Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Τα περιβαλλοντικά αμάξια περιμένετε να μας σώσουν; Αν δεν γίνει κάτι μαζικά (πχ να σταματήσουν να παράγουν τα "κλασσικά" ή να παράγουν ελάχιστα), που δε πρόκειται στο άμεσο μέλλον, τι να λέμε τώρα.

 

Εδώ τα εργοστάσια δε τα αγγίζει κανείς και έχουν μολύνει το μισό πλανήτη...

Έγινε επεξεργασία από UltraB
Link to comment
Share on other sites

πριν 7 ώρες, το μέλος sstav έγραψε:

λένε ότι θα ισχύσει η απόσυρση μέχρι τέλη Μαϊου-Ιουνίου ...

Το θέμα είναι ότι δεν ισχύει από 31/12 και το αμάξι ήρθε 15 Γενάρη... Μέχρι να ξαναψηφιστεί δεν πάει πουθενά, 1800€ είναι αυτά.

Link to comment
Share on other sites

@Delijohn Τώρα στον προβληματισμό μου για τη διαρροή μου δείχνεις τι? Ένα βίντεο που με επιβεβαιώνει? Ξέρεις πόσο κάνει το ήλιο για να καθαρίζεις ένα τέτοιο κύκλωμα? Όπως πολύ σωστά λέει ο χαζοχαρούμενος τυπάς, η NASA το κάνει μια χαρά. Αυτά τα video που βάζεις είναι popular science. Και το Hindenburg καλά μελετημένο ήταν για την εποχή του. Και το Challenger καλά μελετημένο ήταν και σχεδιασμένο από τη NASA. Και το Columbia καλά μελετημένο ήταν επίσης. Όλα αυτά με όρους popular science δεν θα έπρεπε να πάθουν τίποτα ποτέ!

 

Όταν χειρίζεσαι μία τεχνολογία με ένα δεδομένο πρόβλημα που το γνωρίζεις, γνωρίζεις και τις συνέπειες. Τι γίνεται εάν επέλθει ρήγμα στο ντεπόζιτο σε μία καραμπόλα εθνικής? Είναι αυτό συζήτηση καφενείου? 

 

Τώρα ότι και να πω πάντα μπορεί να μου απαντήσεις ότι είμαι ημιμαθής και ότι δεν ξέρω τι μου γίνεται, με επιχείρημα ένα video pop science. Τι να κάνω εγώ? Απλά δεν απαντάω!

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα να δεις, εγώ πιο πολύ σου έδειξα ότι όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να ψάξει. Οι πατέντες τους είναι δημόσιες προς αναζήτηση και χρήση. Και σίγουρα θα υπάρχουν και papers.

Το βιντεάκι το έβαλα γιατί με απλά λόγια εξηγεί 5 πράγματα. Από εκεί κ πέρα, αν είχες δει και το πρώτο βιντεάκι θα'χες δει πως τα ντεπόζιτα είναι σε carbon fiber και είναι πολύ δύσκολο να πάθουν κάτι. Π.χ. στην φόρμουλα 1 είχαμε ποτέ ρήγματα σε ντεπόζιτα ή διαρροές;; Από εκεί και πέρα, ο τυπάς εξήγησε απλοϊκά τι θα γίνει αν κάνει το ντεπόζιτο κρακ σε κάποιο ατύχημα. Το κατάλαβες ή όχι; Στα τωρινά αυτοκίνητα, αν γίνει ένα άσχημο ατύχημα κ κάποιος παγιδευτεί μέσα στο αμάξι την ώρα που αυτό φλέγεται, υπάρχει περίπτωση να σκάσει;; Βλέπεις κανέναν να μην οδηγεί γι'αυτό;; Εδώ πετάμε με αεροπλάνα που δεν ξέρουμε καν αν τα τέσταραν. Πόσα πέφτουν το χρόνο;; 

Επίσης, ναι, είναι συζήτηση καφενείου να λες τι θα γίνει αν έχω βγάλει τους πόλους στο αμάξι ή αν δεν πάρει χαμπάρι τη διαρροή. Προφανώς όταν το πάρεις θα σου πουν αδερφέ τους πόλους δεν τους βγάζεις (γιατί να'χεις πρόσβαση άλλωστε) ή έχει άλλη μπαταρία χαμηλά, που δεν έχει πρόσβαση ο κάθε μαστροχαλαστής κι ελέγχει για διαρροές 10 φορές το δευτερόλεπτο. Λες αν υπήρχε περίπτωση να γίνει κάτι τέτοιο, να μην υπήρχε κάποιο fail safe;

