Nick61 Αύγουστος 20, 2016 #2821 Αύγουστος 20, 2016 Πείτε μου κάτι παίδες, για Nissan Almera του 98 μοντέλο, αναρτήσεις KYB ή Monroe (αν θυμαμαι καλα). Είμαι σε δίλημα γιατί τις KYB που είχα βάλει πριν κανα δυο χρόνια βγήκαν off μέσα σε ένα χρόνο και άρχισε πάλι να χτυπάει. Και είναι περίεργο γιατί το πήγαινα από Βόλο χωριό σε εθνική οδό χωρις λακουβες, δεν εκανα αλλα ταξιδια. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
slalom Αύγουστος 20, 2016 #2824 Αύγουστος 20, 2016 πριν 4 ώρες, το μέλος Nick61 έγραψε: Πείτε μου κάτι παίδες, για Nissan Almera του 98 μοντέλο, αναρτήσεις KYB ή Monroe (αν θυμαμαι καλα). Είμαι σε δίλημα γιατί τις KYB που είχα βάλει πριν κανα δυο χρόνια βγήκαν off μέσα σε ένα χρόνο και άρχισε πάλι να χτυπάει. Και είναι περίεργο γιατί το πήγαινα από Βόλο χωριό σε εθνική οδό χωρις λακουβες, δεν εκανα αλλα ταξιδια. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων. Bilstein κιτρινα και τιποτα αλλο
Thresh86 Αύγουστος 20, 2016 #2825 Αύγουστος 20, 2016 1400άρι αν έχεις και τα βγάζεις off, δοκίμασε τα αμέσως ανώτερα που συνδυάζονται με μεγαλύτερο κινητήρα. Έχεις περιθώριο μέχρι το 2λιτρο με τα 140hp ΥΓ οδήγησα πολλές φορές την αμέσως επόμενη γενιά με το 1500άρη, μαλακή αίσθηση , αρκετή απόσταση απο το έδαφος. Θα δοκίμαζα και ένα ήπιο χαμήλωμα, εφόσον το κυνηγούσα λίγο , που απ'ότι καταλαβαίνω τη ψάχνεις τη δουλειά. 1
ΓιαγκΤ Αύγουστος 21, 2016 #2827 Αύγουστος 21, 2016 πριν 51 λεπτά, το μέλος 2cpu έγραψε: αχχχ... Αν έκανες το σφάλμα και φτερνιζόσουν επάνω του στην βδομάδα σάπιζε η λαμαρίνα : P 4
2cpu Αύγουστος 21, 2016 #2828 Αύγουστος 21, 2016 σαπιζαν θες να πεις απο τις εκθεσεις των αντιπροσωπων... χωρια τα ηλεκτρικα...αλλη τρελλα .με αρεσει που ειπε οτι "γ..τα τα οργανα σε πληροφορουν ανα πασα στιγμη για το τι γινεται" ετσι ακριβως...ο δεικτης θερμοκρασιας νερου οταν καιγονταν το μοτερ σηκωνοταν να κανει αισθητη την παρουσια του. 1
PetrosD Αύγουστος 21, 2016 #2829 Αύγουστος 21, 2016 Ευτυχώς που υπάρχουν χώρες όπου μπορούν άνθρωποι σαν κι αυτόν να σώσουν και να διατηρήσουν τα κλασικά αυτοκίνητα. Το λευκό E30 δίπλα της το προσέξατε, ε;
Thresh86 Αύγουστος 21, 2016 #2830 Αύγουστος 21, 2016 πριν 54 λεπτά, το μέλος ΓιαγκΤ έγραψε: Αν έκανες το σφάλμα και φτερνιζόσουν επάνω του στην βδομάδα σάπιζε η λαμαρίνα : P Tέτοια κακεντρεχή σχόλια διαβρώνουν την υπόληψη ενός σύγχρονου automotive θρύλου 3
junior-21- Αύγουστος 21, 2016 #2832 Αύγουστος 21, 2016 http://www.ecu-center.gr/seat-leon-tsi-βελτιωση-βελτιωσεις/ Καμια γνωμη για το παραπανω??? Μην μου πειτε για λυσεις 1000+ ςυρω, αν είναι το πουλαω και παιρνω το 1800αρι 1
