Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Συμπτωματικά, ακριβώς πριν 11 μήνες την είχαμε ξανακάνει την κουβέντα για την πυρηνική ενέργεια σε άλλο θέμα. Εξακολουθώ να πιστεύω ότι εκτός από ακριβή και εξαρτησιογόνος, η πυρηνική ενέργεια είναι λανθασμένη για την Ελλάδα και εξαιτίας της συγκέντρωσης των υποδομών που απαιτεί. Η αποκέντρωση της ηλεκτροπαραγωγής είναι αυτό που χρειάζεται η χώρα μας.

 

Για μερικούς λόγους παραπέμπω στα παλιά μου μηνύματα (συγχωρήστε μου την αυτοαναφορά) και επιμένω ότι η ανάπτυξη αιολικών και φωτοβολταϊκών πάρκων θα μπορούσε να είναι καταλύτης για τη σταδιακή απεξάρτησή μας από τα ορυκτά καύσιμα.

 

Spoiler

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ακόμη κι εδώ (Ελβετία) πάντως που έχουν πολλά πυρηνικά εργοστάσια,είναι στο προγράμμα να τα κλείσουν σταδιακά,και να τα αντικαταστήσουν με γεωθερμικά συστήματα (συν τα πολλά υδροηλεκτρικά που έχουν). Τα κλείνουν γιατί αφενός δυσκολεύει το κομμάτι της εναπόθεσης των πυρηνικών αποβλήτων, και αφετέρου γιατί μετά τη Φουκουσίμα πολλές ευρωπαϊκές χώρες ξεκίνησαν να επανεξετάζουν την ασφάλεια των πυρηνικών εργοστασίων τους,και σταδιακά να τα κλείνουν.

Link to comment
Share on other sites

Δεν διαφωνώ ούτε είμαι fan, είναι ένας τρόπος χαμηλού CO2 όμως που με τα penalty αυξάνει το κόστος της παραγωγής με τους άλλους τρόπους. 

Θυμάμαι ότι κάναμε την κουβέντα κια τη θεωρώ άσχετη από την αυτοκίνηση, αλλά FYI:

 

https://www.edfenergy.com/energy/nuclear-new-build-projects

Link to comment
Share on other sites

Βασικά είμαστε σε λάθος topic για συζήτηση ενέργειας , ελπίζω σε ξεχωριστό thread γιατί έχει ενδιαφέρον.

 

Η πυρηνική ενέργεια είναι καλή περίπτωση για Ελλάδα με τον σημαντικό αστερίσκο όμως της ορθής επένδυσης,

με οργανωμένο προσωπικό ασφαλείας και σίγουρα  την πλήρη απελευθέρωση της αγοράς ενέργειας όπως και των

τεχνολογιών πυρηνικής παραγωγής, κάτι για το οποίο επετράπησαν κάποιες διατάξεις το 2010 στη Βουλή.
 

Διαβάστε το άρθρο του κ.Λευτέρη Τσουκαλά, απο τους κορυφαίους στο χώρο των Οικονομικών Ενέργειας.

περιληπτικά αναφέρει http://www.capital.gr/story/1019957

 

Για τους πυρηνικούς αντιδραστήρες στην Ευρώπη πάντως, γνωρίζω οτι η Αγγλία είναι σε φάση κλεισίματος αρκετών εργοστασίων

πυρηνικής ενέργειας γιατί οι υπάρχουσες μονάδες είχαν συγκεκριμένο ορίζοντα ζωής (50ετίας συνήθως) , κάτι που καθιστά

οικονομικά ασύμφορη την αναδιαμόρφωση τους. Decarbonization επιπρόσθετα είναι η ατζέντα μέχρι 2020 , σε συνδυασμό με περισσότερες

ΑΠΕ.

 

Απλά για να δούμε ένα μέγεθος του προβλήματος, η Αγγλία στο H.H.I σκοράρει κοντά στο 1000 και η Ελλάδα κοντά στο 10000.

Τουτέστιν, η αγορά στην Ελλάδα θεωρείται μονοπώλιο πρακτικά ενώ της Αγγλίας άκρως ανταγωνιστική. Πιο κοντά στις συνθήκες μας είναι

η Γαλλία.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Υπαρχει ενας μυστικος κωδικος στο Model S που δινει

1,67g

0-60miles = 2,4sec

1/4 mile <10sec

Ο κωδικος δεν ειναι διαθεσιμος στο κοινο. P85D Ludicrous + special sauce code

 

Έγινε επεξεργασία από techman
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, sotiris said:

Στο θέμα τώρα:

 

Το ζαχαρώνω πολύ.

Δε ξέρω τι θα λέει οδηγικα αλλά κάτι μου λέει ότι θα είναι τέρμα άνετο, αν κρίνω από το μικρότερο αδερφό του, το Musa.

Βέβαια, μας έχει βγάλει κάτι κουλά προβλήματα που είναι να χτυπάς το κεφάλι σου στο τοίχο, δεν έχουν μεγάλη αξία επισκευής όμως.

