Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

 

7 hours ago, jax7480 said:

Απόψεις για in dash cameras για το αυτοκίνητο;

Σκέφτομαι για τη συγκεκριμένη:

 

https://www.blackvue.eu/Blackvue_DR650GW.php

 

Κάποιος που να έχει εγκατεστημένη ήδη;

Στην Ελλάδα επιτρέπονται από το νόμο;

Το μόνο που με προβληματίζει είναι η εγκατάσταση. Τι θα πρέπει να ξηλωθεί από το αυτοκίνητο για να περάσει το καλωδιομάνι...

 

 

φαντάζομαι από το https://dashcamtalk.com πέρασες?

Link to comment
Share on other sites

πριν 38 λεπτά, το μέλος jax7480 έγραψε:

Όταν το μοτερ δεν δουλεύει οι κάμερες (κάμερα) έχει επιλογή για Parking mode. Δηλαδή να τραβάει βίντεο σε περίπτωση που συμβεί κάτι όσο το αυτοκίνητο είναι παρκαρισμένο. Αυτό το feature στην Ελλάδα, αλλά και όσο θα ταξιδεύω για Ελλάδα θέλω να είναι ενεργό. Όταν λοιπόν το αυτοκίνητο είναι παρκαρισμένο και σβηστό, η κάμερα τραβάει από την μπαταρία του αυτοκινήτου. Γι'αυτό θέλω να βρω έξτρα μπαταρία που είναι για αυτή τη δουλειά (δίνει ρεύμα στην dashcam) αλλά και προστατεύει τη μπαταρία του αυτοκινήτου (όταν πέσει κάτω από συγκεκριμένο voltage, κλείνει την κάμερα τελείως).

Ξέρω πως είναι "βάρος" για την μπαταρία του αυτοκινήτου αυτό, αλλά το θέμα είναι πόσο; Δηλαδή εκεί που είναι να αλλάξω μπαταρία σε μία τριετία, την αλλάξω σε ένα χρόνο, εννοείται δεν συμφέρει.

Με κανένα powerbank δε θα κάνεις δουλειά; Η πιο εύκολη λύση μου φαίνεται, απλά θα πρέπει να το φορτίζεις κάθε μέρα πχ.

Ανάλογα τι καταναλώνει η dashcam, μπορείς όποτε είναι αναμμένη η μηχανή να το φορτίζεις κιόλας. Αλλιώς καμιά μπαταρία UPS και να πας σε έναν σοβαρό ηλεκτρολόγο να στη συνδέσει με το κύκλωμα του αυτοκινήτου και να φορτίζει. Βέβαια δε ξέρω αν μπορεί τις σηκώσει το αυτοκίνητο ή θα θες πιο μεγάλη καλωδίωση (εύκολο, δεν είναι κάτι περίπλοκο αυτό, αν και εξαρτάται και από το αυτοκίνητο).

Έγινε επεξεργασία από UltraB
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν μπαταρίες για dashcam, όπως αυτή:

 

https://www.blackboxmycar.com/products/cellink-battery-b

 

Αλλά εκτός του ότι για αυτά που προσφέρει είναι ακριβή, δεν την βρίσκω εδώ. Για να την αγοράσω από UK και να πληρώσω και τελωνείο ούτε λόγος.

Η άλλη επιλογή να τη στείλω Ελλάδα αλλά και πάλι για μία μπαταρία μου φαίνονται πολλά τα 180€.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Λιγότερα θα κοστίσει μία varta/έτος για το αυτοκίνητο σου. Για το δικό μου έκανε 80€ η μπαταρία. Να έχεις στο νου σου ότι οι varta πχ έχουν δύο χρόνια εγγύηση. Θεωρώ πως θα μπορεί να περάσει στην εγγύηση.

Στάλθηκε από το Nexus 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τι μπαταρία φοράει το αυτοκίνητο?

Γιατί αν μιλάμε για 4.2, λογικά θα έχει και ένα αντίστοιχο κτήνος μπαταρία η οποία δεν θα πολυμασάει,

εκτός αν σκοπεύεις να μην το κινήσεις για μεγάλο χρονικό διάστημα ενώ καταγράφει.

Link to comment
Share on other sites

On 14/5/2016 at 11:05 ΠΜ, το μέλος jax7480 έγραψε:

Αυτός ήταν χαλαρός οδηγός. Τον ένοιαζε μόνο ο θόρυβος από το λάστιχο στα ταξίδια και η φθορά.

μιας και είμαι αντίστοιχου στυλ οδηγός και ψάχνω λάστιχα για το yaris με ποια έμεινε ευχαριστημένος;

Link to comment
Share on other sites

Δεν έμαθα τι έβαλε μετά. Από την άλλη δεν νομίζω πως τα λάστιχα που θα έβαλε ταιριάζουν σε σένα μιας και αυτός είχε ένα MG ZR 160.

56 minutes ago, sotiris said:

Τι μπαταρία φοράει το αυτοκίνητο?

Γιατί αν μιλάμε για 4.2, λογικά θα έχει και ένα αντίστοιχο κτήνος μπαταρία η οποία δεν θα πολυμασάει,

εκτός αν σκοπεύεις να μην το κινήσεις για μεγάλο χρονικό διάστημα ενώ καταγράφει.

Δεν ξέρω τι φοράει, αλλά όπως λες, από τον Ιούλιο και μετά το αυτοκίνητο θα μένει στάσιμο για 2 εβδομάδες και θα κινείται για άλλες δύο.  Το πιο πιθανό βέβαια είναι σε εκείνες τις δύο εβδομάδες, το Parking mode να το κλείνω τελείως.

