RootX Ιανουάριος 24, 2016 #1801 Κοινοποίηση Ιανουάριος 24, 2016 http://www.carmagazine.co.uk/car-reviews/ford/ford-focus-rs-2016-review/ 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Ιανουάριος 24, 2016 #1802 Κοινοποίηση Ιανουάριος 24, 2016 (edited) Το δικό μου έχει απλά φανάρια, χωρίς projector. Αυτό που ψάχνω είναι πως να προσθέσω DRL (daytime lights). Πέρα από την εμφάνιση είναι χρήσιμα για βροχερές μέρες, μουντό καιρό κτλ. Μου φαίνεται ωραία λύση το παρακάτω για φώτα ημέρες: Aν μπείς στη διαδικασια να "σφάξεις" φανάρι, για μένα βάλε και projectors, κάνεις που κάνεις τη δουλειά. Ειδικά αν ταξιδεύεις βράδια η διαφορά απλής λάμπας με σωστά bixenon είναι χαοτική!! Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 24, 2016 από and64 Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Ιανουάριος 24, 2016 #1803 Κοινοποίηση Ιανουάριος 24, 2016 Aν μπείς στη διαδικασια να "σφάξεις" φανάρι, για μένα βάλε και projectors, κάνεις που κάνεις τη δουλειά. Ειδικά αν ταξιδεύεις βράδια η διαφορά απλής λάμπας με σωστά bixenon είναι χαοτική!! Αν τα ανοίξω ναι, τότε αξίζει να βάλω bixenon. Αλλά απ ότι κατάλαβα αυτά είναι εξωτερικά του φαναριού και όχι μέσα Στο φανάρι, το μπροστά μέρος δε τελειώνει εκεί που τελειώνει το πίσω μέρος. Επειδή δε ξέρω πως να το περιγράψω, δες τη παρακάτω φωτογραφία από aftermarket να καταλάβεις τι εννοώ Spoiler : Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Ιανουάριος 24, 2016 #1804 Κοινοποίηση Ιανουάριος 24, 2016 (edited) Αν τα ανοίξω ναι, τότε αξίζει να βάλω bixenon. Αλλά απ ότι κατάλαβα αυτά είναι εξωτερικά του φαναριού και όχι μέσα Στο φανάρι, το μπροστά μέρος δε τελειώνει εκεί που τελειώνει το πίσω μέρος. Επειδή δε ξέρω πως να το περιγράψω, δες τη παρακάτω φωτογραφία από aftermarket να καταλάβεις τι εννοώ Spoiler : Θα το ανοίξεις έτσι κι αλλιώς για κάνεις οποιαδήποτε παρέμβαση είτε για led είτε για xenon... Το πλασικό διαφανές κάλυμμα δλδ θα ξεκολλήσει απο το φανάρι και μετά θα κολληθεί και παλι Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 24, 2016 από and64 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Ιανουάριος 24, 2016 #1805 Κοινοποίηση Ιανουάριος 24, 2016 (edited) Όπως θα δεις παρακάτω, στο σημείο που έχω σημειώσει με κόκκινο, χωράει εξωτερικά περιμετρικά μια κλασσική waterproof LEDτοταινία Ποιος ο λόγος να το ανοίξω αν χωράει εκεί; Δε νομίζω ότι θα βρέχεται στο σημείο αυτό αν μιλάμε για βροχή. Άλλη λύση μετά αυτό εδώ αν και δε μου φαίνεται τόσο ωραίο, να κάνω κάποια modα στο πλαίσιο των fog lights (πχ image) και τέλος απλά να αλλάξω τις λάμπες στα ομίχλης με κάτι άλλο και να τα μετατρέψω στην ουσία σε DRL. Spoiler : Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 24, 2016 από UltraB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Ιανουάριος 24, 2016 #1806 Κοινοποίηση Ιανουάριος 24, 2016 Γιατί απλά δεν ανοίγεις τα φώτα σου all day ? 