Thresh86 Ιούνιος 27, 2016 #2621 Κοινοποίηση Ιούνιος 27, 2016 πριν 15 ώρες, το μέλος racer έγραψε: Έβαλα τα φιμέ στο Polo και IMO βγήκε λίγο πιο καγκουρέ απ' ό,τι περίμενα -τα ήθελα ένα κλικ πιο ανοιχτόχρωμα- Άρχισε όμως σήμερα να ακούγεται κάπως έτσι και πιστεύω έγινα φουλ καγκουρ Τι έγινε, τα παίζει ο καταλύτης; Έτσι όπως ακούγεται ή κάτι με εισαγωγή έχεις κάνει (σωλήνωση δεν έχει κουμπώσει / φίλτρο αέρα δεν υπάρχει) ή έχεις τσιμπήσει καμιά τρυπούλα στην εξάτμιση και το κάνει να ακούγεται αγωνιάρικο Πλάκα έχει, άστο έτσι Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Ιούνιος 27, 2016 #2622 Κοινοποίηση Ιούνιος 27, 2016 16 hours ago, jax7480 said: Εγώ δυστυχώς το έχω άγχος. Όχι για το μέγεθος τους ταξιδιού όσο για το ότι θα περάσω από Σερβία και FYROM και δεν έχω ακούσει τα καλύτερα. Δεν περνάω από Ελβετία καθόλου. Δανία, Γερμανία, Τσεχία, Σλοβακία, Ουγγαρία, Σερβία, FYROM, Ελλάδα είναι το ταξίδι. Μόνο στην Γερμανία θα πάω "πάνω από το όριο" σε δρόμο με ελεύθερο όριο. Στις υπόλοιπες χώρες επειδή είμαι μαθημένος από εδώ δεν υπάρχει περίπτωση να πάω γρηγορότερα, όσο κι αν το επιτρέπει ο δρόμος. Κι εδώ οι δρόμοι είναι αεροδρόμια κανονικά αλλά το πρόστιμο παραμονεύει παντού. Γενικά οι ταχύτητες κλπ. εξαρτώνται από πολλούς παράγοντες. Έχω κάνει το ταξίδι και με maximum 130 km/h (110-120 cruising speed) λόγω κουτιού οροφής που έχει όριο στα 130 και πραγματικά δεν παλεύεται, και είμασταν 2 οδηγοί. Σε περίπτωση που είσαι ένας οδηγός εννοείται προγραμματίζεις extra στάσεις, μου χουν τύχει πολλά, από αλλεργία/ζαλάδα (όπου σταμάτησα 1-2 ώρες να στανιάρω) μέχρι τσούξιμο στα μάτια (από το συνεχή μη-αερισμό του αυτοκινήτου) όπου σταμάτησα επειδή δεν έβλεπα τίποτα. Υπάρχουν αστάθμητοι παράγοντες πάντα, και οι καιρικές συνθήκες παίζουν πρωταρχικό ρόλο, τώρα που είναι καλοκαίρι είσαι χαλαρός. Το προσωπικό μου όριο είναι γύρω στις 8 ώρες με τα αναμενόμενα διαλείμματα για βενζίνη. Έχω παρατηρήσει ότι σε περίπτωση που είσαι κουρασμένος είναι απείρως χειρότερο να ταξιδεύεις με χαμηλές ταχύτητες (π.χ. ~100 χμ/ώρα) αντί για λίγο υψηλότερες, διότι μέχρι ενός σημείου κρατιέσαι ξύπνιος από την ταχύτητα. Το non-stop athens-york εμπεριείχε το απρόοπτο της οξείας χιονόπτωσης στις άλπεις (οξεία = όταν άναβες μεγάλη σκάλα δεν έβλεπες τίποτα από την αντανάκλαση του χιονιού) και στη γαλλία που ενώ είχα προγραμματίσει διανυκτέρευση την απέφυγα για να μην κολλήσω στα χιόνια (όντας με θερινά λάστιχα και με απλές χιονοκουβέρτες στο πορτ-μπαγκάζ). Επίσης είχε και 24ωρη ρέκλα σε μονόκλινη