Spirosssss Σεπτέμβριος 8, 2016 #2941 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 8, 2016 Μα ποιο παράδειγμα, την εμπειρία χρήσης του έγραψε ο άνθρωπος. Άσχετα που τo GT ήταν όντως τραγικό σε όλα του Sent from my A0001 using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Σεπτέμβριος 9, 2016 #2942 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 9, 2016 Σπύρο, φίλε συνστρίφτη, είδες καθόλου τις τελευταίες σελίδες συζήτησης ή είπες να πατήσεις το κουμπί του ποστ κι ας πάρει και σασί ? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spirosssss Σεπτέμβριος 9, 2016 #2943 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 9, 2016 Μπα δεν είμαι στρίφτης αυτά είναι για εσάς τους χεράδες. Εγώ είμαι ντραγκστερας. Sent from my A0001 using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billys Σεπτέμβριος 12, 2016 #2944 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 12, 2016 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Σεπτέμβριος 12, 2016 #2945 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 12, 2016 (edited) Ρε πόσο βλάκας παίζει να είναι αυτός με την BMW στο 1.35; Επίσης ελπίζω να ήταν ήδη μέσα στην πίστα όλοι αυτοί. Γενικά βλέπω ότι το Nürburgring κοιτάει μόνο να βγάλει χρήμα και αφήνει λίγο στην τύχη τους πολλά πράγματα εντός της πίστας. Τρομερό σώσιμο αυτός με την Porsche by the way! Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 12, 2016 από UltraB Link to comment Share on other sites More sharing options...
csaris Σεπτέμβριος 12, 2016 #2946 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 12, 2016 On 8/9/2016 at 10:26 PM, Spirosssss said: Άσχετα που τo GT ήταν όντως τραγικό σε όλα του Διαφωνω. Το GT ειχε καποια στοιχεια που δεν τα ειχε κανενα αλλο αυτ/το, οπως: 265 αλογα, μπλοκε, 50:50 ζυγισμα, διπλα ψαλιδια μπρος-πισω, μπλοκε, μοναδικο look και δεν παθαινε ΤΙΠΟΤΑ γτ ηταν παρα πολυ απλο! Ειχε και πολλα αρνητικα αλλα ΟΚ, διθεσιο ροουντστερ αλητικο opel/gm ειναι οχι mercedes... Πινω 1 φορα το μηνα καφε με το παιδι που του το εχω δωσει και καθε φορα να σου πω το νοσταλγω. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos444 Σεπτέμβριος 12, 2016 #2947 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 12, 2016 Γιατί το έδωσες; Σκεφτόμουν να έδινα το μιατα του 08 να πήγαινα για το gt αλλά δεν έχει περπατήσει πολύ και το φοβάμαι. Τα ΤΤ τα τετρακινητα κάμπριο ξεφευγουν σε τιμή.. Στάλθηκε από το ONEPLUS A3003 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Σεπτέμβριος 13, 2016 #2948 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 13, 2016 Έχει κανείς εμπειρία από μεμβράνες για wrap; Αντέχουν στο χρόνο και σε μικροχτυπήματα; Φαίνεται το αυτοκίνητο "νορμάλ"; Έχει ξεφτίσει το καπό και η βαφή του και κάποιων άλλων κομματιών θα πάει στα 200€, αλλά φοβάμαι μήπως δεν πετύχει το χρώμα όπως έγινε την προηγούμενη φορά που το έβαψα (σε άλλον, και η πόρτα βγήκε απλά απαίσια). Επίσης το πίσω φτερό θα παραμείνει γεμάτο γρατζουνιές. Στη Ρουμανία μου έχουν δώσει τιμή γύρω στα 250-300€ το απλό wrap και γύρω στα 500€ για το premium. Το premium δεν αξίζει ΙΜΟ για το Polo.. οπότε