Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

πριν 2 ώρες, το μέλος djkostas έγραψε:

Σήμερα μάθαμε πως ένα λάστιχο 195/50 έχει μικρότερο τοίχωμα (και συνεπώς μικρότερη διάμετρο) από ένα 205/50!!  :unsure::unsure::huh::huh:-_--_-

Οσο ζεις μαθαινεις

http://www.gocar.gr/calculators/lastixa.html

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Απ' ότι μου είπαν στα λαστιχάδικα, φτηνότερα είναι τα ζυγά νούμερα (40,50,60) οπότε μάλλον θα πάω σε 205/50 που φοράει και τώρα.

Ήθελα να πάω σε 195/55 γιατί δεν έχει πολύ δύναμη, να αναπνεύσει λίγο ο κινητήρας, αλλά για 100€ διαφορά που μου είπαν ... καλά είναι και τα 205. 

Link to comment
Share on other sites

Μόλις ψώνισα!

Old school AB ενισχυτής reference της pioneer 2x30 watt @ 4 ohm (συνοδεύεται με πιστοποιητικό ότι βγάζει 2x65 watt rms) και τα old school reference TS-C1300R ηχειάκια.

Εγκατέστησα προχθές ... μισό τέτοιο σετ ηχείων (έβαλα τα κροσόβερ και τα τουίτερ πίσω και το 1 από τα 2 γούφερ) και χθες που οδήγησα αρκετά δεν πίστευα στα αυτιά μου στις υψηλές συχνότητες. Οπότε ήρθε η ώρα να πάρουν πόδι μπροστά τα alpine ED που έβαλα πρόπερσι και να βάλω σοβαρά ηχεία + τον ενισχυτή (θα τον εγκαταστήσω κάτω από κάποιο κάθισμα μάλλον, ακόμη το ψάχνω).

Έκαστο 50 έουρος από το στοκ της intersys (opshop).

 

 

pioneer_prs.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

On 30/8/2016 at 10:08 PM, slalom said:

Τι να τεκμηριωσω? Την αποδοση?

Οδηγησε το δικο σου μοντελο με μεγαλυτερα φρενα και πες μας

 

Σαν να μου ζητας να τεκμηριωσω γιατι τα φαρδια λαστιχα εχουν καλυτερο κρατημα

 

oh wait! ξεχασα!

 

Brakes

και bonus

Tires

 

Το δικό μου μοντέλο δεν θα το πιάνεις στο στόμα σου, το δικό μου μοντέλο!

hqdefault.jpg

:hehe::p:p

 

Γνωστά αυτά που παραθέτεις στα λινκς, δε διαφωνώ.

Εκεί που διαφωνώ είναι ότι λες ότι τα εργοστασιακά φρένα είναι ΠΑΝΤΑ μέτρια.

Πιο κάτω, όταν σε ρωτάνε, απαντάς τα ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ. Άμα σε στριμώχνανε λίγο ακόμα θα έλεγες "μερικά". Για να μην πιάσουμε στο στόμα μας τα αμορτισέρ...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, PetrosD said:

Εκεί που διαφωνώ είναι ότι λες ότι τα εργοστασιακά φρένα είναι ΠΑΝΤΑ μέτρια.

H E34 μου εχει 100-0 στα 35 μετρα, που ειναι εξαιρετικό νούμερο για τέτοιο αυτοκίνητο...

Έγινε επεξεργασία από SirDiman
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 27/9/2016 at 11:11 PM, Delijohn said:

Επίσης για το πώς λειτουργεί της toyota, ώστε να μην χαλάει: (δεν ξέρω πώς δουλεύουν των άλλων εταιρειών)

Quote

with recognition of the engine’s static crankshaft position, allows instantaneous ignition of the correct cylinder

 

 

Καλά, και το δικό μου μοτέρ που είναι πάνω από 22 ετών το κάνει αυτό. :hehe:

On 29/9/2016 at 10:48 AM, and64 said:

 

Δεν ξέρω αν το έχετε δει ή οχι αλλά ο τύπος περνάει οτι κινείται μπροστά του με 911 του 65, πηγαίνοντας ουσιαστικά με τιο πλάι σχεδόν όλη την πίστα, διπλοσυμπλεκτάρει στα κατεβάσματα και γενικώς πετάει!!  Μόνο και μόνο που μπαίνει με ανάποδα στην eau rouge :yikes:

 

 

Ανατρίχιασα!! Και στο 2:48 δάκρυσα!! Τί κάνει ο άνθρωπος! Δεν έχει αίσθημα αυτοσυντήρησης.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 30/9/2016 at 10:45 PM, djkostas said:

Απ' ότι μου είπαν στα λαστιχάδικα, φτηνότερα είναι τα ζυγά νούμερα (40,50,60) οπότε μάλλον θα πάω σε 205/50 που φοράει και τώρα.

Ήθελα να πάω σε 195/55 γιατί δεν έχει πολύ δύναμη, να αναπνεύσει λίγο ο κινητήρας, αλλά για 100€ διαφορά που μου είπαν ... καλά είναι και τα 205. 

 

Έλα ρε, 205 φοράω εγώ. Πήγαινε σε 195 και θα είσαι μια χαρά. Ό,τι βρεις φτηνότερο, 195/50 ή 195/55 ή 195/45 (αν υπάρχει, δεν ξέρω). Στο κάτω κάτω Ε30 έχεις, αλητεία, κάνεις ό,τι θες.

Αμαξάρα!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Προσπαθώ να είμαι κόσμιος, αλλά διαβάζοντας αυτό: 

http://www.newsit.gr/oikonomia/Teli-kykloforias-Allazoyn-ola-gia-palia-kai-nea-aytokinita/663449

δεν ξέρω αν μπορώ να είμαι.

Να είναι η 10η φορά φέτος που ανακοινώνουν κάτι διαφορετικό?

Το σταματάω εδώ χωρίς σχολιασμό γιατί είπαμε, προσπαθώ να έχω διαγωγή κοσμιοτάτη.

eleos.png

Έγινε επεξεργασία από sotiris
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.