καμπίνα στο athens-ancona, όπου μετά πραγματικά ήμουνα τόσο ξεκούραστος που μέχρι που βγήκα από Ελβετία για Γαλλία δεν είχα νυστάξει καν. Οι 180ρες που αναφέρω ήταν πάντα με εντελώς άδεια αυτοκίνητα (μόνο τα ρούχα του ταξιδιού) και όχι με γεμάτα αποσκευές, και ισχύουν για τα άδεια ευθεία κομμάτια κυρίως της Γαλλίας που πραγματικά έχει εκπληκτικές εθνικές. Σε περίπτωση οξείας νύστας το μυστικό είναι: 1. σταματάμε στο πρώτο βενζινάδικο και κάνουμε έναν power nap. ακόμη και μισή ώρα ύπνου, είναι αρκετή για να βγάλουμε 1-2 ώρες οδήγησης 2. 1-2 εσπρεσάκια βοηθάνε πολύ 3. μιλάμε πάντα για άδειους δρόμους και οδήγηση νύχτα, όπου το μόνο απρόοπτο που μπορεί να τύχει είναι να μας πάρει ο ύπνος και να πέσουμε σε κάναν τοίχο. σε περίπτωση που μιλάμε για δρόμο με κίνηση, εκεί αναγκαστικά διαλειμα σε ξενοδοχειακι και συνεχίζουμε την επόμενη. Το μεγάλο άγχος για μένα είναι το ότι ταξιδεύοντας με κλεισμένα χοτέλ και διελεύσεις (φέρυ, πέρασμα καναλιού μάγχης κλπ.) έχεις την ... υποχρέωση να φτάσεις στο ξενοδοχείο / προορισμό, και αυτό ίσως σε κάνει να πιεστείς λίγο παραπάνω, ενώ αν δεν έχεις κλείσει τίποτα και έχεις άπειρο χρόνο και mobile internet να τα κλείνεις όλα ενώ ταξιδεύεις, είσαι πιο χαλαρός. Βέβαια το να κλείνεις την τελευταία στιγμή στοιχίζει συνήθως ακριβότερα. 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kavadias Ιούνιος 27, 2016 #2623 Κοινοποίηση Ιούνιος 27, 2016 Τελικά από αυτά που γράφετε μάλλον τα αυτοκίνητα είναι πιο κουραστικά απ' τις μηχανές στο ταξίδι @jax7480 Το κομμάτι που σκοπεύεις να κάνεις σε σερβία-FYROM μην το φοβάσαι καθόλου. Γενικώς τα βαλκάνια είναι αρκετά πιο ασφαλή απ' όσο πιστεύει ο περισσότερος κόσμος. Δεν είναι περισσότερο επικίνδυνα από ένα πολυσύχναστο-τουριστικό μέρος της Δυτικής Ευρώπης, όσον αφορά κλοπές κλπ. Οι εθνικές και οι πολύ κεντρικοί τους δρόμοι είναι μια χαρά.. Όχι Νορβηγία αλλά μια χαρά σε γενικές γραμμές. Προφανώς το κλειστό πάρκιν για μηχανές ή ακριβά αυτοκίνητα εννοείτε όπου και να πας, όπως επίσης δεν παρατάμε DSLR του χιλιάρικου δεξιά -αριστερά 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billys Ιούνιος 27, 2016 #2624 Κοινοποίηση Ιούνιος 27, 2016 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Ιούνιος 27, 2016 #2625 Κοινοποίηση Ιούνιος 27, 2016 πριν 9 ώρες, το μέλος kavadias έγραψε: Τελικά από αυτά που γράφετε μάλλον τα αυτοκίνητα είναι πιο κουραστικά απ' τις μηχανές στο ταξίδι @jax7480 Το κομμάτι που σκοπεύεις να κάνεις σε σερβία-FYROM μην το φοβάσαι καθόλου. Γενικώς τα βαλκάνια είναι