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Ιανουάριος 24, 2016 #1807 Κοινοποίηση Ιανουάριος 24, 2016 Χμμ, με λίγα λόγια όλα αυτά απαιτούν αρκετά χρήματα. Απλά αν θυμάμαι καλά στο βίντεο του drive (νομίζω ότι ήταν στο drive που λέει και ο φίλος @and64) η διαφορά όταν άλλαξαν τακάκια ήταν αρκετά μεγάλη. Εε σκέφτηκα λοιπόν, μήπως την επόμενη φορά από τα να βάλω πάλι τα κλασσικά που βάζουν στην αντιπροσωπεία, να προτιμήσω κάτι καλύτερο.Εξαρτάται από το πώς αποδίδουν τα εργοστασιακά.Σε μένα για παράδειγμα, το εργοστασιακό τακάκι της fiat στο punto, βγάζει 5000 χιλιόμετρα.ΟΚ οδηγιέται και μετά, δηλαδή τα πας 15000-20000 αλλά να ξέρεις οτι δεν έχεις φρένα.Έχω δοκιμάσει άπειρα (ate, ferodo premium x2, noname, fiat/bosch x3), και κατέληξα σε ferodo ds2000 (ds performance πλέον).Θέλουν λίγο ζέσταμα αλλά μετά καμία σχέση. Τα έχω εδώ και 20000 κμ και αντέχουν ακόμη.Τα είχα βρει 60 ευρώ αντι για 100 πού χανμ οπότε ήταν τρελή αγορά, δεδομένου ότι 80 ευρώ έχουν τα εργοστασιακά της fiat.Ναι εννοείτα το αμάξι το πιέζω και γι αυτό τα τρώει τόσο, απλοί δίσκοι, ούτε χαρακτοί ούτε τπτ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Ιανουάριος 24, 2016 #1808 Κοινοποίηση Ιανουάριος 24, 2016 Γιατί απλά δεν ανοίγεις τα φώτα σου all day ?Γιατί θα αλλάζω λάμπες αρκετά συχνότερα μετά και δε λέει να δίνω 25€ κάθε φορά. Επίσης δεν έχω τοσό δυνατά φώτα (projector ή xenon) και δε νομίζω να φαίνεται κάτι, και εκτός αυτό δεν θα φαίνεται ωραίο. @sotiris, από άποψη απόδοσης όμως; Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Ιανουάριος 24, 2016 #1809 Κοινοποίηση Ιανουάριος 24, 2016 Όπως θα δεις παρακάτω, στο σημείο που έχω σημειώσει με κόκκινο, χωράει εξωτερικά περιμετρικά μια κλασσική waterproof LEDτονία. Ποιος ο λόγος να το ανοίξω αν χωράει εκεί; Δε νομίζω ότι θα βρέχεται στο σημείο αυτό αν μιλάμε για βροχή. Άλλη λύση μετά αυτό εδώ αν και δε μου φαίνεται τόσο ωραίο, να κάνω κάποια modα στο πλαίσιο των fog lights (πχ image) και τέλος απλά να αλλάξω τις λάμπες στα ομίχλης με κάτι άλλο και να τα μετατρέψω στην ουσία σε DRL. Εξωτερικά δεν εχω δει ποτέ να περνάει κανείς ledoταινία!! Και πως θα πάρει ρεύμα? Πώς θα εφαρμόσει σωστά το καπό οταν κλείσει; Εγώ οπου εχω δει παρεμβάσεις σε φανάρια, ανοίγονται... Εξαρτάται από το πώς αποδίδουν τα εργοστασιακά.Σε μένα για παράδειγμα, το εργοστασιακό τακάκι της fiat στο punto, βγάζει 5000 χιλιόμετρα.ΟΚ οδηγιέται και μετά, δηλαδή τα πας 15000-20000 αλλά να ξέρεις οτι δεν έχεις φρένα.Έχω δοκιμάσει άπειρα (ate, ferodo premium x2, noname, fiat/bosch x3), και κατέληξα σε ferodo ds2000 (ds performance πλέον).Θέλουν λίγο ζέσταμα αλλά μετά καμία σχέση. Τα έχω εδώ και 20000 κμ και αντέχουν ακόμη.Τα είχα βρει 60 ευρώ αντι για 100 πού χανμ οπότε ήταν τρελή αγορά, δεδομένου ότι 80 ευρώ έχουν τα εργοστασιακά της fiat.Ναι εννοείτα το αμάξι το πιέζω και γι αυτό τα τρώει τόσο, απλοί δίσκοι, ούτε χαρακτοί ούτε τπτ. Τα ds performance σκεφτόμουν να βάλω και γω αλλά δεν ξέρω αν άξιζαν τα ακριβώς διπλά λεφτά που έκαναν σε σχέση με τα εργοστασιακά λόγω προσφοράς, γιατί αν μιλάμε για την κανονική τους τιμή ούτε καν!