Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

14 hours ago, 2cpu said:

http://www.seleo.gr/voreia-ellada/223472-i-peripeteia-enos-germanoy-stin-kozani-irthe-na-fortisei-to-ilektrokinito-tou-kai-oi-fortistes-itan-ektos-leitourgias

 

"  οι φορτιστές μπορεί να ειχαν τοποθετηθεί στο πλαίσιο του προγράμματος «Green e-Motion» της Ε.Ε., με τη συνδρομή της ΔΕΗ, αλλά υπάρχει μεγάλο πρόβλημα με το εν Ελλάδι νομοθετικό πλαίσιο, με συνέπεια, ουσιαστικά οι εν λόγω φορτιστές να είναι αυθαίρετοι, ζήτημα που είναι γνωστό στον ΔΕΔΔΗΕ. "

 

oοτι νανεεεε ....

Εδώ βρίσκεις παντού... Σχεδόν σε όλα τα πάρκιν (κλειστά ή υπαίθρια), στην Εθνική και δε διάφορα σημεία της πόλης. Φυσικά, δωρεάν.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό είναι ενδιαφέρον καθόσον αλλού είναι δωρεάν και αλλού όχι. 

 

Επειδή όπως μάθαμε και στο πανεπιστήμιο "τίποτα δεν είναι πραγματικά δωρεάν" , τι παίζει και μπορεί

να φορτίσει κάποιος χωρίς χρέωση ? Χρησιμοποιείται η "περισσή παραγωγή" ρεύματος ?

 Eίναι κίνητρα των εταριών παραγωγής e.v ?

Link to comment
Share on other sites

To δίνουν σαν κίνητρο κι είναι δωρεάν. Χρησιμοποιούν ό,τι τους απομένει κι έχουν και πάνελ στους σταθμούς που "μαζεύουν" ήλιο.

Αυτό που δεν είναι τόσο "γνωστό" είναι ότι οι απλοί φορτιστές ρεύματος, που έχουν οι μικρές επιχειρήσεις (μικρά ξενοδοχεία π.χ.) κοστίζουν. Εκείνοι απλά ζητάνε να'σαι πελάτης π.χ. ή να δώσεις κάτι.. κι υπολογίζουν να βγάλουν κάτι από την κίνηση με τέτοιους πελάτες (ιδιοκτήτες tesla). Οι supercharges από την άλλη, που'ναι νέα μόδα, είναι κι αυτοί δωρεάν (εχεις πληρώσει ήδη έξτρα γι'αυτό το option) και δίνουν μισό "ρεζερβουάρ" σε 20-30'. Κάτι σαν fast charging/dash charge ΑΛΛΑ... είναι σε μέρη που "βοηθάνε" να συνεχίσεις το ταξίδι σου. Δεν είναι σε μέρη που θα πας να φορτίσεις και θα γυρίσεις πάλι σπίτι. Επίσης πολλοί ιδιοκτήτες έλαβαν χαρτάκια με ειδοποίηση να μην το παρακάνουν με την τζάμπα φόρτιση, μια και τρώνε ενέργεια/τη σειρά και τη θέση πάρκινγκ άλλων που δεν έχουν να φορτίσουν. Κοινώς σαν κλασικά άπληστα ανθρωπάκια, κάποιοι το εκμεταλλεύονται.  

 

χάρτης με τους σταθμούς φόρτισης

 

3ee3c896deaa44f7bb8147780e73272e.jpeg

Έγινε επεξεργασία από Delijohn
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, Thresh86 said:

Αυτό είναι ενδιαφέρον καθόσον αλλού είναι δωρεάν και αλλού όχι. 

 

Επειδή όπως μάθαμε και στο πανεπιστήμιο "τίποτα δεν είναι πραγματικά δωρεάν" , τι παίζει και μπορεί

να φορτίσει κάποιος χωρίς χρέωση ? Χρησιμοποιείται η "περισσή παραγωγή" ρεύματος ?

 Eίναι κίνητρα των εταριών παραγωγής e.v ?

 

Στην Tesla το έχεις προ-πληρώσει ας πούμε στην τιμή αγοράς, για αυτό και στο model 3 που θα είναι το "φτηνό" σου λένε δεν είναι δωρεάν οι superchargers αλλά με μια " extra καλή τιμή" κάτι γίνεται. ;)

 

Άλλες εταιρίες αυτοκινήτων δεν ξέρω να δίνουν δωρεάν φορτίσεις. Τώρα όταν δίνουν διάφορα μαγαζιά/πάρκινγκ κ.τ.λ. είναι φαντάζομαι σαν "bonus" για να έρθουν πελάτες ή όταν δίνουν πόλεις free ρεύμα είναι για την "οικολογία" και το πληρώνει ο δημότης το ρεύμα. :p

 

Τώρα τα φ/β στο superchargers είναι για να είμαστε πράσινοι και καλά, αλλά ούτε ένα 10% να δίνουν του συνολικού ρεύματος φαντάζομαι.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Χρήσιμα τα παραπάνω.