αρκετά πιο ασφαλή απ' όσο πιστεύει ο περισσότερος κόσμος. Δεν είναι περισσότερο επικίνδυνα από ένα πολυσύχναστο-τουριστικό μέρος της Δυτικής Ευρώπης, όσον αφορά κλοπές κλπ. Οι εθνικές και οι πολύ κεντρικοί τους δρόμοι είναι μια χαρά.. Όχι Νορβηγία αλλά μια χαρά σε γενικές γραμμές. Προφανώς το κλειστό πάρκιν για μηχανές ή ακριβά αυτοκίνητα εννοείτε όπου και να πας, όπως επίσης δεν παρατάμε DSLR του χιλιάρικου δεξιά -αριστερά Ακριβως οπως τα λες, εκτος απο το τελευταιο. Εγω αφηνα το αυτοκινητο οπου μου ερχοταν και δεν ειχα κανενα απροοπτο. Γενικα αισθανομουν πιο ασφαλης απο οτι στην Ελλαδα. Απιστευτο γενικα, σε οποιον το ειπα (που δεν εχει παει) δεν με πιστεψε. Νομιζουν οι ελληνες οτι οι ανθρωποι εκει μενουν σε σπηλιες και ειναι υποδεεστεροι. Τεσπα 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kavadias Ιούνιος 27, 2016 #2626 Κοινοποίηση Ιούνιος 27, 2016 (edited) @Simon κοίτα για μένα που ταξιδέυω με μηχανή το κλειστό πάρκιν είναι κάτι που ψάχνω και στην Ελβετία πχ., γιατί όσο ναναι ένα μηχανάκι είναι πολύ εύκολο στο ψείρισμα/σήκωμα. Επειδή το παλλικάρι ταξιδεύει με Α8 το ανέφερα γιατί όσο ναναι δεν είναι και ένα αμάξι που περνάει απαρατήρητο. Σε γενικές γραμμές όμως, όσο έχω γυρίσει τα βαλκάνια δεν έχω νιώσει ποτέ ανασφάλεια περισσότερη απ' ότι στην Αθήνα πχ. Θεωρώ όμως ότι όπου στον κόσμο και να ταξιδεύεις καλό είναι να έχεις λίγο το νου σου και να πέρνεις 5 προφυλάξεις γιατί μαλάκες υπάρχουν παντού. Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 27, 2016 από kavadias 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Ιούνιος 28, 2016 #2627 Κοινοποίηση Ιούνιος 28, 2016 (edited) Έχω κάνει το Αθηνα Θεσσαλονίκη σε 6 ώρες και 10 λεπτά με μία στάση των 5 λεπτών σε κάποιο πάρκινγκ για κατούρημα. 7 τσιγάρα δρόμος μου βγήκε, και συζητάμε για ταξίδι με πολύ χάλια ψυχολογική κατάσταση (μόλις είχε διαγνωστεί με λέμφωμα η αδερφή μου και πήγαινα να μαζέψω την οικογένεια για να ξεκινήσει θεραπεία - 8 χρόνια μετά είναι υγειέστατη). Πήγαινα παντού με τα όρια, τόσο για την αποφυγή κλήσης, όσο και για την αποφυγή του να μου πάρουν πινακίδες και να με καρυδώσει η υπόλοιπη οικογένεια. Έφτασα Θεσσαλονίκη στις 4 το απόγευμα και μετά από μία ώρα έκατσα συνοδηγός, έδωσα τα κλειδιά στον πατέρα και επιστρέψαμε Άργος. 1200 χιλιόμετρα σε συνολικά κάπου 14 ώρες και ακόμα θυμάμαι τον πόνο στην μέση, παρά τα άνετα καθίσματα του Mondeo... Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 28, 2016 από GriGaS Link to comment Share on other sites More sharing options...