το δίλημμα είναι απλό wrap σε όλο το αυτοκίνητο ή βαφή στα κομμάτια που έχουν θέμα με τους όλους προβληματισμούς μου; Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Σεπτέμβριος 13, 2016 #2949 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 13, 2016 Δεν γνωρίζω αλλά αν το βάζεις κοίτα να πας σε καλό μάστορα και μην λυπηθείς τα παραπάνω χρήματα. Στο λέω γιατί δε θέλεις να ξέρεις τι ιστορίες έχω ακούσει από φίλο μηχανικό...! Επίσης πολύ προσοχή όταν βγάλεις το χρώμα. Δεν αρκεί μόνο ο κωδικός που έχει πάνω στο αμάξι καθώς μπορεί να αντιστοιχεί σε 7-8 χρώματα. Μεγάλη σημασία παίζει επίσης και η βάση του χρώματος. Πχ αν είναι μπλε με άσπρο, μπλε με κόκκινο κλπ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Σεπτέμβριος 13, 2016 #2950 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 13, 2016 Δε με ενδιαφέρει να αλλάξω χρώμα στο αυτοκίνητο ούτε κάτι σε matte, θέλω μια μεμβράνη όσο πιο κοντά γίνεται στο εργοστασιακό χρώμα. Το μαγαζί είναι αυτό, εκεί είχα βάλει τα φιμέ και απ' όσο έχω δει κάνουν καλή δουλειά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billys Σεπτέμβριος 13, 2016 #2951 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 13, 2016 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
csaris Σεπτέμβριος 13, 2016 #2952 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 13, 2016 18 hours ago, panos444 said: Γιατί το έδωσες; Σκεφτόμουν να έδινα το μιατα του 08 να πήγαινα για το gt αλλά δεν έχει περπατήσει πολύ και το φοβάμαι. Τα ΤΤ τα τετρακινητα κάμπριο ξεφευγουν σε τιμή.. Στάλθηκε από το ONEPLUS A3003 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Ηθελα κατι πιο καθημερινο και πιο πρακτικο... Βασικα σταματησε να με βολευει το διθεσιο και πηρα μετα ενα ΤΤ coupe 2.0TSI fwd. Στην πρωτη βολτα με το ΤΤ ξενερωσα, καμια συγκινηση, τιποτα, σαν να οδηγας ενα golf ενα πραγμα, δεν καταλαβαινες οτι οδηγας ενα σπορ αμαξι... Eιχε βεβαια ενα σωρο αλλα καλα καμια σχεση με gt αλλα τεσπα! Eφοσον δεν εχεις προβλημα με το διθεσιο και μπορεις να αντεξεις τα 690ε τελη και 308ε εισφορα πολυτελειας παρε GT με ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ!! Δεν υπαρχει αλλο αμαξι πισωκινητο, μπλοκε και τουρμπατο στην αγορα με νορμαλ τιμες... 12-13κ. Μην το φοβασαι, τιποτα δεν παθαινει, ειναι ενα παρα πολυ απλο αμαξι και εχει και πολυ χαμηλες τιμες.. Απλα να του κανεις εναν καλο ελεγχο γτ το σασσι του ειναι στυλ corvette και αμα στραβωσει παει για πεταμα. ΤΤ 4κινητο καμπριο παιζει μονο TTS το οποιο κανει μεταχειρο 25κ+. ΤΤ καμπριο fwd για να βρεις ενα καλο πρεπει να παιξεις στα 17-18κ. Το δικο μου, ακομα το βλεπω και το χαζευω: Spoiler 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos444 Σεπτέμβριος 13, 2016 #2953 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 13, 2016 Σε ευχαριστώ καταρχήν για την απάντηση σου. Το μόνο που με ξημερώνει τώρα στο ΜΧ5 είναι το γκάζι. Και ίσως ή ποιότητα κύλισης, που το ΤΤ για παράδειγμα την δίνει απλόχερα. Στο opel gt τώρα αυτό που με αγχωνει είναι ή πρακτικότητα, μιας και είδα ότι πρέπει να κατεβεις για να κλεισεις την οροφή, το πώς πάει, αν μαζεύεται