Αυτό που ξεφεύγει από την συζήτηση καφενείου και στην διαφωνία του λόγου σου εναντίον στον δικό μου λόγο, είναι ότι ο Α λέει κάποια ΑΝ και ο Β προσπαθεί με επιχειρήματα (αν σε ικανοποιούν) να τον πείσει ότι αυτά τα ΑΝ δεν ισχύουν ή κάποιος τα σκέφτηκε ήδη. Αλλιώς θα καταλήγαμε στο γνωστό με τη γιαγιά μου κ τα καρούλια.. 

Στο ξαναλέω, με αααααν επιστήμη δεν γίνεται. Οι άνθρωποι θα έκαναν δοκιμές και θα ακολούθησαν κάποια iso ασφαλείας. Ακόμα και σε περιπτώσεις που δεν σκέφτηκαν ή καταστάσεις εκτός ελέγχου, κάτι θα έχει προβλεφθεί. Το ότι δεν θα υπάρχει ανάφλεξη τα λέει όλα. Από εκεί κ πέρα δεν ανάγκασε κανέναν η toyota και η κάθε toyota να το πάρει με το ζόρι... ίσα ίσα τα δωρίζει σε κάποιους για διαφήμιση. Φαντάζεσαι να πάει κάτι στραβά;;;

Με την ίδια λογική δεν ανάγκασαν κ κανέναν μας να πάρει ηλεκτρονικό τσιγάρο (κι ας έσκασαν μερικά στις μούρες κάποιων), κινητά ή battery banks με μπαταρίες αμφιβόλου ποιότητας (που έσκασαν ή προκάλεσαν πυρκαγιές) κλπ κλπ κλπ.

Επίσης κανέναν δεν θα αναγκάσει μεθαύριο κι ο κύριος Tesla να χρησιμοποιεί τον αυτόματο πιλότο στο αμάξι του, αλλά κάποιοι θα το χρησιμοποιούν κ μάλιστα θα πηγαίνουν κ πιο καλά από πολλούς οδηγάρες που θα το αμφισβητούν.

 

 

Μία ώρα πριν, το μέλος UltraB έγραψε:

Τα περιβαλλοντικά αμάξια περιμένετε να μας σώσουν; Αν δεν γίνει κάτι μαζικά (πχ να σταματήσουν να παράγουν τα "κλασσικά" ή να παράγουν ελάχιστα), που δε πρόκειται στο άμεσο μέλλον, τι να λέμε τώρα.

 

Εδώ τα εργοστάσια δε τα αγγίζει κανείς και έχουν μολύνει το μισό πλανήτη...

σωστό κι αυτό... ας διορθωθούν πρώτα οι άλλοι και μετά εμείς.. πόσα είναι άλλωστε τα αμάξια σε σχέση με τα εργοστάσια;

Link to comment
Share on other sites

Just now, Delijohn said:

σωστό κι αυτό... ας διορθωθούν πρώτα οι άλλοι και μετά εμείς.. πόσα είναι άλλωστε τα αμάξια σε σχέση με τα εργοστάσια;

Καλά, περιμένετε να δείτε προκοπή με 5-10 άτομα από τα 1000 που θα αγοράσουν ηλεκτρικά; Το είπα και πριν και μάλλον πέρασε φλου, αν δεν γίνει κάτι μαζικά και δε βοηθήσουν τα μεγάλα κεφάλια, δε πρόκειται να αλλάξει κάτι, δυστυχώς.

 

Από την άλλη, ξέρεις πόσα αυτοκίνητα ισούνται με ένα εργοστάσια να φανταστώ, έτσι; Εε, δε χρειάζεται να πω κάτι περισσότερο.

 

Ελπίζω να κατάλαβες τι προσπαθώ να σου πω και το αφήνω εδώ ;)

 

 

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να αγιοποιούμε την Toyota και την κάθε Toyota ,
είναι πρακτικά πολύ δύσκολο να μην δεν έχει σκεφτεί 93981029308123 πιθανές αστοχίες και περιπτώσεις

σε μια τέτοια τεχνολογία, αρωγό ανάπτυξης για την ίδια στο μέλλον.

