Jump to content



Recommended Posts

  On 9/11/2016 at 8:11 ΜΜ, το μέλος acct έγραψε:

Μιλάμε για slipstreaming, brake-checking

Expand  

Για αυτά μόνο εσύ μιλάς. Γιατί αν νομίζεις ότι κερδίζεις πίσω από IX με 100km/h, μάλλον έχεις αυτοκίνητο με 25 άλογα.

Για τα υπόλοιπα δε λέω τίποτα.

  On 9/11/2016 at 8:53 ΜΜ, το μέλος konnos έγραψε:

Μπα, τίποτα εξωτικό. Θεσ/κη-Λάρισα κάνω σχετικά συχνά, θα με βρεις να οδηγώ στην δεξιά λωρίδα :)

Expand  

 

Ρωτάω γιατί υπάρχει ένας με ίδιο nick σε άλλο forum και έχει E30. Ρωτάω αν είσαι ο ίδιος.

  On 10/11/2016 at 5:29 ΠΜ, το μέλος ΓιαγκΤ έγραψε:

Τι χρώμα το Mini;

Expand  

 

Δε θυμάμαι, πάει καιρός, μπορεί και πάνω από 1μιση έτος.

  On 10/11/2016 at 8:56 ΠΜ, το μέλος PetrosD έγραψε:

 

Δε θυμάμαι, πάει καιρός, μπορεί και πάνω από 1μιση έτος.

Expand  

Αν ήταν άσπρο sry αλλά απεχθάνομαι τα κολλητιλίκια και το κάνω συχνά

Και εγώ σου λέω ότι το Mini παίζει να σε περνούσε από πάνω, έτσι, για να σε τσιγλίσω λίγο :p

 

Σοβαρότητα στους δρόμους γιατί δεν γνωρίζουμε τα αντανακλαστικά του άλλου και πως μπορεί να αντιδράσει.

  On 10/11/2016 at 8:56 ΠΜ, το μέλος PetrosD έγραψε:

Για αυτά μόνο εσύ μιλάς. Γιατί αν νομίζεις ότι κερδίζεις πίσω από IX με 100km/h, μάλλον έχεις αυτοκίνητο με 25 άλογα.

 

Expand  

Εγώ περιγράφω την πρακτική του να κολλάς στον προφυλακτήρα του μπροστινού ή να δοκιμάζεις τα αντανακλαστικά του πισινού φρενάροντας. Και μόνο ότι τα ερμηνεύεις ως αγωνιστικούς όρους, δείχνει μια στεβλή οπτική. Αυτές οι συμπεριφορές έχουν θέση μόνο στην πίστα, όχι στο δημόσιο οδικό δίκτυο.

 

Έχω δει αθώους περαστικούς να διαμελίζονται από μια φαινομενικά αθώα κοντρίτσα, ακόμη και σε δρόμους με καλή πρόσφυση και ορατότητα και με ελάχιστη κίνηση. Ποτέ δεν μπορείς να είσαι απόλυτα σίγουρος για την έκβαση μιας ταρζανιάς στον δρόμο. Οπότε, για το καλό όλων, απλάς πας στην πίστα και του βγάζεις τα μάτια.

  • Like 2
  On 10/11/2016 at 9:03 ΠΜ, το μέλος ΓιαγκΤ έγραψε:

Αν ήταν άσπρο sry αλλά απεχθάνομαι τα κολλητιλίκια και το κάνω συχνά

 

Expand  

 

Αν ήταν άσπρο θα το θυμόμουν. Σκουρόχρωμο ήταν.

 

  On 10/11/2016 at 9:04 ΠΜ, το μέλος UltraB έγραψε:

Και εγώ σου λέω ότι το Mini παίζει να σε περνούσε από πάνω, έτσι, για να σε τσιγλίσω λίγο :p

 

Σοβαρότητα στους δρόμους γιατί δεν γνωρίζουμε τα αντανακλαστικά του άλλου και πως μπορεί να αντιδράσει.

Expand  

 

Αν ήταν πειραγμένο, μπορεί.

 

  On 10/11/2016 at 9:06 ΠΜ, το μέλος acct έγραψε:

Εγώ περιγράφω την πρακτική του να κολλάς στον προφυλακτήρα του μπροστινού ή να δοκιμάζεις τα αντανακλαστικά του πισινού φρενάροντας. Και μόνο ότι τα ερμηνεύεις ως αγωνιστικούς όρους, δείχνει μια στεβλή οπτική. Αυτές οι συμπεριφορές έχουν θέση μόνο στην πίστα, όχι στο δημόσιο οδικό δίκτυο.

 

Έχω δει αθώους περαστικούς να διαμελίζονται από μια φαινομενικά αθώα κοντρίτσα, ακόμη και σε δρόμους με καλή πρόσφυση και ορατότητα και με ελάχιστη κίνηση. Ποτέ δεν μπορείς να είσαι απόλυτα σίγουρος για την έκβαση μιας ταρζανιάς στον δρόμο. Οπότε, για το καλό όλων, απλάς πας στην πίστα και του βγάζεις τα μάτια.

