sotiris Μάρτιος 22, 2016 #1981 Κοινοποίηση Μάρτιος 22, 2016 Δεν έχεις Γνώση και Παιδεία στην οδική ασφάλεια με βάση τα γραφόμενά σου, όχι γενικότερα, αυτό είναι αδιάφορο. Στην Αθήνα δεν μπορείς να κάνεις ποδήλατο μέχρι να γίνουν ποδηλατόδρομοι, as simple as that, λόγω χαρακτήρα πόλης. Δεν σε έκλεισε κανείς μέσα, βγες να περπατήσεις, πάρε το αμάξι σου να πας βόλτα, πάρε τα ΜΜΜ κλπ. Αν θες σώνει και καλά να προπονηθείς σαν ποδηλάτης, φόρτωσέ το στο αυτοκίνητό σου και πήγαινε κάπου χωρίς μεγάλη κίνηση και προπονήσου ή πήγαινε σε κάποια ποδηλατική πίστα (εφ'όσον θες να μετράς επιδόσεις). Φυσικά και πρέπει να αλλάξει η γνώση και η παιδεία από όλους, αλλά υπέρ πάντων ουν ο ΚΟΚ. Επιτρέπεται να κινείσαι με ποδήλατο στη Συγγρού? Στην Κηφισίας? Στην Μεσογείων? Στην Βουλιαγμένης? Στην Παραλιακή? Τι όριο ταχύτητας έχουν αυτοί οι δρόμοι? Επιτρέπεται να κινείσαι στην Πατησίων ή στην Αλεξάνδρας ΧΩΡΙΣ ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ? Σού 'ρχονται παπιά, μηχανές, τρόλλευ, λεοφορεία, ταξί όλα να σε περάσουν γιατί καθυστερείς την κίνηση της πόλης (καλώς ή κακώς), εσύ εκεί, ατάραχος και κούτσα κούτσα στο λεοφοριόδρομο? Εάν ο ΚΟΚ δεν το προβλέπει, θα πρέπει να ενημερωθεί και να απαγορεύσει την κίνηση ποδηλάτων στην Αθήνα. Αυτή είναι η οδική ασφάλεια, θυσία αυτού που μας αρέσει για την ασφάλεια. Όπως ζητάς από το αυτοκίνητο που πάει το χειρότερο 160 χμ/ώρα να μην πηγαίνει πάνω από 50 στην πόλη, έτσι ζητάς και από το ποδήλατο να κινείται σε ποδηλατόδρομο. Κι εγώ προτιμώ να κινούμαι με 160 στη Μεσογείων, δεν το κάνω όμως! ps ούτε εγώ έχω καλή Οδηγική Παιδεία, σε περίπτωση που κάποιος θεωρεί ότι το παίζω θεός. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJD Μάρτιος 22, 2016 #1982 Κοινοποίηση Μάρτιος 22, 2016 Βασικά ναι, επιτρέπεται να κυκλοφορεί οπουδήποτε δεν είναι εθνικός δρόμος κι είναι υποχρέωση των οδηγών να του αφήνουν την απαραίτητη απόσταση και να τον προσέχουν. Υποχρέωση του αντίστοιχα είναι να κυκλοφορεί κι αυτός βάσει ΚΟΚ. Το ότι η Αθήνα δεν είναι μέρος για ποδήλατο είναι γνωστό, παρόλαυτα επιλογές δεν υπάρχουν αν ζεις στην Αθήνα, λίγο υποχώρηση χρειάζεται από όλους. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Μάρτιος 22, 2016 #1983 Κοινοποίηση Μάρτιος 22, 2016 πάντως για να οξύνω τα πνεύματα, στο μικρό Άργος των 30.000 κατοίκων η πλειοψηφία αυτών που πάνε αντίθετα σε μονόδρομους είναι ποδηλάτες. υπάρχουν βέβαια και οι εξαιρέσεις που δεν πάνε αντίθετα σε μονόδρομο, αλλά τον πάνε αντίθετα από το πεζοδρόμιο.... 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Μάρτιος 22, 2016 #1984 Κοινοποίηση Μάρτιος 22, 2016 (edited) Ενταξει καπου εδω σταματω γιατι πραγματικα αυτα που λες ειναι εκτος πραγματικοτητας και λογικης.