k_ardu Ιούνιος 28, 2016 #2628 Κοινοποίηση Ιούνιος 28, 2016 Οι έχοντες diesel αυτοκινήτων, χρησιμοποιούν κάποιο καθαριστικό κινητήρα(μπεκ, σύστημα τροφοδοσίας κλπ); Προτείνεται η χρήση τους και ανά ποια χρονικά διαστήματα - χιλιόμετρα; Υπάρχει περίπτωση να αποτελέσουν κίνδυνο σε κάποιο βαθμό λόγω της ισχύος αυτών των μιγμάτων; Ρωτάω για Opel Corsa D Ecoflex. Link to comment Share on other sites More sharing options...
trendy Ιούνιος 29, 2016 #2629 Κοινοποίηση Ιούνιος 29, 2016 On 26/06/2016 at 7:12 PM, jax7480 said: Εγώ δυστυχώς το έχω άγχος. Όχι για το μέγεθος τους ταξιδιού όσο για το ότι θα περάσω από Σερβία και FYROM και δεν έχω ακούσει τα καλύτερα. Δεν περνάω από Ελβετία καθόλου. Δανία, Γερμανία, Τσεχία, Σλοβακία, Ουγγαρία, Σερβία, FYROM, Ελλάδα είναι το ταξίδι. Μόνο στην Γερμανία θα πάω "πάνω από το όριο" σε δρόμο με ελεύθερο όριο. Στις υπόλοιπες χώρες επειδή είμαι μαθημένος από εδώ δεν υπάρχει περίπτωση να πάω γρηγορότερα, όσο κι αν το επιτρέπει ο δρόμος. Κι εδώ οι δρόμοι είναι αεροδρόμια κανονικά αλλά το πρόστιμο παραμονεύει παντού. Θα σου πω μερικά πραγματάκια για το κομμάτι αυτό την Παρασκευή. Για βενζίνη μπορείς να βάλεις φτηνά στο Μπρνο σε 2-3 βενζινάδικα. https://mapy.cz/zakladni?x=15.8787983&y=49.4016474&z=15&source=firm&id=12772132 Όχι ακριβώς Μπρνο, αλλά στο 134ο χλμ από Πράγα. 24ωρο. https://mapy.cz/zakladni?x=16.5563404&y=49.1726112&z=17&source=firm&id=12988940 Το αγαπημένο μου βενζινάδικο στο Μπρνο. 6:00-22:00, αλλά στις πληρωμές με κάρτα βάζει 1,2% καπέλο. https://mapy.cz/zakladni?x=16.6114383&y=49.1995073&z=16&source=firm&id=12986193 Αυτό πρέπει να είναι το πιο φτηνό στο Μπρνο, αλλά δεν έχω βάλει ποτέ. Επίσης δεν είμαι σίγουρος πόσο αργά μένει ανοιχτό, γιατί το εμπορικό που συστεγάζονται κλείνει ψιλονωρίς. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Ιούνιος 29, 2016 #2630 Κοινοποίηση Ιούνιος 29, 2016 (edited) Μην ξεχνιέστε, Παρασκευή φθάνω και Σάββατο πρωί φεύγω. Επίσης όταν λες φθηνά τι εννοείς; Γιατί εδώ βάζω με 1.31 το καλό πετρέλαιο και είμαι ευχαριστημένος. Θα σου πω μερικά πραγματάκια για το κομμάτι αυτό την Παρασκευή. Καλύτερα σήμερα γιατί αύριο ξεκινάω. Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 29, 2016 από jax7480 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Ιούνιος 29, 2016 #2631 Κοινοποίηση Ιούνιος 29, 2016 (edited) Δεν υπάρχει επιλογή για delete του post? Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 29, 2016 από jax7480 Link to comment Share on other sites More sharing options...