 

Σίγουρα ακόμα πιο δύσκολο όταν πρακτικά η ίδια έχει πάθει κάζο μεγαλύτερο της VW με τα cheat emissions

και παίζει μπάλα διεθνώς , οπότε λάθη κοστίζουν πολύ.

 

Στο τομέα του υδρογόνου, να συμπληρώσω οτι έχει διαθέσει ΔΩΡΕΑΝ χιλιάδες πατέντες προς

μελέτη για κάθε ενδιαφερόμενο.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το υδρογόνο ως καύσιμο έχει ορισμένα προβλήματα, που δικαίως προκαλούν ανησυχία. Όχι τόσο εξαιτίας περιστατικών σαν του Hindenburg (με σημερινά δεδομένα δε θα επιτρεπόταν να μεταφέρει εμπόρευμα, πολλώ μάλλον επιβάτες), όσο περιστατικών σαν κι αυτά που περιγράφονται εδώ: https://h2tools.org/lessons.

 

Στην ουσία του δεν είναι πιο επικίνδυνο από τη βενζίνη, αλλά απαιτεί ριζική αλλαγή στις συνήθειες όσων χειρίζονται πιο παραδοσιακά καύσιμα αυτοκίνησης.

 

Στα θετικά του είναι η μεγάλη πτητικότητά του, που το απάγει ταχύτατα σε περίπτωση διάρρηξης του δοχείου αποθήκευσης.

 

Στα αρνητικά του, η πολύ χαμηλή ενέργεια ενεργοποίησης της αντίδρασης του με το οξυγόνο -αν θυμάμαι υποδεκαπλάσια από εκείνη που απαιτεί η βενζίνη. Μεγάλο αρνητικό επίσης ότι αν χρησιμοποιείται σε κυψέλες δεν μπορεί εύκολα να αναμιχθεί με ουσίες που το κάνουν ανιχνεύσιμο από τις αισθήσεις μας. Οπότε, εφόσον είναι αναφλέξιμο σε μεγάλο εύρος μιγμάτων με τον αέρα, απαιτούνται αποτελεσματικοί ανιχνευτές του. Μην ξεχνάμε και τα προβλήματα της κρυογονικής αποθήκευσης και της ικανότητάς του να διαφεύγει από πάρα πολλά δοχεία.

 

Όμως, η θεωρητική επικινδυνότητά του είναι κι η αιτία που η χρήση του σε αυτοκίνητα είναι τελικά περισσότερο ασφαλής από ό,τι ήταν η χρήση βενζίνης πριν μία ή δύο δεκαετίες. Βαλβίδες, ανιχνευτές, δοχεία αποθήκευσης, κυψέλες είναι εξ ανάγκης όλα πολύ ασφαλέστερα, ακόμη και σε περίπτωση ατυχήματος, από τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιούνταν στα αυτοκίνητα που μας μετέφεραν όσο μεγαλώναμε.

 

Ακόμη κι αν όλα τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα ήταν υδρογονοκίνητα, πιστεύω ακράδαντα ότι οι περισσότεροι θάνατοι από τροχαία θα οφείλονταν σε απλές παραβάσεις του ΚΟΚ κι όχι στην επικινδυνότητα του καυσίμου.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Delijohn said:

Στο ξαναλέω, με αααααν επιστήμη δεν γίνεται.

Κι όμως, γυρίζει!

Ακριβώς έτσι γίνεται επιστήμη, με αν, με peer review και με υποθέσεις.

 

Και όχι, δεν θεωρώ ότι μία ομάδα επιστημόνων σε μία συγκεκριμένη χώρα και σε ένα συγκεκριμένο γκρουπ μπορεί να τα έχει σκεφτεί όλα,

όπως εμένα το βλάκα που ξέχασα ότι έχει υδρογόνο (ή δεν διάβασα το manual) και το έβαλα στο πάρκγινγκ, το παράτησα εκεί και δεν έχω σύστημα ελέγχου υδρογόνου.