 

Για την Tesla να πω , στα supercharger της στην Καλιφόρνια διαβάζω παίζουν πολλές ουρές τελευταία , κι όλα αυτά

προ φθηνότερου και πιο προσιτού Model 3. (E.W  Niedermeyer via Twitter)

 

Το κορυφαίο όλων που είδα τις τελευταίες μέρες, παίρνοντας και αφορμή απο το post του @sotiris

 

Carmakers forced back to bigger engines in new emissions era

 

:hehe: 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Καλά η μισή είδηση είναι δημοσιογραφικές ημι-πίπες...

 

O κινητήρας της GM που δεν θα ανανεωθεί ( lol ) το 2019 υπάρχει ήδη στην αγορά 13 χρόνια σε διάφορες μορφές και έχει πάρει καμιά 10αρία updates που λέει ο λόγος για να φτάσει στο σήμερα. Μάλλον το κόστος εξέλιξης για να γίνει euro XXX συμβατός και να κερδίσει ίσως και άλογα δεν αξίζει το κέρδος που θα έχουν.  Το πιθανότερο είναι να χρησιμοποιήσουν τον καινούργιο 1,6 diesel που βγήκε πριν 2 χρόνια, με τις ανάλογες βελτιώσεις. Όλως τυχαίος ο 1,6 είναι 25-30% μεγαλύτερος και η ελάχιστη ισχύς του είναι 20 άλογα περισσότερη από την μέγιστη του 1,3... :shifty:

 

Η volkswagen έχει πει οτι θα σταματήσει τους 1,4βενζίνης και 1,6diesel και θα βγάλει κοινό μέγεθος και για τους 2 στα 1,5 λίτρα. Ο τύπος είδε οτι θα βάλουν 1,6... Έστω οτι το κάνουν, είναι ήδη η τρέχουσα σειρά κινητήρων, δεν θα σχεδιάσουν νέους.

 

Γενικά εγώ το βλέπω οτι πάνε σε 1 μέγεθος κινητήρα diesel πιο μεγάλου, που θα ρυθμίζουν την ισχύ μέσω του turbo, πιο πολύ λόγω κόστους και πολυπλοκότητας παρά για τα καυσαέρια. Και υπάρχουν παραδείγματα ήδη για αυτή την προσέγγιση.

 

Link to comment
Share on other sites

 

To άρθρο αναλύει την κατεύθυνση περισσότερο παρά τους κινητήρες / λύσεις που πραγματικά θα επιλεγούν, 

κάτι το οποίο έχει ξεκάθαρα να κάνει με τα R&D της κάθε εταιρίας και δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε παρα 

μόνο σποραδικές δηλώσεις.

 

Στη VW, ανέφερε για replacing , παροντικό χρόνο. Το έχω ακούσει και εγώ για τον 1.5, όπως έπραξε και η Ford ενώ

γενικότερα ο 1.5 (παλαι ποτέ αγαπημένος των Ιαπώνων)  σαν κυβισμός κερδίζει έδαφος απο τα αγαπημένα 1.2-1.4 turbo των προηγουμένων ετών.

 

Συμφωνούμε πάντως οτι η πολυπλοκότητα, οι "δύσκολοι" Euro 6 και πλέον οι κινήσεις ώστε να αναφέρονται οι πραγματικές καταναλώσεις, 

ίσως δώσουν κυβισμό προς τα πάνω.

 

ΥΓ τον κινητήρα της GM που λες, εννοείς αυτόν που έγινε joint venture με Fiat ( 1248cc)  turbodiesel ?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ναι για τον 1,3 / 1,2 / 1,25 λέω, δεν νομίζω να υπάρχει κάποιος άλλος diesel από GM σε αυτό το μέγεθος.

 

"διαφωνώ" με το άρθρο γιατί γενικά οι ευρωπαίοι (ή οι γερμανοί :hmm: ) δεν ήταν οτι ρίξανε όλα τα λεφτά τους ξαφνικά στους "μικρούς" diesel και τώρα μετανιώνουν με τα νέα όρια, "πάντα"(15έτια που γίνανε λιγότερο βρώμικοι) υπήρχαν σε αυτά τα κυβικά ~1,5 /1,6L (ο 1,3 της GM/Fiat είναι από το 2003 η gen 1, αντίστοιχοι psa/ford από ίδια χρονολογία, μάλλον γιατί κάπου εκεί έγινε γνωστό το common rail σε όλους και βελτιώθηκε (?) ), αλλά νομίζω τον κύριο όγκο πωλήσεων τον κάναν από παλιά με δίλιτρους ή εκεί τριγύρω οι περισσότεροι. Και τους 2L τους συνεχίζουν μια χαρά ακόμα. Η Ελλάδα είναι περίεργη με τα κυβικά και μας βολεύουν τα μικρά νούμερα.

