Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Τελευταίο ταξιδάκι για φέτος μιας και επέστρεψα αθενς, 3 στάσεις αυτή τη φορά, Ρεμς, Λουκέρνη και Μιλάνο, στο Γιορκ - Αθήνα.

Στίλο φορτωμένο αρκετά αλλά άνετα πέρναγε τα 200, γύρω στα 215 μαξ στην autostrada χωρίς να το πιέζω (τράβαγα φωτογραφίες με το ένα χέρι) και γενικά χαμηλές ταχύτητες (~140) για το ταξίδι.

Σχετικά νορμάλ κατανάλωση (~10 λίτρα), 9 Γαλλία / Ελβετία που πήγαινα αργά και ανέβηκε στα 10 στην Autostrada.

Κατανάλωση λαδιού έχω περίπου 1.5 λίτρα στα 5000 χιλιόμετρα, πρώτος λόγος ότι φοβάμαι να βάλω το λάδι της προδιαγραφής 10W-60 σε κρύα κλίματα και δεύτερος ότι το συγκεκριμένο μοντέλο έχει μία βαλβίδα στις αναθυμιάσεις λαδιού εν ονόματι PCV η οποία υποθέτω είναι κολλημένη.

http://www.fiatforum.com/stilo/210352-fiat-abarth-oil-question.html

 

Τώρα Ελλάδα ίσως να του βάλω 10W-60 στην επόμενη αλλαγή, χθες που τα άλλαξα του έβαλα πάλι 5W-40.

Σε σχέση με Selenia K Pure Energy 5W-40, τα Motul 8100 X-cess τα καίει σαφώς λιγότερο.

 

Έγινε επεξεργασία από sotiris
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, 2cpu said:

ποσα χλμ εχει ο κινητηρας?

στο παλικαρι που εδωσα το κορσα με ειπε οτι ειδε εμφανη μειωση οταν το εβαζε 10/50 elf.

108500 km και το αγόρασα με κάτι λιγότερο από 93500 km.

Πίνει λάδι το μοτέρ αυτό!

 

21 minutes ago, PetrosD said:

Σωτήρη και λοιποί, να κανονίσουμε κάνα καφέ εμείς οι petrolheads της Αυτοκίνησης. Τί λέτε;

Μέσα!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 20/4/2016 at 2:15 AM, UltraB said:

Το καλό που τους θέλω να είναι αερολογίες...!

 

«Φωτιά» τα Τέλη Κυκλοφορίας 2017 για 1,3 εκατ. ιδιοκτήτες ΙΧ!

 

Τι μπούρδες είναι αυτές !

Τι ακριβώς βρε παιδιά είναι τα τέλη που πληρώνουμε για την άσφαλτο η για τους ρύπους οι και για τα δύο μαζί ?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων !!!

 

edit

εγώ κλαίω --->  από 265 ---> 280 και τώρα για ---> 436 ρε μας δουλεύετε

όλοι 500 ευρώ και τέλος άμα είναι να πάω να πάρω ότι καίει περισσότερο να πεθάνουμε από το νέφος

να φορολογήσουν τα 1000αρια με 400 ευρώ πάνω επειδή καίνε λιγότερη βενζίνη και δεν βγάζει το κράτος από τους φόρους και τους δασμούς

αει σιχτίρ πια

πάω να αλλάξω μοτερ να βάλω boxer subaru 2500 κυβικά 400 άλογα αφού το ίδιο θα πληρώνω

 

 

     
Έγινε επεξεργασία από ARMAGEDDON
Link to comment
Share on other sites

On 4/21/2016 at 10:41 AM, GriGaS said:

To yaris μου εκπέμπει ακριβώς 120 γρ co2!!!!

Θες να στο κάνω μια βόλτα να βγάλει 300-400? :p

 

On 4/20/2016 at 2:15 AM, UltraB said:

Το καλό που τους θέλω να είναι αερολογίες...!

 

«Φωτιά» τα Τέλη Κυκλοφορίας 2017 για 1,3 εκατ. ιδιοκτήτες ΙΧ!

Καλά πέραν του ότι αυτά δεν γίνονται σε σοβαρά κράτη (αναδρομική διαφοροποίηση τρόπου φορολόγησης), το άλλο είναι ότι θα ποινικοποιήσουν τα 1.8 παλαιάς κοπής (που βγάζουν 180-190 γρ ακόμη και σε ατμοσφαιρικά) και γενικά θα ποινικοποιήσουν τα μοντέλα που δεν έκλεβαν πολύ οι εταιρίες στο CO2.

