Delijohn Απρίλιος 6, 2016 #2141 Κοινοποίηση Απρίλιος 6, 2016 Α γι'αυτό δεν εκδίδεται και το δικό μου που έχω ζητήσει επανεκδοση από τον Αύγουστο που έχασα το παλιό... χμμμμ... αααα οκ όλα καλά Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Απρίλιος 7, 2016 #2142 Κοινοποίηση Απρίλιος 7, 2016 http://www.iefimerida.gr/news/260542/foroepidromi-gia-18-dis-eyro-me-12-metra-fotia Ειδικό τέλος διέλευσης σε Ι.Χ. με ξένες πινακίδες! Ευρωπαϊκή ενοποίηση! Με βλέπω να πληρώνω για το δεξιοτίμονο όταν το φέρω! Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Απρίλιος 8, 2016 #2143 Κοινοποίηση Απρίλιος 8, 2016 Και γιατι να ερθεις? (Ξεχναμε το κεφαλαιο γονεις)και αν ερθεις γιατι να το φερεις? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Απρίλιος 8, 2016 #2144 Κοινοποίηση Απρίλιος 8, 2016 Προσωπικά θα το φέρω φέτος για πρώτη φορά για δύο λόγους. 1) Θα κάτσω 5.5 μήνες στην Ελλάδα (ίσως και 6.5) οπότε θέλω αυτοκίνητο για μετακίνηση. Για ενοικίαση ούτε λόγος αλλά ούτε και για αγορά. 2) Δεν θέλω να αφήσω το αυτοκίνητο εδώ για τόσο καιρό ακίνητο. Δεν έχω κάποιον να χώσω για να έρχεται να το βολτάρει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Απρίλιος 8, 2016 #2145 Κοινοποίηση Απρίλιος 8, 2016 πριν 9 λεπτά, το μέλος jax7480 έγραψε: 1) Θα κάτσω 5.5 μήνες στην Ελλάδα (ίσως και 6.5) οπότε θέλω αυτοκίνητο για μετακίνηση. Για ενοικίαση ούτε λόγος αλλά ούτε και για αγορά. πες μου ότι θα είσαι Ελλάδα και θα δουλεύεις Νορβηγία από το PC, έχοντας παράλληλα τη Χαλκιδική στη μία ώρα να τρελαθώ! (εάν ισχύει το παραπάνω, μπράβο σου και πολύ μαγκιά σου, το λέω από την καρδιά μου και χωρίς καμία ειρωνία) 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Απρίλιος 8, 2016 #2146 Κοινοποίηση Απρίλιος 8, 2016 (edited) Κανονικά είχα 4.5 μήνες άδεια για φέτος (3 μήνες άδεια πατρότητας και 1.5 μήνα διακοπές). Έκανα συμφωνία με τον manager μου ανά 3 εβδομάδες να ανεβαίνω μία (την τελευταία του μήνα) στη Νορβηγία για να κάνω δουλειές που δεν μπορούν να γίνουν από άλλους. Φυσικά όλα τα έξοδα είναι πληρωμένα από την εταιρεία (αεροπορικά, διατροφή κτλ). Μέσα σε αυτό το 5μηνο και κάτι, θα έχω και 3 εβδομάδες σεμινάρια. Οπότε θα πάω στους 6 και κάτι μήνες που θα λείπω συνολικά. Αυτό που λες πάντως το έχει κάνει κόσμος από την εταιρεία μου. Όχι μόνο για μικρό διάστημα αλλά και μόνιμα. Έχουμε 2-3 υπαλλήλους που δουλεύουν από τη χώρα τους και πληρώνονται από εδώ. Η φύση της δικής μου δουλειάς είναι τέτοια που δεν μπορώ να λείπω μόνιμα, δυστυχώς. Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 8, 2016 από jax7480 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Απρίλιος 8, 2016 #2147 Κοινοποίηση Απρίλιος 8, 2016 Καλές διακοπές τότε, με υγεία και χωρίς απρόοπτα! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Απρίλιος 8, 2016 #2148 Κοινοποίηση Απρίλιος 8, 2016 1 hour ago, 2cpu said: Και γιατι να ερθεις? (Ξεχναμε το κεφαλαιο γονεις)και αν ερθεις γιατι να το φερεις? Καλοκαίρι στην Αγγλία????? Το δοκίμασα 3 φορές, δεν πέτυχε καμία Εγώ έχω απορία πάντως πώς θα το εφαρμόσουν αυτό με τις ξένες πινακίδες. Προφανώς το κάνουν γι' αυτούς με τις πινακίδες από Βουλγαρία, αλλά μου κάνει εντύπωση. No big deal για την περίπτωσή μου μιας και το ελληνικό αυτοκίνητο το έχω ασφαλισμένο, αλλά επειδή έκανα 35000 χιλιόμετρα από το Σεπτέμβριο του 2014 μέχρι το Δεκέμβριο του 2015 θέλω να το ξεκουράσω λίγο και να γράψω τα θερινά χιλιόμετρα (~10000) στο Αγγλικό, μιας και το έχω κι αυτό πληρωμένο με τέλη και ασφάλεια και είναι κρίμα να κάθεται! Link to comment Share on other sites More sharing options...