 

Πολλές φορές έχω πει ότι αν κάποιος είναι βλάκας καλύτερα να μην ασχοληθεί με κάτι που απαιτεί μυαλό. Όταν παράγεις όμως ένα προϊόν, το παράγεις και γι' αυτόν που είναι βλάκας. Κι ο βλάκας μπορεί να είναι από ένας απλός οδηγός μέχρι ένας απλός πρατηριούχος. Γι' αυτό και το υδρογόνο χρειάζεται εκτεταμένο Risk Assessment σε όλα τα στάδια.

 

Δεν είμαι κατά της υδρογονοκίνησης, αλλά θεωρώ πιο εύκολα διαχειρίσημη μια κατάσταση με συσσωρευτές, ιδιαίτερα δε με το σύστημα που έχει προτείνει νομίζω η ρενώ με interchangable συσσωρευτές. Πας στο βενζινάδικο (υπάρχουσα δομή) και απλά "ανταλάσσεις" συσσωρευτές, πληρώνοντας τις προφορτισμένες κιλοβατώρες.

Επίσης το ρεύμα έχει το πλεονέκτημα ότι ο καθένας το παράγει με ό,τι μέσα έχει, το υδρογόνο πώς παράγεται? (με χαμηλό κόστος εννοώ, με ηλεκτρόλυση το ξέρω κι εγώ).

Έγινε επεξεργασία από sotiris
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, sotiris said:

...

Επίσης το ρεύμα έχει το πλεονέκτημα ότι ο καθένας το παράγει με ό,τι μέσα έχει, το υδρογόνο πώς παράγεται? (με χαμηλό κόστος εννοώ, με ηλεκτρόλυση το ξέρω κι εγώ).

Πως το κάνει καθαρότερο/οικολογικότερο/καλύτερο τότε, αν το παράγει καθένας με οτι έχει; Π.χ. Ελλάδα ~60% παραγωγή από κάρβουνο/πετρέλαιο...

Link to comment
Share on other sites

Είναι πάλι στην επικαιρότητα το θέμα οδική ασφάλεια.

Διαβάζω εδώ:

http://news247.gr/eidiseis/gnomes/kyrio-arthro/na-stamathsei-o-emfulios-stoys-ellhnikous-dromoys.3968347.html

http://news247.gr/eidiseis/koinonia/erxontai-allages-se-adeies-odhghshs-prostima-kai-kykloforiakh-agwgh.3968181.html

ότι η πρώτη φορά αριστερά θα δώσει τέλος στη γενοκτονία.

 

Μετά βλέπω αυτή την εκπομπή:

http://www.alphatv.gr/shows/informative/aftopsia/webtv/ta-dramata-tis-asfaltoy

η οποία έχει για ... εξώφυλλο κάτι κόντρες / φτιαγμένα / κωλιές και μέσα οι ιστορίες είναι:

1. το παιδάκι που διέσχισε χωρίς φανάρι την Κηφισίας

2. 2 παρα-ολυμπιονίκες που είχαν ατύχημα ο μεν στην Πατρών η δε στην Πατρών-Πύργου

3. 2 περιπτώσεις ατυχήματος με μηχανάκι

(αυτά θυμάμαι ίσως ξεχνάω κάποιες περιπτώσεις, χθες το είδα).

 

Δεν είναι λίγο υποκρισία να βάζουμε σαν εξώφυλλο τις κωλιές σε ένα πάρκινγκ όταν όλα τα ατυχήματα έχουν γίνει με εντελώς άλλο τρόπο?

Ακούω πολλά για την οδική ασφάλεια και για το ότι όταν ένα βλήμα μπαίνει στο αμάξι το κάνει όπλο και μπορέι να σκοτώσει. Δεν διαφωνώ με τον Ιαβέρη, έχει δίκιο.

Η πραγματικότητα όμως λέει:

 

1. ΚΡΑΝΟΣ. Οδηγείς μηχανή/μηχανάκι/σκούτερ ή ποδήλατο? Κράνος. Πόσοι ποδηλάτες φορούν κράνος? Ελάχιστοι.

