1 μαζί, θα λέγαμε καλά να πάθει, εκτός αν ήταν λιώμα λαϊκός τραγουδιστής οπότε θα κλαίγαμε.

2. Οι γερμανοί είναι πολύ σωστοί στην Autobahn. Οι ξένοι είναι? Είναι γνωστό ότι οι Άγγλοι ξεχαρμανιάζουν στην Autobahn. Δεν την κάνω κάθε μέρα, αλλά όσες φορές έχω οδηγήσει είναι από τους πιο ασφαλείς δρόμους. Δεν είχα περάσει ποτέ τα 130, δεν βιαζόμουνα :p (και επίσης τα γερμανικά μου είναι τόσο χάλια που δεν θα καταλάβαινα που είναι το ελεύθερο zone).

3. Για τα runflat θα το κοιτάξω αλλά αμφιβάλλω αν είναι υπό πίεση το αυτοκίνητο (π.χ. σε στροφή) ότι θα σε σώσουν. Τώρα για την περίπτωση της (Π)όρσε λένε ότι ήταν του 2006 τα λάστιχα οπότε δεν θυμάμαι αν είχαν βγει τα runflat τότε :p Αν είναι να βάλω κι εγώ runflat τώρα :p 

 

Όσον αφορά το Stilo, όχι δεν άκουσα κάποιο λάστιχο να στριγγλίζει, ήταν πάντα Αγγλία αυτά που αναφέρω. Την πρώτη φορά με χάλια λάστιχα αλλά στεγνή άσφαλτο απλά έμπαινε το ESP/ASR στα 200 χωρίς να καταλαβαίνεις κάτι πλην μιας μικρής ασάφειας στην κατευθυντικότητα (δεν μου πέταξε δηλαδή κάτι τρελό), το πρόβλημα ήταν τα ελεεινά ελαστικά και τζόγος στην κρεμαργιέρα (το είχα πάρει μεταχειρισμένο, το είχα πάει στον σερβισά μου να το τεστάρει και μετά το είχα βγάλει βόλτα να το δοκιμάσω). Τη δεύτερη φορά που όντως γλίστρησα με πολλά ήταν αφού είχα αλλάξει κρεμαργιέρα και λάστιχα (με PzeroNero) και σε κάποια άκυρη φάση στο βρεγμένο μου ελάφρωσε το πίσω μέρος, τόσο ώστε να βγω στην έξοδο με λιγότερο τιμόνι απ'όσο έμπαινα (που σε αυτά τα χιλιόμετρα δεν είναι παιχνίδι, το να σου κάνει ένα τσακ και να ξεκολλήσει μετά λογικά θα παίξεις στις ειδήσεις). Δεν θυμάμαι αν είχε μπει το ESP να το επαναφέρει, πιθανώς να είχε κάνει ένα τσακ στο φρένο. Στο Punto μου έχει μπει σε αντίστοιχη φάση το ESP (σε δρόμο με νερά στην κορυφή είχα κόψει και με 120 πέταξε το πίσω μέρος) και πραγματικά από τότε πίνω νερό στο όνομα του ESP. Αυτό γιατί στο πιο παλιό μου αυτοκίνητο (Peugeot 309) πάλι μου είχε φύγει το πίσω μέρος χωρίς να το περιμένω και εκεί απλά έτυχε και το μάζεψα ενώ είχα βρεθεί αρκετά κοντά στην μπαριέρα.

Άπειρες φορές έχω διώξει το πίσω μέρος σε χιλιόμετρα που παίζω (=μέχρι 60), αλλά στα πολλά χιλιόμετρα δεν παίζω, και αυτές τις φορές θυμάμαι που είχε συμβεί κάτι που δεν περίμενα.

 

@2cpu

Δεν παίζω ποτέ φώτα ούτε κολλάω, αν με αφήσει ο άλλος καλώς, αν όχι no prob. Εκτός από τραγικές περιπτώσεις τύπου νταλίκα στην αριστερή, εκεί ναι. Το Stilo δεν είναι Seicento, λίγος σεβασμός στη Giulietta της περασμένης δεκαετίας :p Δεν το κάνω μόνο εγώ μη με κράζετε άλλοι ανεβάζουν και βίντεο! 

 

ps: το abarth έχει: άλλα αμορτισέρ, άλλα ελατήρια, άλλη κρεμαργιέρα, άλλα φρένα, άλλο στήσιμο και καμία σχέση με το 1.2/1.6 που είχε κυκλοφορήσει πολύ ελλάδα. μόνο το 1.8 είχε κάποιες ομοιότητες στο στήσιμο κι αυτό όχι σε όλα, είχε πιο μικρά φρένα, άλλο setup κλπ.

 

@sosna

 

Δεν είπα ότι έφυγα με 200 σε στροφή παντελίδη και με έσωσαν τα ηλεκτρονικά!

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, GriGaS said:

Γιάγκο σοβαρά το έγραψες για τα λαστιχα ότι ήταν του '06;

Το είπαν στο Star, αλλά δεν περίμενα να εκπλήξει εσένα η παλαιότητα των ελαστικών :p 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.