GoMaR Μάρτιος 22, 2016 #2001 Κοινοποίηση Μάρτιος 22, 2016 Αυτο λεει ο Πετρος ομως.Θα επρεπε να υπηρχαν τεστ ικανοτητας.Σε βρεγμενο οδοστρωμα με κωνους για αποτομους ελιγμους , αποτομα φρεναρισματα οπως κανουν κατα καιρους οι επαγγελματιες οδηγοι φορτηγων.Τι τους ξεχωριζει ; Οτι ειναι επαγγελματιες ; Και οι δυο στον δρομο βγαινουν. Για βαλε μια κοπελιτσα 18 χρονων και πεστης τι σημαινει παταω αποτομα φρενο πανω στην στροφη χωρις abs.Πως θα γνωριζει την αντιδραση αν δε το "ζησει" ? 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Μάρτιος 22, 2016 #2002 Κοινοποίηση Μάρτιος 22, 2016 Αυτό ακριβώς λέω. Η πείρα έρχεται με την εξάσκηση. Δυστυχώς κανείς δεν την κάνει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
csaris Μάρτιος 22, 2016 #2003 Κοινοποίηση Μάρτιος 22, 2016 Ωραιο βιντεακι.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Μάρτιος 22, 2016 #2004 Κοινοποίηση Μάρτιος 22, 2016 (edited) Έχω δει κατά καιρούς στο Discovery τσάνελε μια εκπομπή, σαν αυτή που ανακαινίζουν σπίτια, αλλά αυτοί το κάνουν με αυτοκίνητα. Συνήθως είναι του μπαμπά/παπού, παρατημένo σε κάποιο γκαράζ, σκουριασμένο και το κάνουν σα να βγήκε μόλις από το εργοστάσιο, είτε με αυθεντικά ανταλλακτικά, είτε τα κατασκευάζουν από το μηδέν. Το μόνο είναι, πως θέλει πολλά χρήματα τέτοιο δώρο. Θυμάμαι για ένα παρόμοιο Mustang GT, που έλεγαν ότι πουλιέται όπως ήταν κάπου 300$, είχαν δώσει 90.000$ για το make over. Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 22, 2016 από Wizard! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Μάρτιος 22, 2016 #2005 Κοινοποίηση Μάρτιος 22, 2016 (edited) Είναι μεγάλη υπόθεση να ξέρεις (όσο μπορείς να ξέρεις) πώς θα αντιδράσει το αυτοκίνητο, πώς το ABS, τί θα σου κάνει το antispin όταν θα πας να ξεκινήσεις για να βγεις σε κεντρικό δρόμο βρεγμένο πατώντας σε φθαρμένη άσφαλτο με το τιμόνι στριμένο κλπ. Κατά καιρούς, όταν πετύχω δρόμο άδειο και βεβαιωθώ ότι δεν θέτω σε κίνδυνο εμένα και τους άλλους, κάνω διάφορα τέτοια τεστ (π.χ. πόση απόσταση θέλει το αυτοκίνητο να κοκαλώσει σε βρεγμένο πηγαίνοντας με 50 κλπ). Θυμάμαι μία από τις πρώτες φορές που είχα πάρει το Mondeo του πατέρα μου και ενώ πήγαινα με 10-15 χλμ σε βρεγμένο, κάτι γίνεται και χρειάζεται να σταματήσω (ελαφρώς φρενάρισμα πανικού, αλλά πάντα προσπαθώ να κρατάω καλή απόσταση με τον μπροστινό μου). Άπειρος οδηγός, πατάω τέρμα φρένο και αρχίζει το ABS κάτι τρελά να μου κλωτσάει το πόδι και το αυτοκίνητο να μην σταματάει. Κάπου κάπως είχα διαβάσει ότι εάν γίνει αυτό, αφήνεις το φρένο και το ξαναπατάς. Το ότι το μυαλό λειτούργησε εκείνη τη στιγμή, σε συνδιασμό με το ότι είχα την σωστή απόσταση με τον μπροστά, με έσωσε από την (ασήμαντη) τράκα. Και ένα τελευταίο. Όσο χαζό και αν ακούγεται, ποτέ δεν φεύγω από το σπίτι εάν πρώτα δεν έχω πιει μισό φραπέ. Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 22, 2016 από GriGaS 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Μάρτιος 22, 2016 #2006 Κοινοποίηση Μάρτιος 22, 2016 1 minute ago, GriGaS said: Κατά καιρούς, όταν πετύχω δρόμο άδειο και βεβαιωθώ ότι δεν θέτω σε κίνδυνο εμένα και τους άλλους, κάνω διάφορα τέτοια τεστ Καλά κάνεις, το ίδιο έκανα κι εγώ με τη μηχανή, αλλά δυστυχώς είναι πολύ λίγο. Ο λόγος; Γιατί με την άσφαλτο που υπάρχει στην Ελλάδα, δε μπορείς ποτέ να ξέρεις που πατάς και δυστυχώς το 50% των συνθηκών που παίζουν ρόλο, είναι η πρόσφυση. Καλύτερα βέβαια από το τίποτα. Θυμάμαι το 2008, είχα παρακολουθήσει ένα σεμινάριο ασφαλούς οδήγησης. Ξεκινάει λοιπόν ο εκπαιδευτής και αναλύει πόσο σημαντικά είναι τα λάστιχα, η γόμα, η