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Ιανουάριος 24, 2016 #1810 Κοινοποίηση Ιανουάριος 24, 2016 Εξωτερικά δεν εχω δει ποτέ να περνάει κανείς ledoταινία!! Και πως θα πάρει ρεύμα? Πώς θα εφαρμόσει σωστά το καπό οταν κλείσει; Εγώ οπου εχω δει παρεμβάσεις σε φανάρια, ανοίγονται...Ρεύμα; Το μόνο εύκολο. Επειδή το δοκίμασα πριν μερικές μέρες να δω για πλάκα αν κάθετε η LEDτοταινία, εφαρμόζει τέλεια. Μάλλον όμως αυτοί που έστειλα παραπάνω την βάζουν εσωτερικά εφόσον ανοίγουν το φανάρι αλλά θέλω να πω, ότι και εξωτερικά μου φαίνεται να γίνεται. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Ιανουάριος 24, 2016 #1811 Κοινοποίηση Ιανουάριος 24, 2016 Σορυ κιολας αλλα θα θυμιζει uber καγκουρια. Βασικα γιατι νομιζεις οτι αν τα αφηνεις αναμμενα all day θα αλλαζεις λαμπες συχνοτερα? Στις μοτοσυκλετες/σκουτερ που πλεον δεν μπορεις να τα σβησεις (πλη ορισμενων εξαιρεσεων) δεν καιγονται σχεδον καθολου. Οι λαμπες στα συχρονα αυτοκινητα καιγονται μονο απο ενα λογο. Λακκουβες 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Ιανουάριος 24, 2016 #1812 Κοινοποίηση Ιανουάριος 24, 2016 Εξωτερικά δεν εχω δει ποτέ να περνάει κανείς ledoταινία!! Και πως θα πάρει ρεύμα? Πώς θα εφαρμόσει σωστά το καπό οταν κλείσει; Εγώ οπου εχω δει παρεμβάσεις σε φανάρια, ανοίγονται... Τα ds performance σκεφτόμουν να βάλω και γω αλλά δεν ξέρω αν άξιζαν τα ακριβώς διπλά λεφτά που έκαναν σε σχέση με τα εργοστασιακά λόγω προσφοράς, γιατί αν μιλάμε για την κανονική τους τιμή ούτε καν!!Είναι πιο σκληρά από τα απλά και σφυρίζουν λίγο στις χαμηλές ταχύτητες αλλά στο 200-0 η διαφορα μπορει να ειναι 50 μετρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Ιανουάριος 24, 2016 #1813 Κοινοποίηση Ιανουάριος 24, 2016 Σορυ κιολας αλλα θα θυμιζει uber καγκουρια. Βασικα γιατι νομιζεις οτι αν τα αφηνεις αναμμενα all day θα αλλαζεις λαμπες συχνοτερα? Στις μοτοσυκλετες/σκουτερ που πλεον δεν μπορεις να τα σβησεις (πλη ορισμενων εξαιρεσεων) δεν καιγονται σχεδον καθολου. Οι λαμπες στα συχρονα αυτοκινητα καιγονται μονο απο ενα λογο. Λακκουβες Γιατί ήδη διαβάζω ότι οι λάμπες που φοράω τώρα καίγονται πιο γρήγορα απ τις εργοστασιακές. Επίσης έδωσα και άλλους λόγους παραπάνω. Τώρα αν αυτό θεωρείται καγκουριά, πάω πάσο και είμαι περίεργος να δω τι λέτε σε κάτι άλλα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Ιανουάριος 24, 2016 #1814 Κοινοποίηση Ιανουάριος 24, 2016 (edited) Είναι πιο σκληρά από τα απλά και σφυρίζουν λίγο στις χαμηλές ταχύτητες αλλά στο 200-0 η διαφορα μπορει να ειναι 50 μετρα. Το ξέρω τι είναι, απλά αυτό το σφύριγμα που αναφέρεις ήταν και το νο1 πρόβλημα μου γιατί λόγω αυτόματου αναγκαστικά χρειάζεται να φρενάρω αρκετά και σχετικά μέτρια σε χαμηλές ταχύτητες και επειδή το αυτοκίνητο χρησιμοποείται σε καθημερινή βάση είναι σίγουρο οτι θα μου έσπαγαν τα νεύρα! Οσο έψαξα στο νετ δεν βρήκα σαφή απάντηση, άλλοι έλεγαν σφυρίζουν συνέχεια, άλλοι έλεγαν οτι φοράνε ds2500 και δεν σφυρίζουν ποτέ!!! Βγάλε άκρη... Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 24, 2016 από and64 Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Ιανουάριος 24, 2016 #1815 Κοινοποίηση Ιανουάριος 24, 2016 Το σφύριγμα είναι ότι χειρότερο, ειδικά όταν πρόκειται για σταμάτα ξεκίνα και γενικά τις συνθήκες εντός πόλης. Αλήθεια, υπάρχει κάποιο "κλειδί" που να "σηματοδοτεί" το αν σφυρίζουν ή υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να σφυρίζουν; Πχ το υλικό κατασκευής τους; Αν θυμάμαι καλά, ισχύει κάτι τέτοιο στα τακάκια των ποδηλάτων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Ιανουάριος 24, 2016 #1816 Κοινοποίηση Ιανουάριος 24, 2016 (edited) Το σφύριγμα είναι ότι χειρότερο, ειδικά όταν πρόκειται για σταμάτα ξεκίνα και γενικά τις συνθήκες εντός πόλης. Αλήθεια, υπάρχει κάποιο "κλειδί" που να "σηματοδοτεί" το αν σφυρίζουν ή υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να σφυρίζουν; Πχ το υλικό κατασκευής τους; Αν θυμάμαι καλά, ισχύει κάτι τέτοιο στα τακάκια των ποδηλάτων. Tα πιο σκληρά θεωρητικά τείνουν να σφυρίζουν περισσότερο. Αλλά απ'οτι εχω διαβάσει έχει να κάνει και με τους δίσκους ακόμα και με το μέγεθος της δαγκάνας. Επίσης σε πιο σκληρά/αγωνιστικά τακάκια έχει μεγάλη σημασία να στρωθούν σωστά γιατί αλλιώς είναι δεδομένο οτι θα σφυρίζουν!! Το πιο σπαστικό για μένα είναι να τρώω το σφύριγμα και τη φθορά στους δίσκους κλπ και να έχω μια βελτίωση πχ 10-15% στα φρένα μου. Αν είχα τπτ τέρατα φρένα-αλεξίπτωτα ας σφύριζαν οσο ήθελαν Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 25, 2016 από and64 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Ιανουάριος 25, 2016 #1817 Κοινοποίηση Ιανουάριος 25, 2016 Γιατί ήδη διαβάζω ότι οι λάμπες που φοράω τώρα καίγονται πιο γρήγορα απ τις εργοστασιακές. Επίσης έδωσα και άλλους λόγους παραπάνω. Τώρα αν αυτό θεωρείται καγκουριά, πάω πάσο και είμαι περίεργος να δω τι λέτε σε κάτι άλλα... Aλλο τι διαβαζεις και αλλο τι ζεις.Προσωπικα να στο πω καπως ετσι οσα αμαξια και αν ειχα / γνωστοι λαμπες αλλαζαν μοτο οταν τρακαρανε και μονο οσοι κυνηγουσαν τις λακκουβες. Οι λαμπες δεν καιγονται τοσο ευκολα οσο λες.Εχουμε πελατες βουλγαρους και γιουγκοσλαβους που οδηγουν συνεχεια με τα φωτα αναμμενα και κανενας δεν με ζητησε λαμπες για το αμαξι του.Για τα σκουτερ 20ετιας με ηλεκτρικο συστημα γτπ παιρνουν αβερτα Sorry ξαναλεω αλλα να βαλεις λεντοταινια εξωτερικα και να την δινεις ρευμα παλι εξωτερικα εμενα με φαινεται καγκουρια.Mi 2 sents.Δεν νομιζω παντως να ειδα κατι αλλο που να μοιαζει καγκουρια για μενα και να μην το ειπα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Ιανουάριος 25, 2016 #1818 Κοινοποίηση Ιανουάριος 25, 2016 (edited) Το σφύριγμα είναι ότι χειρότερο, ειδικά όταν πρόκειται για σταμάτα ξεκίνα και γενικά τις συνθήκες εντός πόλης. Αλήθεια, υπάρχει κάποιο "κλειδί" που να "σηματοδοτεί" το αν σφυρίζουν ή υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να σφυρίζουν; Πχ το υλικό κατασκευής τους; Αν θυμάμαι καλά, ισχύει κάτι τέτοιο στα τακάκια των ποδηλάτων. Tα πιο σκληρά θεωρητικά τείνουν να σφυρίζουν περισσότερο. Αλλά απ'οτι εχω διαβάσει έχει να κάνει και με τους δίσκους