Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

 

Τόσο clinical εσωτερικό έχω χρόνια να δώ, κάτι θα αλλάξει λογικά.

 

Έστω ένα HUD το χρειάζεται .

 

Πολύ generic σχεδίαση εξωτερικά, που βοηθά μεν στο brand identity και αφαιρεί πόντους στην mainstream κατηγορία που θα παίξει.

 

All in all, εντυπωσιακή οικονομία , επιδόσεις και δυνατότητες Autopilot για ένα ηλεκτρικό " Audi A4" αντίστοιχης τιμής,

μεγάλο ερώτημα η ποιότητα εσωτερικού και γενικότερου NVH.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Μεγάλο θέμα είναι η αυτονομία, εγώ αγχώνομαι με το βενζινοκίνητο όταν ταξιδεύω διότι έχω περίπου 500 χιλιόμετρα αυτονομία με 58 λίτρα ντεπόζιτο, με ένα ηλεκτροκίνητο θα είχα τεράστιο άγχος. Στην Ελλάδα θα ήταν ιδανικό για μετακινήσεις εντός Αττικής, π.χ. Νέα Μάκρη - Αθήνα. Αλλά για κάτι παραπάνω δύσκολα, ακόμη και Ναύπλιο να θες να πας 150 χιλιόμετρα και να γυρίσεις άλλα 150 δεν ξέρω πόσο εύκολο είναι, πόσο θα πρέπει να ψάχνεις παρκινγκ φόρτισης κλπ. Θέλει πολύ οργάνωση και πολύ υποδομή. Αγγλία υπάρχει ανάπτυξη και δίκτυο, έχω δει σε πολλά βενζινάδικα γύρω από το Λονδίνο να έχουν κόμβους φόρτισης για τα διάφορα ηλεκτροκίνητα, αλλά εκτός των πολύ πλούσιων αστικών κέντρων τι γίνεται?

Έγινε επεξεργασία από sotiris
Link to comment
Share on other sites

0Ae9nLw.jpg

 

http://www.bloomberg.com/news/articles/2016-04-01/tesla-s-model-3-lives-up-to-the-hype

 

Quote

On Thursday, Tesla raked in 134,000 reservations, each with a $1,000 deposit. And that was before most people saw the car—today, Chairman Elon Musk announced another 64,000 and counting. A little perspective on those numbers: There are now more reservations for the Model 3 than total sales of all previous Tesla cars combined. In the unlikely event that all the refundable deposits turn into deliveries, this would represent an almost $9 billion launch.

wow!

Έγινε επεξεργασία από EraserheadX
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εαν υπηρχαν ηλεκτρικοί σταθμοί με πληρωμη οπου σε 10 λεπτα γεμιζες 70% της μπαταριας τοτε δεν θα υπηρχε προβλημα με την αυτονομια στην Ελλαδα.

Επισης τα 215μιλια αυτονομιας ειναι για το basic model, το κορυφαιο θα εχει 300μιλια (500χμ)

 

Ενας supercharger δινει 130KW και φορτιζει το 70% σε 30 λεπτα. Εαν μπορουσε η μπαταρια να δεχθει supercharger με 0,5MW τοτε θα ειχαμε φορτιση σε 10 λεπτα!

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, PetrosD said:

Εκεί που της έφυγε το κινητό από το χέρι!

νομιζω εχει 1,5G επιταχυνση

ακυρο 1 ειναι

The Model S P85D, a dual motor all-wheel drive vehicle has a governed top speed of 155 mph (249 km/h) and it accelerates from 0 to 60 miles per hour (0 to 97 km/h) in 3.2 seconds (tested to 3.1 seconds), under "Insane Mode", with 1g of acceleration.
Έγινε επεξεργασία από SirDiman
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν 2 γρήγορα Tesla Model S, 

το P85D και το P90D.

 

Το 85 είναι η χωρητικότητα της μπαταρίας σε κιλοβατώρες (90 στο πιο νέο).

Το D, είναι το dual motor.

 

Το 85 από το 90 έχουν τις εξής διαφορές:

1. χωρητικότητα μπαταρίας (προφανώς!) - η μπαταρία είναι πρακτικά όλο το πάτωμα του αυτοκινήτου κάτω από την καμπίνα και μέχρι τους τροχούς.

2. άλλη ιπποδύναμη στο πίσω μοτέρ

3. το "γρήγορο" mode στο P85D λέγεται insane ενώ στο P90D ludicrous.

