Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

@UltraB,

Επίσης (επειδή δεν ξέρουμε παραπάνω πληροφορίες για το όχημά σου πόσα χλμ έχει συνολικά κλπ κλπ κλπ)

1ον , έλεγξε τα τακάκια σου αν χρειάζονται αλλαγή (ότι και να βάλεις είναι αναλώσιμα, θα φαγωθούν , δεν θα μείνουν για πάντα, απλα πάρε μια καλή μάρκα με όνομα (brembo,feroddo κλπ, συμβουλέψου και τον μηχανικό σου) !

2ον , να ελεγχθεί η στάθμη του δοχείου φρένων ! Προσοχή στο ΜΙΝ-ΜΑΧ

(παράδειγμα ο κατασκευαστής έχει ορίσει Min Max στο δοχείο φρένων, αυτό το min - max δεν είναι για πλάκα εκεί παίζει μεγάλο ρόλο αν υπερβείς το max όταν πατάς φρένο θα νιώθεις μεγάλη αντίσταση στο πόδι σου , αυτό δεν είναι καλό διότι εσύ νιώθεις μεν πιο σκληρό το φρένο αλλά το υδραυλικό σύστημα μπορεί να την ακούσει ...

Ισχύει και το ανάποδα αν έχεις μικρότερη στάθμη το φρένο θα είναι πολύ μαλακό με συνέπεια να μην μπορείς να φρενάρεις εκεί που θα έπρεπε)

3ον , αν αλλάξεις τακάκια ή όχι κάνε και μια εξαέρωση στο σύστημα φρένων

 

 

επίσης δες για ανταλλακτικά (τακάκια πόσο κάνουν & υγρό φρένων)

στα παρακάτω site (να δεις τι τιμές παίζουν) και τα δύο μαγαζιά με έχουν εξυπηρετήσει άριστα

http://www.maxxparts.gr/

http://www.onparts.gr/

 

 

+ ότι είπε ο Πέτρος !

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Από τότε που πήρα το αμάξι δεν έχω αλλάξει τακάκια και έχω σχεδόν 90000χλμ. Κανονικά φρενάρει, το υγρό έχει πέσει βέβαια, αλλά τα τακάκια φαίνεται

να έχουν πολύ ψωμί ακόμα. Μόνο το χειρόφρενο έχει σηκωθεί αρκετά, κάνει να το σφίξω η μια και καλή όταν αλλαχτούν τα τακάκια;

Link to comment
Share on other sites

Να σφίξεις το χειρόφρενο και να συμπληρώσεις λίγο υγρό φρένων. Όταν με το καλό αλλάξεις τα τακάκια, υπάρχουν 2 επιλογές.

1. Αλλάζεις υγρό φρένων, αν έχει συμπληρώσει πολλά χρόνια και έχει μαυρίσει.

2. Βγάζεις λίγο υγρό και το πετάς, αν έχει περάσει τη στάθμη max, αλλιώς το αφήνεις μέσα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά, πάλι σήμερα που ήμουν γεμάτος με το Corsa και είχα και πράματα, η απόδοση των φρένων δε μου έκατσε καλά.

 

Είναι φυσιολογικό όταν πηγαίνεις πχ με 80 - 100 και θες να μειώσεις για να βγεις σε μια έξοδο το αυτοκίνητο να κόβει σα να μειώνει ταχύτητα και όχι να νιώθεις ότι "φρενάρεις";

Χάλια η περιγραφή, το ξέρω, αλλά δε ξέρω πως να το περιγράψω.

 

Λέω μήπως θέλει τακάκια αλλά τα φρένα πιάνουν πάνω από τη μέση, επίσης παρόλο που είναι μεταχειρισμένο, ή μάλλον καλύτερα δεύτερο χέρι, δε νομίζω διότι όλα τα σέρβις είναι στην ώρα τους με βιβλιαράκι και στην επίσημη αντιπροσωπεία. 

 

Ξέρω ότι πολλά γίνονται στα μεταχειρισμένα αλλά πραγματικά το αυτοκίνητο το πήρα της κούτας (γι αυτό και το "μάλλον καλύτερα δεύτερο χέρι"), ήταν κυριολεκτικά καινούργιο. 8κ χιλιόμετρα και άψογο εντός και εκτός.

PS: Είναι το πρώτο μου αυτοκίνητο, ίσως είναι φυσιολογικό αυτό, εξ'ου και ο λόγος που ρωτάω

 

Σε αυτοκίνητα με προβληματικά φρένα, το να είσαι φορτωμένος είναι καταδίκη. Στο peugeot 309, με 5 άτομα μέσα, δεν είχες φρένα, απλά έκοβε. Αυτό σημαίνει είτε ότι τα φρένα είναι μικρά για το βάρος, είτε ότι η κατάστασή τους δεν είναι καλή (ή προφανώς και συνδυασμός των 2).

 

Άλλο παράδειγμα, στο αγγλικό μου αμάξι (stilo abarth) φοράει μπροστά 281x26 δίσκους. Για το βάρος και την ιπποδύναμη του αυτοκινήτου (1460 κιλά, 170 άλογα) αυτοί οι δίσκοι είναι λίγοι. Δεν είναι ότι δεν φρενάρει, αλλά τα κουράζει εύκολα. Η κλασσική μόντα είναι με 300ρηδες δίσκους/δαγκάνες από 156gta. 

 

Δες πως σου συμπεριφέρεται και δες και τι λένε οι άλλοι κάτοχοι του ίδιου αυτοκινήτου!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω διαβάσει να γράφουν κάτι για τα φρένα του είναι η αλήθεια. Επίσης αν δεν κάνω λάθος φοράει τα ίδια με του Punto και δύο - τριών άλλων μοντέλων.

 

Όπως έγραψα ίσως να είναι φυσιολογικό και απλά να είναι ιδέα μου σαν νέος οδηγός και πρώτο αυτοκίνητο. Δε νομίζω να θέλει τακάκια ή δίσκους μιας και τώρα έχει 10κ χιλιόμετρα και δε πάνε 6-7 μήνες από το σέρβις της αντιπροσωπείας που έγινε κατά την παράδοση του σε εμένα. Όπως και να χει θα περάσω κάποια στιγμή να τους ρωτήσω και να τους βάλω να τους ρίξουν μια ματιά

Link to comment
Share on other sites

Οι πρώτες εντυπώσεις λένε οτι έχουν κάτι απο Pilot Sport 2 σε αντίθεση με τα Pilot Sport 3 που ήταν πιο χαλαρά

 

Οι διαστάσεις είναι ένα θέμα αλλά και πάλι , κάτω απο 17άρες επίσης βρίσκεις εξαιρετικές επιλογές έστω και απο άλλους κατασκευαστές

(Bridgestone, Hankook, Pirelli)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.