2cpu Φεβρουάριος 7, 2017 #3461 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 7, 2017 να ηταν μονο τα σασια με τα ναβαρα.(βλ. κατι μοτερ που χτυπουσαν αβερτα). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyber_Cookie Φεβρουάριος 7, 2017 #3462 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 7, 2017 ^ Στο προηγούμενο χτυπούσαν. Αλλά το θεμα με το σασι που σπάει είναι διαχρονικό στα pickup της nissan. Ακόμα και πριν ονομαστούν ναβαρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Φεβρουάριος 7, 2017 #3463 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 7, 2017 Ναι για αυτο ειπα χτυπουσαν. Μετα ξυπνησαν αλλαξανε αντλιες λαδιου βαλανε και μεγαλυτερη ποσοτητα λιπαντικου και παψανε να χτυπανε στο τριτο κυλινδρο 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Φεβρουάριος 8, 2017 #3464 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 8, 2017 (edited) On 7/2/2017 at 6:03 AM, jax7480 said: Λογικά είναι τα νούμερα του. Εξαρτάται και με πόσο πήγαινε. Γενικά σε ταξίδι το μεγάλο κυβισμού Diesel δεν θα κάψει. Εγώ κατέβηκα από Όσλο με μέσο όρο 8.5λ/100χλμ, με 4.2TDI και στη Γερμανία το αυτοκίνητο δεν έπεσε κάτω από τα 220χαω. Πήγαμε με 120 με μικρά ανοίγματα στα 140. Γυρίσαμε με 100, γιατί ήταν ξημερώματα και είχε ομίχλη. Με cruise control, που βοηθάει πολύ. Δεν το λες και μεγάλου κυβισμού το δίλιτρο. Είναι το ελάχιστο για να κινείσαι σαν άνθρωπος. Αλλά πού να τα καταλάβουν αυτά οι φοροεισπράκτορες στην Ελλάδα, που βρήκαν το αυτοκίνητο ως μέσο για να μαζεύουν φόρους. On 7/2/2017 at 9:18 AM, Nickzzz said: Γράφτε ρε παλικάρια l/100km να καταλαβαίνουμε, με τα € από διαφορετικές χώρες δεν βγάζεις άκρη. Α, εγώ έχω γράψει και λίτρα/100χμ, μη με μαλώνεις. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 8, 2017 από PetrosD 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
uhu Φεβρουάριος 8, 2017 #3465 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 8, 2017 (edited) On 2/6/2017 at 1:07 ΜΜ, το μέλος GoMaR έγραψε: 1,5 μηνα το εχω ρε.. Πεταξα το felicia και πηρα ενα πιο σοβαρο αμαξι... Η 75 τι έγινε? Δεν ήσουν αλφίστα? Πολύ καις αλλά πιστεύω πως θα φταίς εσύ. Βαρύ ποδάρι. Βασικά είμαι σχεδόν σίγουρος. Ακούς εκεί 180 το Laceti Το mx5(1,6) , μου καίει 8,4 μικτό κύκλο. Δεν μένω κέντρο και έχω και ανοιχτά χλμ, αλλά συνήθως είμαι άναψε σβήσε και μικρές διαδρομές μέσω όρο 8 χλμ στο άναμα κάνω οπότε πάλι δεν είμαι σε ιδανικές συνθήκες. 140χ/ώρα είναι πλέον το max στην ελλάδα γιατί όλοι πλέον κυκλοφορούν σε eco mode. Εθνική μεσαία λωρίδα κάποιοι πάνω και 80-90. To mx το πάω ακόμα πιο αργά γιατί μου κάνει μια αρυθμία στα 140+ misfire. Και επειδή κάτι στάζει λάδι μπρος και μου εχει κάνει στουπί cam - cas sensors + ότι ο ιμάντας πλησιάζει την ώρα του εχω για max τις 4000 στροφές. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 8, 2017 από uhu Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Φεβρουάριος 8, 2017 #3466 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 8, 2017 Εμένα ο αισθητήρας θέσης εκκεντροφόρου είναι μέσα στο λάδι από τη μάνα του. Εσένα πού τον έχει; Έξω; Link to comment Share on other sites More sharing options...
