Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Πάντως στις μοτοσυκλέτες, όταν έτριζε το φρένο, ήθελε σωστό στρώσιμο, όπου κανένας κατασκευαστής δε σου δίνει τις οδηγίες με την αγορά, ενώ θα έπρεπε.

Και πως ακριβώς γίνεται το στρώσιμο; Υπάρχει κάποιος οδηγός;

 

Βρήκα και το σχετικό βίντεο απ το /DRIVE

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Η φθορά των δίσκων με αφήνει αδιάφορο διότι έχω αλλάξει μια φορά στα 110000 χιλιόμετρα και το κόστος τους είναι μικρότερο από τα τακάκια (25 ευρώ ο ένας τους είχα πάρει από αγγλία).

Στο κάτω κάτω να φρενάρω θέλω, όχι να συντηρώ τα φρένα να μη χαλάνε.

Στα 25 ευρω το κομμάτι και μένα δεν θα με πείραζε τόσο Ίσως + ότι λόγω διαστάσεων απ' ότι καταλαβαίνω το φρένο σου "στηρίζεται" πολύ στο τακακι αλλά οι δικοί μου που έχουν 50-60 το κομμάτι το λιγότερο (για κατι νορμάλ που να μην είναι της πλάκας όμως) οι μπροστά και 25-30 περίπου οι πίσω αν θυμάμαι σωστα δεν είναι και αμελητέο έξοδο νομίζω (ειδικά για την εποχή αυτη) αν μου βγάλουν μια αλλαγή λιγότερη πχ...

Link to comment
Share on other sites

Και πως ακριβώς γίνεται το στρώσιμο; Υπάρχει κάποιος οδηγός;

 

Βρήκα και το σχετικό βίντεο απ το /DRIVE

http://www.youtube.com/watch?v=qkIowmqOFRg

 

Ε το βίντεο λέει αυτό που λέμε,

Ότι με μια απλη αλλαγη με καλυτερα τακακια βλεπεις τοση διαφορα που για να την ξαναδεις πρεπει να σκασεις πολλα χιλιαρικα (4 πιστονες πισω!!!!!!!!!!!).

 

Στα 25 ευρω το κομμάτι και μένα δεν θα με πείραζε τόσο Ίσως + ότι λόγω διαστάσεων απ' ότι καταλαβαίνω το φρένο σου "στηρίζεται" πολύ στο τακακι αλλά οι δικοί μου που έχουν 50-60 το κομμάτι το λιγότερο (για κατι νορμάλ που να μην είναι της πλάκας όμως) οι μπροστά και 25-30 περίπου οι πίσω αν θυμάμαι σωστα δεν είναι και αμελητέο έξοδο νομίζω (ειδικά για την εποχή αυτη) αν μου βγάλουν μια αλλαγή λιγότερη πχ...

257x20 είναι τα μπροστινά μου, ταμπούρα πίσω.

120 ευρω στα 200000 χμ για μενα ειναι αμελητεα.

Το να τσιγγουνεύεσαι το οτι τα τακακια θα σου φανε το δισκο ειναι λιγο σαν να λες θα βαλω οικολογικα λαστιχα να μην κρατανε καλα να μην καιω βενζινη.

Δεν είμαι υπέρ ακραίων λύσεων, π.χ. Ειχα δοκιμάσει χαρακτούς στο παρελθον και οι φθορες στο τακακι ηταν τεραστιες, στα 10000 κμ δεν εμενε καθολου γομμα. Στα φρενα το μεγεθος μετραει, αν μπορεις να αλλαξεις τις δαγκανες με πιο μεγαλες, εκει θα δεις διαφορα.

Μετα περιφερειακοι τομεις οπως να αλλαζεις που κ που υγρα φρενων, να εξαερωνεισντο κυκλωμα, σωληνακια υψηλης ειναι περιφερειακες καλες βελτιωσουλες.

Η πιο φτηνη βελτιωση ειναι το τακακι.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 257x20 είναι τα μπροστινά μου, ταμπούρα πίσω.

120 ευρω στα 200000 χμ για μενα ειναι αμελητεα.

