Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

1 hour ago, Thresh86 said:

 

@bassplayer

Αν θυμάμαι καλά δεν έπαιζα με χειρόφρενο, με πάτα-άσε ή λίγο φρένο μετά την είσοδο της στροφής, 

γύριζε ευχάριστα.

 

Αυτό που είχα εν τω μεταξύ, είχε 4 διαφορετικά λάστιχα :hehe: 
 

Είχα παίξει , κλασικά, να βγάλω την εισαγωγή για περισσότερο θόρυβο και έκανε σαν B-52 (οχι το κοκτέηλ) αλλα ουσία 0.

Tα γαλλικά με τον ημιάκαμπτο πίσω ήταν ανέκαθεν παινχιδιάρικα σε μεταφορές βάρους ;)  Το χειρόφρενο δεν έχει νόημα, μόνο σε πολύ στενά κομμάτια αλλά σε 1100 θα σε  κόψει περισσότερο απ'οσο θα σε βοηθήσει!

 

Έχουν κι τα μικρά τη φάση τους πάντως, γιατί μαθαίνεις να οδηγείς με γραμμές για να μην το κόβεις και δεν σηκώνεις ποτέ εννοείται το πόδι απο το πάτωμα :p

Έγινε επεξεργασία από and64
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, and64 said:

Tα γαλλικά με τον ημιάκαμπτο πίσω ήταν ανέκαθεν παινχιδιάρικα σε μεταφορές βάρους ;) 

Υστερούντες βραχίονες με ράβδους στρέψης = το παραδοσιακό πίσω γαλλικό σύστημα στήριξης με διάφορες μικρο-παραλλαγές.

Κύριο χαρακτηριστικό η έλλειψη ελατηρίων και το ότι δεν χρειάζεται κάποια στήριξη ψηλά, οπότε και κερδίζουν σε χώρο αποσκευών.

Επίσης κύριο χαρακτηριστικό ότι δεν μεταβάλλεται το κάμπερ σε έντονες διαφορές ύψους των πίσω τροχών.

 

Αρνητικό ότι δεν μπορείς να παρέμβεις, π.χ. δεν μπορείς να σκληρύνεις ελατήρια γιατί δεν υπάρχουν. Αν δεις τίποτα παλιά ρενώ / πεζώ πολλές φορές έιναι "σούζα", αυτό γιατί "κουρδίζουν" την πίσω ανάρτηση ώστε να στέκεται πιο ψηλά και να μπορούν να φορτώνουν πράμα.

 

Καμία σχέση στον έλεγχο σε σχέση με τους ημιάκαμπτους, πολύ γλυκό γύρισμα πίσω, στους ημιάκαμπτους αν γυρίσει τρέχεις να μαζέψεις ή απλά εμπιστεύεσαι το θείο ESP.

 

http://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=14187&start=255

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Υστερούντες βραχίονες με ράβδους στρέψης = το παραδοσιακό πίσω γαλλικό σύστημα στήριξης με διάφορες μικρο-παραλλαγές.
Κύριο χαρακτηριστικό η έλλειψη ελατηρίων και το ότι δεν χρειάζεται κάποια στήριξη ψηλά, οπότε και κερδίζουν σε χώρο αποσκευών.
Επίσης κύριο χαρακτηριστικό ότι δεν μεταβάλλεται το κάμπερ σε έντονες διαφορές ύψους των πίσω τροχών.
 
Αρνητικό ότι δεν μπορείς να παρέμβεις, π.χ. δεν μπορείς να σκληρύνεις ελατήρια γιατί δεν υπάρχουν. Αν δεις τίποτα παλιά ρενώ / πεζώ πολλές φορές έιναι "σούζα", αυτό γιατί "κουρδίζουν" την πίσω ανάρτηση ώστε να στέκεται πιο ψηλά και να μπορούν να φορτώνουν πράμα.
 
Καμία σχέση στον έλεγχο σε σχέση με τους ημιάκαμπτους, πολύ γλυκό γύρισμα πίσω, στους ημιάκαμπτους αν γυρίσει τρέχεις να μαζέψεις ή απλά εμπιστεύεσαι το θείο ESP.
 
http://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=14187&start=255


Σωστός! Εχω ενα megane με ημιακαμπτο πίσω (και χωρίς esp!) και είχα την εντύπωση ότι ετσι ήταν και saxo/106

Αν γυρίσει όντως θέλει γρήγορες κινήσεις αλλά και τα rallye/vts δεν φημίζονταν νομίζω για την σταθερότητα τους (Δεν έχω οδηγήσει ποτέ δυστυχώς, αλλά είχαν φίλοι και είχα μπει σαν συνοδηγός 1-2 φορές)
Αρκετα είχαν καρφωθεί με τον κωλο σε δέντρα και μπαριερες [emoji14]

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Σε όλα τα αυτοκίνητα το πρόβλημα ελέγχου έρχεται με τα όρια πρόσφυσης. Όσο αυξάνεις το όριο πρόσφυσης, τόσο πιο απότομο γίνεται το αυτοκίνητο στο όριο.