@GriGaS χωρις να συμφωνω με τη κινηση αυτη, μη μιλησουμε για τους deliverades που κανουν οτι γουσταρουν και με διπλασια ταχυτητα απο οτι ενα ποδηλατο. Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 22, 2016 από GoMaR 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyber_Cookie Μάρτιος 22, 2016 #1985 Κοινοποίηση Μάρτιος 22, 2016 Στην Σεβίλλη πάντως έχει προτεραιότητα ο πεζός μετά ο ποδηλάτης και μετα τα υπολοιπα. Με καθημερινά ~8-10χλμ δουλειά-σπίτι μέσα απο το κεντρο με φουλ κίνηση και ούτε μια φορά απειλήθηκα απο αμάξι/λεωφορείο/κλπ Απλά ο δήμος εκεί κάνει την δουλειά του, δεν τον παίζει και όπου χωράνε έχει φτιάξει ποδηλατόδρομους διπλής λωρίδας(πολλά χλμ), οπου δεν έχει πχ κεντρο που οι δρόμοι είναι ~2 μετρα φάρδος, τους παίρνει και τους σηκώνει αυτούς που δεν τηρούν την απόλυτη προτεραιότητα. Απλά και όμορφα. Θες να είσαι ορκ? διπλωμα-πινακίδα επιτόπου και γειά σου. Απλά και δημοκρατικά. 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
LocoDiceGR Μάρτιος 22, 2016 #1986 Κοινοποίηση Μάρτιος 22, 2016 6 minutes ago, Rusty_Cookie said: Στην Σεβίλλη πάντως έχει προτεραιότητα ο πεζός μετά ο ποδηλάτης και μετα τα υπολοιπα. Με καθημερινά ~8-10χλμ δουλειά-σπίτι μέσα απο το κεντρο με φουλ κίνηση και ούτε μια φορά απειλήθηκα απο αμάξι/λεωφορείο/κλπ Απλά ο δήμος εκεί κάνει την δουλειά του, δεν τον παίζει και όπου χωράνε έχει φτιάξει ποδηλατόδρομους διπλής λωρίδας(πολλά χλμ), οπου δεν έχει πχ κεντρο που οι δρόμοι είναι ~2 μετρα φάρδος, τους παίρνει και τους σηκώνει αυτούς που δεν τηρούν την απόλυτη προτεραιότητα. Απλά και όμορφα. Θες να είσαι ορκ? διπλωμα-πινακίδα επιτόπου και γειά σου. Απλά και δημοκρατικά. Στην ισπανια εχουν λωριδα για ποδηλατες (εχω παει, και εχω γυρισει με ποδηλατο (βαρκελωνη), Καμια σχεση με την ελλαδα, αλλη νοοτροπια. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Μάρτιος 22, 2016 #1987 Κοινοποίηση Μάρτιος 22, 2016 (edited) Οι Έλληνες δεν έχουν οδηγική παιδεία. Σχετικά με τις εξετάσεις διπλώματος: Ξέρουν οι νέοι οδηγοί (αλλά και παλαιότεροι που δεν το έχουν κάνει ποτέ) τί θα γίνει αν τσαρουχώσεις το φρένο και ενεργοποιηθεί το ABS ή θα τρομάξουν από το "μασάζ" στο πόδι τους και θα το σηκώσουν σε περίπτωση ανάγκης; Ξέρουν τί θα συμβεί αν ξαφνικά πατήσουν νερά-λάδια-γλίτσα σε στροφή και φύγει το εμπρός ή το πίσω μέρος από το αμάξι; Ξέρουν τί κινήσεις πρέπει να κάνουν για να το μαζέψουν; Σέβονται ΠΑΝΤΑ τον ΚΟΚ; Σχετικά με τους πεζούς: Στο εξωτερικό είναι υποχρεωμένοι οι οδηγοί να σταματάνε ακόμα και στην υποψία ότι κάποιος πεζός θέλει να περάσει απέναντι. Και το κάνουν! Σχετικά με τα όρια ταχύτητας: Όταν υπάρχει όριο 30 ή 50 Km/h μέσα στην πόλη, ΟΛΟΙ το σέβονται. Και η Lamborghini και η AMG V8 και το 530 station wagon. Δεν πάνε παραπάνω επειδή έχουν καλό αυτοκίνητο. Στην ελεύθερη autobahn πάλι, αφήνουν την αριστερή πάντα κενή για προσπεράσεις. Όχι όπως εδώ, που νομίζει κανείς ότι είναι στην Αγγλία... Οι ντελιβεράδες που πάνε ανάποδα σε μονόδρομο, θα έπρεπε να το σταματήσουν ΑΜΕΣΑ, για τη δική τους και τη δική μας ασφάλεια. Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 22, 2016 από PetrosD 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Μάρτιος 22, 2016 #1988 Κοινοποίηση Μάρτιος 22, 2016 6 minutes ago, DJD said: Βασικά ναι, επιτρέπεται να κυκλοφορεί οπουδήποτε δεν είναι εθνικός δρόμος κι είναι υποχρέωση των οδηγών να του αφήνουν την απαραίτητη απόσταση και να τον προσέχουν. Υποχρέωση του αντίστοιχα είναι να κυκλοφορεί κι αυτός βάσει ΚΟΚ. Το ότι η Αθήνα δεν είναι μέρος για ποδήλατο είναι γνωστό, παρόλαυτα επιλογές δεν υπάρχουν αν ζεις στην Αθήνα, λίγο υποχώρηση χρειάζεται από όλους. Λάθος του ΚΟΚ. Εγώ στην Αθήνα κινδυνεύω κινούμενος με το αυτοκίνητο (τόσο που ώρες αιχμής δεν μπαίνω σχεδόν ποτέ). Πόσο μάλλον με το ποδήλατο. Το ανάγλυφο της Αθήνας δεν ευνοεί, π.χ. κυψέλη ανηφόρα, πόσο θα πας με το ποδήλατο? Θα πας σε κάποιον μονόδρομο και θα δημιουργήσεις πίσω σου χάος. Περπάτα, δίπλα έχει πεζοδρόμιο. Αυτό που θα μπορούσαν να κάνουν είναι να διαμορφώσουν 1 από τα 2 πεζοδρόμια που έχει το κέντρο για ποδήλατα και να δώσουν χώρο στους κύριους οδικούς άξονες. Π.χ. η Πατησίων έχιε μεγάλα πεζοδρόμια, θα μπορούσαν να στήσουν ποδηλατόδρομο που να τη διασχίζει. Το ίδιο και η Αλεξάνδρας, το ίδιο και η Πανεπιστημίου. Χρειάζεται πολύ συντονισμένη προσπάθεια για να μετασχηματιστεί η πόλη σε bike friendly, αλλά το πρόβλημα του αναγλύφου θα παραμείνει. Την Κατεχάκη ζορίζεται το αμάξι να την ανέβει, θα την ανέβεις με το ποδήλατο? Τη Γαλατσίου? Θα ανέβεις ψυχικό? Είναι θέμα οι ανηφόρες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJD Μάρτιος 22, 2016 #1989 Κοινοποίηση Μάρτιος 22, 2016 Το ότι υπάρχουν ποδηλατόδρομοι δεν σημαίνει ότι έχουν και σχεδιαστεί σωστά. Πχ στο Δουβλίνο υπάρχουν περίπου 120χλμ ποδηλατόδρομου. Από αυτά μόνο το 10% να χρησιμοποιείται καθημερινά, τις υπόλοιπες φορές όλοι οι ποδηλάτες είναι στην λεωφορειολωρίδα. Μάλιστα μέχρι το 2012 ήταν παράνομο για ποδηλάτες να κυκλοφορούν στο δρόμο αν υπήρχε διαθέσιμος ποδηλατόδρομος αλλά αυτό άλλαξε όταν πλέον είχαν καταλάβει ότι το να βάφεις ένα πεζοδρόμιο με άλλο χρώμα δε το κάνει ποδηλατόδρομο. Η Ολλανδία έχει εκπληκτικούς ποδηλατόδρομους και σωστά μελετημένους, αλλά εκεί βασιλιάς είναι ο πεζός, το ποδήλατο και στο τέλος το αυτοκίνητο. Βέβαια η Ολλανδία είναι επίπεδη σαν φύλλο χαρτιού, συμφωνώ ότι ότι είναι δύσκολο το ποδήλατο στην Αθήνα, παρόλαυτα η απαγόρευση δεν είναι λύση. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Μάρτιος 22, 2016 #1990 Κοινοποίηση Μάρτιος 22, 2016 20 minutes ago, PetrosD said: Οι Έλληνες δεν έχουν οδηγική παιδεία. Σχετικά με τις εξετάσεις διπλώματος: Ξέρουν οι νέοι οδηγοί (αλλά και παλαιότεροι που δεν το έχουν κάνει ποτέ) τί θα γίνει αν τσαρουχώσεις το φρένο και ενεργοποιηθεί το ABS ή θα τρομάξουν από το "μασάζ" στο πόδι τους και θα το σηκώσουν σε περίπτωση ανάγκης; Ξέρουν τί θα συμβεί αν ξαφνικά πατήσουν νερά-λάδια-γλίτσα σε στροφή και φύγει το εμπρός ή το πίσω μέρος από το αμάξι; Ξέρουν τί κινήσεις πρέπει να κάνουν για να το μαζέψουν; Σέβονται ΠΑΝΤΑ τον ΚΟΚ; Σχετικά με τους πεζούς: Στο εξωτερικό είναι υποχρεωμένοι οι οδηγοί να σταματάνε ακόμα και στην υποψία ότι κάποιος πεζός θέλει να περάσει απέναντι. Και το κάνουν! Σχετικά με τα όρια ταχύτητας: Όταν υπάρχει όριο 30 ή 50 Km/h μέσα στην πόλη, ΟΛΟΙ το σέβονται. Και η Lamborghini και η AMG V8 και το 530 station wagon. Δεν πάνε παραπάνω επειδή έχουν καλό αυτοκίνητο. Στην ελεύθερη autobahn πάλι, αφήνουν την αριστερή πάντα κενή για προσπεράσεις. Όχι όπως εδώ, που νομίζει κανείς ότι είναι στην Αγγλία... Οι ντελιβεράδες που πάνε ανάποδα σε μονόδρομο, θα έπρεπε να το σταματήσουν ΑΜΕΣΑ, για τη δική τους και τη δική μας ασφάλεια. Για τα πρώτα που αναφέρεις και επειδή πάνε λίγα χρόνια που έβγαλα το δίπλωμα, να σημειώσω ότι όλα όσα θα πρέπει να ξέρει κάποιος για να βγει στο δρόμο, διδάσκονται στα θεωρητικά που κάνουμε πριν την οδήγηση, με λίγα λόγια και αυτά που ανέφερες. Τουλάχιστον εγώ τα διδακτικά. Κανείς μα κανείς δε βγαίνει στο δρόμο (θεωρητικά) αν δεν έχει συμπλήρωσει όλες τις απαραίτητες ώρες θεωρίας. Αλλά επειδή ζούμε στην Ελλάδα, δε χρειάζεται να αναφέρω πόσοι τα τηρούν και πόσοι όχι... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Μάρτιος 22, 2016 #1991 Κοινοποίηση Μάρτιος 22, 2016 9 minutes ago, DJD said: Το ότι υπάρχουν ποδηλατόδρομοι δεν σημαίνει ότι έχουν και σχεδιαστεί σωστά. Πχ στο Δουβλίνο υπάρχουν περίπου 120χλμ ποδηλατόδρομου. Από αυτά μόνο το 10% να χρησιμοποιείται καθημερινά, τις υπόλοιπες φορές όλοι οι ποδηλάτες είναι στην λεωφορειολωρίδα. Μάλιστα μέχρι το 2012 ήταν παράνομο για ποδηλάτες να κυκλοφορούν στο δρόμο αν υπήρχε διαθέσιμος ποδηλατόδρομος αλλά αυτό άλλαξε όταν πλέον είχαν καταλάβει ότι το να βάφεις ένα πεζοδρόμιο με άλλο χρώμα δε το κάνει ποδηλατόδρομο. Η Ολλανδία έχει εκπληκτικούς ποδηλατόδρομους και σωστά μελετημένους, αλλά εκεί βασιλιάς είναι ο πεζός, το ποδήλατο και στο τέλος το αυτοκίνητο. Βέβαια η Ολλανδία είναι επίπεδη σαν φύλλο χαρτιού, συμφωνώ ότι ότι είναι δύσκολο το ποδήλατο στην Αθήνα, παρόλαυτα η απαγόρευση δεν είναι λύση. Η Αθήνα είναι υπόδειγμα κακού σχεδιασμού σε ό,τι κι αν