2. ΓΝΩΣΗ. Οδηγείς σκούτερ και νομίζες ότι οδηγείς στο MotoGP? Θα πεθάνεις. Οδηγείς ποδήλατο και βγαίνεις στο δρόμο με τα αυτοκίνητα? Εγώ θα έπαιρνα το μετρό. Η διαφορά στην επιτάχυνση, η ανυπαρξία καθρεφτών και η ανυπαρξία οδικής παιδείας από τους ποδηλάτες καθιστούν αδύνατη την ασφαλή κίνησή τους σε δρόμο με αυτοκίνητα.

3. ΔΡΟΜΟΙ. Κορίνθου - Πατρών, προφανώς και ο δρόμος πάσχει. Ευτυχώς φτιάχνεται ο νέος, έπρεπε να είναι εκεί ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ.

4. ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ. Πρέπει το δίπλωμα να γίνει πιο δύσκολο και ο υπό εξέταση οδηγός να οδηγεί αρχικά σε πίστα μέχρι να μάθει να χειρίζεται το όχημα και μετά στο δρόμο. Το σύστημα που υπάρχει είναι ανεπαρκές και δημιουργεί άσχετους οδηγούς που δεν γνωρίζουν τίποτα για το αμάξι.

5. ΠΑΙΔΕΙΑ. Είτε είσαι πεζός, είτε οδηγός, είτε στην Autobahn, είτε στον ποδηλατόδρομο πρέπει να έχεις την παιδεία και την εξυπνάδα:

α. να μην έχεις ακουστικά όταν περπατάς - χάνεις την επαφή με το δρόμο και την πραγματικότητα.

β. να μπορείς να προβλέψεις το τι θα γίνει σαν να παίζεις σκάκι. βλέπεις φορτηγάκι με δεμένα ξύλα οριζόντια να κινείται σε εθνική 2 λωρίδων και να πηγαίνει με το όριο ταχύτητας (70 μίλια), κολλάς πίσω του? κι αν λυθεί? μέχρι να φρενάρεις θά χεις γίνει σουβλάκι. 

 

Το τελευταίο πράγμα που φταίει είναι οι υψηλές ταχύτητες. Δεν λέω να πηγαίνεις με 300 στην Εθνική, αλλά ταχύτητες των 150-160 χιλιομέτρων δεν είναι επικίνδυνες με τα σημερινά αυτοκίνητα. Αν όμως δεν έχεις τα άνωθεν προαπαιτούμενα, γίνονται. Ο οδηγός έχει την ευθύνη της εκτίμησης των καταστάσεων, το όριο ταχύτητας είναι μια ένδειξη, εάν εμένα το αυτοκίνητό μου δεν μπορεί να πάει όσο γρήγορο είναι το όριο αναγκαστικά δεν θα πάω με το όριο, αν μπορεί να πάει παραπάνω, δεν είναι το ίδιο πρόβλημα με το να μη σταματάς στα STOP ή στα κόκκινα.

7 minutes ago, Nickzzz said:

Πως το κάνει καθαρότερο/οικολογικότερο/καλύτερο τότε, αν το παράγει καθένας με οτι έχει; Π.χ. Ελλάδα ~60% παραγωγή από κάρβουνο/πετρέλαιο...

Δεν είπα ότι το κάνει καθαρότερο, αλλά ενα τελειώσει το πετρόλαδο θα είναι μονόδρομος οι εναλλακτικές. Αργά ή γρήγορα θα τελειώσει. Επίσης οι δομές υπάρχουν, το να φτιάξεις ΝΕΕΣ δομές για να φτιάχνεις υδρογόνο (με ρεύμα από λιγνίτη/πετρέλαιο) δεν είναι ό,τι καλύτερο!

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, sotiris said:

να μπορείς να προβλέψεις το τι θα γίνει σαν να παίζεις σκάκι.

 

είχα την ατυχία να οδηγήσω την πατρών με βροχή. λόγω αυτού που λες, όταν έφτασα πάτρα είχα χειρότερο κεφάλι από ότι μετά από 5ωρη εξέταση στοιχείων μηχανών στο πολυτεχνείο.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

@sotiris Να συμπληρώσω επίσης ότι πολλά έχουν να κάνουν και με τις σχολές οδηγών.

 

Εγώ θυμάμαι πχ, συνέχεια να με "τεστάρει" ο δάσκαλος. Συνέχεια μου μιλούσε για να δει αν αποσπούμε, με τέσταρε να δει αν σταματάω όταν ο άλλος έχει βγάλει αλάρμ και θέλει να παρκάρει, όταν υπήρχε πεζός σε διάβαση αν σταματούσα κλπ.

