Thresh86 Δεκέμβριος 12, 2016 #3341 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 12, 2016 Καταλύματα τι εννοείς? Να γίνουν απο 3άστερα -> 5άστερα ? Δεν έχω ασχοληθεί με την ιστορία πολύ αλλά γνωρίζω οτι ξεκινά απο κάτι φθηνό http://www.skroutz.gr/c/1244/seat_covers.html κάτι που μπορείς να δεις απο κοντά αν σου κάνει -> http://www.praktiker.gr/c/kalymmata-aytokinitou-70 μέχρι να το πας σε ντόπιο ταπετσέρη να σου κάνει custom δουλειά π.χ σε δέρμα, όπου ανεβαίνει κατακόρυφα το κόστος αλλά παίρνεις και τελείως διαφορετικό εσωτερικό. Πιθανόν ο ταπετσέρης να ασχολείται και με ύφασμα ή άλλο υλικό. Ίσως κάποιος αν κατέχει το θέμα περισσότερο , να συνεισφέρει 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
karmen1983 Δεκέμβριος 12, 2016 #3342 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 12, 2016 Χααχαχαχα μαμω το auto correct Καλύμματα προφανως εννοω το επιασες λολ Βασικα επειδη κατα καιρους τα ταλαιπωρω με διαφορα γι αυτο θελω κατι οικονομικο να καλυψει τη μαμα ταπετσαρία. Δε το ηξερα οτι εχουν τα πρακτικερ οποτε θα πεταχτω να δω. Εύχομαι μονο να μην θελεθ ιδιαιτερες γνωσεις για να μπουν. Θα το τολμησω Ευχαριστω για τις προτασεις περι καταλυμάτων 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Δεκέμβριος 12, 2016 #3343 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 12, 2016 Εννοείται , Trip Advisor καταλυμάτων Έχω την εντύπωση οτι δεν θα δυσκολευτείς, συνήθως ήταν κάποια που "έντυνες" το κάθισμα και κουμπώνουν με "χρατς" ή ελαστικά κορδόνια ή κάτι αντίστοιχο. Επισης, ξέχασα το -> https://www.car.gr/parts/?ca=77&condition=Ιμιτασιόν&condition=Ανακατασκευή&condition=Καινούριο&condition=Μεταχειρισμένο&makes=Citroen&novat=0&q=καλυματα+καθισματων 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημοφιλής Δημοσίευση Delijohn Δεκέμβριος 12, 2016 Δημοφιλής Δημοσίευση #3344 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 12, 2016 Γύρισα σήμερα από ένα 4ήμερο roadtrip. Πέρα από την κούραση, η ευχαρίστηση του να οδηγείς στο ευρωπαϊκό οδικό δίκτυο, δεν αλλάζει με τίποτα. Ήμασταν 7 άτομα οπότε σκεφτήκαμε να πάρουμε ένα 7θέσιο για άνεση και πρακτικότητα, αντί για 2 αυτοκίνητα. Η τιμή τσουχτερή, στα 130 CHF τη μέρα. Το απλό αμάξι έρχεται στα 50-55 CHF. Βρήκαμε λοιπόν μια "γνωστή", που κάνει διδακτορικό στο epfl κι έχει έκπτωση. Τελικό ποσό; 230 για 4 μέρες + 10 για έξτρα οδηγό + 30 ασφάλεια (ώστε αν συνέβαινε κάτι, θα πληρώναμε ζημιές μόνο έως 300CHF) = 270 CHF η τιμή τρομερή, αν αναλογιστεί κανείς ότι έκανα και τον ταξιτζή και γλίτωσαν 3 άτομα το πήγαινε και το έλα από το αεροδρόμιο της Γενεύης. Το αμάξι που πήραμε ήταν ένα VW Touran 5+2 αυτόματο (DSG). Κινητήρα δεν ξέρω, μα μιλάμε για βενζίνη κι όχι πετρέλαιο. Το αμάξι ήταν ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ με 10.000 χιλιόμετρα. Μύριζε πραγματικά εργοστάσιο κ πλαστικό.. Το λιώσαμε, το πεθάναμε, το βρομίσαμε! Ένιωσα σαν πατερφαμίλιας με 5 κωλόπαιδα στο πίσω κάθισμα. + Απροβλημάτιστο + Άπειρα μπλιμπλίκια και κοκοψόνια να παίξεις (από μουσική μέσω bluetooth των κινητών και cruise control, μέχρι ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑ!!) + Το DSG με εντυπωσίασε.. οι αλλαγές άμεσες, με κατεύθυνση βέβαια προς την οικονομία, αλλά είχε και τα αυτάκια στο τιμόνι να κάνεις τα ανάλογα κατεβάσματα ας πούμε + Καίγαμε ένα ντεπόζιτο (58-60l) στα 800km. Δεδομένου ότι ήμασταν 7 άτομα κι είχαμε συνεχώς a/c, το αμάξι είχε κατανάλωση 7.2-7.5l/100km, το οποίο το θεωρώ πολύ καλό! + πολύ καλό a/c 3 ζωνών κι αγάπησα τρελά το μηχανισμό που ξεθολώνει το παρμπρίζ με ένα κουμπί + δεδομένου ότι οδηγούσα πρώτη φορά τέτοια μαούνα, βοήθησε πολύ το περιμέτρικό "ραντάρ".. απλά παραήταν ευαίσθητο και χεζόμουν λίγο πάνω μου + με το αυτόματο παρκάρισμα δεν έπαιξα πολύ.. δεν είχαμε κ χρόνο, οπότε βοήθησε και η κάμερα της όπισθεν.. + άνετα καθίσματα κ ωραία τα θερμαινόμενα μπροστά, ό,τι πρέπει για τις ανάλογες πλάκες.. - Το αμάξι είναι ο ορισμός του 5+2. 5 θέσεις και 2 μικρές.. Δεδομένου ότι μιλάμε για 7 ενήλικες, είχαμε ένα θεματάκι με τους χώρους και με τα πόδια μας.. κάνε λίγο μπροστά κ τέτοια - Για να περάσεις στις πίσω θέσεις, ο μηχανισμός ήταν λίγο "δύσκολος".. ο κοπέλες της παρέας είχαν ένα θέμα.. - Λόγω των πίσω θέσεων, το πορτμπαγκάζ ήταν ανύπαρκτο.. τίποτα.. με το ζόρι 2 χειραποσκευές και κάνα μπουφάν - Το γκάζι, ήταν λίγο ηλίθιο.. δηλαδή άφηνες το φρένο κι άρχιζε να τσουλάει.. βύθιζες ελαφρά το πόδι και περίμενες.. περίμενες.. και μόλις βύθιζες κι άλλο, τραβούσε λες ήσουν ήδη με δευτέρα.. θα το ήθελε λίγο πιο γραμμικό στην εκκίνηση - Το dsg ήταν γρήγορο, μα κάτι παίζει με τον προγραμματισμό του.. ώρες ώρες "ξερυθμιζόταν" και μπορεί να εκκινούσα από φανάρι και μέχρι να στρίψω τις 90 μοίρες για να μπω στον κάθετο, είχε κολλήσει στη πρώτη και βόγκαγε η μηχανή, ενώ εγώ έψαχνα τι παίχτηκε.. μας έτυχε και στους δύο οδηγούς από 1-2 φορές.. - Επίσης θα ήθελα ένα κουμπί (εκτός αν δεν το βρήκα) που να ρυθμίζει πώς να παίζει το dsg.. στον αυτοκινητόδρομο βιαζόταν να πάει στην 7η για οικονομία, οπότε ήμουν πάντα ανάμεσα 1.5-2.5k στροφές.. όταν λοιπόν θες να αυξήσεις λίγο την ταχύτητα, θέλει υπομονή.. δεν καταλαβαίνει εύκολα από "χαϊδέματα".. κι αν θες προσπέραση; Ή θα κάνεις κατέβασμα με το χέρι και θα βγεις κύριος ή θα το σανιδώσεις για να ακούσει και θα σηκωθεί όρθιο, με αποτέλεσμα, να ενοχλεί λίγο τους επιβαίνοντες κ το λαιμό τους - δε μου άρεσαν οι καθρέφτες του.. τους περίμενα πιο βολικούς.. επίσης ο μεσαίος δεν βοηθά καθόλου, λόγω του κόσμου που έχεις μέσα.. Το trip computer έδειξε 1554km!! Παραπάνω από τα μισά τα έκανα εγώ και το χάρηκα όσο δεν πάει. Πήγαμε κυρίως Ελβετία και Γαλλία. Αγάπησα αυτοκινητόδρομο και τρελή ομίχλη. Η διαφορά