Thresh86 Φεβρουάριος 23, 2017 #3521 Φεβρουάριος 23, 2017 @sotiris καλό στο βρεγμένο χωρίς εκπλήξεις και με προοδευτική συμπεριφορά, δεν είχα υδρολίσθηση κάπου , λίγο χειρότερο σε σχέση με τα εξαιρετικά σε αυτό το κομμάτι PS3. Σε πίεση σε στροφή , το κλασικό "γδάρσιμο" ήταν μειωμένο. Δεν προτιμώ υψηλές ταχύτητες σε βροχή, πρέπει να έχεις βρόχινα λάστιχα (Uniroyal Rainsport ίσως) για να είσαι σίγουρος οτι δεν θα έχεις aquaplaning. Και πάλι , το μόνο που μπορείς να κάνεις σε τέτοιες συνθήκες στη πραγματικότητα είναι σταθερό γκάζι και το σταυρό σου ή αναπνοές για τους agnostic/atheists ΥΓ disclaimer : δεν πάνε όλα τα λάστιχα σε όλα τα αυτοκίνητα. Γνώμη μου , δείτε τι είδους λάστιχα ήταν τα 1ης τοποθέτησης του οχήματος (πέλμα-πλαινά-κατασκευή) , τι προτιμήσεις έχετε (συμπεριφορά στεγνο/βρεγμένο - κατανάλωση - ησυχία ) και αποφασίζετε. Βέβαια , για τα συνήθη πολιτικά που χρησιμοποιούμε , δύσκολο να πέσει κάποιος έξω. Παράδειγμα : απο τα λάστιχα πρώτης τοποθέτησης για Nissan GTR ήταν αυτά http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Dunlop/SP-Sport-600-DSST.htm Πολύ καλό λάστιχο για GTR ,δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη Nissan κιόλας αλλά για οποιοδήποτε άλλο όχημα είναι risk έως και σχεδόν σίγουρο οτι δεν θα δουλέψει στο 100%.
jax7480 Φεβρουάριος 23, 2017 #3522 Φεβρουάριος 23, 2017 Να αναφέρω και την δική μου ταπεινή γνώμη. Λάστιχα αλλαγή μαξ Κάθε δυο χρόνια ή 20.000 χλμ. Το λάστιχο είναι το μέσο που σε συνδέει με το δρόμο οπότε προσωπικά προτιμώ να παίρνω πάντα τα μέγιστα από αυτό. Ειδικά στους ελληνικούς δρόμους θα έπρεπε να είναι στάνταρ η αλλαγή κάθε διετία. 4
slalom Φεβρουάριος 23, 2017 #3523 Φεβρουάριος 23, 2017 2 χρονια, υπερ-υπερβολικος εκτος αν βαζεις ρωσικα απο ναυλον 1
jax7480 Φεβρουάριος 23, 2017 #3524 Φεβρουάριος 23, 2017 Συνήθως από τα Lidl αγοράζω. Καλές τιμές και πχιότητα. 1
Simon Φεβρουάριος 24, 2017 #3525 Φεβρουάριος 24, 2017 Εχει δικιο ο Ζαχος, για τα ελληνικα δεδομενα* ειναι μια πολυ καλη οδηγια τα δυο χρονια. Οταν δεν ειχε ερθει ακομα η κριση οι περισσοτεροι εκει τα αλλαζαν, ακομα και οι ασχετοι με το σπορ. Τωρα φευ *πολυ υψηλες θερμοκρασιες στην ασφαλτο, τραγικη ποιοτητα δρομων με λακουβες-χαντακια-πετρες, μονιμως τερμα γκαζι-φρενο, ηλιος 1
