slalom Σεπτέμβριος 30, 2016 #3042 Σεπτέμβριος 30, 2016 πριν 2 ώρες, το μέλος djkostas έγραψε: Σήμερα μάθαμε πως ένα λάστιχο 195/50 έχει μικρότερο τοίχωμα (και συνεπώς μικρότερη διάμετρο) από ένα 205/50!! Οσο ζεις μαθαινεις http://www.gocar.gr/calculators/lastixa.html 1
djkostas Σεπτέμβριος 30, 2016 #3043 Σεπτέμβριος 30, 2016 8 hours ago, UltraB said: Τι αμάξι είναι; Άλλη αισχρή διάσταση κ αυτή. 1
UltraB Σεπτέμβριος 30, 2016 #3044 Σεπτέμβριος 30, 2016 Όταν του άλλαζες ζαντικό έπρεπε να το έχεις κατά νου Αν μπορείς πήγαινε σε 205/55 που είναι αρκετά φθηνότερο σε σχέση με τ άλλα.
djkostas Σεπτέμβριος 30, 2016 #3045 Σεπτέμβριος 30, 2016 Απ' ότι μου είπαν στα λαστιχάδικα, φτηνότερα είναι τα ζυγά νούμερα (40,50,60) οπότε μάλλον θα πάω σε 205/50 που φοράει και τώρα. Ήθελα να πάω σε 195/55 γιατί δεν έχει πολύ δύναμη, να αναπνεύσει λίγο ο κινητήρας, αλλά για 100€ διαφορά που μου είπαν ... καλά είναι και τα 205.
UltraB Σεπτέμβριος 30, 2016 #3046 Σεπτέμβριος 30, 2016 Τα 205/55 σίγουρα παίζουν φθηνότερα στης 16'. Επίσης υπάρχουν πολύ περισσότερες επιλογές.
sotiris Οκτώβριος 1, 2016 #3047 Οκτώβριος 1, 2016 Μόλις ψώνισα! Old school AB ενισχυτής reference της pioneer 2x30 watt @ 4 ohm (συνοδεύεται με πιστοποιητικό ότι βγάζει 2x65 watt rms) και τα old school reference TS-C1300R ηχειάκια. Εγκατέστησα προχθές ... μισό τέτοιο σετ ηχείων (έβαλα τα κροσόβερ και τα τουίτερ πίσω και το 1 από τα 2 γούφερ) και χθες που οδήγησα αρκετά δεν πίστευα στα αυτιά μου στις υψηλές συχνότητες. Οπότε ήρθε η ώρα να πάρουν πόδι μπροστά τα alpine ED που έβαλα πρόπερσι και να βάλω σοβαρά ηχεία + τον ενισχυτή (θα τον εγκαταστήσω κάτω από κάποιο κάθισμα μάλλον, ακόμη το ψάχνω). Έκαστο 50 έουρος από το στοκ της intersys (opshop). 3
PetrosD Οκτώβριος 4, 2016 #3048 Οκτώβριος 4, 2016 On 30/8/2016 at 10:08 PM, slalom said: Τι να τεκμηριωσω? Την αποδοση? Οδηγησε το δικο σου μοντελο με μεγαλυτερα φρενα και πες μας Σαν να μου ζητας να τεκμηριωσω γιατι τα φαρδια λαστιχα εχουν καλυτερο κρατημα oh wait! ξεχασα! Brakes και bonus Tires Το δικό μου μοντέλο δεν θα το πιάνεις στο στόμα σου, το δικό μου μοντέλο! Γνωστά αυτά που παραθέτεις στα λινκς, δε διαφωνώ. Εκεί που διαφωνώ είναι ότι λες ότι τα εργοστασιακά φρένα είναι ΠΑΝΤΑ μέτρια. Πιο κάτω, όταν σε ρωτάνε, απαντάς τα ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ. Άμα σε στριμώχνανε λίγο ακόμα θα έλεγες "μερικά". Για να μην πιάσουμε στο στόμα μας τα αμορτισέρ... 1
SirDiman Οκτώβριος 4, 2016 #3049 Οκτώβριος 4, 2016 (edited) 1 hour ago, PetrosD said: Εκεί που διαφωνώ είναι ότι λες ότι τα εργοστασιακά φρένα είναι ΠΑΝΤΑ μέτρια. H E34 μου εχει 100-0 στα 35 μετρα, που ειναι εξαιρετικό νούμερο για τέτοιο αυτοκίνητο... Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 4, 2016 από SirDiman 1
PetrosD Οκτώβριος 4, 2016 #3050 Οκτώβριος 4, 2016 Από αύριο θα σας έχω νέα σε αυτό το θέμα. On 15/9/2016 at 7:13 PM, SirDiman said: Αυτό είναι Ε34 σου;;;;;;;;; Κ@υλα είναι!!!!!!!!!