uhu Φεβρουάριος 8, 2017 #3467 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 8, 2017 (edited) πριν 20 λεπτά, το μέλος PetrosD έγραψε: Εμένα ο αισθητήρας θέσης εκκεντροφόρου είναι μέσα στο λάδι από τη μάνα του. Εσένα πού τον έχει; Έξω; Και μένα έτσι είναι πλέον. Αλλά θα έπρεπε να είναι στεγνοί και οι 2. Camshaft angle πάνω- crankshaft κάτω. Εκεί που πηγαίνω εθνική πατημένος φούλ κόβει κάποιος κύλινδρος και οι στροφές πέφτουν απότομα σαν να αφήνω και να πατάω συμπλέκτη. Για δέκατα τώρα αυτό. Ξεκίνησε πριν πολλά χλμ 30000 και απλά χειροτερεύει. Μέχρι 140 δεν κάνει κιχ και δουλευει και στρωτά. Τώρα τα λάδια απο που είναι... Ο θεός και η ψυχή τους... Μετά απο 3 διαδοχικές φλάντζες καπακιού βαλβίδων και τσιμούχες στροφάλου το παράτησα. Μπορεί να είναι κάτι άλλο μπορεί να είναι και τα o rings των camshaft - crankshat sensor, φλάντζα κυλινδροκεφαλής, μια τάπα πλαστική στην θέση που είχαν παλιά τον camshaft τα mk1 mx5. Carter δεν πρέπει να είναι γιατί είναι απο πάνω προς τα κάτω. Μπορεί απλά να με θέλουν πελάτη και να πηγαίνω κάθε 2μηνο για πλύσιμο και ξαναπέρασμα μιας κωλοφλάντζας βαλβίδων... Σε 15 χιλιάδες που μπαίνω για ιμάντες σκέφτομαι να δοκιμάσω κανά συνεργείο ακόμα. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 8, 2017 από uhu Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Φεβρουάριος 8, 2017 #3468 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 8, 2017 16 minutes ago, uhu said: Η 75 τι έγινε? Δεν ήσουν αλφίστα? Πολύ καις αλλά πιστεύω πως θα φταίς εσύ. Βαρύ ποδάρι. Βασικά είμαι σχεδόν σίγουρος. Ακούς εκεί 180 το Laceti Το mx5 μου καίει 8,4 μικτό κύκλο. Δεν μένω κέντρο και έχω και ανοιχτά χλμ, αλλά συνήθως είμαι άναψε σβήσε και μικρές διαδρομές μέσω όρο 8 χλμ στο άναμα κάνω οπότε πάκι δεν είμαι σε ιδανικές συνθήκες. 140+ max είναι πλέον τα χλμ στην ελλάδα γιατί όλοι πλέον κυκλοφορούν σε eco mode. To mx το πάω ακόμα πιο αργά γιατί μου κάνει μια αρυθμία στα 140+ misfire. Και επειδή κάτι στάζει λάδι μπρος και μου εχει κάνει στουπί cam - cas sensors + ότι ο ιμάντας πλησιάζει την ώρα του εχω για max τις 4000 στροφές. Ειχα...1,8 Δασκαλος οδηγησης το συγκεκριμενο αμαξι.Με αυτο εμαθα.Αλλα απο ενα σημειο και μετα, δουλευα για να το συντηρω 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημοφιλής Δημοσίευση astrolabos Φεβρουάριος 8, 2017 Author Δημοφιλής Δημοσίευση #3469 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 8, 2017 πριν 47 λεπτά, το μέλος uhu έγραψε: Η 75 τι έγινε? Δεν ήσουν αλφίστα? Βαρέθηκε να σπρώχνει 11 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Φεβρουάριος 8, 2017 #3470 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 8, 2017 1 hour ago, PetrosD said: Δεν το λες και μεγάλου κυβισμού το δίλιτρο. Είναι το ελάχιστο για να κινείσαι σαν άνθρωπος. Νόμιζα πως είναι 2.5λιτρο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Φεβρουάριος 8, 2017 #3471 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 8, 2017 2.5 είναι το E30 που έχω στην Ελλάδα. Αυτό θεωρώ και το ελάχιστο για σπορ αυτοκίνητο. Το 2λιτρο απλά για να κινείσαι. 