Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Ρε πόσο βλάκας παίζει να είναι αυτός με την BMW στο 1.35; Επίσης ελπίζω να ήταν ήδη μέσα στην πίστα όλοι αυτοί.

 

Γενικά βλέπω ότι το Nürburgring κοιτάει μόνο να βγάλει χρήμα και αφήνει λίγο στην τύχη τους πολλά πράγματα εντός της πίστας.

Τρομερό σώσιμο αυτός με την Porsche by the way!

Έγινε επεξεργασία από UltraB
Link to comment
Share on other sites

On 8/9/2016 at 10:26 PM, Spirosssss said:

Άσχετα που τo GT ήταν όντως τραγικό σε όλα του :hehe:

 

Διαφωνω.

 

Το GT ειχε καποια στοιχεια που δεν τα ειχε κανενα αλλο αυτ/το, οπως:  265 αλογα, μπλοκε, 50:50 ζυγισμα, διπλα ψαλιδια μπρος-πισω, μπλοκε, μοναδικο look και δεν παθαινε ΤΙΠΟΤΑ γτ ηταν παρα πολυ απλο! Ειχε και πολλα αρνητικα αλλα ΟΚ, διθεσιο ροουντστερ αλητικο opel/gm ειναι οχι mercedes...

 

Πινω 1 φορα το μηνα καφε με το παιδι που του το εχω δωσει και καθε φορα να σου πω το νοσταλγω.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Γιατί το έδωσες; Σκεφτόμουν να έδινα το μιατα του 08 να πήγαινα για το gt αλλά δεν έχει περπατήσει πολύ και το φοβάμαι. Τα ΤΤ τα τετρακινητα κάμπριο ξεφευγουν σε τιμή..

Στάλθηκε από το ONEPLUS A3003 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Έχει κανείς εμπειρία από μεμβράνες για wrap; Αντέχουν στο χρόνο και σε μικροχτυπήματα; Φαίνεται το αυτοκίνητο "νορμάλ"; Έχει ξεφτίσει το καπό και η βαφή του και κάποιων άλλων κομματιών θα πάει στα 200€, αλλά φοβάμαι μήπως δεν πετύχει το χρώμα όπως έγινε την προηγούμενη φορά που το έβαψα (σε άλλον, και η πόρτα βγήκε απλά απαίσια). Επίσης το πίσω φτερό θα παραμείνει γεμάτο γρατζουνιές. Στη Ρουμανία μου έχουν δώσει τιμή γύρω στα 250-300€ το απλό wrap και γύρω στα 500€ για το premium. Το premium δεν αξίζει ΙΜΟ για το Polo.. οπότε το δίλημμα είναι απλό wrap σε όλο το αυτοκίνητο ή βαφή στα κομμάτια που έχουν θέμα με τους όλους προβληματισμούς μου; 

Link to comment
Share on other sites

Δεν γνωρίζω αλλά αν το βάζεις κοίτα να πας σε καλό μάστορα και μην λυπηθείς τα παραπάνω χρήματα.

 

Στο λέω γιατί δε θέλεις να ξέρεις τι ιστορίες έχω ακούσει από φίλο μηχανικό...!

 

Επίσης πολύ προσοχή όταν βγάλεις το χρώμα. Δεν αρκεί μόνο ο κωδικός που έχει πάνω στο αμάξι καθώς μπορεί να αντιστοιχεί σε 7-8 χρώματα. Μεγάλη σημασία παίζει επίσης και η βάση του χρώματος. Πχ αν είναι μπλε με άσπρο, μπλε με κόκκινο κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Δε με ενδιαφέρει να αλλάξω χρώμα στο αυτοκίνητο ούτε κάτι σε matte, θέλω μια μεμβράνη όσο πιο κοντά γίνεται στο εργοστασιακό χρώμα. Το μαγαζί είναι αυτό, εκεί είχα βάλει τα φιμέ και απ' όσο έχω δει κάνουν καλή δουλειά. 

 

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, panos444 said:

Γιατί το έδωσες; Σκεφτόμουν να έδινα το μιατα του 08 να πήγαινα για το gt αλλά δεν έχει περπατήσει πολύ και το φοβάμαι. Τα ΤΤ τα τετρακινητα κάμπριο ξεφευγουν σε τιμή..

Στάλθηκε από το ONEPLUS A3003 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Ηθελα κατι πιο καθημερινο και πιο πρακτικο... Βασικα σταματησε να με βολευει το διθεσιο και πηρα μετα ενα ΤΤ coupe 2.0TSI fwd.

 

Στην πρωτη βολτα με το ΤΤ ξενερωσα, καμια συγκινηση, τιποτα, σαν να οδηγας ενα golf ενα πραγμα, δεν καταλαβαινες οτι οδηγας ενα σπορ αμαξι...  Eιχε βεβαια ενα σωρο αλλα καλα καμια σχεση με gt αλλα τεσπα!

