uhu Φεβρουάριος 24, 2017 #3541 Φεβρουάριος 24, 2017 (edited) πριν 1 ώρα, το μέλος SirDiman έγραψε: Blueresponse Εγω και ενας φιλος , τα εχουμε , προς το παρον εχουν κλεισει 5 χρονια και ειναι μια χαρα! Και εγω με τα ίδια είμαι. Εντάξει τον πρώτο χρόνο είναι αλλού αυτά τα λάστιχα!!! Μετά κάτι ανάμεσα στα μαλακά michellin και τα bridgestone δηλαδή απλά καλούτσικα. Γενικά επειδή είναι μπαλονέ και μαλακομάγουλα το κρύβουν ότι πέφτει το grip και το grip πέφτει πολύ προβλέψιμα με αποτέλεσμα να μην εχεις πρόβλημα. Ειδικά αν πας κότα και ecomode όπως πάνε όλοι σήμερα(αριστερά εθνική 130-145 max !!! ) Απο την άλλη χάνεις σε αμεσότητα σε σχέση με ενα σκληρομάγουλο. Είμαι στον 4 χρόνο στα πίσω και στον 2ο στα μπροστά. Δεν εχουν γίνει πέτρα αλλά δεν είναι και φρέσκα όπως τον 1ο χρόνο και όπως μένουν πολλά michellin. Απο την άλλη για τα χρόνια τους λιώνουν πολύ λογικά και έχουν περισσότερο βάθος στα αυλάκια απο τα bridgestone που φόραγα παλιά και στο 2χρονο ήταν πέτρα. (λες και τα είχες λιώσει και τα άφησες να ξαναπαγώσουν) Πριν το καλοκαίρι θα βάλω τα μπρος πίσω και μπρος καινούργια. Έτσι το πάω. Η χάραξη των συγκεκριμένων ελαστικών είναι απαγορευτική για χιόνι. Τα δοκίμασα φέτος με τις κακοκαιρίες για πλάκα και έμενα πριν απο όλους. Είναι τελίως ευθεία όλα τα αυλάκια με αποτέλεσμα να εχει μηδέν γκρίπ στο ξεκίνημα και στο φρενάρισμα. Πάντως αυτή την περίοδο λόγο και τιμής/διάρκεια είναι the tyre of choice μακράν!!! Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 24, 2017 από uhu 1
uhu Φεβρουάριος 24, 2017 #3543 Φεβρουάριος 24, 2017 πριν 5 λεπτά, το μέλος 2cpu έγραψε: @uhu με περασες γμτο Τι είναι αυτά? Αυτά είναι καινούργια λάστιχα. Έχουν άλλο τόσο. 1
2cpu Φεβρουάριος 24, 2017 #3544 Φεβρουάριος 24, 2017 hold ur horses Της μηχανης ειναι αυτα και ειναι καπως ετσι
konnos Φεβρουάριος 24, 2017 #3545 Φεβρουάριος 24, 2017 Καλά μ αυτό το μπροστινό, έτσι και κάνεις πως φρέναρες απαλά σε καμιά ελαφριά κατηφορική θα φύγεις άκλαυτος...
2cpu Φεβρουάριος 24, 2017 #3546 Φεβρουάριος 24, 2017 (edited) Mε αυτο το μπροστινο και στο πλαγιοστατη πεφτει H μηχανη ειναι παροπλισμενη btw και οταν παρω πινακιδες η οδικη θα με το παει στον λαστιχα. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 24, 2017 από 2cpu
jax7480 Φεβρουάριος 24, 2017 #3547 Φεβρουάριος 24, 2017 4 hours ago, acct said: Ακόμη και με ένα rotation στα 2 και αλλαγή στα 4, μπορείς να είσαι ασφαλής. Και για να είμαστε δίκαιοι, ο αυξημένος κίνδυνος από τη φθορά των ελαστικών μπορεί μέχρι ενός σημείου να αντιστασθμιστεί από αλλαγές στην οδηγική συμπεριφορά. Ασφαλής είσαι εσύ, ταυτόχρονα και εγκληματίας. Εκτός αν ο πεζός που θα πάρεις παραμάζωμα επειδή πήγαινες με λιγότερα χιλιόμετρα λόγω φθαρμένων ελαστικών, δεν είναι θέμα, αφού εσύ μπορείς και είσαι ασφαλής. Φυσικά σε εμένα δεν θα συμβεί ποτέ είναι η απάντηση, εγώ προσέχω. Εννοείται πως τα παραπάνω δεν ισχύουν στην Ελλάδα των κορυφαίων προδιαγραφών δρόμων και των τέλειων αντιπλημμυρικών έργων. Για τις άλλες χώρες μιλάμε. Και φτάσαμε και στο σημείο να δείχνουμε και τα λάστιχα να δούμε ποιος έχει τα παλιότερα, δηλαδή ποιος είναι πιο χάρος από τον άλλο όταν βγαίνει στο δρόμο. 5