 

Π.χ. από τον πίνακα, G.Punto Tjet 155 g (120 άλογα), Lancia Y 1.4 16v πάλι 155g (95 άλογα). Προφανώς αυτό δεν ισχύει σε μια καθημερινή χρήση των αυτοκινήτων.

 

Για να δείτε πόσο off είναι οι μετρήσεις, πηγαίνετε σε αυτό το site:

http://www.sunearthtools.com/tools/CO2-emissions-calculator.php

και βάλτε τη μέση κατανάλωσή σας. 

Από εκεί θα δείτε πόσο CO2 βγάζετε.

 

Π.χ. εγώ στο Punto, έχω μέση γύρω στα 9 λίτρα.

9 λίτρα είναι 207 γραμμάρια CO2. Το Punto δηλώνει 156 και είναι παλαιάς κοπής, πριν αρχίσουν να κλέβουν πολύ στις μετρήσεις.

Στο Stilo, δηλώνει 229 και αυτό παλαιάς κοπής, και συνήθως σε μεικτή χρήση καίει 12-13 λίτρα.

12 λίτρα είναι 276 γραμμάρια CO2.

 

Ένα απλό 1.4 ατμοσφαιρικό 8 βάλβιδο στα χέρια ενός 18άχρονου μπορεί να φτάσει και 15+ λίτρα στα 100 km, εάν δουλεύει πάνω από 5000 στροφές και χαμηλές σχέσεις, δηλαδή μια ανάβαση βουνού αρκετά γρήγορη (60-120 χιλιόμετρα) με 2α/3η. 15 λίτρα είναι 345 g CO2.

 

Αυτά τα γράφω για να δείξω πόσο άδικο είναι να φορολογείς αυτοκίνητα με βάση τι δηλώνουν σαν CO2 σε μια εργαστηριακή μέτρηση που ΔΕΝ έχει σχέση με την πραγματικότητα (όποιος μπορεί να κάψει 7 λίτρα στα 100 με την A45 AMG τον προσλαμβάνω σωφέρ).

 

Το δέχομαι όμως ως κάτι πιο αξιόπιστο των κυβικών, αλλά να το ξέρεις πριν αγοράσεις το όχημα, όχι μετά χριστόν προφήτες (= για τα μοντέλα μετά το 2010-2011 όπως ήδη ισχύει). Γιατί όποιος θέλει να έχει ακριβό αυτοκίνητο, θα το έχει με ξένες πινακίδες, όπως ήδη γίνεται, και ελληνικά θα είναι τα 1000άρια diesel των 80 γραμμαρίων.

 

Έγινε επεξεργασία από sotiris
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, ARMAGEDDON said:

edit

εγώ κλαίω --->  από 265 ---> 280 και τώρα για ---> 436 ρε μας δουλεύετε

     

lacetti 1.6? :p

Υπάρχουν και χειρότερα, Alfa Romeo 147 1.6 με 194 γρ (δεν είχαν μάθει να κλέβουν) και τα λάντα 1.6.

Και η Kia και η Alfa όταν τα γρ CO2 έγιναν ανασταλτικός παράγοντας για τις πωλήσεις τους, άλλαξαν τα μοτέρ.

 

Δεν έπαιρνες κι εσύ την BMW 116??? :p

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Προφανώς δεν ισχύουν τα τέστ CO2/κατανάλωσης.

Βασίζονται σε αυτό το τεστ

 

4673538_c3efcb8601c940a148b84b2fdd392cdd

 

που είναι πια ξεπερασμένο. Ενδεικτικά ή συγκριτικά είναι τα νούμερα τώρα πια.

 

Το Kia έχει

 

Quote

...1η 'Αδεια Κυκλοφορίας μετά την 1/1/2006 ή 1/1/2007 ...

;

Έγινε επεξεργασία από Nickzzz
Link to comment
Share on other sites

@sotiris για να το πω πιο σωστά, το yaris μου γράφει 120 gr στην άδεια. Τα ξέρω ότι όλα αυτά είναι σε μεγάλο βαθμό μπούρδες, απλά στην περίπτωσή μου που με τον τρόπο που οδηγώ και με τις διαδρομές που κάνω η κατανάλωσή μου είναι πολύ κοντά στην εργοστασιακή, άρα θεωρώ πιθανό και οι εκπομπές να είναι κοντά σε αυτές που δηλώνει ο κατασκευαστής. (κάνω μεγάλο ποσοστό των χιλιομέτρων με 60-80 km/h και κουμπωμένη 6η.)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

βρε παιδιά και πάλι

για ποιο λόγο πληρώνουμε ΤΕΛΟΙ θα μου πει κανένας ο οποίος γνωρίζει η θα συνεχίσυομε να αερολογούμε παίζοντας το παιχνίδι της κυβέρνησης ?