5 hours ago, uhu said: Τώρα τα λάδια απο που είναι... Ο θεός και η ψυχή τους... Μετά απο 3 διαδοχικές φλάντζες καπακιού βαλβίδων και τσιμούχες στροφάλου το παράτησα. Κρίμα, δεν είναι και τόσο δύσκολο να το βρεις αν πιάνουν τα χέρια σου και ασχοληθείς. Είχα παρόμοιο πρόβλημα στο E30 και το βρήκα και το έφτιαξα μόνος μου. Όταν είχα ανοίξει ψευτοκάπακο εκκεντροφόρων, είχα βάλει εγώ ο ίδιος λίγο λάθος ένα αυτάκι της φλάντζας και μετά από ένα 6μηνο θυμήθηκε να χάσει απο εκεί. Το βρήκα, το ξαναάνοιξα και το έφτιαξα. Αν μου το είχε κάνει μάστορας, θα είχε ακούσει τον εξάψαλμο. 5 hours ago, uhu said: Μπορεί απλά να με θέλουν πελάτη και να πηγαίνω κάθε 2μηνο για πλύσιμο και ξαναπέρασμα μιας κωλοφλάντζας βαλβίδων... Κρίμα, μακάρι να το έκανες μόνος σου. Σε κάνανε μεροκάματο (νομίζω). 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billys Φεβρουάριος 8, 2017 #3472 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 8, 2017 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasosmich Φεβρουάριος 9, 2017 #3473 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 9, 2017 Link to comment Share on other sites More sharing options...
filarhos Φεβρουάριος 9, 2017 #3474 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 9, 2017 On 2/7/2017 at 2:18 ΜΜ, το μέλος UltraB έγραψε: @Thresh86 Χαχα, αυτό έβλεπα χθες το πρωί. Απορώ πως την πάτησαν έτσι με τα Navara. Πολύ μεγάλη η απόκλιση όμως, δύο λίτρα. Την Παρασκευή εγώ έκαψα σε ανοιχτή με μεικτή διαδρομή 65χλμ, 4.2 λίτρα, δηλαδή 6.5l/100km με Corsa D 1.4 / 90PS. Πόλη 7.5 - 8l/100km. Με την 6η που έχει το facelift και τα 10 άλογα παραπάνω θα έπρεπε να το είχαν βγάλει απ' την αρχή κατά τη γνώμη μου. Ποιό κινητήρα έχει; Δεν έβγαινε με τον 1.3 της Fiat; Εγώ τον 1.3 έχω σε puntο και είμαι 3.5 με 110 μέχρι 6 στα μποτιλιαρίσματα της Αθήνας (6.5 έφτασε τις μέρες με τα μηδενικά) On 2/8/2017 at 0:13 ΜΜ, το μέλος uhu έγραψε: Η 75 τι έγινε? Δεν ήσουν αλφίστα? Πολύ καις αλλά πιστεύω πως θα φταίς εσύ. Βαρύ ποδάρι. Βασικά είμαι σχεδόν σίγουρος. Ακούς εκεί 180 το Laceti Το mx5(1,6) , μου καίει 8,4 μικτό κύκλο. Δεν μένω κέντρο και έχω και ανοιχτά χλμ, αλλά συνήθως είμαι άναψε σβήσε και μικρές διαδρομές μέσω όρο 8 χλμ στο άναμα κάνω οπότε πάλι δεν είμαι σε ιδανικές συνθήκες. 140χ/ώρα είναι πλέον το max στην ελλάδα γιατί όλοι πλέον κυκλοφορούν σε eco mode. Εθνική μεσαία λωρίδα κάποιοι πάνω και 80-90. To mx το πάω ακόμα πιο αργά γιατί μου κάνει μια αρυθμία στα 140+ misfire. Και επειδή κάτι στάζει λάδι μπρος και μου εχει κάνει στουπί cam - cas sensors + ότι ο ιμάντας πλησιάζει την ώρα του εχω για max τις 4000 στροφές. Το δικό μου nbfl καίει 11 αλλά είναι το δεύτερο και όταν το πάω βόλτα είναι με 1η 2α ψηλά!!! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Φεβρουάριος 9, 2017 #3475 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 9, 2017 πριν 4 λεπτά, το μέλος filarhos έγραψε: Ποιό κινητήρα έχει; Δεν έβγαινε με τον 1.3 της Fiat; Εγώ τον 1.3 έχω σε puntο και είμαι 3.5 με 110 μέχρι 6 στα μποτιλιαρίσματα της Αθήνας (6.5 έφτασε τις μέρες με τα μηδενικά) Βενζίνα έχω και έγραψα ποιον. Ο Z14XEP είναι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Φεβρουάριος 10, 2017 #3476 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2017 Τα εξηγεί καλά , σαν τον Αλεφαντο μετά από ματς του Λεμονή Έχει κερδίσει γρήγορα δημοτικότητα το channel, καθόλου άδικα Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Φεβρουάριος 10, 2017 #3477 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2017 πριν 3 ώρες, το μέλος Thresh86 έγραψε: Τα εξηγεί καλά , σαν τον Αλεφαντο μετά από ματς του Λεμονή επειδή δεν ασχολούμαι με ποδόσφαιρο, κάνεις ένα κόπο να αναλύσεις τι εννοείς, γιατί είμαι σίγουρος ότι έχει ενδιαφέρον; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Φεβρουάριος 10, 2017 #3478 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2017 Ναι ρε, στείλε πμ μόνο γιατί θα επεκταθούμε σε ποδοσφαιρικό κομμάτι , κρίμα για την πολύ καλή ανάλυση του παλικαριού του Engineering Explained 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Φεβρουάριος 10, 2017 #3479 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2017 πριν 6 ώρες, το μέλος Thresh86 έγραψε: Τα εξηγεί καλά , σαν τον Αλεφαντο μετά από ματς του Λεμονή Πιπες λεει Το μοιρασμα 50-50 της ροπης ειναι μονο στην ευθεια. Στη στροφη η εσωτερικη ροδα με τις λιγοτερες στροφες εχει περισσοτερη ροπη απο την αλλη Link to comment Share on other sites More sharing options...
akis_z80 Φεβρουάριος 10, 2017 #3480 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2017 32 minutes ago, slalom said: Πιπες λεει Το μοιρασμα 50-50 της ροπης ειναι μονο στην ευθεια. Στη στροφη η εσωτερικη ροδα με τις λιγοτερες στροφες εχει περισσοτερη ροπη απο την αλλη Αν κάποιος λέει πίπες αυτός δεν είναι o engineering explained Το ανοιχτό διαφορικό μεταφέρει την ίδια ροπή και στις δύο ρόδες ΑΛΛΑ το συνολικό ποσό της ροπής κάθε στιγμή εξαρτάται από τον τροχό που έχει τη λιγότερη αντίσταση. Δεν χρειάζεται να διαφωνήσεις, αυτό που γράφω είναι fact. http://www.racer.nl/tutorial/differentials.htm https://www.quora.com/Transmission-mechanics-In-an-open-differential-an-engine-sends-the-same-amount-of-torque-to-both-the-wheels-The-same-amount-of-torque-would-mean-same-speed-How-does-this-differ-from-the-locking-differential Καλύτερα να είμαστε πολύ σίγουροι για αυτό που γράφουμε πριν κατηγορήσουμε κάποιον ότι λέει πίπες dont you think? 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now