UltraB Ιανουάριος 25, 2016 #1821 Κοινοποίηση Ιανουάριος 25, 2016 Πάντως στις μοτοσυκλέτες, όταν έτριζε το φρένο, ήθελε σωστό στρώσιμο, όπου κανένας κατασκευαστής δε σου δίνει τις οδηγίες με την αγορά, ενώ θα έπρεπε. Και πως ακριβώς γίνεται το στρώσιμο; Υπάρχει κάποιος οδηγός; Βρήκα και το σχετικό βίντεο απ το /DRIVE 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Ιανουάριος 25, 2016 #1822 Κοινοποίηση Ιανουάριος 25, 2016 Η φθορά των δίσκων με αφήνει αδιάφορο διότι έχω αλλάξει μια φορά στα 110000 χιλιόμετρα και το κόστος τους είναι μικρότερο από τα τακάκια (25 ευρώ ο ένας τους είχα πάρει από αγγλία).Στο κάτω κάτω να φρενάρω θέλω, όχι να συντηρώ τα φρένα να μη χαλάνε.Στα 25 ευρω το κομμάτι και μένα δεν θα με πείραζε τόσο Ίσως + ότι λόγω διαστάσεων απ' ότι καταλαβαίνω το φρένο σου "στηρίζεται" πολύ στο τακακι αλλά οι δικοί μου που έχουν 50-60 το κομμάτι το λιγότερο (για κατι νορμάλ που να μην είναι της πλάκας όμως) οι μπροστά και 25-30 περίπου οι πίσω αν θυμάμαι σωστα δεν είναι και αμελητέο έξοδο νομίζω (ειδικά για την εποχή αυτη) αν μου βγάλουν μια αλλαγή λιγότερη πχ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Ιανουάριος 25, 2016 #1823 Κοινοποίηση Ιανουάριος 25, 2016 Και πως ακριβώς γίνεται το στρώσιμο; Υπάρχει κάποιος οδηγός; Βρήκα και το σχετικό βίντεο απ το /DRIVEhttp://www.youtube.com/watch?v=qkIowmqOFRg Ε το βίντεο λέει αυτό που λέμε,Ότι με μια απλη αλλαγη με καλυτερα τακακια βλεπεις τοση διαφορα που για να την ξαναδεις πρεπει να σκασεις πολλα χιλιαρικα (4 πιστονες πισω!!!!!!!!!!!). Στα 25 ευρω το κομμάτι και μένα δεν θα με πείραζε τόσο Ίσως + ότι λόγω διαστάσεων απ' ότι καταλαβαίνω το φρένο σου "στηρίζεται" πολύ στο τακακι αλλά οι δικοί μου που έχουν 50-60 το κομμάτι το λιγότερο (για κατι νορμάλ που να μην είναι της πλάκας όμως) οι μπροστά και 25-30 περίπου οι πίσω αν θυμάμαι σωστα δεν είναι και αμελητέο έξοδο νομίζω (ειδικά για την εποχή αυτη) αν μου βγάλουν μια αλλαγή λιγότερη πχ...257x20 είναι τα μπροστινά μου, ταμπούρα πίσω.120 ευρω στα 200000 χμ για μενα ειναι αμελητεα.Το να τσιγγουνεύεσαι το οτι τα τακακια θα σου φανε το δισκο ειναι λιγο σαν να λες θα βαλω οικολογικα λαστιχα να μην κρατανε καλα να μην καιω βενζινη. Δεν είμαι υπέρ ακραίων λύσεων, π.χ. Ειχα δοκιμάσει χαρακτούς στο παρελθον και οι φθορες στο τακακι ηταν τεραστιες, στα 10000 κμ δεν εμενε καθολου γομμα. Στα φρενα το μεγεθος μετραει, αν μπορεις να αλλαξεις τις δαγκανες με πιο μεγαλες, εκει θα δεις διαφορα.Μετα περιφερειακοι τομεις οπως να αλλαζεις που κ που υγρα φρενων, να εξαερωνεισντο κυκλωμα, σωληνακια υψηλης ειναι περιφερειακες καλες βελτιωσουλες.Η πιο φτηνη βελτιωση ειναι το τακακι. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Ιανουάριος 25, 2016 #1824 Κοινοποίηση Ιανουάριος 25, 2016 (edited) 257x20 είναι τα μπροστινά μου, ταμπούρα πίσω. 120 ευρω στα 200000 χμ για μενα ειναι αμελητεα. Το να τσιγγουνεύεσαι το οτι τα τακακια θα σου φανε το δισκο ειναι λιγο σαν να λες θα βαλω οικολογικα λαστιχα να μην κρατανε καλα να μην καιω βενζινη. Δεν είμαι υπέρ ακραίων λύσεων, π.