γίνεται. Η διαδρομή που κάνει το ΤΡΑΜ είναι μια διαδρομή που δεν έχει τεράστιες κλίσεις. Θα μπορούσαν όπως χάραζαν το ΤΡΑΜ να χαράξουν δίπλα και 2 μέτρα ποδηλατόδρομο (1+1). Στο φάληρο είναι και πολύ ωραία διαδρομή (φλατ), έχει και συγκοινωνίες να πας (τραμ) και τα ποδήλατα πάνε ανάμεσα στους πεζούς στον πεζόδρομο. Κι είναι και πλούσιος δήμος και θα μπορούσαν να είχαν έναν ρημαδοποδηλατόδρομο, γιατί να πεις στην Αθήνα φτιάξε ποδηλατόδρομο όταν στην Πλ. Βικτωρίας γίνεται το σώσε είναι λίγο Μαρία Αντουανέττα μου τέλειωσε το παντεσπάνι. Απ'την άλλη αυτό που αναφέρεις ότι συνέβαινε μέχρι το 2012 στο Δουβλίνο επιβεβαιώνει αυτό που λέω ότι τα ποδήλατα είναι θέμα στην κίνηση. Όταν είσαι εντός του λεοφορείου και σε πηγαίνει σαν κότα ένα ποδήλατο, σου αρέσει? Δεν φταίει ο ποδηλάτης, μπορεί να έχει κουραστεί και να μην μπορεί να πάει γρήγορα, αλλά η κίνηση σίγουρα αυξάνει. Φυσικά και έχεις δίκιο για τους ποδηλατόδρομους στο πεζοδρόμιο, θέλουν και ειδική άσφαλτο/τάπητα και σωστή χάραξη. Αλλά δεν είναι η λύση να βγαίνεις στο δρόμο, είναι ημίμετρο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Μάρτιος 22, 2016 #1992 Κοινοποίηση Μάρτιος 22, 2016 οι φλατ διαδρομες ειναι για τις αδερφες 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Μάρτιος 22, 2016 #1993 Κοινοποίηση Μάρτιος 22, 2016 37 minutes ago, UltraB said: Για τα πρώτα που αναφέρεις και επειδή πάνε λίγα χρόνια που έβγαλα το δίπλωμα, να σημειώσω ότι όλα όσα θα πρέπει να ξέρει κάποιος για να βγει στο δρόμο, διδάσκονται στα θεωρητικά που κάνουμε πριν την οδήγηση, με λίγα λόγια και αυτά που ανέφερες. Τουλάχιστον εγώ τα διδακτικά. Κανείς μα κανείς δε βγαίνει στο δρόμο (θεωρητικά) αν δεν έχει συμπλήρωσει όλες τις απαραίτητες ώρες θεωρίας Δυστυχώς η θεωρητική γνώση των χειρισμών σε περιπτώσεις υπο-/υπερστροφής από την ακαριαία αυτόματη εφαρμογή τους σε περίπτωση που χρειαστεί, απέχουν χρόνια εξάσκησης. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyber_Cookie Μάρτιος 22, 2016 #1994 Κοινοποίηση Μάρτιος 22, 2016 πριν 59 λεπτά, το μέλος PetrosD έγραψε: Οι ντελιβεράδες που πάνε ανάποδα σε μονόδρομο + πριν 47 λεπτά, το μέλος sotiris έγραψε: Θα πας σε κάποιον μονόδρομο και θα δημιουργήσεις πίσω σου χάος. + πριν 1 λεπτό, το μέλος GoMaR έγραψε: οι φλατ διαδρομες ειναι για τις αδερφες Spoiler Spoiler Link to comment Share on other sites More sharing options...