στην οδήγηση μεταξύ των χωρών, φαινόταν.. όχι λόγω παιδείας τόσο, αλλά λόγω διαφορετικών ορίων και διαφορετικής αντιμετώπισης των παραβάσεων ίσως.. εμείς βέβαια "βγήκαμε μια φωτογραφία" ένα βράδυ με φουλ ομίχλη, αλλά ευτυχώς οδηγούσε ο δεύτερος οδηγός, οπότε προσωπικά σκασίλα μου έγιναν κ λαθάκια στην οδήγηση, αλλά είναι δρόμοι που συγχωρούν.. άπειρες έξοδοι κι ανισόπεδες διαβάσεις, άπειρες κυκλικές διασταυρώσεις (δεν είναι ηλίθιοι οι άνθρωποι, ξέρουν ότι είναι καλύτερες), φοβεροί δρόμοι.. ξεκούραστοι.. ενώ βρήκαμε άπειρη ομίχλη και έως -4C, κανένα πρόβλημα πουθενά.. επίσης γούσταρα τα διόδια με το εισιτηριάκι, που πληρώνεις όταν βγεις, όσο πρέπει (στη γαλλία αυτό, στην ελβετία δεν έχουν διόδια) 11 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Δεκέμβριος 13, 2016 #3345 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 13, 2016 21 hours ago, karmen1983 said: Παιδιά δεν ήξερα που να ρωτήσω αλλά νομίζω εδώ είναι το κατάλληλο νήμα. Δε το έχω καθόλου οπότε αναλυτικά παρακαλώ Θέλω να αλλάξω τα καταλύματα του αυτοκινήτου. Είναι ένα citroen xsara εχει πλευρικούς αερόσακους. Δε ξέρω τι άλλο πρέπει να αναφέρω Τι πρέπει να προσέξω στην επιλογή καλυμμάτων (θέλω να βγάλω τα παλιά να μπουν νέα) Αν είναι εύκολη η τοποθέτηση ή αν από εκεί που θα πάω να τα αγοράσω μπορούν και να τα βάλουν με το αζημίωτο φυσικά Από τιμές τι να περιμένω. Δεν θέλω να δώσω τα κερατά μου. ευχαριστώ Γενικά αν θες να αλλάξεις την ταπετσαρία των καθισμάτων, ιδανικά πρέπει να το πας σε ταπετσέρη για αυτοκίνητα. Είναι διάφοροι που ασχολούνται, πιο γνωστοί αυτοί που βάζουν δέρματα. Σε πιο πρόχειρες δουλειές σου περνάνε δερματίνη με συνολικό κόστος γύρω στα 200 ευρώ, οπότε για quick and dirty το πας σε αυτούς. Καλές δουλειές πάνε στα 600. Επίσης μπορείς να δεις αν η ίδια η αντιπροσωπεία δίνει καινούρια καλύμματα. Δεν ξέρω καθόλου για xsara, στο punto η αντιπροσωπεία πουλάει τον "κώλο" σαν σετ (δεν βγαίνει δηλαδή η ταπετσαρία) και στην πλάτη σου πουλάει και σκέτη την ταπετσαρία. Για την αντιπροσωπεία θα είναι απλά άλλος κωδικός αν έχει πλευρικούς αερόσακους (δεν θυμάμαι αν το xsara τους έχει ραμμένους ή είναι εξωτερικό πλαστικό όπως είχαν τα peugeot). Αν θες να επισκευάσεις 1 κάθισμα (του οδηγού συνήθως), αυτό ίσως να είναι το πιο συμφέρον και με ποιοτικό αποτέλεσμα. Η άλλη -και πολύ πιο φτηνή- λύση του να πάρεις καλύμματα καθισμάτων από το πράκτικερ (ή από είδη αυτοκινήτου) είναι κι αυτό επιλογή απλά αυτά γλιστράνε μιας και δεν είναι ραμμένα απλά θα πιάνουν με ιμάντες / δένονται γύρω από τα υπάρχοντα καθίσματα. Οπότε εξαρτάται από το στυλ οδήγησης. Εγώ προσωπικά αν ήταν να δώσω 100 ευρώ για ποιοτικά "καλύμματα" θα το πήγαινα σε έναν ταπετσέρη από αυτούς που βάζουν με 200 ευρώ και η δουλειά θα ήταν σίγουρα καλύτερη. Επίσης μπορείς να ψάξεις για μεταχειρισμένα καθίσματα, σαλόνια σετ άνετα