Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Κανονικά θα έπρεπε όπως είπατε να τα οδηγήσει και τα 2 ο doridori. Βέβαια και τον Katsura δεν τον λες τυχαίο.. Έχει καρδίσει και Nurb 24h στην κλάση του.

 

Το golf κάνει upshift μόνο του λίγο πριν τον κόφτη.. Τα κατεβάσματα μια χαρά τα είδα. Προφανώς ήταν σε κάποιο race mode.

Στο δρόμο δεν αμφιβάλλω ότι θα είναι τοπ όπως και τα περασμένων γενιών golf (πάντα class leader), αλλά διαφημίστηκε ως tracday-oriented car και κρίθηκε αναλόγως.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Έλα ρε... έκαναν οι γιαπωνέζοι τεστ με γιαπωνέζικο αυτοκίνητο και ευρωπαϊκό και έβγαλαν το γιαπωνέζικο πρώτο;

Πέφτουμε από τα σύννεφα.

 

Εδώ παλιότερα χώνανε μέσα στην πίστα Honda NSX με ferrari, lamborgini, porsche κτλ και μία το ένα έμενε από κιβώτιο, μία το άλλο έφευγε στη στροφή κτλ.

Πάντα το NSX ήταν το κορυφαίο βέβαια.

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Κανείς δεν λέει το αντίθετο, πως το NSX Type R δεν ήταν κορυφαίο. Για το πόσο biased είναι οι Γιαπωνέζοι μιλάω με οτιδήποτε δεν είναι γιαπωνέζικο.

Και στην τελική ιδού η Ρόδος (Nurburgring) ιδού και το πήδημα.

 

Έγινε επεξεργασία από jax7480
Link to comment
Share on other sites

Πολλοί είναι (Γερμανοί, Άγγλοι, Αμερικανίνσκι ), από τους χρόνους καταλαβαίνουμε και από

μία πλήρη παρουσίαση  μέχρι να καταλήξει σε προσωπική προτίμηση 

κάποιος.

Θυμάμαι το Autoexpress.co.uk , συγκριτικά με Lexus και να γράφεται

στα σχόλια (ελεύθερη. μτφ) : "μπήκα μόνο και μόνο για να δω

τι βρήκατε πάλι για να χάσει το Lexus" :hehe:

 

Υγ πήγαν και Nurburgring , ακόμα κρατάνε απίστευτους χρόνους, απλά

       καταλαβαίνουμε όλοι σιγά σιγά το ποσό μάταιο και ανούσιο ειναι.

       Σιγά τη Ρόδο δηλαδή , ούτε καν νησί :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Στιγμιαία...

Μέση έχω περί τα 8.5-9.0 μέσα στην πόλη (χωρίς ταρζανιές) και έξω έχω περίπου 7.2-7.7.

Cruising με 110χαω (που είναι το όριο εδώ) πέφτει στο 7. Πιο κάτω δεν έχω δει και πως θα γινόταν άλλωστε.

 

Το κορυφαίο μετά από ταξίδι που έχω δει είναι αυτό, με ρεζερβουάρ στα 3/4 αλλά στα τελευταία χιλιόμετρα έμπαινα στο Όσλο και το όριο είναι 80χαω.

 

 

 

20160616_135559.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Έλα μωρέ δεν είναι τίποτα 2900 με το τέρας, εδώ έκανα χωρίς ύπνο 2500 με το Punto και 180 km/h στα ελεύθερα :p

 

Αν μπορείς κράτα μια μέση ωριαία γύρω στα 150 πραγματικά, στα τόσα χμ έχει διαφορά από τα 120-130. Αν περάσεις Ελβετία πρόσεχε το όριο ταχύτητας και τις κάμερες, στην Ιταλία έχει σαφή σήμανση (αν πας από Ανκόνα) για το που είναι οι κάμερες οπότε 200ρίζεις άνετα στα υπόλοιπα κομμάτια.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν κατεβαίνω από Ιταλία. Ο λόγος είναι οι τιμές στο καράβι για Ελλάδα που λόγω Ιουλίου ήταν ότι να'ναι. (από Μπάρι για Ηγουμενίτσα, 252€ για αυτοκίνητο και κοιτώνα).

Αμβούργο, Brno, Βελιγράδι σταματάω για φαί και ύπνο. Το ταξίδι θα είναι χαλαρό, 8 ώρες οδήγηση τη μέρα υπολογίζω.

 

6 hours ago, Delijohn said:

5-6 κάνει τα 100; Περίπου;;

Χαμηλά 5αρια κάνει νομίζω. Εργοστασιακά του δίνει 5.9 αλλά κάτι ο παράλληλος εγκέφαλος, κάτι το πιο καθαρό πετρέλαιο που βάζω μόνιμα ίσως του δίνει αυτό το extra.

