Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

21 minutes ago, jax7480 said:

Το ίδιο έχω συμφωνήσει με τη γυναίκα που λες. Όταν θα περνώ middle age crisis, της είπα πως αντί για γκόμενα, θα πάρω μία Porsche 911.

H απάντηση ήταν να πάρω Panamera για να βάζω και τα παιδιά μέσα...

 

 

Νομίζω δεν είναι θέμα middle age crisis, αλλά εκτίμησης στην ιδιαίτερη οδηγική συμπεριφορά του αυτοκινήτου.

 

21 minutes ago, sotiris said:

Εγώ μια 4200 θέλω, αλλά πρέπει να το πάρω απόφαση να μείνω Long term στο UK για να έχει νόημα, που φυσικά θα το χρησιμοποιώ και για καθημερινό.

 

 

Σκέφτεσαι να επιστρέψεις;

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, jax7480 said:

H απάντηση ήταν να πάρω Panamera για να βάζω και τα παιδιά μέσα...

Εξήγησέ της τι ακρβώς θέλεις να κάνεις με την 911 και μάλλον θα αλλάξει γνώμη μόνη της για τα παιδιά :hehe:

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Σιγά σιγά, εξαφανίζεται το παραμύθι της υπερβολικής ταχύτητας, ως κύριας αιτίας των ατυχημάτων (δεν είναι μόνο Ελληνικό "προνόμιο")

http://www.irishtimes.com/news/ireland/irish-news/defective-tyres-largest-vehicle-factor-in-fatal-road-crashes-1.2597652

Link to comment
Share on other sites

Καλά κάνεις και το επισημαίνεις, αλλά έτσι κι αλλιώς η πιο σημαντική αιτία ατυχήματος εξακολουθεί να είναι η συμπεριφορά των οδηγών. Προφανώς καθίσταται πιο επικίδυνη σε συνδυασμό με τα ελαττώματα των οχημάτων, αλλά και ένα τέλεια συντηρημένο αυτοκίνητο που παραβιάζει στοπ και κόκκινο φανάρι είναι δολοφονικό. Φαντάζομαι κάτι τέτοιο θα αφορά τα περισσότερα από τα υπόλοιπα 862 περιστατικά. 

 

Επιπλέον,

Quote

The RSA also said in the majority of cases where tyres were an issue, there was a combination of tyres and behavioural issues such as alcohol, drugs, speed, distraction or fatigue.

 

Link to comment
Share on other sites

Μα νομίζω ότι οι πιθανότητες να γίνει ατύχημα, χωρίς να φταίει ο οδηγός, είναι ελάχιστες. Οπότε, εξυπακούεται αυτό. Απλά, όπως τόνισε κι ο Ιαβέρης, όταν βγήκαν τα στοιχεία για το δυστύχημα του Παντελίδη, είναι λάθος να πιστεύει κάποιος ότι πηγαίνοντας με το όριο, δε διατρέχει κίνδυνο, γιατί με όλη αυτή την "προπαγάνδα", αυτό είναι το μήνυμα που περνάει.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Wizard! said:

Σιγά σιγά, εξαφανίζεται το παραμύθι της υπερβολικής ταχύτητας, ως κύριας αιτίας των ατυχημάτων (δεν είναι μόνο Ελληνικό "προνόμιο")

http://www.irishtimes.com/news/ireland/irish-news/defective-tyres-largest-vehicle-factor-in-fatal-road-crashes-1.2597652

 

Στην Αγγλία έχει ποινικοποιηθεί η ταχύτητα και δεν νομίζω να αλλάξει όσο οι δείκτες είναι χαμηλοί.

Η ταχύτητα ποινικοποιείται γιατί μεχαμηλές ταχύτητες πλέον λόγω παθητικής ασφάλειας συνήθως δεν σκοτώνεσαι.

Έχουν ένα πρόβλημα, ότι μετράνε με μεγάλη μονάδα μέτρησης (μίλια) και είναι ίσως πιο εύκολο να παρασυρθείς.

