cna Μάρτιος 23, 2016 #2041 Κοινοποίηση Μάρτιος 23, 2016 Just now, Isidorosis said: εγώ πάντως το σκέφτομαι διαφορετικά.. ότι το βάρος και το μεγαλύτερο πάτημα δίνουν καλύτερη προσφυση Δίνουν καλύτερη πρόσφυση όταν και τα υπόλοιπα λειτουργούν όπως πρέπει. Εάν το λάστιχο είναι για παράδειγμα από νάυλον μπορεί να μην αντέχει στην αυξημένη πρόσφυση και να "λιώνει" με αποτέλεσμα την ολίσθηση... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isidorosis Μάρτιος 23, 2016 #2042 Κοινοποίηση Μάρτιος 23, 2016 1 minute ago, cna said: Δίνουν καλύτερη πρόσφυση όταν και τα υπόλοιπα λειτουργούν όπως πρέπει. Εάν το λάστιχο είναι για παράδειγμα από νάυλον μπορεί να μην αντέχει στην αυξημένη πρόσφυση και να "λιώνει" με αποτέλεσμα την ολίσθηση... συμφωνώ.. απλά αναφέρομαι περισσότερο στην ιστορία που περιγράφω με το σμαρτ και αναφέρθηκε ο wizard Link to comment Share on other sites More sharing options...
cna Μάρτιος 23, 2016 #2043 Κοινοποίηση Μάρτιος 23, 2016 Κι εγώ εκεί αναφέρομαι. Το να διερωτάται κανείς γιατί το ένα αυτοκίνητο σταματά και το άλλο όχι δεν σημαίνει τίποτα απολύτως εάν δεν εκτιμήσει ταυτόχρονα όλους τους παράγοντες τους οποίους αναφέρομαι. Δεν είναι ανάγκη, για παράδειγμα, να είναι κατεστραμμένη η ανάρτηση αλλά ακόμη και μικροδιαφορές από άποψη φθοράς μπορεί να κάνουν την διαφορά. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Μάρτιος 23, 2016 #2044 Κοινοποίηση Μάρτιος 23, 2016 Το βάρος ή η τεχνητή προσθήκη βάρους για την βελτίωση της πρόσφυσης είναι τελείως botch job , θυμίζει τα σακιά σε 106 rallye. Μία Lotus Exige θα έπρεπε να στρίβει ελεεινα μπρος σε ενα TIR ή το RS6 των 2 τόννων να στρίβει χειρότερα από ένα Yaris diesel. Πολύ σωστά λοιπόν οι άλλες παραμέτρους δυναμικής συμπεριφοράς καθορίζουν το αποτέλεσμα. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Μάρτιος 23, 2016 #2045 Κοινοποίηση Μάρτιος 23, 2016 3 hours ago, Isidorosis said: εγώ πάντως το σκέφτομαι διαφορετικά.. ότι το βάρος και το μεγαλύτερο πάτημα δίνουν καλύτερη προσφυση Είχα ένα CBR1000RR '04. Βάρος γεμάτη με εμένα απάνω, κάπου 340 κιλά. Πάχος μπροστινού ελαστικού, 120, αλλά λόγω κορώνας, δεν πατάει ούτε το μισό. Από τα 100χαω, ήθελα 40 μέτρα για να σταματήσω (χωρίς κανένα ηλεκτρονικό βοήθημα). Παίζει ρόλο το βάρος ; Υπολόγισε και την αδράνεια, όταν αυξάνεις το βάρος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Μάρτιος 23, 2016 #2046 Κοινοποίηση Μάρτιος 23, 2016 38 minutes ago, Thresh86 said: Το βάρος ή η τεχνητή προσθήκη βάρους για την βελτίωση της πρόσφυσης είναι τελείως botch job , θυμίζει τα σακιά σε 106 rallye. Μία Lotus Exige θα έπρεπε να στρίβει ελεεινα μπρος σε ενα TIR ή το RS6 των 2 τόννων να στρίβει χειρότερα από ένα Yaris diesel. Πολύ σωστά λοιπόν οι άλλες παραμέτρους δυναμικής συμπεριφοράς καθορίζουν το αποτέλεσμα. Στο 1:30 http://www.topgear.com/videos/jeremy-clarkson/second-hand-convertibles-challenge-part-12-series-16-episode-4 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Μάρτιος 23, 2016 #2047 Κοινοποίηση Μάρτιος 23, 2016 http://japanesenostalgiccar.com/shop-life-the-barrel-bros-super-wheel-restorations/ 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Μάρτιος 24, 2016 #2048 Κοινοποίηση Μάρτιος 24, 2016 http://itsbrucemclaren.tumblr.com/post/141552693488/alfa-romeo-33-stradale 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Μάρτιος 24, 2016 #2049 Κοινοποίηση Μάρτιος 24, 2016 Άντε, και καλό βράδυ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Μάρτιος 25, 2016 #2050 Κοινοποίηση Μάρτιος 25, 2016 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Μάρτιος 25, 2016 #2051 Κοινοποίηση Μάρτιος 25, 2016 Αχαχα! Δεν υπάρχει! Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyrossss Μάρτιος 25, 2016 #2052 Κοινοποίηση Μάρτιος 25, 2016 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billys Μάρτιος 26, 2016 #2053 Κοινοποίηση Μάρτιος 26, 2016 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sstav Μάρτιος 26, 2016 #2054 Κοινοποίηση Μάρτιος 26, 2016 (edited) η επέκταση του μέτρου της απόσυρσης έρχεται την ερχόμενη εβδομάδα, λένε... μικρότερο καλάθι να κρατάνε οι ενδιαφερόμενοι (@tragikos) ... @tragikos Η ημερομηνία δεν είναι σταθερή ...αλλού λένε για επέκταση του μέτρου εως 20 Μαϊου αλλού 31 Μαϊου... Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 26, 2016 από sstav Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Μάρτιος 26, 2016 #2055 Κοινοποίηση Μάρτιος 26, 2016 Το χειρότερο που διάβασα είναι εξίσωση ΕΦΚ πετρέλαιο - βενζίνη. 19 hours ago, Lakisss said: Φλωράκι που δεν έσφιξε τα μπουλόνια μη λερωθεί, έτσι σταματάνε το drift οι άντρες: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Μάρτιος 27, 2016 #2056 Κοινοποίηση Μάρτιος 27, 2016 http://www.tomsguide.com/us/pictures-story/747-new-york-auto-show-best-cars.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Μάρτιος 28, 2016 #2057 Κοινοποίηση Μάρτιος 28, 2016 Βγήκε το πόρισμα για τον Παντελίδη, πιωμένος: http://news247.gr/eidiseis/koinonia/pantelhs-pantelidhs-vrethhke-megalh-posothta-alkool-sto-aima-toy.3978873.html 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
akis_z80 Μάρτιος 28, 2016 #2058 Κοινοποίηση Μάρτιος 28, 2016 lold 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Μάρτιος 28, 2016 #2059 Κοινοποίηση Μάρτιος 28, 2016 Η φρένα δεν έχει ο από πάνω, ή το πέρασε για πίστα και εκεί. Δεν έχω άλλη εξήγηση... dafuq! Link to comment Share on other sites More sharing options...
akis_z80 Μάρτιος 28, 2016 #2060 Κοινοποίηση Μάρτιος 28, 2016 1 minute ago, UltraB said: Η φρένα δεν έχει ο από πάνω, ή το πέρασε για πίστα και εκεί. Δεν έχω άλλη εξήγηση... dafuq! Brake failure.. Αρκετά τρομακτικό! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now