 

Πολύ απλά πράγματα που κάνουν την διαφορά όταν βγεις στο δρόμο. Άμα δε μάθεις ότι όταν είσαι σταματημένος πάντα ξεκινάς με φλας για να μπεις στο δρόμο από τη σχολή οδήγησης, πάντα να βγάζεις φλας ακόμα και όταν είσαι μόνος σου στο δρόμο κλπ, εε τι οδηγός θα βγεις;

 

Πολλές σχολές τόσο βασικά πράγματα απλά τα αναφέρουν και το μόνο που τους απασχολεί είναι να πάρει ο μαθητής του το δίπλωμα. Εεε δε πάει έτσι όμως...

 

Όλα ξεκινούν από εμάς. Τώρα ότι οι δρόμοι είναι σκάρτοι, ναι επηρεάζουν πολύ, συμφωνώ, αλλά όταν ο άλλος πάει με 100 σε ένα σκάρτο δρόμο που έπρεπε να πηγαίνεις με 50, εεε μετά δε φταίει ο δρόμος...

 

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, sotiris said:

Πόσοι ποδηλάτες φορούν κράνος? Ελάχιστοι.

Θα σταθω μονο σε αυτο.Εισαι λαθος.

Ποδηλατω σχεδον καθε μερα.Οι ποδηλατες με εξοπλισμο το 99% των περιπτωσεων φορουν κρανος.Αυτοι επισης σεβονται και τον ιδιο τους τον εαυτο και τους αλλους στον δρομο.Αυτοι που δε φορανε συνηθως ειναι κατι τυποι που βγαινουν με τα σανδαλια και το αμανικο τους γα βολτα αλλα σπανιως τους συναντας στους δρομους.

Έγινε επεξεργασία από GoMaR
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, sotiris said:

Ο οδηγός έχει την ευθύνη της εκτίμησης των καταστάσεων, το όριο ταχύτητας είναι μια ένδειξη, εάν εμένα το αυτοκίνητό μου δεν μπορεί να πάει όσο γρήγορο είναι το όριο αναγκαστικά δεν θα πάω με το όριο, αν μπορεί να πάει παραπάνω, δεν είναι το ίδιο πρόβλημα με το να μη σταματάς στα STOP ή στα κόκκινα.

 

Ο οδηγός έχει την ευθύνη της εκτίμησης των καταστάσεων: προφανώς μόνο που δεν ξέρω και πολλούς οδηγούς που να ελέγχουν την ποιότητα των ελαστικών σε καθημερινή βάση (οπτικός έλεγχος για φθορές πριν μπούμε στο αυτοκίνητο), την πίεση σε εβδομαδιαία (όπως και την στάθμη του λαδιού) κ.τ.λ.. Η εκτίμηση της κατάστασης δεν βασίζεται μόνο στην κλίση ή την φθορά που έχει ο δρόμος αλλά και στις αντοχές που έχουν τα ελαστικά και η ανάρτησή μας.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, GoMaR said:

Θα σταθω μονο σε αυτο.Εισαι λαθος.

Ποδηλατω σχεδον καθε μερα.Οι ποδηλατες με εξοπλισμο το 99% των περιπτωσεων φορουν κρανος.Αυτοι επισης σεβονται και τον ιδιο τους τον εαυτο και τους αλλους στον δρομο.Αυτοι που δε φορανε συνηθως ειναι κατι τυποι που βγαινουν με τα σανδαλια και το αμανικο τους γα βολτα αλλα σπανιως τους συναντας στους δρομους.

Οι ποδηλάτες στην Αθήνα είναι hipster ποδηλάτες και γι'αυτό φορούν κράνος, εκτός Αθήνας φοράνε ελάχιστοι. Πήγαινε στα χωριά και δες (όχι πολύ μακριά, πήγαινε νέα μάκρη/πόρτο ράφτη).

 

Το ποδήλατο δεν πρέπει να βγαίνει στο δρόμο με μηχανάκια/αυτοκίνητα. Είναι ενδιάμεση μορφή μετακίνησης μεταξύ πεζού και δρόμου, χρειάζεται ποδηλατόδρομος, τουλάχιστον στα μεγάλα αστικά κέντρα και επίσης υπάρχει τεράστια διαβάθμιση από ποδηλάτη σε ποδηλάτη. 