σαν αυτοκίνητο ή είναι 260 άλογα και απλά δεν οδηγείται. Περιμένω να έχει ποιότητα κύλισης καλή, αλλά από προβλήματα δεν ξέρω πως πάει. Το ότι δεν έχει τσουλησει στην αγορά είναι μεγάλο μείον γιατί αν συνεχίσει έτσι ή οικονομία δεν θα το αγοράζει κανένας. Τα 12-13 που λες δεν νομίζω ότι τα πιάνει κανένας. Βάζουν όσο θέλουν και μετά στο τηλ γίνεται πανηγύρι. Ένα ίδιο με αυτό που έβαλες πουλιέται αν δεν κάνω λάθος. Στάλθηκε από το ONEPLUS A3003 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Σεπτέμβριος 13, 2016 #2954 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 13, 2016 πριν 1 ώρα, το μέλος racer έγραψε: Δε με ενδιαφέρει να αλλάξω χρώμα στο αυτοκίνητο ούτε κάτι σε matte, θέλω μια μεμβράνη όσο πιο κοντά γίνεται στο εργοστασιακό χρώμα. Το μαγαζί είναι αυτό, εκεί είχα βάλει τα φιμέ και απ' όσο έχω δει κάνουν καλή δουλειά. Μα δεν χρειάζεται να αλλάξεις χρώμα. Ίσα ίσα εκεί είναι που δεν θα φαίνονται οι ατέλειες. Το θέμα είναι στα μπαλώματα τι γίνεται. Μιλάω πάντα για χρώμα, όχι για μεμβράνες. Στις μεμβράνες δεν γνωρίζω τι παίζει και προπαντός πως τα πάνε με τον ήλιο, γιατί στην Ελλάδα ζούμε! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Σεπτέμβριος 13, 2016 #2955 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 13, 2016 Καλύτερα βαφή απο κάποιον που να ξέρει. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirDiman Σεπτέμβριος 15, 2016 #2956 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 15, 2016 (edited) εφτιαξα για πλακα playlist για το αμαξι, την ποσταρω για οποιον θελει να το παιξει λιγο γκαγκστα μια στο τοσο :Ρ Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 15, 2016 από SirDiman 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Σεπτέμβριος 15, 2016 #2957 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 15, 2016 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Σεπτέμβριος 22, 2016 #2958 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 22, 2016 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
csaris Σεπτέμβριος 22, 2016 #2959 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 22, 2016 ^Eτσι! Αμα δεν γινει τροπετο ή και να στειλεις 2-3 στον αλλο κοσμο μη σταματς, συνεχισε!! Τελη με ρυπους σε οτι ειναι απο το 2007 και μετα. Δωσε!!! http://www.e-daily.gr/news/65045/telh-kykloforias-aykshseis-fwtia-sta-palia-aytokinhta RX8 '08. 192ps, 267 γρ. CO2, 1308cc, τελη με κυβικα 135ε, τελη με ρυπους 993,24ε!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Σεπτέμβριος 22, 2016 #2960 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 22, 2016 (edited) 38 minutes ago, csaris said: Τελη με ρυπους σε οτι ειναι απο το 2007 και μετα. Δωσε!!! Τέλη Κυκλοφορίας: Αυξήσεις φωτιά στα παλιά αυτοκίνητα | E-Daily.gr RX8 '08. 192ps, 267 γρ. CO2, 1308cc, τελη με κυβικα 135ε, τελη με ρυπους 993,24ε!! Αν όντως γίνει τελικά μας #@@!!&%^ Το golf θα πάει 500+ τέλη με τα ζώα που έχουμε μπλέξει.... Θα το κάνω stage 3 decat μου φαίνεται να το ευχαριστιέμαι τουλάχιστον!! Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 22, 2016 από and64 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now