βρίσκεις στα 200 ευρώ και μη σου πω και πιο κάτω, εκτός αν ψάχνεις κάτι εξειδικευμένο. Έχει στη Λιοσίων πολλά τέτοια μαγαζάκια με μεταχειρισμένα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Δεκέμβριος 13, 2016 #3346 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 13, 2016 Ψάχνω καθισματακια για τα παιδιά, καινούργια γιατί τα παλιά ήταν μέχρι ενός έτους. Αυτά που έβαλα στο μάτι είναι τα Recaro Zero.1 τα οποία έχουν πάρει αρκετά καλά σχόλια στον τύπο και έχουν περάσει σχεδόν με άριστα τα τεστ στη Σουηδία και Γερμανία. Πολύ σημαντικό το ότι περιστρέφονται κατά 360 μοίρες έτσι ώστε να μπορείς να βάλεις το παιδί να κάτσει ενώ εσυ είσαι στην πόρτα. Επίσης πολύ σημαντικό το ότι μπορείς να τα έχεις ανάποδα μέχρι την ηλικία των 4 ετών κάτι που δεν είναι υποχρεωτικό στη Νορβηγία αλλά είναι προτεινόμενο. Στη Σουηδία των 0 παιδικών θανάτων ετησίως είναι υποχρεωτικό. Όποτε πάμε για τέτοιο. Στην Ελλάδα φυσικά η τιμή είναι εκτός τόπου και χρόνου 90€ πιο ακριβό το κάθε κάθισμα και όταν ρώτησα αν είναι το i-size (νέο στάνταρ στα καθισματακια από το 2013 και μετά) πήρα την απάντηση πως αυτό το χαρακτηριστικό το έχει μόνο η BeSafe. Φυσικά κάτι τέτοιο δεν ισχύει μιας και το χαρακτηριστικό ( είπαμε είναι στάνταρ πλέον) το ακολουθούν όλες οι εταιρείες στα νέα τους καθίσματα. Αν γνωρίζεται από που θα μπορούσα να παραγγείλω χωρίς να πληρώσω ένα καρό μεταφορικά και τελωνείο για Ελλάδα θα ήμουν υπόχρεος. Ενημερωτικά στη Νορβηγία τα βρήκα στα 500€ το ένα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Δεκέμβριος 13, 2016 #3347 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 13, 2016 http://www.pramworld.co.uk/recaro-zero-1-car-seat-performance-black#.WE-33X2Fk2Y αλλά βλέπω πως είναι σε pre-order. Καπου 845 λίρες shipped και τα δύο, δηλαδή 1015 ευρώ. από το μαγαζί νομίζω έχει αγοράσει πράγματα ο @jpavly Αυτό πώς σου φαίνεται; Βγαίνει στις 827 λίρες shipped τα 2 κομμάτια άμεσα διαθέσιμο. (τα καθίσματα στην πολιτισμένη αγγλία δεν έχουν φπα, αλλά το amazon μας χρεώνει 24%) Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Δεκέμβριος 13, 2016 #3348 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 13, 2016 (edited) H επόμενη μοναδική επιλογή είναι το Cybex Simona isize αλλά δεν περιστρέφεται και δεν το προτιμώ. Έτσι όπως το βλέπω, θα τα πάρω από Όσλο που βρίσκω και όλα τα χρώματα άμεσα διαθέσιμα και θα τα φέρω σαν cargo στην Ελλάδα. Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 13, 2016 από jax7480 Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Δεκέμβριος 13, 2016 #3349 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 13, 2016 @Delijohn αφού είχε αυτάκια, δε μπορούσες να ανεβάζεις / κατεβάζεις όπου έβλεπες ότι δεν λειτουργούσε όπως το θες; Προφανώς και θα έπρεπε να λειτουργεί σωστά αλλά έστω άμα μπορείς να παρέμβεις είναι θετικό. Επίσης μήπως