Σε ένα 1.1 saxo, μπορείς να παίξεις. Σε ένα 1.6 vts, θέλει προσοχή. Ε όταν είσαι 18 χρονών, πόση προσοχή να δώσεις? Μια στροφή, δυο στροφές, 3 στροφές, λίγο οι 15άρες ζάντες και το απόλυτο, λίγο το μικρό μεταξόνιο, λίγο το ελάχιστο βάρος στον πίσω άξονα ε θα το καρφώσεις :p

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει απόλυτο/τέλειο στήσιμο παίδες και μην εμπιστεύεστε ταμπέλες 100%

π.χ πολλαπλοί ίσον τέλειο στήσιμο , ημιάκαμπτος ίσον του Σατανά.

Παραδείγματα πολλά.

 

Όντως σαν μικρό Citroen της εποχής  , είχε πολύ καλή συμπεριφορά,

 ενώ και σε ταξίδι με 120-130 πρόβλημα σταθερότητας δεν είχε.

Έχω οδηγήσει και Xsara και δεν μου άφησε την ίδια εντύπωση. 

 

Πολύ γλυκιά συμπεριφορά είχε και Focus mk1 1.6 ,  απολύτως συγκρίσιμη με Fiesta mk7 

το οποίο έχει ημιάκαμπτο. Κοινώς, είναι φοβερό να οδηγείς για 100κ ένα και στα λίγα πρώτα χιλιόμετρα του 2ου

έχεις εξοικειωθεί πλήρως. :D 

Φυσικά, δεν έχουν γίνει voodoo εδω πέρα, το μπροστινό του Focus έχει περάσει και στο Fiesta με ορισμένες αλλαγές.

Κλασικό στοιχείο σε Ford, υπάρχει μια δόση υπερστροφής εαν τη ψάξεις με κατάλληλες κινήσεις. 

 

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Έφτασε ο καιρός για μπαταρία...

 

Στα ίδια χρήματα, να προτιμήσω κάποια μεγαλύτερης χωρητικότητας ή μια ανώτερης σειράς μιας εταιρίας;

 

Κρατούσε ακόμη αλλά είχα την πόρτα κάμποση ώρα ανοιχτή και άναβαν τα εσωτερικά φώτα, οθόνες κλπ και μάλλον την πάτησε απ εκεί, συν ότι είχα να πάρει μπροστά το αμάξι αρκετές μέρες. Λογικά άμα τη φορτίσω θα βγάλει μερικούς μήνες ακόμα ( ; ).

 

Link to comment
Share on other sites

λογικά άμα την φορτίσεις λίγο εως πολύ καιρό ακόμη βγάζεις
απλά μιας και κουνάς το αμάξι μια στις τόσες μπορεί και την επόμενη φορά που κάτσει καιρό να μην σου πάρει

γενικά μια δοκιμή με φόρτιση δεν είναι θέμα(καλύτερα σε εξωτερικό φορτιστή με την μπαταρία εκτός του αμαξιού αλλιώς απλά βάλε μπρος με καλώδια και κάνε μια μεγάλη διαδρομή με το αμάξι)

στο θέμα χωρητικότητα vs μάρκα εξαρτάται απο τις επιλογές σου

Link to comment
Share on other sites

Λέω να πάω σε Varta διότι διαβάζω τα καλύτερα, οπότε να προτιμήσω κάποια Varta Silver ή κάποια Blue με περισσότερα AH/EN;
Επίσης τι σημαίνουν τα C30, D24 κλπ που αναγράφουν;

Και κάτι τελευταίο, πως θα ξέρω αν η μπαταρία είναι σε καλή κατάσταση όταν την αγοράσω και δεν την έχουν να κάθεται για χρόνια πχ;
Αν την μετρήσω πριν την πάρω, πόσο θα πρέπει να είναι;

Link to comment
Share on other sites

Έχω βάλει και στα 2 Bosch S5.

Συνήθως μία διάσταση παίρνει το κάθε αυτοκίνητο, αλλά μπορείς να παίξεις και με λίγο διαφορετικές αν θες να βάλεις μεγαλύτερη.

 

Link to comment
Share on other sites

πριν 15 ώρες, το μέλος UltraB έγραψε:

Έφτασε ο καιρός για μπαταρία...