Expand  

 

Δίκιο έχεις, για αυτό πια σταμάτησα.

  • Like 1

Επειδή βλέπω ένα κανάλι στο YouTube που έχουν ένα, είναι πυραλαύκια αυτά, με όλη τη σημασία της λέξης!

Προφανώς υπάρχει μια παρεξήγηση…τέτοιου είδους λάθη   δεν οφείλονται στην έλλειψη γνώσης του σωστού αλλά στην αδυναμία υλοποίησης του, λόγω ψυχικού βρασμού

  • Like 1
  On 10/11/2016 at 8:19 ΠΜ, το μέλος konnos έγραψε:

Αααχ ένα τέτοιο θέλω. Όποιος κάνει μακακίες θα τον στραπατσάρω λίγο έτσι για να πάρει μια γευσούλα τρόμου. Μπήκες σφήνα σαν την τσουτσού για να περάσεις πρώτος στο φανάρι ενώ περιμένουν άλλοι είκοσι; ουπς συγγνώμη δε σε πρόσεξα! Έχει μποτιλιάρισμα και δεν προέβλεψες να μείνεις πιο πίσω στο φανάρι μήπως και αλλάξει σε κόκκινο και τώρα έχεις κλείσει και τη διασταύρωση; ούπς, τώρα δεν έχεις πλαϊνά φτερά. Μου έκλεισες την είσοδο του πάρκινγκ στην πολυκατοικία και έρχεσαι μετά από εικοσάλεπτο φωνάζοντας "μα πώς κάνεις έτσι ρε;" Φίλε κάτσε άλλη μισή ώρα, θα σε μετακινήσω πλαγίως και βγαίνω κανονικά, νο πρόμπλεμ. Ααααχ όνειρο.

Expand  

Αστο, τουμπαρουν ευκολα αν πατας αμαξια / εμπόδια.

Αυτο που θέλεις είναι 

 

3cdfc323f6ca4a91adf3a096f060aa10.jpg

 

 

βασικά, αυτό θέλεις 

 

monster-truck-ram-628.jpg

 

Αν τυχόν δεν θες να σκοτώνεις και κόσμο , σ'εχω φτιάξει

 

mDuEGnNuP4cE5G6wrkNAoIA.jpg

 

μας τα χαλάνει λίγο τα κάρμπον φάιμπερ αμαξίδια αλλά εντάξει, έρχεται μαζί με ειδική τσιμπίδα 

  On 10/11/2016 at 8:56 ΠΜ, το μέλος PetrosD έγραψε:

Ρωτάω γιατί υπάρχει ένας με ίδιο nick σε άλλο forum και έχει E30. Ρωτάω αν είσαι ο ίδιος.

Expand  

Nope, δεν ποστάρω σε άλλο Ελληνικό forum.

  • Like 1

Ρε παιδιά, πως μετράμε την κατανάλωση (μπαταρίας) ενός αυτοκινήτου ;

 

Πήρα το πολύμετρο (του 10αρικου), πήγα στο αμάξι,  θετικό - αρνητικό στη μπαταρία, γυρίζω σε 10A, ανάβω τα φώτα...

Τσουπ, να σου οι πρώτες σπίθες, ζεστάθηκαν και αρκετά τα καλώδια του πολύμετρου και το άφησα.

 

Προφανώς έκανε βραχυκύκλωμα, σωστά; Αν ναι, γιατί;

Παίζει να φταίει που δεν αποσύνδεσα τον αρνητικό πόλο;

  • Like 1
(edited)

ωπα μισο
αμπερ μετρας εν σειρα παντα (δηλαδη βγαζεις αρνητικο και αναμεσα σε μπαταρια και αρνητικο ειναι το πολυμετρο)

αυτό που έκανες ήταν πρακτικά βραχυκύκλωμα στην μπαταρία

άνοιξε το πολύμετρο
λογικά θα έχει μέσα ασφάλεια γυάλινη που θα κάηκε

(τα φώτα σου τραβάνε ([2*55watt "μεσσαία σκάλα"+2*5watt"ψείρες εμπρός"+2*5watt"ψείρες πίσω"+2*5/10watt ανάλογα το αμάξι "φώτα πινακίδας"]/12"βολτ μπαταρίας" = ~11,5 ampere minimum
 

τώρα για κατανάλωση αυτοκινήτου

βήματα

1) σβηστό αμάξι με κλειστά παράθυρα πόρτες φωτάκια
2)βάζεις το αμπερόμετρο εν σειρά (όπως περιέγραψα πιο πάνω)