δοκίμασεις να πατήσεις λίγο φρένο πριν τις προσπεράσεις; Όχι για να ελατώσεις ταχύτητα, ίσα ίσα ένα άγγιγμα. Κάπου είχα διαβάσει / ακούσει ότι έτσι κατεβάζουν ταχύτητα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Δεκέμβριος 13, 2016 #3350 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 13, 2016 (edited) @Delijohn επειδή ζώ 7 χρόνια τώρα με το dsg θέλει λίγο συνήθεια για το πόσο πατάς το γκάζι και πότε! Δεν είχε πρόγραμμα sport? Στα τελευταία vw δεν εχει extra θέση s ο λεβιές όπως στα παλιότερα, αλλά ξανατραβάς το μοχλό μια πίσω οπως ειναι στο d και μπαίνει στο s (θα έπρεπε δίπλα στο λεβιέ να έλεγε d/s) Οσο για τις προσπεράσεις, δεν ξερω και τι μοτέρ είχε, αλλά θέλει ή να παίζεις με τα paddles και να εχεις κατεβάσει ήδη με το χέρι ή να μάθεις να πατας το γκάζι τέρμα αλλα χωρίς να ενεργοποιείς το kick down (λογικά είχε ένα κουμπί στο τέλος της διαδρομής του πεντάλ, στο golf τουλάχιστον έχει και το καταλαβαίνεις πότε το πατάς) oπότε κατεβάζει 1-2 σχέσεις αλλιώς με το kickdown θα κατεβάσει τη μικρότερη δυνατή, από 7η θα βάλει ακόμα και 2α αν το επιτρέπουν οι στροφές... Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 13, 2016 από and64 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Δεκέμβριος 13, 2016 #3351 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 13, 2016 On 5/12/2016 at 6:51 PM, Thresh86 said: M3 (όχι τόσο πολύ στην τελευταία εκδοχή αλλά μια CSL ανετα) , Οι E46 CSL έχουν γίνει πλέον συλλεκτικές και πανάκριβες. On 7/12/2016 at 4:10 PM, Thresh86 said: 190E (ο λόγος που δημιουργήθηκε η M3) Βάλε και μια καλύτερη φωτογραφία από το θρύλο! Να, σαν κι αυτές! Μεγάλο μέγεθος: http://cdn1.evo.co.uk/sites/evo/files/mercedes-190-evo2-ftq_0.jpg 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Δεκέμβριος 13, 2016 #3352 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 13, 2016 On 8/12/2016 at 1:14 PM, Thresh86 said: απο το κρύο πέφτουν μύτες αυτιά και κάποια ακόμη πράματα True That!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delijohn Δεκέμβριος 13, 2016 #3353 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 13, 2016 πριν 11 ώρες, το μέλος UltraB έγραψε: @Delijohn αφού είχε αυτάκια, δε μπορούσες να ανεβάζεις / κατεβάζεις όπου έβλεπες ότι δεν λειτουργούσε όπως το θες; Προφανώς και θα έπρεπε να λειτουργεί σωστά αλλά έστω άμα μπορείς να παρέμβεις είναι θετικό. Επίσης μήπως δοκίμασεις να πατήσεις λίγο φρένο πριν τις προσπεράσεις; Όχι για να ελατώσεις ταχύτητα, ίσα ίσα ένα άγγιγμα. Κάπου είχα διαβάσει / ακούσει ότι έτσι κατεβάζουν ταχύτητα. όταν οδηγείς με το φουλ αυτόματο, ξεχνιέσαι είναι η αλήθεια... οπότε όταν δεν σταματά εντελώς, δεν ξέρεις πότε να το περιμένεις για να αρχίσεις εσύ τα ανεβοκατεβάσματα.. πριν τις προσπεράσεις είναι λίγο επικίνδυνο επίσης να χαϊδέψεις λίγο το φρένο, μια και μπορεί να τρομάξεις τους πίσω