Στο Γιορκ που μένω τα ποδήλατα ατυχώς κινούνται με τα αυτοκίνητα, και ακόμη πιο ατυχώς τους έχουν παραχωρήσει το μπροστά τμήμα στα φανάρια (αντίστοιχο με αυτό που κάνουν τα μηχανάκια άτυπα στην Αθήνα). Ε στο κάθε πράσινο φανάρι περνάνε 2 αυτοκίνητα, μέχρι να ξεκινήσουν οι ποδηλάτες. Υπάρχουν και ποδηλάτες εκπληκτικοί που το πάνε φέτες (στην κατηφόρα) και ξεκινάνε σφαίρα στα φανάρια (στην κατηφόρα), αλλά ακόμη κι αυτοί στην ανηφόρα καθυστερούν την κίνηση. Γι' αυτό λέω ότι πρέπει να υπάρχει ποδηλατόδρομος, είναι και πολύ πιο ασφαλές και πολύ πιο σωστό από άποψη κυκλοφοριακής αγωγής.

 

Στην Αθήνα το να κυκλοφορείς στο δρόμο χωρίς να βλέπεις τι σού 'ρχεται από πίσω είναι άγνοια κινδύνου. Ποδηλατόδρομοι και κίνηση με τις σημάνσεις των πεζών. Ο,τιδήποτε άλλο το θεωρώ εκτός πραγματικότητας.

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικα , δε ξερω τι εικονα εχεις με τους ποδηλατες και ουτε καταλαβαινω γιατι μας λες hipster.Την προπονηση μας θελουμε να κανουμε , τον μεσο ωρο να δουμε , την ταχυτερη τελικη μας να δουμε , τις θερμιδες μας τους παλμους μας..Τι σχεση εχει αυτο με τους hipster? Να μιλησω για τα περιφημα trackday που μας εσπαγαν τα @@ στην κινηση ναι συμφωνω!!

Ενας λογος που δε πηγα ουτε μια φορα.

Μοδα ηταν και περασε.
Επισης εχω παει παντου με το ποδηλατο και σε χωρια και σε βουνα και σε αλλους νομους και σε νησια και επιμενω σε αυτο που λεω.Ποδηλατης με εξοπλισμο εχει 99% κρανος.

Οσο για τους ποδηλατοδρομους , οταν θα φτιαχτει σωστος ποδηλατοδρομος που δε θα ειναι πανω σε πεζοδρομιο και χωρις στασεις για να περασεις διαβασεις ,εμποδια και χανεις τον ρυθμο σου ανα 3 λεπτα, τοτε μονο στον δρομο.Δυστηχως η ευτυχως ετσι ειναι.Οταν ενας ποδηλατης ΘΕΛΕΙ να ασκηθει και να κανει την προπονηση του , ουτε εμποδιζει , ουτε συμφορηση δημιουργει.

Οπως σε σεβομαι*,θα με σεβεσαι.Απλο

* δε κινουμαι στη λωριδα σου η δε κανω αποτομους ελιγμους για να σε αγχωσω αλλα ειμαι στη λωριδα μου σταθεροτατος και με τον ρυθμο μου.Πολυ γενικα.

 

Υ.Γ δεν ειμαι ανθρωπος που παω για χ*σιμο με το ποδηλατο.(δηθεν κουλτουρα) ουτε το χρησιμοποιω ως μεσο.Να ναι καλα το αμαξακι η συγκοινωνια.Ενας ποδηλατης ειμαι που το χρησιμοποιω για ασκηση και ατομικη προπονηση.

Έγινε επεξεργασία από GoMaR
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, GoMaR said:

Να μιλησω για τα περιφημα trackday που μας εσπαγαν τα @@ στην κινηση ναι συμφωνω!!

Σιγά μωρέ... Μέχρι να περάσει όλο το "κοπάδι" έκανε 2-3 λεπτά το πολύ. Σας καθυστερούσαμε 3 λεπτά μέσα σε μια χαοτική πόλη, με τραγική κίνηση, μια φορά την εβδομάδα και κάτι έγινε...

