PetrosD Ιανουάριος 30, 2016 #1841 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2016 Ρε το φρένο το πάτησες με δύναμη ή απλά το ακούμπαγες; Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Ιανουάριος 30, 2016 #1842 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2016 Ρε το φρένο το πάτησες με δύναμη ή απλά το ακούμπαγες;Κλασσικά όπως το πατάω συνέχεια. Δε το πατούσα όπως θα το πατήσω σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης πχ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Ιανουάριος 30, 2016 #1843 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2016 Φορτωμένος; Πάτα το παραπάνω. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARMAGEDDON Ιανουάριος 30, 2016 #1844 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2016 @UltraB,Επίσης (επειδή δεν ξέρουμε παραπάνω πληροφορίες για το όχημά σου πόσα χλμ έχει συνολικά κλπ κλπ κλπ)1ον , έλεγξε τα τακάκια σου αν χρειάζονται αλλαγή (ότι και να βάλεις είναι αναλώσιμα, θα φαγωθούν , δεν θα μείνουν για πάντα, απλα πάρε μια καλή μάρκα με όνομα (brembo,feroddo κλπ, συμβουλέψου και τον μηχανικό σου) !2ον , να ελεγχθεί η στάθμη του δοχείου φρένων ! Προσοχή στο ΜΙΝ-ΜΑΧ(παράδειγμα ο κατασκευαστής έχει ορίσει Min Max στο δοχείο φρένων, αυτό το min - max δεν είναι για πλάκα εκεί παίζει μεγάλο ρόλο αν υπερβείς το max όταν πατάς φρένο θα νιώθεις μεγάλη αντίσταση στο πόδι σου , αυτό δεν είναι καλό διότι εσύ νιώθεις μεν πιο σκληρό το φρένο αλλά το υδραυλικό σύστημα μπορεί να την ακούσει ...Ισχύει και το ανάποδα αν έχεις μικρότερη στάθμη το φρένο θα είναι πολύ μαλακό με συνέπεια να μην μπορείς να φρενάρεις εκεί που θα έπρεπε)3ον , αν αλλάξεις τακάκια ή όχι κάνε και μια εξαέρωση στο σύστημα φρένων επίσης δες για ανταλλακτικά (τακάκια πόσο κάνουν & υγρό φρένων)στα παρακάτω site (να δεις τι τιμές παίζουν) και τα δύο μαγαζιά με έχουν εξυπηρετήσει άρισταhttp://www.maxxparts.gr/http://www.onparts.gr/ + ότι είπε ο Πέτρος ! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Ιανουάριος 30, 2016 #1845 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2016 Επίσης να συμπληρώσω, ότι αν έχεις φθαρμένα τακάκια ο δείκτης του υγρού θα πλησιάζει στο min. Αν τα αλλάξεις, θα ανέβει προς το max. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Ιανουάριος 30, 2016 #1846 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2016 αν έχεις φθαρμένα τακάκια ο δείκτης του υγρού θα πλησιάζει στο min. ανάβει λαμπάκι; Link to comment Share on other sites More sharing options...
csaris Ιανουάριος 30, 2016 #1847 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2016 ανάβει λαμπάκι; Αμα πεσει χαμηλα το υγρο φρενων απο τελειωμενα τακακια αναβει λαμπακι. Μου εχει τυχει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Ιανουάριος 30, 2016 #1848 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2016 Από τότε που πήρα το αμάξι δεν έχω αλλάξει τακάκια και έχω σχεδόν 90000χλμ. Κανονικά φρενάρει, το υγρό έχει πέσει βέβαια, αλλά τα τακάκια φαίνεταινα έχουν πολύ ψωμί ακόμα. Μόνο το χειρόφρενο έχει σηκωθεί αρκετά, κάνει να το σφίξω η μια και καλή όταν αλλαχτούν τα τακάκια; Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Ιανουάριος 30, 2016 #1849 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2016 Να σφίξεις το χειρόφρενο και να συμπληρώσεις λίγο υγρό φρένων. Όταν με το καλό αλλάξεις τα τακάκια, υπάρχουν 2 επιλογές.1. Αλλάζεις υγρό φρένων, αν έχει συμπληρώσει πολλά χρόνια και έχει μαυρίσει.2. Βγάζεις λίγο υγρό και το πετάς, αν έχει περάσει τη στάθμη max, αλλιώς το αφήνεις μέσα. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARMAGEDDON Ιανουάριος 30, 2016 #1850 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2016 Βρε μην συγκρίνετε πόσο κρατάνε τα τακάκια, διότι είναι ανάλογα πόσο βαρύ πόδι έχει ο καθένας και τι χρήση κάνει , πόλη, κάμπος, βουνά . 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Ιανουάριος 30, 2016 #1851 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2016 Δε συνέκρινε κανείς. Μόνος του τα είδε, σκέφτηκε το είδος της χρήσης που κάνει και είπε ότι έχουν πολύ ψωμί ακόμα. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Ιανουάριος 30, 2016 #1852 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2016 Ρε παιδιά, πάλι σήμερα που ήμουν γεμάτος με το Corsa και είχα και πράματα, η απόδοση των φρένων δε μου έκατσε καλά. Είναι φυσιολογικό όταν πηγαίνεις πχ με 80 - 100 και θες να μειώσεις για να βγεις σε μια έξοδο το αυτοκίνητο να κόβει σα να μειώνει ταχύτητα και όχι να νιώθεις ότι "φρενάρεις";Χάλια η περιγραφή, το ξέρω, αλλά δε ξέρω πως να το περιγράψω. Λέω μήπως θέλει τακάκια αλλά τα φρένα πιάνουν πάνω από τη μέση, επίσης παρόλο που είναι μεταχειρισμένο, ή μάλλον καλύτερα δεύτερο χέρι, δε νομίζω διότι όλα τα σέρβις είναι στην ώρα τους με βιβλιαράκι και στην επίσημη αντιπροσωπεία. Ξέρω ότι πολλά γίνονται στα μεταχειρισμένα αλλά πραγματικά το αυτοκίνητο το πήρα της κούτας (γι αυτό και το "μάλλον καλύτερα δεύτερο χέρι"), ήταν κυριολεκτικά καινούργιο. 8κ χιλιόμετρα και άψογο εντός και εκτός.PS: Είναι το πρώτο μου αυτοκίνητο, ίσως είναι φυσιολογικό αυτό, εξ'ου και ο λόγος που ρωτάω Σε αυτοκίνητα με προβληματικά φρένα, το να είσαι φορτωμένος είναι καταδίκη. Στο peugeot 309, με 5 άτομα μέσα, δεν είχες φρένα, απλά έκοβε. Αυτό σημαίνει είτε ότι τα φρένα είναι μικρά για το βάρος, είτε ότι η κατάστασή τους δεν είναι καλή (ή προφανώς και συνδυασμός των 2). Άλλο παράδειγμα, στο αγγλικό μου αμάξι (stilo abarth) φοράει μπροστά 281x26 δίσκους. Για το βάρος και την ιπποδύναμη του αυτοκινήτου (1460 κιλά, 170 άλογα) αυτοί οι δίσκοι είναι λίγοι. Δεν είναι ότι δεν φρενάρει, αλλά τα κουράζει εύκολα. Η κλασσική μόντα είναι με 300ρηδες δίσκους/δαγκάνες από 156gta. Δες πως σου συμπεριφέρεται και δες και τι λένε οι άλλοι κάτοχοι του ίδιου αυτοκινήτου! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Ιανουάριος 30, 2016 #1853 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2016 Δεν έχω διαβάσει να γράφουν κάτι για τα φρένα του είναι η αλήθεια. Επίσης αν δεν κάνω λάθος φοράει τα ίδια με του Punto και δύο - τριών άλλων μοντέλων. Όπως έγραψα ίσως να είναι φυσιολογικό και απλά να είναι ιδέα μου σαν νέος οδηγός και πρώτο αυτοκίνητο. Δε νομίζω να θέλει τακάκια ή δίσκους μιας και τώρα έχει 10κ χιλιόμετρα και δε πάνε 6-7 μήνες από το σέρβις της αντιπροσωπείας που έγινε κατά την παράδοση του σε εμένα. Όπως και να χει θα περάσω κάποια στιγμή να τους ρωτήσω και να τους βάλω να τους ρίξουν μια ματιά Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Φεβρουάριος 1, 2016 #1854 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2016 :crazypilot: 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Φεβρουάριος 2, 2016 #1855 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2016 :crazypilot: Είμαστε τρελοί εδώ στο UK!!!!! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Φεβρουάριος 3, 2016 #1856 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 3, 2016 Νέα λάστιχα για αυτούς που παίζουν σε μεγάλες διαστάσεις ελαστικών και από τις 17αρες και πάνω. Michelin Pilot Sport 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Φεβρουάριος 3, 2016 #1857 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 3, 2016 Οι πρώτες εντυπώσεις λένε οτι έχουν κάτι απο Pilot Sport 2 σε αντίθεση με τα Pilot Sport 3 που ήταν πιο χαλαρά Οι διαστάσεις είναι ένα θέμα αλλά και πάλι , κάτω απο 17άρες επίσης βρίσκεις εξαιρετικές επιλογές έστω και απο άλλους κατασκευαστές(Bridgestone, Hankook, Pirelli) Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Φεβρουάριος 4, 2016 #1858 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 4, 2016 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Φεβρουάριος 5, 2016 #1859 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 5, 2016 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Φεβρουάριος 5, 2016 #1860 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 5, 2016 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now