α)Πληρώνουμε για την άσφαλτο που πατάμε ?

β)Πληρώνουμε για τους ρύπους που βγάζει το τουτού μας ?

γ) α + β μαζί ....

δ) Δεν ξέρουμε τι πληρώνουμε !

 

ευχαριστώ πολύ

Έγινε επεξεργασία από ARMAGEDDON
Link to comment
Share on other sites

@Nickzzz

Ναι το ξέρω για την "εργαστηριακή μέτρηση", αλλά η πραγματική ποσότητα CO2 εύκολα μπορεί να εξαχθεί από τη μέση κατανάλωση δεδομένου του ότι μιλάμε για καύση, με ένα σχετικά μικρό σφάλμα (10%?).

Οπότε μου φαίνονται λογικές οι τιμές που βγάζει ο μετατροπέας (χωρίς να τον έχω ελέγξει προσωπικά). Αυτό το έβαλα για να έχουμε μια πραγματική εικόνα του πόσο CO2 παράγουμε.

 

@GriGaS 

Αν ισχύει το Άργος, λογικό :) Το ότι είναι μπούρδα το CO2 φαίνεται από το ότι το 1.4 16v με 5ρι σαζμάν στο punto δηλώνει 140g και με 6ρι 156 (ή 155 αν μιλάμε για το άνωθεν lancia της λίστας), λόγω στροφών κινητήρα στις διάφορες φάσεις του τεστ.

 

@ARMAGEDDON

1. Συντήρηση του οδικού δικτύου

2. Ποινικοποίηση ορισμένων αυτοκινήτων (παλαιότερα υψηλού κυβισμού, πλέον των ρυπογόνων)

Στην πραγματικότητα όλοι ξέρουμε ότι τα έσοδα χρησιμοποιούνται για τρύπες του δημόσιου προϋπολογισμού, δηλαδή εσύ θα πληρώσεις 436 ευρώ για να αποπληρώσουμε τη Μέρκελ χωρίς να πειραχθούν πολύ οι καθαρίστριες του Υπ.Οικ. οι οποίες θέλουν να βγάζουν όσα το επιστημονικό προσωπικό του Υπ.Οικ. και θεωρούν ότι αυτό είναι λογικό.

On 4/20/2016 at 10:47 PM, 2cpu said:

δεν θυμαμε να με ειχε πει ο κολλητος αν τσιμπουσε το δικο του.

Οντως για τοσα χλμ τσιμπαει .Περιμενα να ειχε περισσοτερα.

με το 6αρι κιβωτιο δεν ειναι?

2.4 20v ατμόσφαιρα 5ρι selespeed, και έβγαινε και με 5ρι manual.

6ρι δεν έβγαινε το συγκεκριμένο, μόνο το fiat coupe έβγαζε 6ρι νομίζω σε κάποια μοντέλα του με τον 20v 2.0 turbo.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

sotiri , άρα το Α όλα τα άλλα είναι μπαρμπούτσαλα το τι καίνε άρα κλέβουν το κράτους όσοι έχουν μικρά κυβικά τουτού

 

 

Περιμένω να Πέσει η Κυβέρνηση

 

Έγινε επεξεργασία από ARMAGEDDON
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, ARMAGEDDON said:

sotiri , άρα το Α όλα τα άλλα είναι μπαρμπούτσαλα το τι καίνε άρα κλέβουν το κράτους όσοι έχουν μικρά κυβικά τουτού

 

 

Περιμένω να Πέσει η Κυβέρνηση

 

Εδώ δεν πέφτει με το ασφαλιστικό, με το 24% ΦΠΑ για τους ... πλούσιους, με τις στρατιές μετακλητών ημέτερων, με τα ατελείωτα καραβάνια ανεξέλεγκτων προσφύγων που λιάζονται και για το ότι η βενζίνη θα πάει 1.5 ευρώ με ιστορικά χαμηλά για το αργό πετρέλαιο (δηλαδή 2 ευρώ μόλις κανονικοποιηθεί η τιμή), θα πέσει για τα τέλη στα 1800άρια και στα 1600ρια? Όσο έπεσε ο Γιωργάκης που έβαλε πράσινα τέλη στα προ euro 1 και έφτασε 400 ευρώ το peugeot 309 1.4.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.