Link to comment
Share on other sites

Ωστε εισαι ενας απο αυτους....

Αγωνιζοσουν για τα δικαιωματα του ποδηλατη και σηκωθηκες και πηγες Ιρλανδια :hehe:  :p

Περα απο την πλακα.

Σιγα μωρε το βλεπεις εσυ.Δεν ειναι ετσι αλλα δε θα μπω στην διαδικασια αντιπαραθεσης ειδικα με σενα γιατι το φορουμ θα κανει κιαλλη αναβαθμιση και ακρη δε θα εχουμε βρει :p

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Όταν σου λένε για οδική ασφάλεια και λες ότι εγώ αυτό γουστάρω - αυτό θα κάνω, καταλαβαίνεις ότι από τη λίστα που έγραψα πιο πάνω δεν έχεις το 2. ΓΝΩΣΗ και το 5. ΠΑΙΔΕΙΑ.

Αντιστοίχως ένα παιδάκι με ραλλύ θα σου πει αφού γυρνάει το ραλλύ σε κάθε στροφή γιατί να μην το γυρίζω? Όταν θα ποδηλατείς όμως απέναντι και σού ρθει το ραλλύ και σε αγκαλιάσει, θα ενώσετε τη ΓΝΩΣΗ σας και την ΠΑΙΔΕΙΑ σας εις σάρκαν μίαν, μόνο που εσύ με το ποδήλατο θα μας αποχαιρετίσεις πιθανότατα ενώ ο ραλλύς θα φάει κι άλλους.

 

Ένα παιδί από το AWMN, 7 χρόνια πριν.

 

 

από σύγκρουση με φορτηγό.

 

Η οδική ασφάλεια δεν γνωρίζει προσωπικούς χρόνους, προσωπική προπόνηση κλπ. Μιλάς για πόλη στην οποία κινούνται αυτοκίνητα που οι μισοί δυσκολεύονται να τα ελέγξουν. Αυτό πρέπει να έχεις στο μυαλό σου, όχι ότι είσαι καλός ποδηλάτης (προφανώς είσαι καλός για να κινείσαι σε δρόμους με κίνηση, θεός είσαι) και ότι δεν σου φτιάχνουν ποδηλατόδρομους. Για το δικό σου το καλό, το φτερό μου στο αμάξι θα το φτιάξω εύκολα. Δεν είναι τόσο εύκολο να σε δει αυτοκίνητο, εδώ που ζω την έχω πατήσει πολλές φορές με ποδηλάτες που τρέχουν σε κατηφόρες και λόγω ποδηλάτου δεν ακούγονται καθόλου, είμια extra careful όταν ξεπαρκάρω, πιστεύεις ότι έτσι είναι οι οδηγοί της Αθήνας?

Link to comment
Share on other sites

Μαλιστα ουτε γνωση εχω ουτε παιδεια..Το εκρινες εσυ απο αυτο επειδη βγαινω για ποδηλατο στον δρομο.λολ

Αρα μου λες,

Να κλειστουμε μεσα και να κανουμε προπονηση στα στατικα μας ποδηλατα για να μην βαζουμε σε κινδυνο τη ζωη μας.Ειναι λογικο;

Δε μου προτεινεις ομως ΠΟΥ να κανω ποδηλατο στην Αθηνα.Η να μην κανω γιατι οι οδηγοι αυτοκινητων δεν βαζουν μυαλο; Εφοσον εχω αποδεχτει το γεγονος οτι ποδηλατοδρομοι δεν θα υπαρχουν,δε θα πρεπει να αλλαξει λιγο η γνωση και η παιδεια που λες απο ολους και να αρχισουμε να υπαρχει μεγαλυτερη προσοχη στους δρομους ;

Καταλαβαινω τι εννοεις και το λες για την ασφαλεια του ποδηλατη αλλα με το σκεπτικο σου θα πρεπει να ειμαστε κλεισμενοι στα σπιτια μας.

Επισης, εχω δει τραυματισμους ποδηλατων απο κοντα αρκετες φορες και σοβαρα μαλιστα.
Εχω διαβασει και για θανατους , οπως και για αμετρητους οδηγους μηχανακιων χωρις κρανος η πεζοι που τους πατησε αμαξι λογω μεθης
Τι προτεινεις λοιπον ;

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.