 

Eφοσον δεν εχεις προβλημα με το διθεσιο και μπορεις να αντεξεις τα 690ε τελη και 308ε εισφορα πολυτελειας παρε GT με ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ!! Δεν υπαρχει αλλο αμαξι πισωκινητο, μπλοκε και τουρμπατο στην αγορα με νορμαλ τιμες... 12-13κ.

 

Μην το φοβασαι, τιποτα δεν παθαινει, ειναι ενα παρα πολυ απλο αμαξι και εχει και πολυ χαμηλες τιμες.. Απλα να του κανεις εναν καλο ελεγχο γτ το σασσι του ειναι στυλ corvette και αμα στραβωσει παει για πεταμα.

 

ΤΤ 4κινητο καμπριο παιζει μονο TTS το οποιο κανει μεταχειρο 25κ+.

 

ΤΤ καμπριο fwd για να βρεις ενα καλο πρεπει να παιξεις  στα 17-18κ.

 

Το δικο μου, ακομα το βλεπω και το χαζευω: :wub:

 

 

Spoiler

14737743405590.jpg

 

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ καταρχήν για την απάντηση σου.

Το μόνο που με ξημερώνει τώρα στο ΜΧ5 είναι το γκάζι. Και ίσως ή ποιότητα κύλισης, που το ΤΤ για παράδειγμα την δίνει απλόχερα.

Στο opel gt τώρα αυτό που με αγχωνει είναι ή πρακτικότητα, μιας και είδα ότι πρέπει να κατεβεις για να κλεισεις την οροφή, το πώς πάει, αν μαζεύεται σαν αυτοκίνητο ή είναι 260 άλογα και απλά δεν οδηγείται. Περιμένω να έχει ποιότητα κύλισης καλή, αλλά από προβλήματα δεν ξέρω πως πάει. Το ότι δεν έχει τσουλησει στην αγορά είναι μεγάλο μείον γιατί αν συνεχίσει έτσι ή οικονομία δεν θα το αγοράζει κανένας. Τα 12-13 που λες δεν νομίζω ότι τα πιάνει κανένας. Βάζουν όσο θέλουν και μετά στο τηλ γίνεται πανηγύρι. Ένα ίδιο με αυτό που έβαλες πουλιέται αν δεν κάνω λάθος.

Στάλθηκε από το ONEPLUS A3003 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος racer έγραψε:

Δε με ενδιαφέρει να αλλάξω χρώμα στο αυτοκίνητο ούτε κάτι σε matte, θέλω μια μεμβράνη όσο πιο κοντά γίνεται στο εργοστασιακό χρώμα. Το μαγαζί είναι αυτό, εκεί είχα βάλει τα φιμέ και απ' όσο έχω δει κάνουν καλή δουλειά. 

 

Μα δεν χρειάζεται να αλλάξεις χρώμα. Ίσα ίσα εκεί είναι που δεν θα φαίνονται οι ατέλειες. Το θέμα είναι στα μπαλώματα τι γίνεται.

 

Μιλάω πάντα για χρώμα, όχι για μεμβράνες. Στις μεμβράνες δεν γνωρίζω τι παίζει και προπαντός πως τα πάνε με τον ήλιο, γιατί στην Ελλάδα ζούμε!

Link to comment
Share on other sites

εφτιαξα για πλακα playlist για το αμαξι, την ποσταρω για οποιον θελει να το παιξει λιγο γκαγκστα μια στο τοσο :Ρ

 

78dedc1a84044215925769b8ba24a83d.png

 

IMG_1511.jpg

Έγινε επεξεργασία από SirDiman
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

^Eτσι! Αμα δεν γινει τροπετο ή και να στειλεις 2-3 στον αλλο κοσμο μη σταματς, συνεχισε!! :amen:

Τελη με ρυπους σε οτι ειναι απο το 2007 και μετα.

 

Δωσε!!!

 

http://www.e-daily.gr/news/65045/telh-kykloforias-aykshseis-fwtia-sta-palia-aytokinhta

 

asdd.JPG

 

RX8 '08. 192ps,  267 γρ. CO2, 1308cc,  τελη με κυβικα 135ε, τελη με ρυπους 993,24ε!! 

 

 

Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, csaris said:

Τελη με ρυπους σε οτι ειναι απο το 2007 και μετα.

 

Δωσε!!!

 

Τέλη Κυκλοφορίας: Αυξήσεις φωτιά στα παλιά αυτοκίνητα | E-Daily.gr

 

asdd.JPG

 

RX8 '08. 192ps,  267 γρ. CO2, 1308cc,  τελη με κυβικα 135ε, τελη με ρυπους 993,24ε!! 

 

 

Αν όντως γίνει τελικά μας #@@!!&%^ Το golf θα πάει 500+  τέλη με τα ζώα που έχουμε μπλέξει....  

Θα το κάνω stage 3 decat μου φαίνεται να το ευχαριστιέμαι τουλάχιστον!! :hehe:

Έγινε επεξεργασία από and64
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.