χ. Ειχα δοκιμάσει χαρακτούς στο παρελθον και οι φθορες στο τακακι ηταν τεραστιες, στα 10000 κμ δεν εμενε καθολου γομμα. Στα φρενα το μεγεθος μετραει, αν μπορεις να αλλαξεις τις δαγκανες με πιο μεγαλες, εκει θα δεις διαφορα. Μετα περιφερειακοι τομεις οπως να αλλαζεις που κ που υγρα φρενων, να εξαερωνεισντο κυκλωμα, σωληνακια υψηλης ειναι περιφερειακες καλες βελτιωσουλες. Η πιο φτηνη βελτιωση ειναι το τακακι. Ντάξει δεν ειναι οτι θα πέσω έξω...μαζεύονται όμως γιατί κάνω σίγουρα 20k χλμ/χρόνο, ίσως και παραπάνω. Γενικώς δεν τσιγκουνεύομαι λεφτά για ανταλλακτικά, μάλλον το αντίθετο, απλά λόγω εποχής προσπαθώ να κοιτάω το value 4 money οσο γίνεται γιατί δυστυχώς μου έχει φάει και μπόλικα € σε βλάβες Σχετικά με τα φρένα φοράω ήδη μεγαλύτερα απο gti (τους ρίχνω αρκετό ζόρι + οτι το golf δεν ειναι και ελαφρύ + αυτόματο κιβώτιο) για παραπάνω πρέπει να παω σε 4πιστονα που δν είναι και ανέφικτο σαν ιδέα χωρίς ιδιαίτερα μεγάλο κόστος αφού μπαίνουν στο μαμά δισκο δαγκάνες απο boxster που βρισκονται στο ebay ευκολα. Όμως για να μπούν θέλω 17αρες που σημαίνει οτι το ξεχνάω γιατί θέλω άλλα 700-800 + οτι θα κόψει αισθητά μετά χωρίς πρόγραμα...ιστορίες για αγρίους!! Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 25, 2016 από and64 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Ιανουάριος 26, 2016 #1825 Κοινοποίηση Ιανουάριος 26, 2016 (edited) Γιατί ήδη διαβάζω ότι οι λάμπες που φοράω τώρα καίγονται πιο γρήγορα απ τις εργοστασιακές. Επίσης έδωσα και άλλους λόγους παραπάνω. Τώρα αν αυτό θεωρείται καγκουριά, πάω πάσο και είμαι περίεργος να δω τι λέτε σε κάτι άλλα... Ναι είναι καγκουριά (γνωρίζεις τι είναι καγκουριά ) και δεν νομίζω οτι το μαμά Bocanegra είχε τέτοια. To όλο trend με τα led stripes πρέπει να το είχε ξεκινήσει η Audi ή η Aston . Θυμάμαι το πρηγούμενο R8 που είχε, οκ , μπορούσε και χωρίς αυτά αλλά σε ένα supercar η υπερβολή είναι σχεδόν ταυτόσημη έννοια ακόμα και στο απόλυτα - ισορροπημένα υπέροχο , Audi R8 mk1. Να διευκρινήσω, κάνεις ότι θες με το αμάξι σου ( την φάση με τα xenon πρόσεξε την αν δεν θες να στραβώνεις κόσμο) και απλά συζητάμε εδώ, καλοπροαίρετα. Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 26, 2016 από Thresh86 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Ιανουάριος 26, 2016 #1826 Κοινοποίηση Ιανουάριος 26, 2016 Έχεις να προτείνεις εσύ κάτι καλύτερο πέρα από τις αναμμένες λάμπες συνέχεια; Γιατί εμένα αυτό μου φαίνεται ακόμα χειρότερο... Επίσης δεν ανέφερα πουθενά κάτι για xenon. Αν τελικά ανοιχτούν τα φανάρια και μπουν projector, τότε το συζητάμε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Ιανουάριος 26, 2016 #1827 Κοινοποίηση Ιανουάριος 26, 2016 (edited) To χειρότερο που λες , είναι mandatory αν οδηγήσεις σε άλλες χώρες π.χ Βουλγαρία όταν είχα παει. Απο τότε , μου έμεινε συνήθεια και στην Ελλάδα και ομολογουμένως μόνο σε ηλιόλουστες μέρες τα σβήνω. Με αστείο κόστος λάμπας και επίσης εύκολο βάλε - βγάλε, δεν βλέπω το λόγο πολυπλοκότητας που αναπτύσσεις για εξωτερικές επεμβάσεις , πέραν του αισθητικού όπου εκει προχωράς όπως επιθυμείς. Περι xenon , κάπου είχα δει να αναφέρεσαι νομίζω. Η παρατηρήση μου είναι οτι τα xenon θέλουν πλήρες σύστημα με πλύση επίσης αλλιώς χάνει σε αποτελεσματικότητα και εμποδίζει στην ορατότητα άλλων. ΥΓ Όπως είπε και ο @2cpu , σταδιακά τα φώτα θα ανάβουν σε όλα τα οχήματα all day , εκτός απο τις μηχανές που ισχύει ήδη. Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 26, 2016 από Thresh86 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARMAGEDDON Ιανουάριος 26, 2016 #1828 Κοινοποίηση Ιανουάριος 26, 2016 (edited) επίσης με την αλλαγή στα τακάκια να βάζετε και πάστα πίσω από τα τακάκια βοηθάει αρκετά στο να μην υπάρχει σφύριγμα ! Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 26, 2016 από ARMAGEDDON 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Ιανουάριος 26, 2016 #1829 Κοινοποίηση Ιανουάριος 26, 2016 επίσης με την αλλαγή στα τακάκια να βάζετε και πάστα πίσω από τα τακάκια βοηθάει αρκετά στο να μην υπάρχει σφύριγμα ! Τι πάστα ακριβώς; Εγώ έχω δει και βάζουν κατά την αλλαγή των δίσκων ώστε να μη κολλάνε και να αλλάζονται πιο εύκολα. Edit: Ψάχνοντας βρήκα το παρακάτω: Spoiler : Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARMAGEDDON Ιανουάριος 26, 2016 #1830 Κοινοποίηση Ιανουάριος 26, 2016 παράδειγμα προς αποφυγή την πρώτη φορά που άλλαξα τακάκια δεν ήξερα με αποτέλεσμα τα μπροστινά να σφυρίζουν τώρα και ας έχω υπόλοιπο .... έτσι μετά από 3 μήνες άλλαξα και πίσω επειδή είχα ψυχολογικά και σκεπτόμενος ότι το αμάξι θα είναι μια κινητή σφυρίχτρα μπρος πίσω , έψαξα στο νετ και βρήκα για την πάστα την περιβόητη (σε βιντεάκια που δείχνουν πως αλλάζεις τακάκια όλοι χρησιμοποιούν για σωστή δουλειά) .. βγαίνει σε δύο μορφές σε μορφή οδοντόκρεμας και σε μορφή spray , το παρακάτω αγόρασα (είναι σε μορφή spray) και έβαλα στα πίσω τακάκια και μπορώ να πω ότι τα πίσω δεν κάνουν κιχ τα μπροστά είναι σφυρίχτρα (σφύριγμα κάνουν από τα 40χλμ και κάτω) http://www.onparts.gr/chimika/spray/liqui-moly-400ml-461305.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Ιανουάριος 26, 2016 #1831 Κοινοποίηση Ιανουάριος 26, 2016 ΚΑλό φαίνεται, αλλά γιατί να μη βάλεις βαζελίνη τότε, δεν θα κάνει την ίδια δουλειά? Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Ιανουάριος 26, 2016 #1832 Κοινοποίηση Ιανουάριος 26, 2016 Προσωπικα μια φορα με ετυχε με το κορσα να σφυριζουν τα φρενα. "Ρε μ""κα χοντρε ( ο μηχανικος μου ) προχθες τα βαλαμε και σφυριζουν τα φρενα" "α ! ναι?!? κατσε να τα στειλουμε εγγυηση τοτε" "huh? Καινουργια γνησια και τελος. Εκτοτε η επωνυμα η γνησια και δεν ειχα ποτε προβληματα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Ιανουάριος 26, 2016 #1833 Κοινοποίηση Ιανουάριος 26, 2016 Προσωπικά στο Corsaκι μου δε σφυρίζουν ποτέ, ποτέ όμως. Βέβαια είναι τα μαμά. Το θέμα είναι τι γίνεται με τα aftermarket... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARMAGEDDON Ιανουάριος 27, 2016 #1834 Κοινοποίηση Ιανουάριος 27, 2016 (edited) Προσωπικα μια φορα με ετυχε με το κορσα να σφυριζουν τα φρενα. "Ρε μ""κα χοντρε ( ο μηχανικος μου ) προχθες τα βαλαμε και σφυριζουν τα φρενα" "α ! ναι?!? κατσε να τα στειλουμε εγγυηση τοτε" "huh? Καινουργια γνησια και τελος. Εκτοτε η επωνυμα η γνησια και δεν ειχα ποτε προβληματα. γενικά τι παίζει (όπου γράμματα Α Β Γ Δ είναι εταιρίες με τα είδη αυτά δισκόπλακες τακάκια , Αδ= Αδισκόπλακες , Ατ=Ατακάκια) αν έχεις Αδ δισκόπλακες και βάλεις Βτ ή Γτ ή Δτ ή Ετ ή Ζτ κατά 98,99% θα σφυρίζουν τα φρένα , ο λόγος είναι απλός η Α εταιρία χρησιμοποιεί συγκεκριμένο μείγμα μετάλλων όπου και τα τακάκια Α φτιάχνονται για να ταιριάζουν σε αυτό το μείγμα μέταλλων το ίδιο κάνουν και οι υπόλοιπες εταιρίες ! Βδ--->Βτ (no