ακόμα και με το μέγεθος της δαγκάνας. Επίσης σε πιο σκληρά/αγωνιστικά τακάκια έχει μεγάλη σημασία να στρωθούν σωστά γιατί αλλιώς είναι δεδομένο οτι θα σφυρίζουν!! Το πιο σπαστικό για μένα είναι να τρώω το σφύριγμα και τη φθορά στους δίσκους κλπ και να έχω μια βελτίωση πχ 10-15% στα φρένα μου. Αν είχα τπτ τέρατα φρένα-αλεξίπτωτα ας σφύριζαν οσο ήθελαν Είναι θέμα υλικού, τα πιο παλιά τακάκια είχαν αμίαντο ο οποίος προσδίδει ιδιότητες κεραμικού υλικού όπου προστίθεται και δεν σφύριζαν, με την απαγόρευση χρήσης αμιάντου από το 1990 και μετά άρχισαν να σφυρίζουν. Τώρα το αν σφυρίζει είναι πλέον θέμα σχεδίασης του υλικού (και των προσμίξεων που έχει). Δεν έχω ψάξει πώς δουλεύουν τα υλικά στα τακάκια γιατί δεν έχω και τόσες επιλογές στο Punto, ds performance και ds2500 υπάρχουν. Επειδή και στο παλιό αμάξι είχα δοκιμάσει άλλα 15 είδη τακακιών, και το παλιό αμάξι έπασχε από φρένα (peugeot 309) έχω καταλήξει ότι υπάρχει μια χρησή τομή μεταξύ σκληρού και μαλακού. Για μένα και τη χρήση που κάνω στο Punto τα ds performance είναι κοντά στην χρησή τομή. Μπορώ να κάνω αναβάσεις/καταβάσεις σε βουνά χωρίς να μένω από φρένα και η φθορά τους είναι μικρή. Η φθορά των δίσκων με αφήνει αδιάφορο διότι έχω αλλάξει μια φορά στα 110000 χιλιόμετρα και το κόστος τους είναι μικρότερο από τα τακάκια (25 ευρώ ο ένας τους είχα πάρει από αγγλία). Στο κάτω κάτω να φρενάρω θέλω, όχι να συντηρώ τα φρένα να μη χαλάνε. Τώρα από σφύριγμα δεν σφυρίζουν τόσο, στην αρχή σφύριζαν περισσότερο (στα πρώτα 1000-2000 κμ) αλλά με τον καιρό έπεσε. Προσωπικά το έχω ξεχάσει ότι σφυρίζουν πλέον. Αλλά δεν μπορώ να ξέρω για άλλα αυτοκίνητα και άλλους συνδυασμούς φρένων. Τα δεξιά είναι τα ds performance, τα αριστερά τα μαμά Fiat: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10153225911229173&l=84a35fff45 Τα μαμά Fiat όλοι θα πούνε ότι έχουν πολύ ψωμί ακόμη, η πραγματικότητα είναι ότι για κάποιο λόγο όταν στο Punto πέσει το τακάκι στη μέση, τελειώνουν τα φρένα. Υποθέτω ότι έχει να κάνει με τη θερμοχωρητικότητα. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10153394115284173&l=e526fc0612 Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 25, 2016 από sotiris 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Ιανουάριος 25, 2016 #1819 Κοινοποίηση Ιανουάριος 25, 2016 @2cpu, δεν θα φαίνεται απολύτως τίποτα. Όπως το έβαλα στις φωτογραφίες παραπάνω, έτσι θα ναι. Εξήγησα και το λόγο που δε θα φαίνεται τίποτα, παραπάνω... @sotiris, ενδιαφέρον όλα αυτά. Επίσης πολύ σωστά λες, πρώτα μας ενδιαφέρει το φρενάρισμα και μετά η φθορά τους. Σε σχέση με τα μαμά του Punto και όταν είχαν ακόμα πολύ ψωμί, θεωρείς ότι τα DS φρενάρουν καλύτερα; PS: Οι φωτογραφίες δε φαίνονται Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Ιανουάριος 25, 2016 #1820 Κοινοποίηση Ιανουάριος 25, 2016 Πάντως στις μοτοσυκλέτες, όταν έτριζε το φρένο, ήθελε σωστό στρώσιμο, όπου κανένας κατασκευαστής δε σου δίνει τις οδηγίες με την αγορά, ενώ θα έπρεπε. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now