σου.. κι οι ελβετοί αφήνουν αποστάσεις, οι γάλλοι καθόλου... ευτυχώς μετά τις πρώτες ώρες, έμαθα να κατεβάζω μόνος, πριν βγω για την προσπέραση.. πριν 9 ώρες, το μέλος and64 έγραψε: @Delijohn επειδή ζώ 7 χρόνια τώρα με το dsg θέλει λίγο συνήθεια για το πόσο πατάς το γκάζι και πότε! Δεν είχε πρόγραμμα sport? Στα τελευταία vw δεν εχει extra θέση s ο λεβιές όπως στα παλιότερα, αλλά ξανατραβάς το μοχλό μια πίσω οπως ειναι στο d και μπαίνει στο s (θα έπρεπε δίπλα στο λεβιέ να έλεγε d/s) Οσο για τις προσπεράσεις, δεν ξερω και τι μοτέρ είχε, αλλά θέλει ή να παίζεις με τα paddles και να εχεις κατεβάσει ήδη με το χέρι ή να μάθεις να πατας το γκάζι τέρμα αλλα χωρίς να ενεργοποιείς το kick down (λογικά είχε ένα κουμπί στο τέλος της διαδρομής του πεντάλ, στο golf τουλάχιστον έχει και το καταλαβαίνεις πότε το πατάς) oπότε κατεβάζει 1-2 σχέσεις αλλιώς με το kickdown θα κατεβάσει τη μικρότερη δυνατή, από 7η θα βάλει ακόμα και 2α αν το επιτρέπουν οι στροφές... Τώρα που το λες, εξηγούνται πολλά. Έχεις δίκιο, έχει d/s, αλλά δεν μπορούσα να μυρίσω κι εγώ τα νύχια μου ότι αν το πας λίγο πιο πίσω κατά τη μεταφορά σε εκείνο το σημείο, ότι βγαίνει τελείως το αυτόματο ή το πάει σε πιο σπορ mode. Και δένει γιατί π.χ. σε μια φάση σταματήσαμε σε ένα πάρκινγκ δεξιά και μετά φύγαμε λίγο βιαστικά και παρατήρησα ότι μετά μου έκανε τις αλλαγές σε πιο ψηλές στροφές.. και μου έκανε εντύπωση! Οπότε ίσως πάνω στη βιασύνη το πήγα λίγο πιο απρόσεκτα "πίσω" και κάρφωσε το σπορ πρόγραμμα. Βέβαια μετά, με ένα-δυο ανεβοκατεβάσματα με αυτάκια, επέστρεψε στην "οικονομία", οπότε εγώ νόμιζα ότι έκανε τα κουλά του. Όπως και να'χει, για πρώτη φορά, φαίνεται ότι θέλει έναν χρόνο να το συνηθίσεις, μέχρι να πεις ότι το'μαθες.. προσωπικά δεν είχα χρόνο σε μια αλάνα, να πω ότι "το κατάλαβα", μιας κι είχα πάντα τα άτομα πίσω και ήμασταν στο εθνικό δίκτυο, μέρος που δεν χωράνε πειραματισμοί κι οι κάμερες παραμονεύουν.. για kickdown δεν είδα κάτι.. ίσως ήταν και σε κάποιο κουμπί και εγώ δεν το πρόσεξα. Πραγματικά όταν έχεις κόσμο μέσα και τρέχεις, δεν είναι κι εύκολο να δοκιμάζεις... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Δεκέμβριος 14, 2016 #3354 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 14, 2016 (edited) 1 hour ago, Delijohn said: Τώρα που το λες, εξηγούνται πολλά. Έχεις δίκιο, έχει d/s, αλλά δεν μπορούσα να μυρίσω κι εγώ τα νύχια μου ότι αν το πας λίγο πιο πίσω κατά τη μεταφορά σε εκείνο το σημείο, ότι βγαίνει τελείως το αυτόματο ή το πάει σε πιο σπορ mode. Και δένει γιατί π.