 

Τώρα δεν έχουν όλα τα P85D και P90D τη δυνατότητα για insane/ludicrous mode, είναι έξτρα που το χρεώνουν. αυτά που έχουν το έξτρα έχουν μια οριζόντια γραμμή κάτω από το λογότυπο PXXD (αυτά διάβασα αυτά λέω).

 

Η διαφορά έγγειται στο κύκλωμα τροφοδοσίας (απ'ότι κατάλαβα) που για το P90D έχουν φτιάξει ειδική ασφάλεια 1500A αντί για 1300A που είχε το 85άρι.

Με αυτό το extra το P85D δηλώνει 3.1 0-100 και το P90D 2.8.

 

Από άποψη ιπποδύναμης το άθροισμα στο P90D είναι 760 άλογα. Εξωφρενικό νούμερο, και γι' αυτό πετυχαίνει και αυτά τα εξωφρενικά G επιτάχυνσης (προσωπικά δεν έχω δει άλλο αυτοκίνητο να κάνει τέτοιο 0-40 έχει πραγματικά εκπληκτικό ξεκίνημα και το κάνει πραγματικά εύκολα).

 

 

Το άλλο μεγάλο πλεονέκτημα που έχει είναι η 0 ηχορρύπανση, για να κάνεις αυτό με ένα οποιοδήποτε αυτοκίνητο θες εκκίνηση από 4000 στροφές = θόρυβος.

 

Το model 3 που ανακοινώθηκε με κόστος 35000 δολλάρια και 0-100 6 δευτερόλεπτα, διατηρώντας λογική αυτονομία, πιστεύω θα δώσει τεράστια ώθηση.

 

Τώρα για το αν είναι όντως φιλικά στο περιβάλλον αυτά τα αυτοκίνητα, όπως έχω ξαναγράψει, είναι ευεργετικά για το μικροκλίμα μιας πόλης, αλλά για το impact στον πλανήτη όλα εξαρτώνται από το πώς παράγεις την ενέργεια. Αν την παράγεις με ανανεώσιμες πηγές, αν την παράγεις με πυρηνική ενέργεια (αυτό είναι η περίπτωση στην Αμερική και γι' αυτό ο ηλεκτρισμός θεωρείται πράσινη) ή αν την παράγεις με λιγνίτη, όπου το να φορτώσεις το δίκτυο της ΔΕΗ με την αυτοκίνηση σημαίνει ότι θα υπάρξει πρόβλημα στην παραγωγή ρεύματος. Φυσικά τώρα με την κρίση που είναι ευκαιρία να πουλήσει κι η ΔΕΗ λίγο ρεύμα, αλλά κάτι μου λέει ότι μέχρι να καθιερωθούν τα ηλεκτροκίνητα θα έχει περάσει η κρίση!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το οτι η Αμερική παράγει ενέργεια κυρίως με πυρηνικά δεν ξέρω πως έχει καθιερωθεί. 66% είναι από κάρβουνο και φυσικό αέριο, 20% είναι τα πυρηνικά.

 

Quote

Major energy sources and percent share of total U.S. electricity generation in 2015:

  • Coal = 33%
  • Natural gas = 33%
  • Nuclear = 20%
  • Hydropower = 6%
  • Other renewables = 7%
    • Biomass = 1.6%
    • Geothermal = 0.4%
    • Solar = 0.6%
    • Wind = 4.7%
  • Petroleum = 1%
  • Other gases = <1%

What is U.S. electricity generation by energy source?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, UltraB said:

Γιατί να μην έχω ένα τέτοιο αμάξι; Γιατί να μη ζω σε μια χώρα που μπορεί να αξιοποιηθεί ένα τέτοιο αμάξι; ...

 

Μην πας Σιγκαπούρη!

http://www.theverge.com/2016/3/11/11205996/tesla-singapore-co2-emissions

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το οτι το Model S PxxD εχει 760 ιππους ειναι ενα μεγαλο θεμα που εχει συζητηθεί στα TMC φορουμς. Πολλοι που αγορασαν το αυτοκινητο εκαναν επισημα παραπονα στην Τεσλα αλλα και σε ενωσεις καταναλωτων για εξαπατηση.