acct Απρίλιος 9, 2016 #2149 Κοινοποίηση Απρίλιος 9, 2016 Για να έχουμε και ένα σημείο αναφοράς: http://blog.solarcity.com/solarcity-customers-8-gigawatt-hours-teslas Quote And just a couple weeks ago, SolarCity customers had their biggest day of energy generation yet -- surpassing 8 million kilowatt-hours of electricity production in a single day. Tesla Motors, Inc. reports that it has sold more than 107,000 Model S vehicles through the end of 2015. A standard Model S has a 70 kWh lithium-ion battery. 8 million kilowatt-hours of electricity could provide a full charge to more than 114,000 Tesla vehicles. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Απρίλιος 9, 2016 #2150 Κοινοποίηση Απρίλιος 9, 2016 Οτι δηλαδή η ενέργεια δεν καταναλώθηκε αλλά είναι διαθέσιμη για τα tesla; Τρομερή δημοσίευση διαφήμιση από το solarcity. Link to comment Share on other sites More sharing options...
acct Απρίλιος 9, 2016 #2151 Κοινοποίηση Απρίλιος 9, 2016 Αυτό καταλαβαίνεις; Καταρχάς είναι το ίδιο μαγαζί, οπότε με γειά τους με χαρά τους η διαφήμιση. Το θέμα είναι ότι από έναν πάροχο μόνο έχουν παράξει αρκετή ενέργεια σε μία μέρα χωρίς επιπλέον καύσεις υδρογονανθράκων για να φορτίσουν πλήρως 110 χιλιάδες αυτοκίνητα. Fast forward 20 χρόνια, με περισσότερη εγκατεστημένη ισχύ από ανανεώσιμες πηγές και περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίητα. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Απρίλιος 9, 2016 #2152 Κοινοποίηση Απρίλιος 9, 2016 Είναι τόσο ενδιαφέρον όσο να γράψει η Δ.Ε.Η. σήμερα είχαμε παραγωγή ΧΧ kWh από ηλιακά. Καθόλου. Δεν είναι έξτρα παραγωγή για να πεις οτι θα πάει μόνο στα Tesla, έχει καταναλωθεί αλλού και απλά λέει οτι έχει εγκατεστημένη παραγωγή/έχει πουλήσει τόσα φβ που μπορεί θεωρητικά να τροφοδοτήσει τα tesla. Σε δεκάδες εγκαταστάσεις φαντάζομαι γίνεται αυτό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Απρίλιος 9, 2016 #2153 Κοινοποίηση Απρίλιος 9, 2016 Engine design trends lead to increased demand for higher-octane gasoline No shit Sherlock. Link to comment Share on other sites More sharing options...