junior-21- Αύγουστος 23, 2016 #2834 Αύγουστος 23, 2016 155 με 165 δινουν οι πιο πολλοι. Και το αμαξι δεν ειναι 122 άλογα μαμα, ειναι πιστεύω 130 με 135 βαση εμπειριας και τι εχω οδηγήσει. Απλα πιο πολυ ρωταγα αν ξερει κανεις το συνεργείο. Γνωστά ειναι της revo κατά τα αλλα, απλα λεω να την ψαξω λιγο κ να μαζεψω γνωμες
jax7480 Αύγουστος 24, 2016 #2835 Αύγουστος 24, 2016 (edited) Μάζεψε γνώμες και μετά βάλε ένα από τα παρακάτω 1) Revo 2) Giac 3) Unitronic Προσωπικά στο Leon είχα Revo στο 1ο και Unitronic στο 2ο. εντιτ: το παραπάνω ecu-center λέει πως για stage 1 δίνει στον 1.4TSI, +30 άλογα (152 πες). Αν σκεφτείς πως κανονικά όντως είναι γύρω στα 130 το μοτέρ, +22 άλογα από επαναπρογραμματισμό δεν είναι πολλά. Λογικά η τουρμπίνα του 1.4TSI θα είναι σαν ανεμιστηράκι, οπότε τα +22 άλογα είναι μια χαρά. Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 24, 2016 από jax7480
jax7480 Αύγουστος 24, 2016 #2836 Αύγουστος 24, 2016 (edited) εντιτ2: βλέπωντας λίγο τις βελτιώσεις σε αυτοκίνητα πελατών, έχουν μία τάση να τα παραλένε στα άλογα. Skoda Octavia RS με τον 2.0TFSI δεν παίρνει με την καμία +87 άλογα μόνο με φίλτρο και καταλύτη (και επαναπρογραμματισμό εννοείται). Θέλεις σίγουρα full εξάτμιση και πάλι να φτάσεις τα 260 περίπου. Τα 287 για να τα φτάσεις θέλεις αλλαγή τουρμπίνας σίγουρα. Εκτός αν βάζουν τέτοιες ρυθμίσεις στο αυτοκίνητο που στο 2ο-3ο πάτημα θα μαζέψεις τα πτερύγια της τουρμπίνας από το καπό. Αυτό πάντως που για stage 2 θεωρούν την αλλαγή του φίλτρου με KN με ξεπερνά, εκτός αν άλλαξαν οι βελτιώσεις τόσα χρόνια που δεν ασχολούμαι και stage 2 θεωρείται το φίλτρο. Προσωπικά στο 2ο Leon είχα φίλτρο, αλλαγμένη όλη την εξάτμιση με τον καταλύτη, Intercooler μεγαλύτερο, σκάστρα Forge, επαναπρογραμματισμό και πάλι stage 2 δεν το έλεγες. Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 24, 2016 από jax7480
Nickzzz Αύγουστος 24, 2016 #2838 Αύγουστος 24, 2016 Ο 1,4 122hp περιορίζεται από το turbo και το intercooler, τα 160 πρέπει να είναι το πάνω όριο. 2
slalom Αύγουστος 24, 2016 #2839 Αύγουστος 24, 2016 Αν δεν αλλαξεις (για αρχη) intercooler δεν κανεις τιποτα 1
junior-21- Αύγουστος 24, 2016 #2840 Αύγουστος 24, 2016 (edited) Ok. Ευχαριστώ ολους για τις αποψεις σας, με βοηθανε πολυ! Intercooler μπαινει απο καποιο μεγαλύτερο μοντελο? Επισης τουρμπινα μπορω να βαλω πχ απο 18αρι ή δεν κανει? Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 24, 2016 από junior-21-
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now