 

Link to comment
Share on other sites

πριν 53 λεπτά, το μέλος jax7480 έγραψε:

Να ρωτήσω κάτι σχετικό; Αυτό ^^^^ η όποια ασφάλεια το καλύπτει;

Γιατί, τι έχεις στο νου σου; :p

 

Όταν και αν βάλεις τα EBC, γράψε μας εντυπώσεις σε παρακαλώ καθώς και αν σφυρίζουν.

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, UltraB said:

Γιατί, τι έχεις στο νου σου; :p

 

Όταν και αν βάλεις τα EBC, γράψε μας εντυπώσεις σε παρακαλώ καθώς και αν σφυρίζουν.

επίσης για τα τακάκια υπάρχει πάστα/σπρέι που την βάζουν στις εγκοπές της δαγκάνας και στο τακάκι βοηθάει αρκετά στο να μην σφυρίζουν ...

με ένα search στο youtube θα δείτε αρκετούς που βάζουν ( brake grease )

Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος ARMAGEDDON έγραψε:

επίσης για τα τακάκια υπάρχει πάστα/σπρέι που την βάζουν στις εγκοπές της δαγκάνας και στο τακάκι βοηθάει αρκετά στο να μην σφυρίζουν ...

με ένα search στο youtube θα δείτε αρκετούς που βάζουν ( brake grease )

Ναι, τα ξέρω αυτά αλλά οι χρήση τους δεν είναι διαφορετική ή λάθος κάνω;

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, UltraB said:

Γιατί, τι έχεις στο νου σου; :p

 

Όταν και αν βάλεις τα EBC, γράψε μας εντυπώσεις σε παρακαλώ καθώς και αν σφυρίζουν.

Δεν είμαι οδηγός τόσο καλός ώστε να μπω σε πίστα. Και επειδή έχω κακή εμπειρία από γνωστό μου ο οποίος έμεινε σε κώμα 9 μήνες μετά από ατύχημα στις Σέρρες δεν μου περνάει καν από το μυαλό. Απλά ρωτάω εγκυκλοπαιδικά. Για τα EBC (πακέτο) θα πέσει παραγγελία λογικά στο τέλος της εβδομάδας.

 

Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος jax7480 έγραψε:

Δεν είμαι οδηγός τόσο καλός ώστε να μπω σε πίστα. Και επειδή έχω κακή εμπειρία από γνωστό μου ο οποίος έμεινε σε κώμα 9 μήνες μετά από ατύχημα στις Σέρρες δεν μου περνάει καν από το μυαλό. Απλά ρωτάω εγκυκλοπαιδικά. Για τα EBC (πακέτο) θα πέσει παραγγελία λογικά στο τέλος της εβδομάδας.

Ναι βρε, πλάκα σου έκανα. Και όπως φαίνεται απ το φίλο σου, πάντα και παντού πρέπει να έχουμε τα μάτια μας 400 γιατί ακόμα και στις πίστες μπορεί να συμβεί το μοιραίο :mellow:

 

Άμα τελικά τα βάλεις, άσε να πατήσουν λίγο και γράψε μας εντυπώσεις :T:

 

 

Link to comment
Share on other sites

Τα κίτρινα που θέλω να πάρω λέει πως θέλουν 1000 χλμ για να στρώσουν.

Αν και το A8 4.2TDI, έχει μεγάλα φρένα μπρος πίσω, τα εργοστασιακά δυσκολεύονται πολύ να σταματήσουν τους 2 τόνους που ζυγίζει.

Οπότε θέλω να πιστεύω πως η διαφορά θα φανεί άμεσα (αν αξίζουν όσο πιστεύω και δεν βγουν φόλα).

 

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, jax7480 said:

Να ρωτήσω κάτι σχετικό; Αυτό ^^^^ η όποια ασφάλεια το καλύπτει;

 

Όχι αλλά υποτίθεται ότι με το κόστος συμμετοχής σου στην εκάστοτε πίστα σου παρέχεται και ασφάλιση.

 

21 hours ago, honda22 said:

 

Έχω δει το προηγούμενο ανάποδα στη Μαραθώνος χρόνια πριν (10?), με τον ίδιο τρόπο αλλά λιγότερα χιλιόμετρα. Υποθέτω ότι υπερστρέφουν απροειδοποίητα.

 

Σε κάθε περίπτωση αμάξι χωρίς roll bar που να κινείται σε πίστα δεν είναι ό,τι ασφαλέστερο. Ο συγκεκριμένος ήταν πολύ τυχερός, αν η στροφή ήταν ανάποδη και η τούμπα απ'την άλλη μάλλον θα μας είχε χαιρετήσει έτσι όπως είδα τον ουρανό του συνοδηγού. Το Honda κράτησε πάρα πολύ καλά για 3 τούμπες.

Link to comment
Share on other sites

πριν 8 ώρες, το μέλος sotiris έγραψε:

Όχι αλλά υποτίθεται ότι με το κόστος συμμετοχής σου στην εκάστοτε πίστα σου παρέχεται και ασφάλιση.

Δεν ισχύει..

http://www.nurburgring.org.uk/insurance.php

 

Και αν γίνει καμιά στραβή, ο τιμοκατάλογος για επισκευές και όχι μόνο:

http://www.nurburgring.org.uk/prices.php

 

Δεν βλέπω ούτε για την πίστα στις Σέρρες να γράφει κάτι σχετικό στη σελίδα τους

http://www.serrescircuit.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=99:2011-05-12-15-47-12&catid=37:2011-05-12-07-14-39&Itemid=225

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.