acct Απρίλιος 9, 2016 #2154 Κοινοποίηση Απρίλιος 9, 2016 1 hour ago, Nickzzz said: Είναι τόσο ενδιαφέρον όσο να γράψει η Δ.Ε.Η. σήμερα είχαμε παραγωγή ΧΧ kWh από ηλιακά. Καθόλου. Δεν είναι έξτρα παραγωγή για να πεις οτι θα πάει μόνο στα Tesla, έχει καταναλωθεί αλλού και απλά λέει οτι έχει εγκατεστημένη παραγωγή/έχει πουλήσει τόσα φβ που μπορεί θεωρητικά να τροφοδοτήσει τα tesla. Σε δεκάδες εγκαταστάσεις φαντάζομαι γίνεται αυτό. Ας το πάρουμε από την αρχή. H Solarcity είναι εταιρεία συμφερόντων του Elon Musk, που έχει τοποθετηθεί από νωρίς στο παιχνίδι της ηλεκτροπαραγωγής από φωτοβολταϊκά, για να ενισχύσει τις συνέργειες με την Tesla και το Gigafactory. Μια από τις σημαντικές πηγές εσόδων της είναι η παροχή φωτοβολταϊκών εγκαταστάσεων σε οικιακούς καταναλωτές με μια μορφή leasing (χωρίς κόστος εγκατάστασης και διαχείρισης, αλλά τα έσοδα πάνε απευθείας στην εταιρεία). Με αυτόν τον τρόπο έχει καταστεί ο κυριότερος αποκεντρωμένος πάροχος ενέργειας στις ΗΠΑ, με ποσοστό της τάξης του 40% στις οικιακές εγκαταστάσεις. Όταν αρχίσουν να γίνονται μαζικά διαθέσιμα και τα Powerwalls της Tesla, πολλοί από τους καταναλωτές με τέτοιες υποδομές θα μπορούν σχεδόν να μηδενίσουν την κατανάλωση από το παραδοσιακό δίκτυο, αν το επιθυμούν. Με αυτήν την έννοια, θα είχε τεράστια αξία κι αν η ΔΕΗ έλεγε ότι μπορούμε να παράξουμε 8 MWh σε ένα 24ωρο από ανανεώσιμες πηγές, γιατί σε συνδυασμό με προσιτές τεχνολογίες αποθήκευσης της ενέργειας μπορούμε να περιορίσουμε αντίστοιχα την κατανάλωση υδρογονανθράκων. Πουθενά δεν είπαν ότι όλοι οι οδηγοί Tesla γέμισαν τις μπαταρίες τους από τα φωτοβολταϊκά τους. Είπαν όμως ότι η ενέργεια που παρήχθη σε ένα 24ωρο από τις δικές τους υποδομές θα επαρκούσε για να φορτίσει τις μπαταρίες όλων των αυτοκινήτων που έχει πουλήσει η συγγενής εταιρεία της. Είναι μικρό πράγμα να καταφέρουμε να αποκεντρώσουμε την παραγωγή ενέργειας σε επίπεδο γειτονιάς και -ειδικά σε περιοχές όπως η Ελλάδα ή η Καλιφόρνια, με τεράστιο ηλιακό δυναμικό- να αντικαταστήσουμε την κατανάλωση καυσίμου κίνησης με ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές; 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bassplayer Απρίλιος 10, 2016 #2155 Κοινοποίηση Απρίλιος 10, 2016 (edited) On 7/4/2016 at 1:33 AM, sotiris said: Φοροεπιδρομή για 1,8 δισ. ευρώ με 12 μέτρα «φωτιά» | iefimerida.gr Ειδικό τέλος διέλευσης σε Ι.Χ. με ξένες πινακίδες! Ευρωπαϊκή ενοποίηση! κατι αντιστοιχο ειχαν πει και οι γερμανοι, δεν βρηκα link edit το βρηκα: http://www.protothema.gr/world/article/474971/germania-diodia-gia-ta-autokinita-me-xenes-pinakides/ (μονο που το site του κομιστη το θεωρω κιτρινοφυλλο) Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 10, 2016 από bassplayer Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Απρίλιος 10, 2016 #2156 Κοινοποίηση Απρίλιος 10, 2016 Γιατί ο Ιάπωνας θέλει να καγκουρέψει και το φορτηγό του - Autoblog.gr Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Απρίλιος 10, 2016 #2157 Κοινοποίηση Απρίλιος 10, 2016 On 4/9/2016 at 3:15 PM, acct said: Είναι μικρό πράγμα να καταφέρουμε να αποκεντρώσουμε την παραγωγή ενέργειας σε επίπεδο γειτονιάς και -ειδικά σε περιοχές όπως η Ελλάδα ή η Καλιφόρνια, με τεράστιο ηλιακό δυναμικό- να αντικαταστήσουμε την κατανάλωση καυσίμου κίνησης με ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές; Θεωρώ ότι η Ελλάδα θα έπρεπε να πριμοδοτεί φωτοβολταϊκά και ανεμογεννήτριες στα νησιά. Η μισή Σαντορίνη θα μπορούσε να έχει φωτοβολταϊκά. Φυσικά θα μου πεις τι θα γίνεται η ενέργεια το χειμώνα... δεν ξέρω, αλλά τα νησιά είναι αυτά που θα κάψουν diesel για να γίνει παιχνίδι. Η ΔΕΗ αυτό που θα χρειαζόταν θα ήταν 1-2 πυρηνικά εργοστάσια για φτηνή παραγωγή με χαμηλό CO2. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Απρίλιος 11, 2016 #2158 Κοινοποίηση Απρίλιος 11, 2016 Πυρηνικά χρειαζόμαστε, επειδή θα βγουν και φτηνά κιόλας όπως έχει φανεί από άλλους... UK Quote The UK’s first new nuclear power station for a generation will cost electricity customers at least £4.4bn and the subsidy bill could reach £20bn, the government has revealed. The charges, which will be passed on to nearly 30 million customers, are a result of ministers’ decision to guarantee the new Hinkley Point C operators £92.50 for every unit of electricity – more than double the current market price. Φινλανδία Quote That plant, Olkiluoto 3, is running severely over time and budget. Construction began in 2005 and it is not expected to commence operating until 2018, nine years late. The estimated cost has risen from €3,2 billion (US$3.6b) to €8,5 billion (US$9.5b). Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Απρίλιος 11, 2016 #2159 Κοινοποίηση Απρίλιος 11, 2016 53 minutes ago, Nickzzz said: Πυρηνικά χρειαζόμαστε, επειδή θα βγουν και φτηνά κιόλας όπως έχει φανεί από άλλους... UK Φινλανδία Δεν έχω ψάξει το κόστος ενός καινούριου μιας και δεν θεωρώ πιθανή μία τέτοια εξέλιξη στην Ελλάδα, αλλά εδώ πάντως (Αγγλία) όλες οι εταιρίες που πουλάν φτηνό ρεύμα έχουν ως υποσημείωση ότι παράγεται με πυρηνικά κατά 99%. Μια χαρά είναι ο λιγνίτης για την ελλάδα, απλά παράγει CO2 και πληρώνουμε πρασινάδες. Υποθέτω ότι έχουν αλλάξει πολύ τα δεδομένα ασφαλείας από τα 60's / 70's οπότε γι' αυτό και είναι τόσο ακριβά τα νέα παουερπλάντς! Στο θέμα τώρα: Το ζαχαρώνω πολύ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Απρίλιος 11, 2016 #2160 Κοινοποίηση Απρίλιος 11, 2016 1 hour ago, sotiris said: αλλά εδώ πάντως (Αγγλία) όλες οι εταιρίες που πουλάν φτηνό ρεύμα έχουν ως υποσημείωση ότι παράγεται με πυρηνικά κατά 99%. Εδώ πάντως, η πιό φθηνή εταιρία, παράγει ρεύμα από 100% ανεμογεννήτριες και εκτός αυτού, τα σημεία που φορτίζεις τα ηλετρικά αυτοκίνητα, παρέχουν την υπηρεσία δωρεάν. Προς το παρόν τουλάχιστον. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now