πίεση (που πρέπει να είναι διαφορετική ανάλογα το φορτίο, την ταχύτητα, τη θερμοκρασία, κλπ), μετά περνάει στις αναρτήσεις και μετά μας λέει τέλος.... Τι τέλος; Τέλος λέει... Αυτά τα δύο, είναι το 95% του οχήματος. Αν δε δουλεύουν τέλεια αυτά, ότι και να κάνει το υπόλοιπο, πάει άχρηστο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Μάρτιος 22, 2016 #2007 Κοινοποίηση Μάρτιος 22, 2016 8 minutes ago, Wizard! said: Γιατί με την άσφαλτο που υπάρχει στην Ελλάδα, δε μπορείς ποτέ να ξέρεις που πατάς και δυστυχώς το 50% των συνθηκών που παίζουν ρόλο, είναι η πρόσφυση. Είναι αρκετά δύσκολο στην περιοχή να βρούμε άσφαλτο της προκοπής (μόνο στο καινούργιο κομμάτι Άργους - Ναυπλίου), οπότε όπου και να δοκιμάσω είμαι κοντά στο worst case scenario. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Μάρτιος 22, 2016 #2008 Κοινοποίηση Μάρτιος 22, 2016 θυμάμαι καθε φορα σε ταξίδια να λεω στον συνοδηγό μου "πατάω λίγο φρένο να δω κατι" κυρίως Όταν αρχίζει να βρέχει η βρέχει Γενικά η αλλαζει το οδόστρωμα.. Τώρα για τους δρόμους, αν ήταν πιο καλοί, θα πήγαιναν όλοι πιο γρήγορα Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Μάρτιος 22, 2016 #2009 Κοινοποίηση Μάρτιος 22, 2016 (edited) Υμηττός πριν κάνετε κατάληψη με τα ποδήλατα ( ). Από τα χειρότερα runs, τα καλά δεν είναι βιντεοσκοπημένα. Ακόμη θυμάμαι ένα επικό χειρόφρενο σε μία από τις (τυφλές) 180ρες (οδηγική παιδεία...). https://www.facebook.com/sotirisk82/videos/10153119736969173/?l=1741823138644923462 Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 22, 2016 από sotiris 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Μάρτιος 22, 2016 #2010 Κοινοποίηση Μάρτιος 22, 2016 (edited) @sotiris Sorry, this content isn't available at the moment The link you followed may have expired, or the Page may only be visible to an audience that you aren't in. Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 22, 2016 από GoMaR Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Μάρτιος 22, 2016 #2011 Κοινοποίηση Μάρτιος 22, 2016 Πάλι καλά, δεν τα δείχνει όλα το φου-μπου, θά 'χαμε πάει μέσα! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Μάρτιος 22, 2016 #2012 Κοινοποίηση Μάρτιος 22, 2016 (edited) 1 hour ago, sotiris said: Υμηττός πριν κάνετε κατάληψη με τα ποδήλατα ( ). Από τα χειρότερα runs, τα καλά δεν είναι βιντεοσκοπημένα. Ακόμη θυμάμαι ένα επικό χειρόφρενο σε μία από τις (τυφλές) 180ρες (οδηγική παιδεία...). https://www.facebook.com/sotirisk82/videos/10153119736969173/?l=1741823138644923462 Ο Υμηττός παραμένει καλό run το χειμώνα που δεν κλείνει ο δρόμος, αμα ανέβεις βράδυ που εχουν μαζευτεί οι ποδηλάτες και οι περιπατητές κλπ Το πρωί είναι επικίνδυνο να πάς γρήγορα, έχει αρκετό κόσμο πάνω Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 22, 2016 από and64 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Μάρτιος 22, 2016 #2013 Κοινοποίηση Μάρτιος 22, 2016 Ε πλέον δεν μπορώ να οδηγήσω έτσι σε τόσο κλειστό δρόμο! (χαλάρωσα τα permissions btw στο βίντεο - ωδή στο 309 - θα το αφήσω visible για 1-2 μέρες). Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Μάρτιος 22, 2016 #2014 Κοινοποίηση Μάρτιος 22, 2016 6 minutes ago, sotiris said: Ε πλέον δεν μπορώ να οδηγήσω έτσι σε τόσο κλειστό δρόμο! (χαλάρωσα τα permissions btw στο βίντεο - ωδή στο 309 - θα το αφήσω visible για 1-2 μέρες). ξέμαθες;; Αυτό ειναι το καλύτερο κομμάτι του Υμηττού, το κατεβαίνω αέρα βραδινές ώρες Μια χαρά πάει το 309 αλλά στις κλειστές δεν έχεις ορατότητα το πρωί, ενώ το βράδυ βασίζεσαι στα φώτα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Μάρτιος 22, 2016 #2015 Κοινοποίηση Μάρτιος 22, 2016 Μπα είχε ανεβάσει ένας συμφοιτητής μου σε κάποια φάση που το κατέβαιναν με ποδήλατα φέτες από το χώμα και ούτε καν που έλεγχαν το δρόμο (περνάγανε κάθετα με πολλά) και από τότε το σκέφτομαι μη φάω κανέναν. Με τα σημερινά αυτοκίνητα είναι πιο εύκολο λόγω ESP, φρένων και πρόσφυσης. Το 309 είχε 240χ10 δίσκο, 165/70-13 λάστιχα (που τα καλύτερα που είχε φορέσει ήταν kleber) και κανένα ηλεκτρονικό, οπότε το να το στρίβεις με σκασμένη 2α (90 km/h) δεν ήταν τόσο ασφαλές Απ'την άλλη πλέον προτιμώ τη σπανακόπιτα στο καταφύγιο Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Μάρτιος 22, 2016 #2016 Κοινοποίηση Μάρτιος 22, 2016 (edited) 29 minutes ago, sotiris said: Μπα είχε ανεβάσει ένας συμφοιτητής μου σε κάποια φάση που το κατέβαιναν με ποδήλατα φέτες από το χώμα και ούτε καν που έλεγχαν το δρόμο (περνάγανε κάθετα με πολλά) και από τότε το σκέφτομαι μη φάω κανέναν. Με τα σημερινά αυτοκίνητα είναι πιο εύκολο λόγω ESP, φρένων και πρόσφυσης. Το 309 είχε 240χ10 δίσκο, 165/70-13 λάστιχα (που τα καλύτερα που είχε φορέσει ήταν kleber) και κανένα ηλεκτρονικό, οπότε το να το στρίβεις με σκασμένη 2α (90 km/h) δεν ήταν τόσο ασφαλές Απ'την άλλη πλέον προτιμώ τη σπανακόπιτα στο καταφύγιο Ναι ξέρω, είχαμε και μεις ενα 309. Το esp είναι πάντα off μόλις ο δρόμος αρχίσει και στρίβει (αν και στην πλειοψηφία των vw δεν είναι ποτέ off, αφού μόλις φρενάρεις ξαναμπαίνει. Αν δεν φρενάρεις, με γκάζι και αδράνεια μπορείς να κάνεις οτι θες) Τα χω δει και γω αυτα που λες, γι αυτο λεω μονο βράδυ και ψιλοαργά κιολας. Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 22, 2016 από and64 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
artyom Μάρτιος 22, 2016 #2017 Κοινοποίηση Μάρτιος 22, 2016 Τελικα οταν ενεργοποιητε το abs συνεχιζουμε να παταμε φρενο? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cna Μάρτιος 22, 2016 #2018 Κοινοποίηση Μάρτιος 22, 2016 1 minute ago, artyom said: Τελικα οταν ενεργοποιητε το abs συνεχιζουμε να παταμε φρενο? ΒΕΒΑΙΩΣ ΝΑΙ!!! Την πρακτική να πατάμε και να αφήνουμε το φρένο εναλλάξ, την εφαρμόζουμε μόνο σε αυτοκίνητα χωρίς abs προσπαθώντας να προσομοιώσουμε την λειτουργία του abs ώστε να μην μπλοκάρουν οι τροχοί για να έχουμε τιμόνι (όπως λέμε). 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Μάρτιος 23, 2016 #2019 Κοινοποίηση Μάρτιος 23, 2016 Δεν είμαι σίγουρος ότι αυτό ισχύει σε συνθήκες ελάχιστης πρόσφυσης, αν και γνωρίζω τη θεωρία επέμεινε στο φρένο. Έχω παρατηρήσει ότι με το ABS πολλές φορές δεν έχεις ελπίδα να σταματήσεις και ότι χάνει πολύ στα τελευταία μέτρα, ενώ με πιο μαλακό φρένο ή με δεύτερο φρενάρισμα θα φρενάρεις συντομότερα. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Μάρτιος 23, 2016 #2020 Κοινοποίηση Μάρτιος 23, 2016 9 hours ago, cna said: ΒΕΒΑΙΩΣ ΝΑΙ!!! Την πρακτική να πατάμε και να αφήνουμε το φρένο εναλλάξ, την εφαρμόζουμε μόνο σε αυτοκίνητα χωρίς abs προσπαθώντας να προσομοιώσουμε την λειτουργία του abs ώστε να μην μπλοκάρουν οι τροχοί για να έχουμε τιμόνι (όπως λέμε). Για να κάνεις το 2ο , πρέπει να έχεις τεράστια ψυχραιμία και εξαιρετικά αντανακλαστικά. Πρακτικά , επιτυχημένα το κάνουν οι οδηγοί αγώνων μόνο γιατί γίνονται όλα εξαιρετικά γρήγορα για το μέσο νου. Εννοείται οτι συνεχίζεις να πατάς το πεντάλ μόλις αντιληφθείς lock σε αμάξι με ABS , οτιδήποτε άλλο ακυρώνει την λειτουργία του. Το σύστημα απο μόνο του καθορίζει το μέγιστο ποσοστό αποτελεσματικότητας στο φρενάρισμα προ lock. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now