 

Εκει ανοιχτηκε ενα μεγαλο θεμα οτι οι ιπποι στα ηλεκτρικα ειναι battery limited  και δεν μπορει να υπαρξει αντιστοιχια με τα ICE αυτοκινητα. Η τεσλα απεσυρε απο τα specs τα νουμερα και εδωσε την ισχυ των μοτερ ξεχωριστα(503πισω και 259μπροστα) και τους ιππους που δινει η μπαταρια  ειναι 532hp ludicrus και 463hp insane. Ολα αυτα για λιγα δευτερολεπτα γιατι η ισχυς σταδιακα μειωνεται προς τους 100-200 ίππους λογω θερμοκρασιας.

 

Εαν τρεξει κανεις στο nurburgring θα δει οτι οι επιδοσεις του Tesla Model S PxxD ειναι παρόμοιες με ενα Golf 150 ιππων.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, techman said:

Το οτι το Model S PxxD εχει 760 ιππους ειναι ενα μεγαλο θεμα που εχει συζητηθεί στα TMC φορουμς. Πολλοι που αγορασαν το αυτοκινητο εκαναν επισημα παραπονα στην Τεσλα αλλα και σε ενωσεις καταναλωτων για εξαπατηση.

 

Εκει ανοιχτηκε ενα μεγαλο θεμα οτι οι ιπποι στα ηλεκτρικα ειναι battery limited  και δεν μπορει να υπαρξει αντιστοιχια με τα ICE αυτοκινητα. Η τεσλα απεσυρε απο τα specs τα νουμερα και εδωσε την ισχυ των μοτερ ξεχωριστα(503πισω και 259μπροστα) και τους ιππους που δινει η μπαταρια  ειναι 532hp ludicrus και 463hp insane. Ολα αυτα για λιγα δευτερολεπτα γιατι η ισχυς σταδιακα μειωνεται προς τους 100-200 ίππους λογω θερμοκρασιας.

 

Εαν τρεξει κανεις στο nurburgring θα δει οτι οι επιδοσεις του Tesla Model S PxxD ειναι παρόμοιες με ενα Golf 150 ιππων.

Ισχύει, και έχει και ένα reduced power mode όταν ζεσταθεί η μπαταρία:

http://jalopnik.com/heres-what-a-tesla-model-s-can-do-around-the-nurburgrin-1600644908

 

Είναι supercar για λίγο λοιπόν! Ρεαλιστικά όμως, πόσοι ιδιοκτήτες supercar περνάνε την ... ώρα που αντέχει το Tesla πηγαίνοντας flat-out?

Και φυσικά το μεγάλο του πρόβλημα είναι ότι όταν το κάνεις κοντράδικο η μπαταρία λογικά θα αδειάζει αβέρτα.

Προσωπικά δε θα με πείραζε αν ήξερα ότι αντέχει 3 λεπτά 560 άλογα και 300-350 άλογα για long run χρήση, φυσικά καταλαβαίνω ότι εάν κάποιος το πήρε να κοντράρει την P1 την πάτησε, αλλά δεν είναι και τόσο ακριβό ώστε να το πεις σούπερκαρ, είναι κάτω από τα 100.000 ευρά. Δεν με απασχολεί ιδιαίτερα αυτή η κατηγορία αυτοκίνήτων μιας και αν είχα αυτά τα λεφτά θα έπαιρνα σπίτι και όχι αυτοκίνητο, αλλά κουβέντα να γίνεται.

 

Απ'την άλλη, πόσα αυτοκίνητα τους πίνεις το αίμα στην Εθνική ώστε να αποδώσουν όλα τους τα άλογα, είναι σαν να οδηγάς με 120 και 3η, και τα βενζινοκίνητα έχουν ένα όριο στον κόφτη, αν πας 30 λεπτά χτυπόντας κόφτη εθνική λογικά αργά ή γρήγορα θα πάρεις το μοτέρ στο χέρι. 

 

Εμένα αυτό που με ανησυχεί είναι ότι θα γίνουν όλοι κοντράκηδες και δεν θα μπορείς να κινηθείς με ασφάλεια, οδηγοί σαν αυτούς που βλέπω στα Tesla να κάνουν στις γειτονιές 0-100 σε 3 δευτερόλεπτα είναι ό,τι πιο επικίνδυνο.

 

@jax7480

Αν δεν έβλεπα το σήμα θα έλεγα ότι η Skoda έβγαλε το καινούριο Superb. Ειδικά πίσω και στο σουλούπι, μόνο η μάσκα το σώζει.

Έγινε επεξεργασία από sotiris
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.