Το να τσιγγουνεύεσαι το οτι τα τακακια θα σου φανε το δισκο ειναι λιγο σαν να λες θα βαλω οικολογικα λαστιχα να μην κρατανε καλα να μην καιω βενζινη.

Δεν είμαι υπέρ ακραίων λύσεων, π.χ. Ειχα δοκιμάσει χαρακτούς στο παρελθον και οι φθορες στο τακακι ηταν τεραστιες, στα 10000 κμ δεν εμενε καθολου γομμα. Στα φρενα το μεγεθος μετραει, αν μπορεις να αλλαξεις τις δαγκανες με πιο μεγαλες, εκει θα δεις διαφορα.

Μετα περιφερειακοι τομεις οπως να αλλαζεις που κ που υγρα φρενων, να εξαερωνεισντο κυκλωμα, σωληνακια υψηλης ειναι περιφερειακες καλες βελτιωσουλες.

Η πιο φτηνη βελτιωση ειναι το τακακι.

 

Ντάξει δεν ειναι οτι θα πέσω έξω...μαζεύονται όμως γιατί κάνω σίγουρα 20k χλμ/χρόνο, ίσως και παραπάνω. Γενικώς δεν τσιγκουνεύομαι λεφτά για ανταλλακτικά, μάλλον το αντίθετο, απλά λόγω εποχής προσπαθώ να κοιτάω το value 4 money οσο γίνεται γιατί δυστυχώς μου έχει φάει και μπόλικα € σε βλάβες

 

Σχετικά με τα φρένα φοράω ήδη μεγαλύτερα απο gti (τους ρίχνω αρκετό ζόρι + οτι το golf δεν ειναι και ελαφρύ + αυτόματο κιβώτιο) για παραπάνω πρέπει να παω σε 4πιστονα που δν είναι και ανέφικτο σαν ιδέα χωρίς ιδιαίτερα μεγάλο κόστος αφού μπαίνουν στο μαμά δισκο δαγκάνες απο boxster που βρισκονται στο ebay ευκολα. Όμως για να μπούν θέλω 17αρες που σημαίνει οτι το ξεχνάω γιατί θέλω άλλα 700-800 + οτι θα κόψει αισθητά μετά χωρίς πρόγραμα...ιστορίες για αγρίους!! :p

Έγινε επεξεργασία από and64
Link to comment
Share on other sites

Γιατί ήδη διαβάζω ότι οι λάμπες που φοράω τώρα καίγονται πιο γρήγορα απ τις εργοστασιακές. Επίσης έδωσα και άλλους λόγους παραπάνω.

 

Τώρα αν αυτό θεωρείται καγκουριά, πάω πάσο και είμαι περίεργος να δω τι λέτε σε κάτι άλλα...

 

Ναι είναι καγκουριά (γνωρίζεις τι είναι καγκουριά ) και δεν νομίζω οτι το μαμά Bocanegra είχε τέτοια.

 

To όλο trend με τα led stripes πρέπει να το είχε ξεκινήσει η Audi ή η Aston .

 

Θυμάμαι το πρηγούμενο R8 που είχε, οκ , μπορούσε και χωρίς αυτά αλλά σε ένα supercar η υπερβολή είναι σχεδόν ταυτόσημη

έννοια ακόμα και στο απόλυτα - ισορροπημένα υπέροχο , Audi  R8 mk1.

 

Να διευκρινήσω, κάνεις ότι θες με το αμάξι σου ( την φάση με τα xenon πρόσεξε την αν δεν θες να στραβώνεις κόσμο)

και απλά συζητάμε εδώ, καλοπροαίρετα.  :)

Έγινε επεξεργασία από Thresh86
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Έχεις να προτείνεις εσύ κάτι καλύτερο πέρα από τις αναμμένες λάμπες συνέχεια; Γιατί εμένα αυτό μου φαίνεται ακόμα χειρότερο...

 

Επίσης δεν ανέφερα πουθενά κάτι για xenon. Αν τελικά ανοιχτούν τα φανάρια και μπουν projector, τότε το συζητάμε.

Link to comment
Share on other sites

To χειρότερο που λες , είναι mandatory αν οδηγήσεις σε άλλες χώρες π.χ Βουλγαρία όταν είχα παει. :)

 

Απο τότε , μου έμεινε συνήθεια και στην Ελλάδα και ομολογουμένως μόνο σε ηλιόλουστες μέρες τα σβήνω.