 

Άσε που η ιδέα του "downsizing" πιο πολλά οφέλη έχει στην βενζίνη παρά στο πετρέλαιο. Η audi βέβαια τώρα λέει οτι μπορεί και να το παρακάναμε και το σωστό είναι το "rightsizing"... :hehe:

 

Οι επόμενες μετρήσεις για κατανάλωση δεν θα γίνουν πραγματικές, μάλλον λιγότερο ψεύτικες θα γίνουν :p γιατί απλά αλλάζει ο κύκλος από NEDC σε WLTP κυρίως.

Έγινε επεξεργασία από Nickzzz
Link to comment
Share on other sites

Καταλαβαίνω το σκεπτικό σου , θυμάμαι όμως οτι οι Ευρωπαίοι που λες έπαιζαν με κυβισμούς για diesel , μεγαλύτερους συνήθως.

 

Η PSA παλαιότερα έπαιζε με 1.9 λίτρα, η Renault επίσης

Η Alfa Romeo επίσης στις 147 έβαζε 1.9 , τώρα θα δεις Giuletta με 1.6 diesel

Η Honda έπαιζε με 2.2 και στο CRV αντικαταστάθηκε απο τον πολύ καλό 1.6 ,

Όπως και η Toyota, μειώσε στα 2 είχε 1.4, απέκτησε 1.6 απο την BMW και πλέον

είναι ο βασικός diesel στο Avensis και όχι ο 2λιτρος.

 

Επομένως, το downsizing παίζει αλλά αυξάνεται και η πολυπλοκότητα όπως είπες. 

π.χ ο 1.6 biturbo της Renault έχει εκπληκτικές τιμές για το κυβισμό του λογικά όμως

κοστίζει και πολύ ενώ ενα πιεσμένο μοτέρ έχει μικρά περιθώρια εξέλιξης.

 

Προσδοκώ κάτι καλύτερο απο το τωρινό, στα περι κύκλου, κυρίως γιατί η όλη ιστορία

έχει αρνητικές πολιτικές προεκτάσεις.

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, sstav said:

ανάβαση αχλαδόκαμπου ... αυτό μόνο ...τίποτα άλλο ... εποχες ΠΑΣΟΚ...μικρά εμείς πηγαίναμε Πάσχα /καλοκαίρια στο χωριό...

 

Ανάβαση καλή είναι αν έχεις 200 hp τουλάχιστον για να εχει λίγο ενδιαφέρον, αλλιώς η κατάβαση είναι πιο απολαυστική αρκεί να έχεις σοβαρά φρένα :p:p 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Για τα σύγχρονα που έχουν αυξημένο βάρος ναι, χρειάζεται κάποια δύναμη.

 

Με ένα Saxo 1.1 έχω περάσει φανταστικά στο Πήλιο. Μιλάμε για ελάχιστα άλογα, μη υδραυλικό τιμόνι.

Πολύ ελαφρύ αυτοκίνητο όμως , καλοστημένο για τότε αμάξι πόλης, το μόνο που σκέφτεσαι είναι τα τότε αποτελέσματα EuroNcap :amen::hehe:

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

πριν 12 ώρες, το μέλος sstav έγραψε:

ανάβαση αχλαδόκαμπου ... αυτό μόνο ...τίποτα άλλο ... εποχες ΠΑΣΟΚ...μικρά εμείς πηγαίναμε Πάσχα /καλοκαίρια στο χωριό...

Αναλόγως το αμάξι. Αν ανέβαινες με φορτωμένο vw t2 όπως εμείς, ευχόσουν να τελειώσουν οι στροφές.:p

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ακομη κ μεχρι σημερα, οταν ακουω ή  διαβαζω για αναβαση το μυαλο μου παντα παει στον Vatanen 

 

ps sorry για το ψιλο-offtopic

Έγινε επεξεργασία από Lazy Dog
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

 

@bassplayer

Αν θυμάμαι καλά δεν έπαιζα με χειρόφρενο, με πάτα-άσε ή λίγο φρένο μετά την είσοδο της στροφής, 

γύριζε ευχάριστα.

 

Αυτό που είχα εν τω μεταξύ, είχε 4 διαφορετικά λάστιχα :hehe: 
 

Είχα παίξει , κλασικά, να βγάλω την εισαγωγή για περισσότερο θόρυβο και έκανε σαν B-52 (οχι το κοκτέηλ) αλλα ουσία 0.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.