Jump to content



Recommended Posts

Πείτε μου κάτι παίδες, για Nissan Almera του 98 μοντέλο, αναρτήσεις KYB ή Monroe (αν θυμαμαι καλα). Είμαι σε δίλημα γιατί τις KYB που είχα βάλει πριν κανα δυο χρόνια βγήκαν off μέσα σε ένα χρόνο και άρχισε πάλι να χτυπάει. Και είναι περίεργο γιατί το πήγαινα από Βόλο χωριό σε εθνική οδό χωρις λακουβες, δεν εκανα αλλα ταξιδια. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

πριν 4 ώρες, το μέλος Nick61 έγραψε:

 

Πείτε μου κάτι παίδες, για Nissan Almera του 98 μοντέλο, αναρτήσεις KYB ή Monroe (αν θυμαμαι καλα). Είμαι σε δίλημα γιατί τις KYB που είχα βάλει πριν κανα δυο χρόνια βγήκαν off μέσα σε ένα χρόνο και άρχισε πάλι να χτυπάει. Και είναι περίεργο γιατί το πήγαινα από Βόλο χωριό σε εθνική οδό χωρις λακουβες, δεν εκανα αλλα ταξιδια. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

 

Bilstein κιτρινα και τιποτα αλλο

1400άρι αν έχεις και τα βγάζεις off, δοκίμασε τα αμέσως ανώτερα που συνδυάζονται με μεγαλύτερο κινητήρα.

 

Έχεις περιθώριο μέχρι το 2λιτρο με τα 140hp :hehe:

 

ΥΓ οδήγησα πολλές φορές την αμέσως επόμενη γενιά με το 1500άρη, μαλακή αίσθηση , αρκετή απόσταση απο το έδαφος.

     Θα δοκίμαζα και ένα ήπιο χαμήλωμα, εφόσον το κυνηγούσα λίγο , που απ'ότι καταλαβαίνω τη ψάχνεις τη δουλειά.

  • Like 1
πριν 51 λεπτά, το μέλος 2cpu έγραψε:

αχχχ...

Αν έκανες το σφάλμα και φτερνιζόσουν επάνω του στην βδομάδα σάπιζε η λαμαρίνα : P

  • Like 4

σαπιζαν θες να πεις απο τις εκθεσεις των αντιπροσωπων... :hehe:

χωρια τα ηλεκτρικα...αλλη τρελλα .με αρεσει που ειπε οτι "γ..τα τα οργανα σε πληροφορουν ανα πασα στιγμη

για το τι γινεται" :hehe::hehe:  ετσι ακριβως...ο δεικτης θερμοκρασιας νερου οταν καιγονταν το μοτερ σηκωνοταν να κανει αισθητη την παρουσια του.

  • Like 1

Ευτυχώς που υπάρχουν χώρες όπου μπορούν άνθρωποι σαν κι αυτόν να σώσουν και να διατηρήσουν τα κλασικά αυτοκίνητα. Το λευκό E30 δίπλα της το προσέξατε, ε;:wub:

πριν 54 λεπτά, το μέλος ΓιαγκΤ έγραψε:

Αν έκανες το σφάλμα και φτερνιζόσουν επάνω του στην βδομάδα σάπιζε η λαμαρίνα : P

 

Tέτοια κακεντρεχή σχόλια διαβρώνουν την υπόληψη ενός σύγχρονου automotive θρύλου 

  • Like 3

155 με 165 δινουν οι πιο πολλοι.  Και το αμαξι δεν ειναι 122 άλογα μαμα,  ειναι πιστεύω 130 με 135 βαση εμπειριας και τι εχω οδηγήσει. Απλα πιο πολυ ρωταγα αν ξερει κανεις το συνεργείο. Γνωστά ειναι της revo κατά τα αλλα, απλα λεω να την ψαξω λιγο κ να μαζεψω γνωμες

(edited)

Μάζεψε γνώμες και μετά βάλε ένα από τα παρακάτω

1) Revo

2) Giac

3) Unitronic

 

Προσωπικά στο Leon είχα Revo στο 1ο και Unitronic στο 2ο.

 

εντιτ: το παραπάνω ecu-center λέει πως για stage 1 δίνει στον 1.4TSI, +30 άλογα (152 πες). Αν σκεφτείς πως κανονικά όντως είναι γύρω στα 130 το μοτέρ, +22 άλογα από επαναπρογραμματισμό δεν είναι πολλά. Λογικά η τουρμπίνα του 1.4TSI θα είναι σαν ανεμιστηράκι, οπότε τα +22 άλογα είναι μια χαρά.

 

 

Έγινε επεξεργασία από jax7480
(edited)

εντιτ2: βλέπωντας λίγο τις βελτιώσεις σε αυτοκίνητα πελατών, έχουν μία τάση να τα παραλένε στα άλογα. Skoda Octavia RS με τον 2.0TFSI δεν παίρνει με την καμία +87 άλογα μόνο με φίλτρο και καταλύτη (και επαναπρογραμματισμό εννοείται). Θέλεις σίγουρα full εξάτμιση και πάλι να φτάσεις τα 260 περίπου. Τα 287 για να τα φτάσεις θέλεις αλλαγή τουρμπίνας σίγουρα. Εκτός αν βάζουν τέτοιες ρυθμίσεις στο αυτοκίνητο που στο 2ο-3ο πάτημα θα μαζέψεις τα πτερύγια της τουρμπίνας από το καπό.

Αυτό πάντως που για stage 2 θεωρούν την αλλαγή του φίλτρου με KN με ξεπερνά, εκτός αν άλλαξαν οι βελτιώσεις τόσα χρόνια που δεν ασχολούμαι και stage 2 θεωρείται το φίλτρο.

Προσωπικά στο 2ο Leon είχα φίλτρο, αλλαγμένη όλη την εξάτμιση με τον καταλύτη, Intercooler μεγαλύτερο, σκάστρα Forge, επαναπρογραμματισμό και πάλι stage 2 δεν το έλεγες.

Έγινε επεξεργασία από jax7480
(edited)

Ok. 

Ευχαριστώ ολους για τις αποψεις σας, με βοηθανε πολυ! :D

Intercooler μπαινει απο καποιο μεγαλύτερο μοντελο? Επισης τουρμπινα μπορω να βαλω πχ απο 18αρι ή δεν κανει? 

Έγινε επεξεργασία από junior-21-

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.