 

Με αστείο κόστος λάμπας και επίσης εύκολο βάλε - βγάλε, δεν βλέπω το λόγο πολυπλοκότητας που αναπτύσσεις

για εξωτερικές επεμβάσεις , πέραν του αισθητικού όπου εκει προχωράς όπως επιθυμείς.

 

Περι xenon , κάπου είχα δει να αναφέρεσαι νομίζω. Η παρατηρήση μου είναι οτι τα xenon θέλουν πλήρες σύστημα

με πλύση επίσης αλλιώς χάνει σε αποτελεσματικότητα και εμποδίζει στην ορατότητα άλλων.

 

ΥΓ Όπως είπε και ο @2cpu , σταδιακά τα φώτα θα ανάβουν σε όλα τα οχήματα all day , εκτός

     απο τις μηχανές που ισχύει ήδη.

Έγινε επεξεργασία από Thresh86
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

επίσης με την αλλαγή στα τακάκια να βάζετε και πάστα πίσω από τα τακάκια βοηθάει αρκετά στο να μην υπάρχει σφύριγμα !

Έγινε επεξεργασία από ARMAGEDDON
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

επίσης με την αλλαγή στα τακάκια να βάζετε και πάστα πίσω από τα τακάκια βοηθάει αρκετά στο να μην υπάρχει σφύριγμα !

Τι πάστα ακριβώς; Εγώ έχω δει και βάζουν κατά την αλλαγή των δίσκων ώστε να μη κολλάνε και να αλλάζονται πιο εύκολα.

 

Edit: Ψάχνοντας βρήκα το παρακάτω:

Spoiler :
krmA03S.png
Link to comment
Share on other sites

παράδειγμα προς αποφυγή την πρώτη φορά που άλλαξα τακάκια δεν ήξερα με αποτέλεσμα τα μπροστινά να σφυρίζουν τώρα και ας έχω υπόλοιπο ....

έτσι μετά από 3 μήνες άλλαξα και πίσω επειδή είχα ψυχολογικά και σκεπτόμενος ότι το αμάξι θα είναι μια κινητή σφυρίχτρα μπρος πίσω , έψαξα στο νετ

και βρήκα για την πάστα την περιβόητη (σε βιντεάκια που δείχνουν πως αλλάζεις τακάκια όλοι χρησιμοποιούν για σωστή δουλειά) ..

βγαίνει σε δύο μορφές σε μορφή οδοντόκρεμας και σε μορφή spray , το παρακάτω αγόρασα (είναι σε μορφή spray) και έβαλα στα πίσω τακάκια και μπορώ να πω ότι τα πίσω δεν κάνουν κιχ τα μπροστά είναι σφυρίχτρα (σφύριγμα κάνουν από τα 40χλμ και κάτω)

http://www.onparts.gr/chimika/spray/liqui-moly-400ml-461305.html

81x587M81FL._SL1500_.jpg

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικα μια φορα με ετυχε με το κορσα να σφυριζουν τα φρενα.

"Ρε μ""κα χοντρε ( ο μηχανικος μου :p) προχθες τα βαλαμε και σφυριζουν τα φρενα"

"α ! ναι?!? κατσε να τα στειλουμε εγγυηση τοτε"

"huh?

Καινουργια γνησια και τελος.

Εκτοτε η επωνυμα η γνησια και δεν ειχα ποτε προβληματα.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικα μια φορα με ετυχε με το κορσα να σφυριζουν τα φρενα.

"Ρε μ""κα χοντρε ( ο μηχανικος μου :p) προχθες τα βαλαμε και σφυριζουν τα φρενα"

"α ! ναι?!? κατσε να τα στειλουμε εγγυηση τοτε"

"huh?

Καινουργια γνησια και τελος.

Εκτοτε η επωνυμα η γνησια και δεν ειχα ποτε προβληματα.