trendy Ιούνιος 29, 2016 #2632 Κοινοποίηση Ιούνιος 29, 2016 23 minutes ago, jax7480 said: Μην ξεχνιέστε, Παρασκευή φθάνω και Σάββατο πρωί φεύγω. Επίσης όταν λες φθηνά τι εννοείς; Γιατί εδώ βάζω με 1.31 το καλό πετρέλαιο και είμαι ευχαριστημένος. 1€ είναι περίπου 27Kc. Οπότε οι 29Kc είναι περίπου 1,074 23 minutes ago, jax7480 said: Καλύτερα σήμερα γιατί αύριο ξεκινάω. Για το κομμάτι Σερβία-Σκόπια λέω που θα το κάνεις μετά από το Μπρνο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Ιούνιος 29, 2016 #2633 Κοινοποίηση Ιούνιος 29, 2016 Α, ΟΚ. Αυτά θα τα πούμε από κοντά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Ιούλιος 1, 2016 #2634 Κοινοποίηση Ιούλιος 1, 2016 Θανατηφόρο τροχαίο με Tesla Model S και Auto Pilot: http://tech.in.gr/news/article/?aid=1500087676 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
acct Ιούλιος 1, 2016 #2635 Κοινοποίηση Ιούλιος 1, 2016 52 minutes ago, sotiris said: Θανατηφόρο τροχαίο με Tesla Model S και Auto Pilot: Το πρώτο θανατηφόρο τροχαίο με ενεργό το Autopilot του Tesla Model S - Τεχνολογία - Ειδήσεις - in.gr Quote Το πρώτο θανατηφόρο τροχαίο ατύχημα με το σύστημα αυτόνομης οδήγησης ενός Tesla Model S καταγράφηκε στις 7 Μαΐου 2006 Χμμ... Quote Θύμα, ο 40χρονος Τζόσουα Μπράουν από το Καντόν του Οχάιο, ο οποίος έναν μόλις μήνα νωρίτερα [...] απέφυγε επιτυχώς σύγκρουση με φορτηγό που μπήκε ξαφνικά στη λωρίδα του σε διασταύρωση. Τι διάολο, όλο φορτηγά πετάγονταν μπροστά του; Όπως και να 'χει, στις περιπτώσεις που εμπλέκονται Tesla τουλάχιστον έχουμε μια στοιχειώδη καταγραφή δεδομένων, που βοηθούν στην εξιχνίαση των συνθηκών του ατυχήματος. Προσωπικά θα απέφευγα να ενεργοποιώ τον αυτόματα σε ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου. Μέσα στην πόλη, με χαμηλές ταχύτητες, θα τον αξιοποιούσα, αλλά με τα χέρια στο τιμόνι και τα πόδια στα πετάλια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Ιούλιος 1, 2016 #2636 Κοινοποίηση Ιούλιος 1, 2016 Δεν είναι καθόλου έτοιμη ακόμη η τεχνολογία (τι θα πει λευκό φορτηγό και έντονα λαμπερό background και δεν το απέφυγε? ), απορίας άξιο πως απέφυγε η Tesla τα legislation για beta testing και έφυγε ως ΟΚ το όχημα για κυκλοφορία με ενεργοποιημένη την τεχνολογία. Η Mercedes έχει μια παρόμοια φάση, λιγότερο εξελιγμένη κατά πάσα πιθανότητα, στην E-Class που θα απολαμβάνουμε απο 2017 αλλά μέχρι 60 sec και θεωρείται self-autonomous , αναγνωρίζοντας κυρίως ότι πρέπει να καθοριστεί η σχετική νομοθεσία απο E.C, κάτι που βρίσκεται σε διεργασίες όπως και οτι θέλει ακόμη χρόνο testing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημοφιλής Δημοσίευση jax7480 Ιούλιος 1, 2016 Δημοφιλής Δημοσίευση #2637 Κοινοποίηση Ιούλιος 1, 2016 Θα πω μονο λιγα πραγματα για την μετακινηση μεσα στη Γερμανια. Η χαρα του τελικιασμενου παιδιου. Το A8 ειναι βραχος μεχρι τα 200-220 μετα αρχιζεις να καταλαβαινεις οτι πηγαινεις με πολλα. Μεχρι εκει ομως