acct Φεβρουάριος 24, 2017 #3526 Φεβρουάριος 24, 2017 Όταν όμως ακούς ότι πλέον λόγω κρίσης δεν αλλάζουν καν λάδια, είναι ανεδαφικό να ελπίζεις ότι θα αλλάζουν λάστιχα κάθε δύο χρόνια. Ακόμη και με ένα rotation στα 2 και αλλαγή στα 4, μπορείς να είσαι ασφαλής. Και για να είμαστε δίκαιοι, ο αυξημένος κίνδυνος από τη φθορά των ελαστικών μπορεί μέχρι ενός σημείου να αντιστασθμιστεί από αλλαγές στην οδηγική συμπεριφορά. Αν κάποιος οδηγεί στους δρόμους σα να βρίσκεται σε πίστα έχει μεγαλύτερο πρόβλημα από την κατάσταση του ελαστικού του. 5
SirDiman Φεβρουάριος 24, 2017 #3527 Φεβρουάριος 24, 2017 21 hours ago, jax7480 said: Το λάστιχο είναι το μέσο που σε συνδέει με το δρόμο οπότε προσωπικά προτιμώ να παίρνω πάντα τα μέγιστα από αυτό ασχετο αλλα σχετικο, σαν life tip υπάρχει το εξής : οτι βρίσκεται ανάμεσα απο εσένα και το έδαφος, αξιζει να εχεις κατι καλο ( κρεβάτι , παπουτσια, λαστιχα κλπ) :Ρ 1
konnos Φεβρουάριος 24, 2017 #3528 Φεβρουάριος 24, 2017 Τί 2 χρόνια ρε παιδιά; Λάστιχα πουλάτε;;; Εκτός αν το χτυπάει ΟΛΗ μέρα ο ήλιος/χιόνια/βροχές, οδηγείτε σε τραχείς χαλικόδρομους και πάτε πατιλίκια όπου γίνεται, τα 2 χρόνια είναι υπερβολή όπως προαναφέρθηκε. Ο ασφαλής γενικός χρόνος ζωής είναι 5 χρόνια για ήπια χρήση. Και προφανώς κοιτάμε τη μείωση του πέλμπατος του ελαστικού να μην πέσει κάτω από κάποια χιλιοστά. Δηλαδή αν κάνετε 10-15k km το χρόνο πάτε και αλλάζετε ελαστιχά με κλειστά τα μάτια; 2
jax7480 Φεβρουάριος 24, 2017 #3529 Φεβρουάριος 24, 2017 Συμφωνώ παιδιά. Στα 4 χρόνια αλλαγή ή καλύτερα στα 6-7 μη ξοδευτούμε κιόλας; 1
GriGaS Φεβρουάριος 24, 2017 #3530 Φεβρουάριος 24, 2017 Στη συζήτηση περί διάρκειας ζωής των ελαστικών δε θα συμμετάσχω, οπότε πάμε στα δικά μου. Αυτή τη στιγμή φοράει από το εργοστάσιο Dunlop SP Sport 01 από τα οποία δεν είχα κανένα παράπονο βάση του τρόπου οδήγησής μου. Σκεφτόμουν για τα blueresponse αλλά έχω διαβάσει αρκετά άσχημα για την διάρκεια ζωής τους, οπότε λέω να τα αποφύγω. Τα Michelin Energy, τα ανέφερα διότι πρώτον έφαγα αρκετή πλύση εγκεφάλου από έναν γνωστό λαστιχά και γιατί γενικώς δεν έχω διαβάσει και κάποιο σοβαρό αρνητικό για αυτά. Με Continental δεν είχα ασχοληθεί για να πω την αλήθεια. Πάμε τώρα στα Toyo. Ομολογώ ότι τα είχα ξεχάσει σαν εναλλακτική και ομολογώ ότι από όσα διαβάζω το μοναδικό μείον που βλέπω είναι ο λίγο αυξημένος θόρυβος. Θα δω τι παίζει από τιμές και θα αποφασίσω. @Thresh86 από αντοχή/φθορά πώς τα βλέπεις τα proxes?