f117 Φεβρουάριος 24, 2017 #3548 Φεβρουάριος 24, 2017 (edited) On 22/2/2017 at 11:18 ΠΜ, το μέλος GriGaS έγραψε: Μετά από 56.000 χιλιόμετρα και 7 χρόνια ήρθε η ώρα αλλαγής ελαστικών στο Yaris. Φοράει 185/60/15 και έχω καταλήξει στο να του βάλω Michelin Energy. Έχετε κάποια αντιπρόταση/σχόλιο whatever? Pirelli cinturato. Πολυ καλο λαστιχο με ενιισχυμενο πλαινο...ουτε μαλακο ουτε σκληρο... 40000 εχω κανει....1.5 χρονος....185/60/15 σε yaris d4d .... Εχει γινει και μπρος πισω πριν τον αυγουστο Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 24, 2017 από f117
Thresh86 Φεβρουάριος 24, 2017 #3549 Φεβρουάριος 24, 2017 πριν 2 ώρες, το μέλος UltraB έγραψε: δηλαδή το εμπνεύστηκε στις ζάντες απο Στο εσωτερικό το σώζει βέβαιααχαχαχαχαχαχαχαχα Θα αντιμετωπίσει το καινούργιο Yaris με τους 210 ίππους που είναι πολύ ωραχαχαχαχαχαχα Κλαυσίγελως ατέρμονος τα τελευταία hot hatchback , me gusta 1
acct Φεβρουάριος 24, 2017 #3550 Φεβρουάριος 24, 2017 53 minutes ago, jax7480 said: Ασφαλής είσαι εσύ, ταυτόχρονα και εγκληματίας. Εκτός αν ο πεζός που θα πάρεις παραμάζωμα επειδή πήγαινες με λιγότερα χιλιόμετρα λόγω φθαρμένων ελαστικών, δεν είναι θέμα, αφού εσύ μπορείς και είσαι ασφαλής. Φυσικά σε εμένα δεν θα συμβεί ποτέ είναι η απάντηση, εγώ προσέχω. Εννοείται πως τα παραπάνω δεν ισχύουν στην Ελλάδα των κορυφαίων προδιαγραφών δρόμων και των τέλειων αντιπλημμυρικών έργων. Για τις άλλες χώρες μιλάμε. Και φτάσαμε και στο σημείο να δείχνουμε και τα λάστιχα να δούμε ποιος έχει τα παλιότερα, δηλαδή ποιος είναι πιο χάρος από τον άλλο όταν βγαίνει στο δρόμο. Δύο σελίδες τώρα κάνω ό,τι μπορώ για να αποσυμπιέσω την ένταση και έρχεσαι και βαφτίζεις εγκληματίες καθ' όλα νόμιμους οδηγούς που κάλλιστα μπορούν να έχουν περάσει ακόμη και από αυστηρό τεχνικό έλεγχο. Χαλάλι βέβαια, αλλά μετά δεν ξέρω τι να πω και στους άλλους που σε τρολλάρουν με τα ρετάλια ελαστικού που καθ' ομολογία τους δεν οδηγούν καν. Ειλικρινά, ας πάμε παρακάτω. Όταν περάσει από όλους η επήρεια των αφορισμών και των χαρακτηρισμών, ας το ξαναπιάσουμε το θέμα με σοβαρότητα και ας συζητήσουμε σε ποιο σημείο πρέπει να τραβήξουμε τη γραμμή της νομιμότητας για οδηγούς και οχήματα που δικαιούνται να κυκλοφορούν στους δρόμους. 3
UltraB Φεβρουάριος 24, 2017 #3551 Φεβρουάριος 24, 2017 (edited) @Thresh86 Γενικά το νέο μοντέλο εκ πρώτης όψεος δε μου αρέσει καθόλου, τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά. Βέβαια αν το δω από κοντά πολύ πιθανό να αλλάξω γνώμη. Πάντως το εσωτερικό του μου φαίνεται κάπως. Αισχρός λεβιές, παράξενο τιμόνι, τραγικά χρώματα στα όργανα και στην οθόνη και γενικότερα δε μου κάθετε καλά στο μάτι. Βέβαια εκεί που δε το φτάνουν το Fiesta είναι στην οδικη συμπεριφορά, αυτό πουλάει. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 24, 2017 από UltraB 1