εισαι χαλαρος με το ενα χερι στο τιμονι (που λεει ο λογος). Δυστυχως δεν μπορεσω να δω που τελικιαζει γιατι δεν ειχα αρκετη ευθεια χωρις να με κοψει καποιος. Το συστημα με το φλας, οχι δεν δουλευει. Αν ο αλλος ειναι να βγει για προσπεραση, ειτε φλας αναψεις, ειτε σειρηνα, δεν αλλαζει κατι. Μονο σε μια φαση επιασα τα 280 κοντερισια. Το καλυτερο κομματι ηταν απο Αμβουργο για Βερολινο αν και με πολλα σημεια με εργα, οπως επισης πολυ καλο κομματι ειναι απο Βερολινο για Δρεσδη. Θα ανεβασω κι ενα βιντεακι που τραβηξα μεχρι τα 260+ οπου παλι καποιος με εκοψε. Συγγνωμη για τον αθλιο σχολιασμο. 10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Ιούλιος 1, 2016 #2638 Κοινοποίηση Ιούλιος 1, 2016 Σενάριο: εκεί που πας με 50 χλμ την ώρα, σου πετάγεται ένα πιτσιρίκι. Ο μοναδικός τρόπος να μη το πάρεις μπάλα είναι να κόψεις τιμόνι φρενάροντας και πιθανώς να στουκάρεις σώζοντας το πιτσιρίκι (και εσένα γιατί φοράς ζώνη). Το Tesla είναι προγραμματισμένο να στουκάρει προκειμένου να σώσει κάποιον; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Ιούλιος 1, 2016 #2639 Κοινοποίηση Ιούλιος 1, 2016 Έχει απασχολήσει εδώ και κάνα χρόνο το σενάριο που λες και το MIT καταλήγει σε απάντηση αλλά και ένα καινούργιο δίλημμα : " If fewer people buy self-driving cars because they are programmed to sacrifice their owners, then more people are likely to die because ordinary cars are involved in so many more accidents " λαμβάνοντας υπόθεση ότι ένα τελειοποιημένο autonomous είναι σαφώς ασφαλέστερο απο έναν απρόσεκτο ανθρώπινο παράγοντα http://www.teslarati.com/will-tesla-autopilot-algorithm-ethical-component/ 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
acct Ιούλιος 1, 2016 #2640 Κοινοποίηση Ιούλιος 1, 2016 8 hours ago, GriGaS said: Σενάριο: εκεί που πας με 50 χλμ την ώρα, σου πετάγεται ένα πιτσιρίκι. Ο μοναδικός τρόπος να μη το πάρεις μπάλα είναι να κόψεις τιμόνι φρενάροντας και πιθανώς να στουκάρεις σώζοντας το πιτσιρίκι (και εσένα γιατί φοράς ζώνη). Το Tesla είναι προγραμματισμένο να στουκάρει προκειμένου να σώσει κάποιον; Το Τέσλα (σωστά κατ' εμέ) είναι προγραμματισμένο να φρενάρει και να στρίβει ώστε να αποφύγει τα εμπόδια. Όχι να επιλέγει με ποιο εμπόδιο θα συγκρουστεί. Αν νομίζει ότι στρίβοντας μπορεί να αποφύγει τη σύγκρουση, θα στρίψει. Αν νομίζει ότι στρίβοντας θα συγκρουστεί με τον τοίχο, δε θα στρίψει. Ας το επεκτείνουμε στο γνωστό φιλοσοφικό ερώτημα. Αν αλλάζοντας την τροχιά του τραίνου αυτοκινήτου σκοτώνεις έναν, ενώ μην κάνοντας τίποτα θα σκοτώσεις 5, κατ' εμέ ο αυτόματος του Τέσλα οφείλει να σκοτώσει 5. Την ενδεχόμενη απόφαση να σκοτώσει τον έναν πρέπει να την πάρει ο άνθρωπος-οδηγός. Δε δικαιούται να κρυφτεί πίσω από την απόφαση του αυτόματου πιλότου. Και πάντα θα οφείλει να απαντήσει γιατί ήρθε σε μια κατάσταση που όλα τα ενδεχόμενα σενάρια είναι καταστροφικά. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now