acct Φεβρουάριος 24, 2017 #3532 Φεβρουάριος 24, 2017 (edited) 27 minutes ago, jax7480 said: Συμφωνώ παιδιά. Στα 4 χρόνια αλλαγή ή καλύτερα στα 6-7 μη ξοδευτούμε κιόλας; Νομίζω αδίκως ψέγεις όσους δεν έχουν πια οικονομικά τη δυνατότητα να κάνουν την ευκταία συντήρηση στο όχημά τους και καταλήγουν να κάνουν μόνο την αναγκαία (ή ούτε κι αυτή). Ακόμη και στο ΚΤΕΟ ελέγχεται το βάθος πέλματος αν είναι νόμιμο, όχι αν είναι ιδανικό. Όπως και να έχει, μάλλον όλοι θα ήθελαν φρέσκα λάστιχα κάθε χρόνο, αρκεί να μην αναγκάζονταν να τα πληρώσουν. Είναι και λίγο άδικο (αν και πολύ διαφωτιστικό) το παράδειγμα στο βίντεο που παρέθεσες. Αν κάποιος με τελείως φθαρμένα ελαστικά κινείται με 110 km/h σε βρεγμένο δρόμο, είναι εγκληματίας. Ακόμη και στο στεγνό, στην Ελλάδα είναι ανεδαφικά αυτά τα νούμερα. Η λογική επιτάσσει εκεί που με καινούριο λάστιχο θα κινούσουν με 50 km/h, με το παλαιό να κινείσαι με 30 km/h. Ή στη χειρότερη αντί για 100, 70. Εν τέλει, νομίζω ότι όλοι λέμε λίγο-πολύ το ίδιο, με διαφορετικά λόγια. Τα λάστιχα θέλουν συχνή αντικατάσταση, αλλά δεν είναι το μόνο αναλώσιμο του αυτοκινήτου που διεκδικεί μέρος από το κονδύλιο συντήρησης. Οπότε θέλει πάρα πολύ προσοχή και σύνεση στην οδήγηση αν αναγκάζεσαι να τα αντικαταστήσεις κοντά στο νόμιμο όριό τους. Edit: τροποποιώ την υπερβολή στη διατύπωση με τις ταχύτητες, γιατί ξαναδιαβάζοντας το μήνυμα νομίζω ότι αφαιρεί από την ισχύ του επιχειρήματος, αντί να δίνει έμφαση. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 24, 2017 από acct 3
SirDiman Φεβρουάριος 24, 2017 #3533 Φεβρουάριος 24, 2017 19 minutes ago, GriGaS said: blueresponse αλλά έχω διαβάσει αρκετά άσχημα για την διάρκεια ζωής τους Εγω και ενας φιλος , τα εχουμε , προς το παρον εχουν κλεισει 5 χρονια και ειναι μια χαρα! 1
slalom Φεβρουάριος 24, 2017 #3534 Φεβρουάριος 24, 2017 πριν 31 λεπτά, το μέλος jax7480 έγραψε: Συμφωνώ παιδιά. Στα 4 χρόνια αλλαγή ή καλύτερα στα 6-7 μη ξοδευτούμε κιόλας; Σαφως και πρεπει να αλλαχτουν οταν δεν εχουν αυλακια, αλλα κανεις μας δε μιλησε για αυλακια, ειναι αυτονοητο πιστευω Το οριο της νομοθεσιας ειναι 1,6mm, θα μετρησω τα δικα μου και θα επανελθω
GriGaS Φεβρουάριος 24, 2017 #3535 Φεβρουάριος 24, 2017 Mόλις μέτρησα τα δικά μου και είναι στα 4-5 mm.
konnos Φεβρουάριος 24, 2017 #3536 Φεβρουάριος 24, 2017 38 minutes ago, jax7480 said: Συμφωνώ παιδιά. Στα 4 χρόνια αλλαγή ή καλύτερα στα 6-7 μη ξοδευτούμε κιόλας; Το βίντεο που παρέθεσες συγκρίνει καινούρια γόμωση, με γόμωση που έχει πέσει κάτω απ το μισό, κάτι που σημαίνει πολύ μεγάλη φθορά. Κανείς δεν είπε τέτοιο πράγμα, οπότε ας αφήσουμε τα μειδιάματα.
acct Φεβρουάριος 24, 2017 #3537 Φεβρουάριος 24, 2017 Δεν υπάρχει λόγος να ανακυκλώνουμε την ένταση, όλοι συζητάμε πώς μπορούμε να είμαστε ασφαλείς. Ας πάμε παρακάτω. 2
2cpu Φεβρουάριος 24, 2017 #3540 Φεβρουάριος 24, 2017 Κατοχος Uniroyal Rainsport 3 τα τελευταια χρονια. Προχθες που πηγα στο λαστιχα να δει τον αερα με ειπε να κανουμε μπρος -πισω.Καναμε και τον ρωτησα για ποτε αλλαγη "Κανε καμια 25.000 και ελα"
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now