 

Για εμένα είναι τέλεια αυτοκίνητα για τις μεγαλύτερες ηλικίες όσο και αν την εκραζα σαν μάρκα. Επίσης ξεφεύγουν από τα συνηθισμένα κοψιματα - γραμμές και θυμίζουν πιο high class φάση. 

Έγινε επεξεργασία από UltraB
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, UltraB said:

Δε ξέρω τι θα λέει οδηγικα αλλά κάτι μου λέει ότι θα είναι τέρμα άνετο, αν κρίνω από το μικρότερο αδερφό του, το Musa.

Βέβαια, μας έχει βγάλει κάτι κουλά προβλήματα που είναι να χτυπάς το κεφάλι σου στο τοίχο, δεν έχουν μεγάλη αξία επισκευής όμως.

 

Για εμένα είναι τέλεια αυτοκίνητα για τις μεγαλύτερες ηλικίες όσο και αν την εκραζα σαν μάρκα. Επίσης ξεφεύγουν από τα συνηθισμένα κοψιματα - γραμμές και θυμίζουν πιο high class φάση. 

 

για πες :)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν σκέφτομαι καθόλου το 1.4, μόνο το 1.8 με ηλεκτρονική ανάρτηση. Στο βίντεο μετά το 4ο λεπτό που το οδηγούν, φαίνεται αρκετά σταθερό στη ρύθμιση σπορ, και το fake μπλοκέ με το πυρωμένο φρένο επίσης θα βοηθάει λίγο (κάτι καπνοί που βγαίνουν είναι από την εξομοίωση του μπλοκέ μεσω του ESP).

 

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, JaguarOne said:

για πες :)

Για παράδειγμα πάω να ανοίξω μια μέρα το σκιάδιο και μου μένει στο χέρι. Έσπασε το κλιπς που το κρατούσε.

Έχει ξεκουμπώσει 2-3 φορές ένα κουτάκι που έχει κάτω από το κεντρικό καθρέφτη και καλύπτει  διάφορους αισθητήρες (βροχής & φώτων).

 

Αυτά θυμάμαι από το εσωτερικό (δε νομίζω να είναι άλλα), συν ότι επειδή εδώ τα 2/3 του χρόνου έχουμε ήλιο και απίστευτες ζέστες, είχε "χαλάσει" το δερμάτινο ταμπλό που είχε και χρειάστηκε να το αλλάξουμε. Βέβαια εκεί χαλαστήκαμε πάρα πολύ με την αντιπροσωπεία γιατί μας έγραψε κανονικότατα ενώ ήταν μέσα στην εγγύηση. Προφανώς ήταν ελαττωματικό ή αν δεν ήταν, έχουν κατασκευαστικό λάθος. Δεν είχε σκάσει το δέρμα ή όλα το συναφή που προκαλεί ο ήλιος σε αυτό αλλά είχε ξεκολλήσει από τα πλάγια που κρατούσαν! Αυτή νομίζω ήταν και η πιο ακριβή ζημιά μέχρι τώρα.

 

Από τεχνικά, μας έχει βγάλει πρόβλημα το μοτερ των υαλοκαθαριστήρων που τους έπιανε και σταματούσαν να δουλεύουν, και μια φορά αν θυμάμαι καλά του έχουμε αλλάξει μπαταρία (οκ, σε όλα κάποια στιγμή θα χρειαστεί άλλαγμα).

 

 

Έγινε επεξεργασία από UltraB
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, UltraB said:

Για παράδειγμα πάω να ανοίξω μια μέρα το σκιάδιο και μου μένει στο χέρι. Έσπασε το κλιπς που το κρατούσε.

Έχει ξεκουμπώσει 2-3 φορές ένα κουτάκι που έχει κάτω από το κεντρικό καθρέφτη και καλύπτει  διάφορους αισθητήρες (βροχής & φώτων).

Βάλτο στο 10:30

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, PetrosD said:

 

Αυτό τώρα πώς σου ήρθε; Το λάστιχο που σπινιάρει και καίγεται είναι.

QFT, δεν το σκέφτηκα ότι μπορούσε να σπινιάρει τόσο!

Άρα μούφα το μπλοκέ με το φρένο :p:hehe:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πόσο θεωρείται ότι είναι καλές τιμές για πέρασμα ελαστικών και ζυγοστάθμιση; Επίσης πόσο για ευθυγράμμιση;

 

Θέλω να δω αν με συμφέρει να αγοράσω λάστιχα από Αθήνα ή όχι. Τα λάστιχα στην Αθήνα τα έχουν 70€ (!!) - 16€ τα μεταφορικά πιο φθηνά σε σχέση με εδώ αλλά αν τα αγοράσω πρέπει να πάω μετά σε κάποιον να μου τα περάσει, οπότε θέλω να δω αν με συμφέρει.

 

Η ευθυγράμμιση πάει έξτρα παντού, άρα αυτή δεν μπαίνει στο παιχνίδι, απλά ρωτάω πόσο πάει περίπου ώστε να μην με πιάσουν κότσο.