 

2 hours ago, acct said:

Καλά κάνεις και το επισημαίνεις, αλλά έτσι κι αλλιώς η πιο σημαντική αιτία ατυχήματος εξακολουθεί να είναι η συμπεριφορά των οδηγών. Προφανώς καθίσταται πιο επικίδυνη σε συνδυασμό με τα ελαττώματα των οχημάτων, αλλά και ένα τέλεια συντηρημένο αυτοκίνητο που παραβιάζει στοπ και κόκκινο φανάρι είναι δολοφονικό. Φαντάζομαι κάτι τέτοιο θα αφορά τα περισσότερα από τα υπόλοιπα 862 περιστατικά. 

 

Επιπλέον,

 

 

Είναι μεγάλη συζήτηση. Στην περίπτωση του Παντελίδη για παράδειγμα, μεγάλο ρόλο έπαιζε το ίδιο το αυτοκίνητο.

Όταν οδηγώ στο χιόνι, βγάζω πάντα το μπουφάν. Αυτό για να έχω μεγαλύτερη ευελιξία κινήσεων σε περίπτωση που χρειαστώ χειρόφρενο ή ανάποδα.

Όταν οδηγείς ένα αυτοκίνητο 500 αλόγων στην άσφαλτο, είναι ισοδύναμο με 200 στο χιόνι. Το να το οδηγείς πιωμένος, ο θεός να είσαι, εάν τα ηλεκτρονικά δεν σε βοηθήσουν, δεν θα προλάβεις να σκεφτείς τι έκανες (όπως και έγινε).

Υπάρχει ύβρις ως προς την ιπποδύναμη των αυτοκινήτων, βγαίνουν όλοι με 200 άλογα ραφιναρισμένα στο δρόμο, π.χ. grande punto abarth, 180 άλογα και το μόνο που σε σώζει είναι τα ηλεκτρονικά. Εγώ προσωπικά δεν έχω τη σύνεση να οδηγήσω ένα αυτοκίνητο 200 αλόγων χωρίς ηλεκτρονικά ως καθημερινό, για να μην πάμε αλλού. Απλά θα το γυρνάω σε κάθε στροφή.

Αν περάσεις την παράμετρο άλογα, μετά είναι τα παλιά οχήματα, με προβληματικά φρένα, λάστιχα, αναρτήσεις κλπ. τα οποία σίγουρα δεν είναι ό,τι καλύτερο, αλλά και τα πιο καινούρια που έχουν χαρακτηριστικά κουβά (π.χ. Smart) ή λάστιχα πολύ χαμηλών προδιαγραφών (πόσοι βάζουν κινέζικα? - πάλι μην πας μακριά, το Stilo όταν το αγόρασα στην Αγγλία φόραγε 2 Altenzo μπροστά (κινέζικα), ένα Vredestein λιώμα πίσω αριστερά και ένα άλλο επώνυμο λιώμα πίσω δεξιά - το πήγα στο ΚΤΕΟ μετά από 6 μήνες, στους οποίους το ESP μου έμπαινε στην εθνική με 200, και μου είπαν ότι πρέπει να αλλάξω μόνο τα 2 πίσω...). Εννοείται ότι με έσωσε το ESP σε πολλές περιπτώσεις.

 

Στα στατιστικά δυστυχώς δεν δείχνουν την κατηγορία αυτοκινήτων. Είμαι σίγουρος ότι ένας από τους λόγους που στην Αγγλία έχουν λιγότερους θανάτους από τροχαία είναι η ηλικία του στόλου και το κόστος των αυτοκινήτων, πολλά ακριβά ασφαλή αυτοκίνητα, συγκρινόμενα με την Αθήνα που αγοράζανε Atos, Matiz και άλλους τέτοιους τάφους σε ρόδες. Καλύτερα με τα λεφτά του Matiz να πάρεις ένα παλιό π.χ. peugeot 405, πιο ασφαλής θα είσαι κι ας είναι 15 χρόνια παλιότερο.

3 hours ago, PetrosD said:

Σκέφτεσαι να επιστρέψεις;

 

ΝΑΙ!!!!!

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, sotiris said:

Στην Αγγλία έχει ποινικοποιηθεί η ταχύτητα και δεν νομίζω να αλλάξει όσο οι δείκτες είναι χαμηλοί.

Η ταχύτητα ποινικοποιείται γιατί μεχαμηλές ταχύτητες πλέον λόγω παθητικής ασφάλειας συνήθως δεν σκοτώνεσαι.

Τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά. Τα περισσότερα θανατηφόρα ατυχήματα στην Ελλάδα συμβαίνουν με Delta-V κάτω από 50 km/h, αλλά με βαρύτατες παραβάσεις του ΚΟΚ (παραβίαση στοπ/κόκκινου). Το ίδιο περίπου ισχύει και στην Αμερική, σύμφωνα με στοιχεία της US National Highway Traffic Safety Administration (ξεχνώ αν εκεί ήταν Delta-V <50mph και βαριέμαι να ξαναψάξω νούμερα).

 

Μήπως αυτό σημαίνει ότι κακώς δαιμονοποιούμε την ταχύτητα; Κάθε άλλο. Γιατί η αύξηση στην ταχύτητα οδηγεί πολύ προβλέψιμα στην αύξηση των ατυχημάτων γενικότερα (http://ec.europa.eu/transport/wcm/road_safety/erso/knowledge/Content/20_speed/speed_and_accident_risk.htm).

 

Από την άλλη, αρκετοί θάνατοι με χαμηλές σχετικές ταχύτητες θα μπορούσαν να είχαν αποφευχθεί με τη χρήση κοινής λογικής. Πού στον πολιτισμένο κόσμο βάζουν κουμπωτές τις ζώνες πίσω από την πλάτη και άλλες τέτοιες βλακείες;

 

Πάντως, αρνούμαι να δεχτώ ότι στην περίπτωση Παντελίδη φταίει οσοδήποτε το αυτοκίνητο, εκτός αν απαιτούσαμε όλα τα αυτοκίνητα να έχουν breathalyzer και να απενεργοποιούνται σε περίπτωση μεθυσμένου οδηγού. Ή ανιχνευτές που εντοπίζουν και περιορίζουν την ταχύτητα στο νόμιμο όριο.

 

Η μη χρήση ζώνης και η μέθη έφταιγαν. Συμφωνοι, η ζώνη μπορεί να μην τον είχε σώσει, αλλά η μη χρήση της σίγουρα δε βοήθησε καθόλου.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος DJD έγραψε:

Μπας κι έχει κάμερες το parking;

Δεν εγινε στο παρκινγ, εξω εγινε, απλά έβγαλα την φωτογραφια στο παρκινγκ για να τις στειλω σε εναν φιλο μου μαστορα να δουμε τι θα γινει.....

Link to comment
Share on other sites

Περαστικά. Σε καταλαβαίνω απόλυτα. Μόλις είχα τελειώσει το βάψιμο σε ένα κομμάτι του αυτοκινήτου, δεν πέρασαν 2-3 μέρες και ένας με χτύπησε δίπλα από το πορτ μπαγκάζ και έφυγε. Θα βάλω φωτό αύριο το σημείο.

Link to comment
Share on other sites

πριν 3 λεπτά, το μέλος PetrosD έγραψε:

Περαστικά. Σε καταλαβαίνω απόλυτα. Μόλις είχα τελειώσει το βάψιμο σε ένα κομμάτι του αυτοκινήτου, δεν πέρασαν 2-3 μέρες και ένας με χτύπησε δίπλα από το πορτ μπαγκάζ και έφυγε. Θα βάλω φωτό αύριο το σημείο.

Εμένα ειναι και περίεργο το σημείο που με χτύπησε ρε γ@μώτο.... Κάνει μια μυτούλα εκεί το φτερό. Υποθέτω όμως οτι φτιάχνεται τοπικά. Γιατι αν παμε για νεο πισω φτερο σε 3-θυρο αμάξι τον ήπιαμε.....

Link to comment
Share on other sites

Εμένα ειναι και περίεργο το σημείο που με χτύπησε ρε γ@μώτο.... Κάνει μια μυτούλα εκεί το φτερό. Υποθέτω όμως οτι φτιάχνεται τοπικά. Γιατι αν παμε για νεο πισω φτερο σε 3-θυρο αμάξι τον ήπιαμε.....

Για να μην μπλεξεις με την ατιμη φαρα των φαναρτζηδων, ψαξε μια για επισκευες pdr μηπως και τη γλιτωσεις...

Με εχει σωσει κατα καιρους σε διαφορα αμαξια που ειχα.

Για να δεις πως γινεται ψαξτο μια στο youtube.

Link to comment
Share on other sites

πριν 1 λεπτό, το μέλος csaris έγραψε:

Για να μην μπλεξεις με την ατιμη φαρα των φαναρτζηδων, ψαξε μια για επισκευες pdr μηπως και τη γλιτωσεις...