3) αν έχεις συναγερμό ή αν έχει το αμάξι στο καπό αισθητήρα καλό θα ήταν να βρεις τρόπο να νομίζει το αμάξι ότι είναι κλειστό το καπώ
4) (μιας και έχεις σύγχρονο αμάξι περιμένεις τουλάχιστον 15-20 λεπτά για να μπούνε σε hibernation οι ecu)
5) βλέπεις την ένδειξη (παραδοσιακά αμάξι δίχως απώλεια με όλες τις ecu σε "hibernation" έχει ~15 mA (milliampere). Το νούμερο αυτό δεν είναι defacto , αλλά σίγουρα οτιδήποτε μεγαλύτερο απο 50mA είναι πρόβλημα

 

edit. κάτι που ίσως δεν είναι ξεκάθαρο, στα 15-20 λεπτά που περιμένεις το πολύμετρο είναι ανοιχτό

 

Έγινε επεξεργασία από shattered
  • Like 4

@shattered Είσαι άπαιχτος! Απλά πάτησα απ το διακόπτη να ανάψουν τα φώτα για να δω αν αλλάξει η ένδειξη / μετρούσα σωστά.

 

Θα το δοκιμάσω με το που βάλω πάνω την καινούργια μπαταρία για να δω τι κατανάλωση έχει.

και προφανώς  θα πρέπει το πολύμετρο να μπορεί να αντέξει το ρεύμα που θα μετρήσεις

  • Like 1
  On 10/11/2016 at 5:37 ΜΜ, το μέλος Delijohn έγραψε:

Την βλέπω 1-2 μέρες τώρα και σκέφτηκα ότι κάποιοι θα την εκτιμήσετε δεόντος... 

373522bc69fe42bb964073b2be28b5ec.jpeg383897c9b75749c081f0be7e3b7b1c90.jpeg11e75f403f1d4305b42745a0f09cdd2e.jpege2daaa6fcd434aee89627b858dae9263.jpeg

Expand  

 

Πού μένεις;

  On 10/11/2016 at 10:36 ΠΜ, το μέλος ΓιαγκΤ έγραψε:

Προφανώς υπάρχει μια παρεξήγηση…τέτοιου είδους λάθη   δεν οφείλονται στην έλλειψη γνώσης του σωστού αλλά στην αδυναμία υλοποίησης του, λόγω ψυχικού βρασμού

Expand  

Το γκάζι θέλει πάτημα και η γκόμενα περπάτημα. Αφού δεν έχω το 2ο, εξασκούσα το 1ο!!

  On 10/11/2016 at 5:12 ΜΜ, το μέλος UltraB έγραψε:

Τσουπ, να σου οι πρώτες σπίθες, ζεστάθηκαν και αρκετά τα καλώδια του πολύμετρου και το άφησα.

 

Προφανώς έκανε βραχυκύκλωμα, σωστά; Αν ναι, γιατί;

 

Expand  

 

Όπως σου είπαν, ναι έκανες βραχυκύκλωμα. Φαντάσου ότι το πολύμετρο όταν μετρά αμπέρ, έχει (σχεδόν) μηδενική αντίσταση στα άκρα των καλωδίων του.

  • Like 2

 

  On 10/11/2016 at 5:37 ΜΜ, το μέλος Delijohn έγραψε:

Την βλέπω 1-2 μέρες τώρα και σκέφτηκα ότι κάποιοι θα την εκτιμήσετε δεόντος... 

373522bc69fe42bb964073b2be28b5ec.jpeg383897c9b75749c081f0be7e3b7b1c90.jpeg11e75f403f1d4305b42745a0f09cdd2e.jpege2daaa6fcd434aee89627b858dae9263.jpeg

Expand  

 

Η 2002ti ήταν legendary για το lag που είχε στον 2L 170hp . Ωστόσο έχει κάτι απο cult-classic status.

 

Λέγαν ότι το όνομα δεν ήταν τυχαίο : είτε μετρούσες απο 1 - 2002 για να τουρμπίσει ή ξεκινούσες απο 1973 και τούρμπιζε Χριστούγεννα 2002 :hehe:

 

Δεν έχω επιβεβαιώσει φυσικά (δεν ξέρω αν έκανε κάτι τέτοιο ο Κούρκουλος στην ταινία που οδηγούσε μια τέτοια) αλλά η 

τουρμπίνα  της ΚΚΚ που είχαν βάλει ήταν απο μοτέρ πετρελαίου + το γεγονός οτι η BMW ξανατοποθέτησε turbo ΠΟΛΛΑ χρόνια 

μετά + το γεγονός οτι χρησιμοποιούσε για πολλά χρόνια το γνωστό μοτό "η δύναμη δεν συμπιέζεται " 

  • Like 1

Εκτός του ανεγκέφαλος, βλέπει το φλας, βλέπει ότι έχει αρχίσει να στρίβει το ταξί και δεν ελαττώνει καν ταχύτητα...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.