χ. σε μια φάση σταματήσαμε σε ένα πάρκινγκ δεξιά και μετά φύγαμε λίγο βιαστικά και παρατήρησα ότι μετά μου έκανε τις αλλαγές σε πιο ψηλές στροφές.. και μου έκανε εντύπωση! Οπότε ίσως πάνω στη βιασύνη το πήγα λίγο πιο απρόσεκτα "πίσω" και κάρφωσε το σπορ πρόγραμμα. Βέβαια μετά, με ένα-δυο ανεβοκατεβάσματα με αυτάκια, επέστρεψε στην "οικονομία", οπότε εγώ νόμιζα ότι έκανε τα κουλά του. Όπως και να'χει, για πρώτη φορά, φαίνεται ότι θέλει έναν χρόνο να το συνηθίσεις, μέχρι να πεις ότι το'μαθες.. προσωπικά δεν είχα χρόνο σε μια αλάνα, να πω ότι "το κατάλαβα", μιας κι είχα πάντα τα άτομα πίσω και ήμασταν στο εθνικό δίκτυο, μέρος που δεν χωράνε πειραματισμοί κι οι κάμερες παραμονεύουν.. για kickdown δεν είδα κάτι.. ίσως ήταν και σε κάποιο κουμπί και εγώ δεν το πρόσεξα. Πραγματικά όταν έχεις κόσμο μέσα και τρέχεις, δεν είναι κι εύκολο να δοκιμάζεις... Εννοείται οτι είναι πολύ μικρό το διάστημα για εξοικείωση και οταν πας βολτα δεν ασχολείσαι ολη μέρα με το κιβώτιο!! Ο λεβιες δεν κάθεται πιο πίσω, απλά πάει μια ιδέα πιο πίσω απο το d και επανέρχεται στη θεση του, στο καντράν ομως θα πρέπει να σου δείξει s1 αντί για d1 (ή τεσπα οτι σχέση εχεις μεσα εκεινη την ώρα αν δεν το κάνεις σταματημένος) Οσο για το kickdown είναι ενα "κουμπί" στο πεντάλ του γκαζιού, στο εντελώς τέρμα της διαδρομής του και είναι αισθητό οταν το ενεργοποιείς, είναι σαν ενα εξτρα "σκαλοπάτι" αν μπορώ να το πω ετσι και χρειάζεται πίεση για να πατηθεί και να μείνει πατημένο. Αν και δεν είμαι βέβαιος οτι υπάρχει στις καινούριες γενιές dsg ή απλά διαβάζει πόσο πολύ/γρήγορα πατας γκάζι. Σε golf 5/6 υπάρχει σίγουρα και μάλιστα κάνει kickdown ακόμα και οταν το έχεις σε full manual (ενοχλητικό αλλά με τον καιρό συνηθίζεται να πατας τερμα γκάζι χωρίς να ενεργοποιείς kickdown) Το πιο απολαυστικό για μένα στο dsg είναι να ανεβάζεις σχέσεις απο το paddle ή το λεβιε χωρίς να σηκώνεις το πόδι απο το πάτωμα Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 14, 2016 από and64 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓιαγκΤ Δεκέμβριος 14, 2016 #3355 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 14, 2016 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Δεκέμβριος 15, 2016 #3356 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 15, 2016 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasosmich Δεκέμβριος 15, 2016 #3357 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 15, 2016 Τρομερά τα αυτοκίνητα αλλά ο ήχος και οι εικόνες είναι αυτά που με συγκλόνισαν ... 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billys Δεκέμβριος 17, 2016 #3358 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 17, 2016 Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Δεκέμβριος 17, 2016 #3359 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 17, 2016 Το ποσο αδυναμο ειναι φαινεται απο τις σχεσεις. Εχω περιπου τα ιδια χιλιομετρα ανα σχεση στον κοφτη, μονο που ο κοφτης μου ειναι στις 6500RPM Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Δεκέμβριος 19, 2016 #3360 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 19, 2016 @PetrosD 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now