Με εχει σωσει κατα καιρους σε διαφορα αμαξια που ειχα.

Για να δεις πως γινεται ψαξτο μια στο youtube.

Ναι το έχω δει, κάτι τετοιο φανταζομουν κι εγω. Ποιοι το κανουν αυτό;

Link to comment
Share on other sites

Ναι το έχω δει, κάτι τετοιο φανταζομουν κι εγω. Ποιοι το κανουν αυτό;

Googlare μια να δεις στην περιοχη σου ποιοι το κανουν.

Εγω εχω δυο που ειναι αστερια. Ο ενας ερχεται στο χωρο σου και ο αλλος εχει δικο του μαγαζι στην Καλλιθεα που μενω.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, acct said:

Τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά. Τα περισσότερα θανατηφόρα ατυχήματα στην Ελλάδα συμβαίνουν με Delta-V κάτω από 50 km/h, αλλά με βαρύτατες παραβάσεις του ΚΟΚ (παραβίαση στοπ/κόκκινου). Το ίδιο περίπου ισχύει και στην Αμερική, σύμφωνα με στοιχεία της US National Highway Traffic Safety Administration (ξεχνώ αν εκεί ήταν Delta-V <50mph και βαριέμαι να ξαναψάξω νούμερα).

 

Μήπως αυτό σημαίνει ότι κακώς δαιμονοποιούμε την ταχύτητα; Κάθε άλλο. Γιατί η αύξηση στην ταχύτητα οδηγεί πολύ προβλέψιμα στην αύξηση των ατυχημάτων γενικότερα (http://ec.europa.eu/transport/wcm/road_safety/erso/knowledge/Content/20_speed/speed_and_accident_risk.htm).

 

Από την άλλη, αρκετοί θάνατοι με χαμηλές σχετικές ταχύτητες θα μπορούσαν να είχαν αποφευχθεί με τη χρήση κοινής λογικής. Πού στον πολιτισμένο κόσμο βάζουν κουμπωτές τις ζώνες πίσω από την πλάτη και άλλες τέτοιες βλακείες;

 

Πάντως, αρνούμαι να δεχτώ ότι στην περίπτωση Παντελίδη φταίει οσοδήποτε το αυτοκίνητο, εκτός αν απαιτούσαμε όλα τα αυτοκίνητα να έχουν breathalyzer και να απενεργοποιούνται σε περίπτωση μεθυσμένου οδηγού. Ή ανιχνευτές που εντοπίζουν και περιορίζουν την ταχύτητα στο νόμιμο όριο.

 

Η μη χρήση ζώνης και η μέθη έφταιγαν. Συμφωνοι, η ζώνη μπορεί να μην τον είχε σώσει, αλλά η μη χρήση της σίγουρα δε βοήθησε καθόλου.

1. Στην Ελλάδα είναι πιο δύσκολες οι στατιστικές διότι έχουμε τον παράγοντα μηχανάκια / δίκυκλα, παράγοντας που δεν υπάρχει στην Αγγλία. Το μέσο παπάκι σκοτώνεται και με 0 χιλιόμετρα, αρκεί ένα λάθος πέσιμο. Και εννοείται ότι ισχύει ό,τι λες περί σοβαρών παραβιάσεων, μιας και αυτές θα φέρουν συγκρούσεις π.χ. με πλευρική κρούση όπου σίγουρα κινδυνεύεις πολύ περισσότερο.

 

2. Η αύξηση της ταχύτητας σημαίνει αύξηση του τετραγώνου της ενέργειας. Αυτό δείχνουν εμπειρικά αυτοί οι πίνακες, αλλά όποιος έχει βγάλει το λύκειο γνωρίζει ότι E=1/2 m*v^2. 