acct Μάρτιος 22, 2016 #1995 Κοινοποίηση Μάρτιος 22, 2016 Πώς την είδατε, θα με βάλετε να διαβάζω όλο το Off-Topic για να μην πλακώνεστε; Έχουμε και δουλειές να κάνουμε! Πέρα από τα χωρατά, η οδηγική συμπεριφορά πολλών οδηγών στην Ελλάδα είναι επικίνδυνη. Αν κάποιος επιλέγει να κινείται στους δρόμους μας με ποδήλατο, είναι γενναιότερος από εμένα. Προσωπικά εγκατέλειψα και τα σχέδια για μηχανή, γιατί κάθε που ήμουν στα πρόθυρα της απόφασης, κάποιος γνωστός με δίτροχο έπεφτε θύμα σοβαρού τροχαίου. Με το αυτοκίνητο, με έχουν τρακάρει 4 φορές παραβιάζοντας STOP ή κόκκινο φανάρι και, ενώ θεωρώ ότι οι εμπειρίες είναι ανεκτίμητες, συλλογίζομαι ότι με μηχανή ή ποδήλατο θα ήμουν πιθανότατα νεκρός. Για μένα υπάρχουν δύο εναλλακτικές λύσεις. 1. Ορισμός ζωνών κυκλοφορίας ποδηλάτων επί του οδικού δικτύου (επ' ουδενί σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας, όπως συμβαίνει τώρα) και ευλαβική τήρηση των κανόνων του ΚΟΚ από τους ποδηλάτες. Προϋποθέτει τουλάχιστον θεωρητική εξέταση όμοια με εκείνη που προβλέπεται για αυτοκίνητο ή μηχανή. 2. Σχεδιασμός και κατασκευή ποδηλατοδρόμων που να μπορούν να φιλοξενήσουν με ασφάλεια και ταχύτητα ποδηλάτες. Προϋποθέτει η οριζόντια και κατακόρυφη σήμανση να προσαρμοστούν για να λαμβάνουν υπόψη την ύπαρξη ποδηλατών -πλην των πεζών και μηχανοκίνητων τροχοφόρων-, αλλά κι οι ποδηλάτες να περιορίζουν την κίνησή τους στον ποδηλατόδρομο. Μέχρι να γίνει οτιδήποτε από τα παραπάνω, πάρα πολλή προσοχή, εξοπλισμός για την αύξηση της παρατηρησιμότητας και μάτια στον πισινό. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Μάρτιος 22, 2016 #1996 Κοινοποίηση Μάρτιος 22, 2016 43 minutes ago, GoMaR said: οι φλατ διαδρομες ειναι για τις αδερφες Το ίδιο και η άσφαλτοστ! Mountain bike FTW 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyder Μάρτιος 22, 2016 #1997 Κοινοποίηση Μάρτιος 22, 2016 1 hour ago, sotiris said: Την Κατεχάκη ζορίζεται το αμάξι να την ανέβει, θα την ανέβεις με το ποδήλατο? Τη Γαλατσίου? Θα ανέβεις ψυχικό? Είναι θέμα οι ανηφόρες. Την Κατεχάκη την έχουμε ανέβει πολλές φορές πηγαίνοντας Υμητό για MTB από Χαλάνδρι και συναντούσαμε φίλο που ερχόταν από Π.Φάληρο ποδηλατόντας. Το ποδήλατο το έχουμε για γυμναστική και βελτιώνει πολύ την οδήγηση του αυτοκινήτου. Πάντως προτιμώ τις ανηφόρες της Φιλοθέης και του Ψυχικού απ'την Κηφισίας, Κατεχάκη, λιγότερος κίνδυνος. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Μάρτιος 22, 2016 #1998 Κοινοποίηση Μάρτιος 22, 2016 (edited) 25 minutes ago, Wizard! said: Το ίδιο και η άσφαλτοστ! Mountain bike FTW συμφωνουμε!Οταν δε παταμε χωμα , εχουμε την ασφαλτο αναγκαστικα.. @sotiris Ποια κατεχακη βρε..Οταν λεμε ανηφορες εννοουμε καμμια αναβαση Παρνηθας μεχρι πανω να νιωσει λιγο το μπουτακι Παντως την Κατεχακη την αποφευγω σα τον διαολο.Τον φοβαμαι πολυ σαν δρομο.