 

Στα ίδια χρήματα, να προτιμήσω κάποια μεγαλύτερης χωρητικότητας ή μια ανώτερης σειράς μιας εταιρίας;

 

Κρατούσε ακόμη αλλά είχα την πόρτα κάμποση ώρα ανοιχτή και άναβαν τα εσωτερικά φώτα, οθόνες κλπ και μάλλον την πάτησε απ εκεί, συν ότι είχα να πάρει μπροστά το αμάξι αρκετές μέρες. Λογικά άμα τη φορτίσω θα βγάλει μερικούς μήνες ακόμα ( ; ).

 

 

Όχι, αν έχει "ξελιγωθεί" και την έχεις και  αρκετό καιρό, έχει ξεκινήσει το downward spiral.

 

Έτσι την έπαθα κι εγώ με μια 3ετίας όταν άφησα προβολείς για κάνα 45λεπτο ανοιχτούς.

Ούτε ραδιόφωνο για 5-10λεπτο δεν άφηνα πλέον και πάλι , φευ.

 

Για το ποια να βάλεις, πήγαινε σε έναν ηλεκτρολόγο που θα στην περάσει κιόλας,

πάρε μια λίγο πιο ενισχυμένη αν έχεις υπόνοιες/αφήνεις κάνα alarm αναμμένο.

Link to comment
Share on other sites

Ηλεκτρολόγο; Και εγώ τι κάνω; :p

 

Στα σοβαρά, νομίζω πως έχω καταλήξει αλλά με απασχολούν τα παρακάτω:

πριν 11 ώρες, το μέλος UltraB έγραψε:

Λέω να πάω σε Varta διότι διαβάζω τα καλύτερα, οπότε να προτιμήσω κάποια Varta Silver ή κάποια Blue με περισσότερα AH/EN;
Επίσης τι σημαίνουν τα C30, D24 κλπ που αναγράφουν;

Και κάτι τελευταίο, πως θα ξέρω αν η μπαταρία είναι σε καλή κατάσταση όταν την αγοράσω και δεν την έχουν να κάθεται για χρόνια πχ;
Αν την μετρήσω πριν την πάρω, πόσο θα πρέπει να είναι;

 

Link to comment
Share on other sites

Μου είχε πει ο ηλεκτρολόγος μου όταν είχε χρειαστεί να αλλάξω κι εγώ μπαταρία σε ένα fiat, να μη βάλω μεγαλύτερων χαρακτηριστικών από αυτή που λέει ο κατασκευαστής γιατί θα ζοριζόταν το δυναμό λέει.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ε ίσως επειδή είναι Φιατ :hehe::p

 

Δεν μου ακούγεται ως πρόβλημα μία μικρή αύξηση , ούτε και την θεωρώ απαραίτητη 

 

Σε γενικές γραμμές , συμφωνώ με αυτή την άποψη http://mechanics.stackexchange.com/questions/312/pros-cons-of-higher-capacity-car-battery

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, UltraB said:

Διάβασα ότι είναι καλές, μόνο αυτό όμως, σε αντίθεση με της Varta που διαβάζω από δεκάδες άτομα ότι τους βγάζουν 6+ χρόνια.

Εξαρτάται το αυτοκίνητο. Πόσα χρόνια έχεις αυτή που φοράς τώρα;

Στο golf, λόγω dsg εχω 62αρα μπαταρία (το χειροκίνητο φοράει 45αρα!!) οτι μάρκα και να του βάλω, χωρίς υπερβολές στη χρήση (εννοώ να ακούω 1 ώρα ραδιόφωνο σταματημένος, φώτα αναμένα με σβηστό μοτέρ κλπ κλπ) βγάζει max 4 χρόνια γιατί το αυτοκίνητο οταν δουλεύει με χαμηλό φορτίο (ρελαντί, κίνηση με λίγα χλμ/στροφές) ρουφάει ρεύμα συνέχεια απο τη μπαταρία, το δυναμό μόνο του δεν επαρκεί. 

 

Όταν το πήρα είχε bosch η οποία άντεξε 4 χρόνια πριν πεθάνει, ευτυχως οχι ξαφνικά, πρόλαβα και πήγα να την αλλάξω. Μετα του είχα βάλει  exide, στα 3μισή χρονια πέθανε εντελώς, έπρεπε να ερθει οδική να με βάλει.

Τώρα εχω μια no name εντελώς την οποία και θα αλλάξω στα 3 χρόνια (κάνει τα μισά λεφτά απο μια varta) και δεν θα περιμένω να πεθάνει κάν...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.