PetrosD Οκτώβριος 4, 2016 #3052 Οκτώβριος 4, 2016 On 27/9/2016 at 11:11 PM, Delijohn said: Επίσης για το πώς λειτουργεί της toyota, ώστε να μην χαλάει: (δεν ξέρω πώς δουλεύουν των άλλων εταιρειών) Quote with recognition of the engine’s static crankshaft position, allows instantaneous ignition of the correct cylinder Καλά, και το δικό μου μοτέρ που είναι πάνω από 22 ετών το κάνει αυτό. On 29/9/2016 at 10:48 AM, and64 said: Δεν ξέρω αν το έχετε δει ή οχι αλλά ο τύπος περνάει οτι κινείται μπροστά του με 911 του 65, πηγαίνοντας ουσιαστικά με τιο πλάι σχεδόν όλη την πίστα, διπλοσυμπλεκτάρει στα κατεβάσματα και γενικώς πετάει!! Μόνο και μόνο που μπαίνει με ανάποδα στην eau rouge Ανατρίχιασα!! Και στο 2:48 δάκρυσα!! Τί κάνει ο άνθρωπος! Δεν έχει αίσθημα αυτοσυντήρησης. 1
PetrosD Οκτώβριος 4, 2016 #3053 Οκτώβριος 4, 2016 On 30/9/2016 at 10:45 PM, djkostas said: Απ' ότι μου είπαν στα λαστιχάδικα, φτηνότερα είναι τα ζυγά νούμερα (40,50,60) οπότε μάλλον θα πάω σε 205/50 που φοράει και τώρα. Ήθελα να πάω σε 195/55 γιατί δεν έχει πολύ δύναμη, να αναπνεύσει λίγο ο κινητήρας, αλλά για 100€ διαφορά που μου είπαν ... καλά είναι και τα 205. Έλα ρε, 205 φοράω εγώ. Πήγαινε σε 195 και θα είσαι μια χαρά. Ό,τι βρεις φτηνότερο, 195/50 ή 195/55 ή 195/45 (αν υπάρχει, δεν ξέρω). Στο κάτω κάτω Ε30 έχεις, αλητεία, κάνεις ό,τι θες. Αμαξάρα!! 1
PetrosD Οκτώβριος 4, 2016 #3055 Οκτώβριος 4, 2016 64, το έχω δει το βίντεο. Κώστα, απίστευτο το πείραμα. Ποτέ δεν είχα σκεφτεί να χρησιμοποιήσω ένα διάδρομο γυμναστικής έτσι!
trendy Οκτώβριος 4, 2016 #3056 Οκτώβριος 4, 2016 (edited) @Nickzzz Για την ίδια ζάντα η διάμετρος θα είναι μικρότερη, γιατί το προφίλ του ελαστικού θα είναι χαμηλότερο. Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 4, 2016 από trendy
Thresh86 Οκτώβριος 6, 2016 #3058 Οκτώβριος 6, 2016 Μεταβλητοί αυλοί < Μεταβλητός χρονισμός < Μεταβλητό Βύθισμα < Μεταβλητή Συμπίεση < Μεταβλητό Βάρος 3
sotiris Οκτώβριος 7, 2016 #3059 Οκτώβριος 7, 2016 (edited) Προσπαθώ να είμαι κόσμιος, αλλά διαβάζοντας αυτό: http://www.newsit.gr/oikonomia/Teli-kykloforias-Allazoyn-ola-gia-palia-kai-nea-aytokinita/663449 δεν ξέρω αν μπορώ να είμαι. Να είναι η 10η φορά φέτος που ανακοινώνουν κάτι διαφορετικό? Το σταματάω εδώ χωρίς σχολιασμό γιατί είπαμε, προσπαθώ να έχω διαγωγή κοσμιοτάτη. Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 7, 2016 από sotiris 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now