problem) Βδ--->Ατ (σφύριγμα) και πάει λέγοντας τώρα αν βάλεις δύο διαφορετικά μέταλλα και τα τρίψεις μεταξύ τους είναι φυσιολογικό να σφυρίξουν διότι σύμφωνα με την ιδιωσυχνοτητά των κραμάτων (ων) δεν ταιριάζει άρα θα παραχθεί ήχος κλπ κλπ κλπ κλπ Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 27, 2016 από ARMAGEDDON Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Ιανουάριος 27, 2016 #1835 Κοινοποίηση Ιανουάριος 27, 2016 τώρα αν βάλεις δύο διαφορετικά μέταλλα και τα τρίψεις μεταξύ τους είναι φυσιολογικό να σφυρίξουν διότι σύμφωνα με την ιδιωσυχνοτητά των κραμάτων (ων) δεν ταιριάζει άρα θα παραχθεί ήχος κλπ κλπ κλπ κλπΕξ ορισμού τα μέταλλα είναι διαφορετικά, γιατί πολύ απλά αν ήταν τα ίδια, θα είχαν και την ίδια φθορά. Άτοπο αυτό που λες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirDiman Ιανουάριος 27, 2016 #1836 Κοινοποίηση Ιανουάριος 27, 2016 Για να μην σας χαλανε οι λαμπες οταν τις αλλαζετε να φορατε γαντια μιας χρησεως.Το 'λαδι' που αφηνει το δακτυλο πανω τους ειναι ο λογος που καιγονται λογο αναπτυξης μεγαλης θερμοκρασιας στο σημειο αυτο. 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARMAGEDDON Ιανουάριος 27, 2016 #1837 Κοινοποίηση Ιανουάριος 27, 2016 Εξ ορισμού τα μέταλλα είναι διαφορετικά, γιατί πολύ απλά αν ήταν τα ίδια, θα είχαν και την ίδια φθορά. Άτοπο αυτό που λες. what ever .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Ιανουάριος 28, 2016 #1838 Κοινοποίηση Ιανουάριος 28, 2016 http://www.autoblog.gr/2016/01/28/forthgo-parasyrei-ena-aygo/ 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Ιανουάριος 30, 2016 #1839 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2016 (edited) Εχουμε πελατες βουλγαρους και γιουγκοσλαβους που οδηγουν συνεχεια με τα φωτα αναμμενα και κανενας δεν με ζητησε λαμπες για το αμαξι του. Πάνε αλλού και τις αλλάζουν Πάντα όταν αλλάζω τακάκια στο BMW καθαρίζω καλά τις δαγκάνες και τους δίσκους. Δεν έχω βάλει ποτέ τέτοιου είδους πάστα και δε σφυράνε. (Δίσκοι Brembo με τακάκια Ferodo). Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 30, 2016 από PetrosD Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Ιανουάριος 30, 2016 #1840 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2016 (edited) Ρε παιδιά, πάλι σήμερα που ήμουν γεμάτος με το Corsa και είχα και πράματα, η απόδοση των φρένων δε μου έκατσε καλά. Είναι φυσιολογικό όταν πηγαίνεις πχ με 80 - 100 και θες να μειώσεις για να βγεις σε μια έξοδο το αυτοκίνητο να κόβει σα να μειώνει ταχύτητα και όχι να νιώθεις ότι "φρενάρεις";Χάλια η περιγραφή, το ξέρω, αλλά δε ξέρω πως να το περιγράψω. Λέω μήπως θέλει τακάκια αλλά τα φρένα πιάνουν πάνω από τη μέση, επίσης παρόλο που είναι μεταχειρισμένο, ή μάλλον καλύτερα δεύτερο χέρι, δε νομίζω διότι όλα τα σέρβις είναι στην ώρα τους με βιβλιαράκι και στην επίσημη αντιπροσωπεία. Ξέρω ότι πολλά γίνονται στα μεταχειρισμένα αλλά πραγματικά το αυτοκίνητο το πήρα της κούτας (γι αυτό και το "μάλλον καλύτερα δεύτερο χέρι"), ήταν κυριολεκτικά καινούργιο. 8κ χιλιόμετρα και άψογο εντός και εκτός.PS: Είναι το πρώτο μου αυτοκίνητο, ίσως είναι φυσιολογικό αυτό, εξ'ου και ο λόγος που ρωτάω Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 30, 2016 από UltraB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now