Link to comment
Share on other sites

20 ευρώ είναι το πιο φτηνό για τοποθέτηση, 30 ευρώ το νορμάλ η τετράδα.

Παραπάνω απλά πας αλλού, ρώτα όμως πρώτα αν είσαι επαρχία γιατί σου λεώ τιμές αθήνας.

Τοποθέτηση πάει μαζί με ζυγοστάθμιση αλλιώς ντε ντουλέβει.

Μια φορά ξέχασε να μου κάνει ζυγοστάθμιση ένας μαλάκας που πήγα ένα σκασμένο πίσω λάστιχο και το αμάξι μετά τα 80 είχε τρελούς κραδασμούς, έπιανες την οροφή και έπαιζε 10 πόντους πάνω κάτω.

 

Ευθυγράμμιση είναι πιο περίπλοκο, τυπική τιμή 30 αλλά υπάρχουν διάφορα variations, π.χ. στην Αγγλία φοριέται πολύ το 4 wheel alignment with laser tracking, δεν ξέρω αν αυτό είναι καλό ή όχι και δεν έχω κάνει ποτέ ευθυγράμμιση πλην του Στιλο όταν άλλαξα κρεμαργιέρα και ψαλίδι αλλά τα έκανε όλα ο ίδιος σερβισάς.

Link to comment
Share on other sites

Και στη μηχανή, αλλά και στο αμάξι, με την αλλαγή ελαστικών, γινόταν πάντα ζυγοστάθμιση δωρεάν.

Ευθγράμιση καλό είναι να κάνεις, ανάλογα και με τη χρήση πάντα, αλλά όχι σε κάθε αλλαγή.

Αν κυκλοφορείς σε σχετικά καλούς δρόμους (χαχχααχαχ), δεν το ανεβάζεις πεζοδρόμια, δεν του πίνεις το αίμα στις στροφές και φυσικά δεν το καρφώσεις πουθενά, δεν είναι απαραίτητο να την κάνεις τακτικά.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ηράκλειο είμαι και για αυτο ρωτάω.

 

30 ευρω θέλουν για ευθυγράμμιση στην Opel εδώ. Με 20 όμως την έκανε η ξαδέρφη μου που άλλαξε λάστιχα πριν μερικές βδομάδες.

 

Απλά όπως προανέφερα τα λάστιχα έχουν διάφορα 70 ευρω σε σχέση με την Αθήνα και όσο να ναι είναι μια αξιόλογη διαφορά γιατί και η διάσταση που φοράω, τσούζει κάπως στη τιμή. Εννοείτε μαζί με πέρασμα και ζυγοσταθμιση.

Θέλω με λίγα λόγια δηλαδή να δω αν με συμφέρει να τα πάρω από Αθήνα και να τα περάσω εδώ.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω με γύρω στα ~10€ ανά λάστιχο μπορείς να βρεις να σου τα αλλάξουν. Αλλά γιατί δεν κάνεις μερικά τηλέφωνα σε κοντινά σου βουλκανιζατέρ να δεις τι θα σου πουν; Μήπως είναι ευκολότερο να κάνεις παζάρι για κάνα 20ρικο χαμηλότερη τιμή στα νέα λάστιχα για να έρθουν στα ίδια λεφτά και να μην παιδεύεσαι άδικα;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κάποια περίοδο είχα πάρει ελαστικά από UK, γιατί τα έβρισκα φρέσκα και σε σχεδόν μισή τιμή, με τα μεταφορικά.

Όταν πήγα να τα τοποθετήσω, ο λαστιχάς είδε ότι ήταν από έξω, είχαν κάτι αυτοκόλλητα και στράβωσε. Με χρέωσε 50€. Δεν είχα ρωτήσει κι ο βλάκας πριν...

Επίσης, αν σου βγάλουν κάτι μετά, πχ ελάττωμα και δεν πατάνε καλά στη ζάντα, οπότε χάνουν αέρα, θα φας ταλαιπωρία. Δεν ξέρω αν αξίζει για 20-30€.

Έγινε επεξεργασία από Wizard!
Link to comment
Share on other sites

Προφανώς, αν είναι για 20 ευρω δε το συζητάμε καν. Για αυτο ρωτάω πόσο περίπου πάνε, άλλα αν θέλουν 10 στο λάστιχο, δεν αξίζει.

 

Μπορεί να έβρισκα όμως πχ κάποιον που να τα έκανε όλα με 50 ευρώ, οπότε έτσι νομίζω πως αξίζει.

 

Εδώ δύσκολα σου κάνουν καλύτερες τιμές, πόσο μάλλον αν δε σε ξέρουν.

 

Οι τιμές είναι από διάφορους και ενα λαστιχα της γειτονιάς μου που έχουμε αλλάξει τουλάχιστον 3 φορές λάστιχα εκεί. Ο τελευταίος κιόλας τα έχει 10 ευρώ πιο ακριβά, οπότε καταλαβαίνεται ότι δε κόβουν τίποτα...

Έγινε επεξεργασία από UltraB
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.