 

 

γενικά τι παίζει (όπου γράμματα Α Β Γ Δ είναι εταιρίες με τα είδη αυτά δισκόπλακες τακάκια , Αδ= Αδισκόπλακες , Ατ=Ατακάκια)

 

αν έχεις Αδ δισκόπλακες και βάλεις Βτ ή Γτ ή Δτ ή Ετ ή Ζτ κατά 98,99% θα σφυρίζουν τα φρένα , ο λόγος είναι απλός

η Α εταιρία χρησιμοποιεί συγκεκριμένο μείγμα μετάλλων όπου και τα τακάκια Α φτιάχνονται για να ταιριάζουν σε αυτό το μείγμα μέταλλων

το ίδιο κάνουν και οι υπόλοιπες εταιρίες !

Βδ--->Βτ  (no problem)

Βδ--->Ατ  (σφύριγμα)

 

και πάει λέγοντας

 

τώρα αν βάλεις δύο διαφορετικά μέταλλα και τα τρίψεις μεταξύ τους είναι φυσιολογικό να σφυρίξουν διότι σύμφωνα με την ιδιωσυχνοτητά των κραμάτων (ων) δεν ταιριάζει άρα θα παραχθεί ήχος κλπ κλπ κλπ κλπ

Έγινε επεξεργασία από ARMAGEDDON
Link to comment
Share on other sites

τώρα αν βάλεις δύο διαφορετικά μέταλλα και τα τρίψεις μεταξύ τους είναι φυσιολογικό να σφυρίξουν διότι σύμφωνα με την ιδιωσυχνοτητά των κραμάτων (ων) δεν ταιριάζει άρα θα παραχθεί ήχος κλπ κλπ κλπ κλπ

Εξ ορισμού τα μέταλλα είναι διαφορετικά, γιατί πολύ απλά αν ήταν τα ίδια, θα είχαν και την ίδια φθορά. Άτοπο αυτό που λες.

Link to comment
Share on other sites

Για να μην σας χαλανε οι λαμπες οταν τις αλλαζετε να φορατε γαντια μιας χρησεως.

Το 'λαδι' που αφηνει το δακτυλο πανω τους ειναι ο λογος που καιγονται λογο αναπτυξης μεγαλης θερμοκρασιας στο σημειο αυτο.

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

Εχουμε πελατες βουλγαρους και γιουγκοσλαβους που οδηγουν

συνεχεια με τα φωτα αναμμενα και κανενας δεν με ζητησε λαμπες για το αμαξι του.

Πάνε αλλού και τις αλλάζουν :p

 

Πάντα όταν αλλάζω τακάκια στο BMW καθαρίζω καλά τις δαγκάνες και τους δίσκους. Δεν έχω βάλει ποτέ τέτοιου είδους πάστα και δε σφυράνε. (Δίσκοι Brembo με τακάκια Ferodo).

Έγινε επεξεργασία από PetrosD
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά, πάλι σήμερα που ήμουν γεμάτος με το Corsa και είχα και πράματα, η απόδοση των φρένων δε μου έκατσε καλά.

 

Είναι φυσιολογικό όταν πηγαίνεις πχ με 80 - 100 και θες να μειώσεις για να βγεις σε μια έξοδο το αυτοκίνητο να κόβει σα να μειώνει ταχύτητα και όχι να νιώθεις ότι "φρενάρεις";

Χάλια η περιγραφή, το ξέρω, αλλά δε ξέρω πως να το περιγράψω.

 

Λέω μήπως θέλει τακάκια αλλά τα φρένα πιάνουν πάνω από τη μέση, επίσης παρόλο που είναι μεταχειρισμένο, ή μάλλον καλύτερα δεύτερο χέρι, δε νομίζω διότι όλα τα σέρβις είναι στην ώρα τους με βιβλιαράκι και στην επίσημη αντιπροσωπεία. 

 

Ξέρω ότι πολλά γίνονται στα μεταχειρισμένα αλλά πραγματικά το αυτοκίνητο το πήρα της κούτας (γι αυτό και το "μάλλον καλύτερα δεύτερο χέρι"), ήταν κυριολεκτικά καινούργιο. 8κ χιλιόμετρα και άψογο εντός και εκτός.

PS: Είναι το πρώτο μου αυτοκίνητο, ίσως είναι φυσιολογικό αυτό, εξ'ου και ο λόγος που ρωτάω

Έγινε επεξεργασία από UltraB
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.