PetrosD Φεβρουάριος 24, 2017 #3552 Φεβρουάριος 24, 2017 On 17/2/2017 at 10:30 AM, GoMaR said: Αν τσουλαει ελαχιστα το αμαξι με "νεκρα" τοτε αυτο νομιζει οτι εχω βαλει πρωτη και δειχνει κατι τρελα νουμερα. Ετσι ανεβαζει τον Μ.Ο. της καταναλωσης μαλλον. Σωστά μετράει και καλά κάνει. Έτσι κάνουν όλα. 4 hours ago, uhu said: αν πας κότα και ecomode όπως πάνε όλοι σήμερα(αριστερά εθνική 130-145 max !!! ) Τί κάνουν στην αριστερή;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Η αριστερή δεν είναι μόνο για προσπέραση; Δε θα έπρεπε κανονικά να είναι στη μεσαία;
Thresh86 Φεβρουάριος 24, 2017 #3553 Φεβρουάριος 24, 2017 @UltraB Στα καθημερινά αμαξάκια πόλης , ουσιαστική διαφορά δε θα δεις, το feeling αλλάζει γιαυτό και βλέπεις ζάντες,σπόιλερ , diffuser και άλλα τέτοια χαρωπά σε ένα αμαξάκι με 90 ίππους και 17άρες π.χ Στις warm εκδόσεις κάτι αρχίζει να αλλάζει και στα πυραυλάκια 200ίππων βλέπεις κάτι σοβαρό με EDL, αναρτήσεις, 4πίστονες κλπα. ΥΓ στη περίπτωση της Ford να βάλουμε οτι και ο βρετανικός τύπος είναι πρακτικά στο payroll της εταιρίας
jax7480 Φεβρουάριος 24, 2017 #3554 Φεβρουάριος 24, 2017 1 hour ago, acct said: Χαλάλι βέβαια, αλλά μετά δεν ξέρω τι να πω και στους άλλους που σε τρολλάρουν με τα ρετάλια ελαστικού που καθ' ομολογία τους δεν οδηγούν καν. Αυτή είναι η φύση του Έλληνα. Όταν δεν έχει επιχειρήματα το γυρνάει είτε στο βρίσιμο είτε στο trolling. Όταν θα πάρουν κανένα παιδάκι παραμάζωμα ίσως το σκεφτούν ξανά πόσο νόμιμοι ήταν (ή νόμιμους τους έβγαζαν) μετά τους "αυστηρούς" ελέγχους. Και αποσυμπίεση.
HotPeanut Φεβρουάριος 24, 2017 #3555 Φεβρουάριος 24, 2017 Ερώτηση. Από ζαντολάστιχο 215/60r17 σε 225/50r18 οι διαφορές σε επιδόσεις, θόρυβο και κατανάλωση πιστεύετε ότι θα είναι εμφανείς;
Simon Φεβρουάριος 24, 2017 #3556 Φεβρουάριος 24, 2017 Ζαχο νομιζω οτι δεν λεει κατι εναντιον σου απλα αναφερει την αλλη οψη του νομισματος.. πριν 7 ώρες, το μέλος konnos έγραψε: Τί 2 χρόνια ρε παιδιά; Λάστιχα πουλάτε;;; Εκτός αν το χτυπάει ΟΛΗ μέρα ο ήλιος/χιόνια/βροχές, οδηγείτε σε τραχείς χαλικόδρομους και πάτε πατιλίκια όπου γίνεται, τα 2 χρόνια είναι υπερβολή όπως προαναφέρθηκε. Ο ασφαλής γενικός χρόνος ζωής είναι 5 χρόνια για ήπια χρήση. Και προφανώς κοιτάμε τη μείωση του πέλμπατος του ελαστικού να μην πέσει κάτω από κάποια χιλιοστά. Δηλαδή αν κάνετε 10-15k km το χρόνο πάτε και αλλάζετε ελαστιχά με κλειστά τα μάτια; Δεν εχει σημασια μονο το βαθος των αυλακιων στο ελαστικο. Μπορει ενα αχρησιμοποιητο ελαστικο δεκαετιας να συμπεριφερθει οπως αναμενεται αν μπει σε οχημα? πριν 7 ώρες, το μέλος acct έγραψε: Όταν όμως ακούς ότι πλέον λόγω κρίσης δεν αλλάζουν καν λάδια, είναι ανεδαφικό να ελπίζεις ότι θα αλλάζουν λάστιχα κάθε δύο χρόνια. Ακόμη και με ένα rotation στα 2 και αλλαγή στα 4, μπορείς να είσαι ασφαλής. Και για να είμαστε δίκαιοι, ο αυξημένος κίνδυνος από τη φθορά των ελαστικών μπορεί μέχρι ενός σημείου να αντιστασθμιστεί από αλλαγές στην οδηγική συμπεριφορά. Αν κάποιος οδηγεί στους δρόμους σα να βρίσκεται σε πίστα έχει μεγαλύτερο πρόβλημα από την κατάσταση του ελαστικού του. Φιλε και μονο ο τροπος που γραφεις με αποθαρυνει απο το να σε κοντραρω. Εισαι ισορροπημενος και μ αρεσει. Εγραψα ενα κατεβατο αλλα δεν θα το ποσταρω, λεμε τα ιδια με αλλα λογια. Απλα τα ελαστικα μπορει να σωσουν πχ ενα παιδακι που θα πεταχτει στο δρομο. Αν σε ενδιαφερει να σταματησεις παντα, μπορει να εισαι και στα @@ σου (οχι εσυ, γενικα). Ενω το να μην αλλαξεις λαδια δεν θα το επηρεασει αυτο το σεναριο. Αυτα απο μενα και δεν θελω καμια ενταση 4
slalom Φεβρουάριος 24, 2017 #3557 Φεβρουάριος 24, 2017 πριν 1 ώρα, το μέλος jax7480 έγραψε: Αυτή είναι η φύση του Έλληνα. Όταν δεν έχει επιχειρήματα το γυρνάει είτε στο βρίσιμο είτε στο trolling. Όταν θα πάρουν κανένα παιδάκι παραμάζωμα ίσως το σκεφτούν ξανά πόσο νόμιμοι ήταν (ή νόμιμους τους έβγαζαν) μετά τους "αυστηρούς" ελέγχους. Υπαρχουν και πολλοι αλλοι λογοι που μπορει καποιος να προκαλεσει ατυχημα. Κλειστοι καθρεπτες, απροσεχτοι, μιλανε στο κινητο, βαφονται, μεθυσμενοι, παραβιαση ΚΟΚ κλπ Και ειμαι στα 6mm μπρος πισω
PetrosD Φεβρουάριος 24, 2017 #3558 Φεβρουάριος 24, 2017 Ο συντελεστής τριβής στους δρόμους που έχετε στην Ελλάδα, είναι για κλάματα. Δε σας σώζουν τα λάστιχα, αν και με καινούρια σώζεται κάπως η κατάσταση. Μετά από κάνα χρόνο όμως, άστα... Και δε φταίνε τα λάστιχα. 3
Nickzzz Φεβρουάριος 24, 2017 #3559 Φεβρουάριος 24, 2017 Στο θέμα με τα λάστιχα, πετυχαίνοντας αυτό , Πέντε αυτοκίνητα που θα ήθελα να έχει ο πατέρας μου όταν ήμουν 16 γράφει ο τύπος αυτά, Quote Έβγαζε 175 ίππους και 27,5 kgm ροπή. ... στην έξοδο αργών στροφών το σπινάρισμα των εμπρός τροχών, διαστάσεων 195/55 R15, ήταν πολύ έντονο. ... . Η απόδοση έφτανε τους 207 ίππους στις 6.000 rpm και η ροπή τα 28,5 kgm στις 2.800 rpm. ... Εκείνη την εποχή θεωρούσαν τα 15άρια λάστιχα 205/55 σεβαστή διάσταση. ... Και τώρα ξέρω 'γω βλέπεις 1400άρια 90 άλογα με αρχική διάσταση 15 ίντσες και επιλογές για 16 και 17... Και αναρωτιέσαι τι σκατά έγινε και χρειάζονται τόσο μεγάλα λάστιχα αμάξια που έχουν σχεδόν τα μισά άλογα από τα παλιά, ή ήταν τόσο άμπαλοι οι παλιότεροι μηχανικοί που δεν υπολόγιζαν σωστά... Το νέο fiesta st, τρικύλινδρο και 1500; Ιδανικό μέγεθος όπως η BMW; 3
slalom Φεβρουάριος 24, 2017 #3560 Φεβρουάριος 24, 2017 Για να χωρανε τα φρενα, για μεγαλυτερη ανεση, για καλυτερο κρατημα, για το μεγαλυτερο βαρος κλπ
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now