Απο τους πιο επικινδυνους. @spyder Και εγω απο Καλλιθεα ξεκιναω και φτανω κεραιες Υμηττου Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 22, 2016 από GoMaR 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Μάρτιος 22, 2016 #1999 Κοινοποίηση Μάρτιος 22, 2016 19 hours ago, PetrosD said: Δυστυχώς η θεωρητική γνώση των χειρισμών σε περιπτώσεις υπο-/υπερστροφής από την ακαριαία αυτόματη εφαρμογή τους σε περίπτωση που χρειαστεί, απέχουν χρόνια εξάσκησης. Αυτά έρχοτναι με τη πείρα, δυστυχώς ή ευτυχώς, δε γίνεται αλλιώς. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Μάρτιος 22, 2016 #2000 Κοινοποίηση Μάρτιος 22, 2016 1 hour ago, sotiris said: Η Αθήνα είναι υπόδειγμα κακού σχεδιασμού σε ό,τι κι αν γίνεται. Η διαδρομή που κάνει το ΤΡΑΜ είναι μια διαδρομή που δεν έχει τεράστιες κλίσεις. Θα μπορούσαν όπως χάραζαν το ΤΡΑΜ να χαράξουν δίπλα και 2 μέτρα ποδηλατόδρομο (1+1). Στο φάληρο είναι και πολύ ωραία διαδρομή (φλατ), έχει και συγκοινωνίες να πας (τραμ) και τα ποδήλατα πάνε ανάμεσα στους πεζούς στον πεζόδρομο. Κι είναι και πλούσιος δήμος και θα μπορούσαν να είχαν έναν ρημαδοποδηλατόδρομο, γιατί να πεις στην Αθήνα φτιάξε ποδηλατόδρομο όταν στην Πλ. Βικτωρίας γίνεται το σώσε είναι λίγο Μαρία Αντουανέττα μου τέλειωσε το παντεσπάνι. Απ'την άλλη αυτό που αναφέρεις ότι συνέβαινε μέχρι το 2012 στο Δουβλίνο επιβεβαιώνει αυτό που λέω ότι τα ποδήλατα είναι θέμα στην κίνηση. Όταν είσαι εντός του λεοφορείου και σε πηγαίνει σαν κότα ένα ποδήλατο, σου αρέσει? Δεν φταίει ο ποδηλάτης, μπορεί να έχει κουραστεί και να μην μπορεί να πάει γρήγορα, αλλά η κίνηση σίγουρα αυξάνει. Φυσικά και έχεις δίκιο για τους ποδηλατόδρομους στο πεζοδρόμιο, θέλουν και ειδική άσφαλτο/τάπητα και σωστή χάραξη. Αλλά δεν είναι η λύση να βγαίνεις στο δρόμο, είναι ημίμετρο. Η διαφορά είναι ότι το ποδήλατο δεν το θέλεις μόνο για βόλτα, ή προπόνηση, το θέλεις και για δουλειά. Τι να την κάνω τη διαδρομή του ΤΡΑΜ, αν δε μπορώ να πάω στη δουλειά μου; Δεν έχει νόημα αυτό. Ο ποδηλατόδρομος υπάρχει σε δρόμους που είναι επικίνδυνοι για τα ποδήλατα, εκεί που η κίνηση είναι μεγάλη, η ταχύτητα, κλπ. Δεν έχει νόημα να έχεις ποδηλατόδρομο στα στενά, ούτε στα προάστια, όπως πχ στη Φιλοθέη. Εγώ πήγαινα Πετράλωνα-Φιλοθέη και πίσω για πλάκα. Μέσα στη Φιλοθέη κινείσαι άνετα, στην Κηφισίας μέχρι το γηροκομείο (Κατεχάκη) έχεις τον παράδρομο, μετά μέχρι το Σύνταγμα τα πεζοδρόμια είναι τεράστια εκτός από ελάχιστα σημεία, απλά προσέχεις τους πεζούς και από το Σύνταγμα μέχρι τα Πετράλωνα είναι σχεδόν όλο πεζόδρομος. Ποιό το νόημα να κάτσεις να ξοδέψεις τόσα χρήματα, να στενέψεις δρόμους για να κάνεις ποδηλατόδρομο; Για να πάρεις τη μίζα όπως έγινε στην Ελευσίνα; Που πήγαν και έναναν ποδηλατόδρομο σε κάτι ξεχασμένους δρόμους και ένα μήνα μετά ήταν ήδη λωρίδα πάρκινγκ; Σε άλλα σημεία ναι, συμφωνώ, αλλά δε μπορείς να μου χαράζεις διαδρομές, όπως το τραμ, δεν εξυπηρετούν κανέναν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now