Ευχαριστημένος είμαι πάντως για αυτοκίνητο 10ετιας. Ειδικά με τις ροπές που έχει, υπάρχει μόνιμα χαμόγελο όταν οδηγείς (65-70Kgm με τον παράλληλο).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ακριβή η συντήρηση του GTR , λεει 

 

- λάστιχα τελειώνουν ανα 3000χλμ

- χτυπά 18lt/100km μέση και θέλει 100άρα

 

Η αμήχανη στιγμή που περιμένεις κόστη Micra αλλά θέλεις επιδόσεις 458 Italia 

 

-> 


 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν ήξερα ότι υπάρχουν και τέτοιοι. Δε μου κάνει εντύπωση γιατί ξέρω πολλούς που πήραν rx8 περιμένοντας κόστος χρήσης Mazda 3 και φυσικά το πούλησαν κοψοχρονιά όταν συνειδητοποίησαν τι εστί συμβίωση με wankel.

Link to comment
Share on other sites

πριν 6 ώρες, το μέλος jax7480 έγραψε:

Αμβούργο, Brno, Βελιγράδι σταματάω για φαί και ύπνο. Το ταξίδι θα είναι χαλαρό, 8 ώρες οδήγηση τη μέρα υπολογίζω.

πραγματικά το'χω όνειρο να κάνω τέτοια ταξίδια.. έχω κάνει μόνο "παραλία" νότιας ευρώπης.. παίζει πολύ ρόλο το καλό αμάξι... και 1000 μπράβο σου που προσέχεις και δεν κάνεις "ανοησίες"..  κι όντως πρόσεχε Ελβετία, ξεχνιέσαι για πλάκα κ περνάς το όριο με τους δρόμους που έχουν.. κ δεν θες.. 

(πραγματικά σε ζηλεύω με την πιο καλή έννοια :sarcastic:)

 

υ.γ.: Αν μπορείς κράτα μερικές "σημειώσεις" από το ταξίδι, να μας κάνεις ένα ωραίο ταξιδιωτικό ποστ! Αυτές οι εμπειρίες πρέπει να καταγράφονται! :)

 

Έγινε επεξεργασία από Delijohn
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος akis_z80 έγραψε:

Δεν ήξερα ότι υπάρχουν και τέτοιοι. Δε μου κάνει εντύπωση γιατί ξέρω πολλούς που πήραν rx8 περιμένοντας κόστος χρήσης Mazda 3 και φυσικά το πούλησαν κοψοχρονιά όταν συνειδητοποίησαν τι εστί συμβίωση με wankel.

 

Στην περίπτωση του RX , μιλαμε  οτι η προώθηση του απο αντιπροσώπους ως "1300άρι ειναι μονο " , ειναι που οδηγησε σε λάθος αποφάσεις.

 

Φιλος μου που το κυκλοφορεί , μια καλή Κυριακάτικη βόλτα σημαίνει 50αρικο , η βενζίνη του.

 

Κι ειναι υπέροχο το άτιμο

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Delijohn said:

πραγματικά το'χω όνειρο να κάνω τέτοια ταξίδια.. έχω κάνει μόνο "παραλία" νότιας ευρώπης.. παίζει πολύ ρόλο το καλό αμάξι... και 1000 μπράβο σου που προσέχεις και δεν κάνεις "ανοησίες"..  κι όντως πρόσεχε Ελβετία, ξεχνιέσαι για πλάκα κ περνάς το όριο με τους δρόμους που έχουν.. κ δεν θες.. 

(πραγματικά σε ζηλεύω με την πιο καλή έννοια :sarcastic:)

 

υ.γ.: Αν μπορείς κράτα μερικές "σημειώσεις" από το ταξίδι, να μας κάνεις ένα ωραίο ταξιδιωτικό ποστ! Αυτές οι εμπειρίες πρέπει να καταγράφονται! :)

 

 

Εγώ δυστυχώς το έχω άγχος. Όχι για το μέγεθος τους ταξιδιού όσο για το ότι θα περάσω από Σερβία και FYROM και δεν έχω ακούσει τα καλύτερα.

 

Δεν περνάω από Ελβετία καθόλου. Δανία, Γερμανία, Τσεχία, Σλοβακία, Ουγγαρία, Σερβία, FYROM, Ελλάδα είναι το ταξίδι.

Μόνο στην Γερμανία θα πάω "πάνω από το όριο" σε δρόμο με ελεύθερο όριο. Στις υπόλοιπες χώρες επειδή είμαι μαθημένος από εδώ δεν υπάρχει περίπτωση να πάω γρηγορότερα, όσο κι αν το επιτρέπει ο δρόμος. Κι εδώ οι δρόμοι είναι αεροδρόμια κανονικά αλλά το πρόστιμο παραμονεύει παντού.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.