Οπότε είναι λογικό όσο αυξάνεις την ενέργεια να αυξάνεις και την πιθανότητα θανάτου σε ενδεχόμενη κρούση. Αλλά υπάρχουν κι άλλοι παράγοντες, οι οποίοι δεν φαίνονται στις αναλύσεις. Δηλαδή άλλο αυξάνω το μέσο όρο (που μπορεί να σου δημιουργήσει και μια απόκλιση +/- 10 χμ/ώρα στις ακραίες ταχύτητες ή και πιο πάνω) και άλλο αυξάνω το όριο ταχύτητας. Το όριο ταχύτητας πρέπει να θεσπίζεται με βάση την ασφάλεια του δρόμου, όχι με βάση τη μέση ωριαία ταχύτητα ούτε με το αν ο δρόμος είναι επαρχιακός ή περιφερειακός. Είναι δυνατόν να έχεις π.χ. 60 χιλιόμετρα όριο ταχύτητας στις στροφές του Περιφερειακού Υμηττού με τη σούπερ άσφαλτο και 80-90-100 χιλιόμετρα σε άθλιες παλιές εθνικές που δεν κρατάει καθόλου? Αυτό είναι και το πρόβλημα στο εξωτερικό, υπάρχει προσήλωση στο όριο ταχύτητας και κανείς δεν το κρίνει αν είναι ασφαλές ή όχι, γι' αυτό και το επίπεδο οδήγησης είναι πολύ χαμηλό. Τουλάχιστον Αγγλία μιλάμε για δολοφόνους, εγώ απλά αποφεύγω να οδηγώ σε εθνικές.

Απλά εντός πόλης (που εκεί ΠΡΕΠΕΙ να τηρήσεις το όριο) έχουν πιστεύω λιγότερα από εμάς Ελλάδα. Αλλά κινούνται απελπιστικά αργά, τόσο αργά που είναι προτιμότερο να πας με τρένο. Δηλαδή 113 χμ/ώρα στην Εθνική οδό το θεωρώ ξεφτίλα όριο για μια χώρα, τα 130 χμ/ώρα είναι ένα πιο λογικό όριο, βοηθούν να καλύπτονται πιο γρήγορα οι αποστάσεις και να είναι πιο ξεκούραστοι οι οδηγοί, που κι αυτό το θεωρώ σημαντική παράμετρο.

 

3. Το αυτοκίνητο και ο δρόμος δεν φταίνε ποτέ. Το αυτοκίνητο το χρησιμοποιεί ο οδηγός, και το δρόμο τον βλέπει επίσης ο οδηγός. Πάντα φταίει λοιπόν αυτός που οδηγεί. Απλά τόσο το αυτοκίνητο όσο και ο δρόμος είανι παράγοντες που μπορεί έιτε να βοηθούν είτε όχι τον οδηγό. Ένα υπερ-δυνατό αυτοκίνητο δεν είναι ό,τι πιο φιλικό στο χρήστη, πόσο μάλλον αν τά 'χει τσούξει. Με αυτή την έννοια βάζω την παράμετρο αυτοκίνητο λοιπόν. Η μη χρήση της ζώνης στη συγκεκριμένη περίπτωση μπορεί να έφταιγε, αλλά γενικά η ζώνη δεν σώζει εάν παραμορφωθεί πολύ η μεσαία κολώνα. Έχω φιλικό μου πρόσωπο που έζησε επειδή δεν φορούσε ζώνη, είναι καθαρά θέμα τύχης, και εννοείται ότι στο 99% των νορμάλ κρούσεων θα σε σώσει + ελέγχεις καλύτερα το αυτοκίνητο με ζώνη όταν είναι υπό πίεση.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί σταμάτησαν να εκδίδονται διπλώματα οδήγησης

08:18 | 06/04/2016

Γιατί σταμάτησαν να εκδίδονται διπλώματα οδήγησης
 2 

Εμπλοκή έχει παρουσιαστεί για περισσότερο από δύο μήνες στην διαδικασία έκδοσης νέων διπλωμάτων οδήγησης.

Συγκεκριμένα, οι εξεταστές που συμμετέχουν στις εξετάσεις για τη χορήγηση των αδειών οδήγησης, όπως και οι υπάλληλοι των διευθύνσεων Μεταφορών, που μαζί με την Τροχαία συγκροτούν τα Μεικτά Κλιμάκια Ελέγχου, απέχουν από την εργασία τους, λόγω της κατάργησης με νόμο (για το ενιαίο μισθολόγιο), των σχετικών επιδομάτων που ελάμβαναν.  

 

http://www.news.gr/oikonomia/oikonomika-nea/article-wide/261167/giati-stamathsan-na-ekdidontai-diplomata-odhghshs.html

 

SxV9Nn.gif

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.