Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

@csaris Ερωτευσημο!!! και ωραίες αναβαθμίσεις!

η σκαστρα αποτι βλέπω είναι κλειστού τύπου ηλεκτρονική? (μοιάζει με την δικιά μου μαμησια). από θόρυβο πως πάει?

Η μαμα ειναι, απλα αλλαζει το πανω μερος της το οποιο ειναι πλαστικο και μπαινει ενα μεταλλικο καλυτερης ποιοτητας το οποιο εχει και ενα εξτρα ελατηριακι μεσα για να μην ανοιγει ευκολα οταν σηκωνεις μεγαλες πιεσεις.

Ολες σχεδον ιδιες ειναι σε ολα τα αμαξια... και ειναι οτι καλυτερο οι ηλεκτρονικες.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Η μαμα ειναι, απλα αλλαζει το πανω μερος της το οποιο ειναι πλαστικο και μπαινει ενα μεταλλικο καλυτερης ποιοτητας το οποιο εχει και ενα εξτρα ελατηριακι μεσα για να μην ανοιγει ευκολα οταν σηκωνεις μεγαλες πιεσεις.

Ολες σχεδον ιδιες ειναι σε ολα τα αμαξια... και ειναι οτι καλυτερο οι ηλεκτρονικες.

 

και εμένα που είχε ηλεκτρονική (εμφανισιακά ίδια με την διακια σου λογικα με πιο μαλακο ελατηριο μεσα) έχει λιμιτ μέχρι τα 180hp

η εύκολη λύση ηταν η να βαλω απο S3 που κουμπώνει χωρις μετατροπες

προτίμησα να βάλω μηχανική διπλού εμβόλου ανοικτού τυπου. εχει τεραστια διαφορα αλλα θα δειξει μετα το remap+intercooler

πάντως για τις ηλεκτρονικές αποτι έχω δει οι απόψεις διίστανται 

Link to comment
Share on other sites

και εμένα που είχε ηλεκτρονική (εμφανισιακά ίδια με την διακια σου λογικα με πιο μαλακο ελατηριο μεσα) έχει λιμιτ μέχρι τα 180hp

η εύκολη λύση ηταν η να βαλω απο S3 που κουμπώνει χωρις μετατροπες

προτίμησα να βάλω μηχανική διπλού εμβόλου ανοικτού τυπου. εχει τεραστια διαφορα αλλα θα δειξει μετα το remap+intercooler

πάντως για τις ηλεκτρονικές αποτι έχω δει οι απόψεις διίστανται 

 

Η νεκροψια θα δειξει...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

λεει οτι δεν κανει για το δικο μου

αλλα ειμαι κομπλε απο σκαστρα λογικα δεν θα ξανασχοληθω μαζι της.....ξερω οτι μεχρι 1.7bar καλα παει. και δεν προκειται να φτασω εκει ποτε!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Αν αλλάξω τακάκια στο αυτοκίνητο ( url ) και βάλω κάποια aftermarket, θα δω διαφορά σε σχέση με τα μαμά που βάζουν οι αντιπροσωπείες;

 

 

Τι διαφορά θες; Ως προς τη διάρκεια; Την δύναμη; Γενικά μόνο με τακάκια δεν θα δεις τρελές διαφορές. Σε διάρκεια μετά απο παρατεταμένη χρήση και "ξύλο" με ενα πιο σκληρό τακάκι θα είσαι καλύτερα πχ, αλλά θα σου τρώει πολύ πιο γρήγορα τον (μαμά) δίσκο, παίζει να έχεις σφυρίγματα/τριξίματα σε νορμαλ φρεναρίσματα πόλης κλπ.

Μπορείς να αλλάξεις και υγρά με ενα με υψηλότερη θερμοκρασία βρασμού...αυτά όμως έχουν νόημα αν όντως καταπονείς τα φρένα σου έντονα

 

Γενικά στα φρένα πιστεύω αν δεν τα σκάσεις να πας σε ενα πολυπίστονο κιτ μην κάνεις τπτ καλύτερα!! Επειδή εγώ τα ταλαιπωρώ φουλ οταν πηγαίνω γρήγορα και θέλω να φρενάρω οσο πιο αργά μπορώ, το έψαξα πριν λίγο γιατί είχαν τελειώσει σχεδόν τα μπροστινά μου. Αυτό που είδα τελικά απο reviews, fora κλπ Ελληνικά και ξένα, είναι οτι οι "ενδιάμεσες" λύσεις τύπου τακάκια+δίσκοι πιο σκλήροί/χαραχτοί κλπ είναι λίγο τσάμπα λεφτά και δεν είναι φθηνά. Οπότε έβαλα μαμά τακάκι πάλι και τα άφησα οπως είναι. Κάποια στιγμή ομως θα αλλάξω υγρά και θα βάλω motul rbf

Έγινε επεξεργασία από and64
Link to comment
Share on other sites

Γενικά δε μπορώ να πω πως τα ταλαιπωρώ. Αυτό που θέλω είναι καλύτερο φρενάρισμα. Πχ όταν είμαι εθνική και θέλω να κατεβάσω ταχύτητα. Η διάρκεια δε με ενδιαφέρει και τόσο (το αυτοκίνητο γράφει αρκετά λίγα χλμ), εκτός αν μειωθεί δραματικά σε σημείο να θέλουν άλλαγμα τις διπλάσιες - τριπλάσιες φορές από τα μαμά.

 

Κάπου είχε πάρει το μάτι μου ένα βίντεο που έδειχνε κατά πόσο βελτιώνεται το φρενάρισμα με την αλλαγή δίσκων, τακάκια & όλα μαζί αλλά δε το βρίσκω :/

Link to comment
Share on other sites

Γενικά δε μπορώ να πω πως τα ταλαιπωρώ. Αυτό που θέλω είναι καλύτερο φρενάρισμα. Πχ όταν είμαι εθνική και θέλω να κατεβάσω ταχύτητα. Η διάρκεια δε με ενδιαφέρει και τόσο (το αυτοκίνητο γράφει αρκετά λίγα χλμ), εκτός αν μειωθεί δραματικά σε σημείο να θέλουν άλλαγμα τις διπλάσιες - τριπλάσιες φορές από τα μαμά.

 

Κάπου είχε πάρει το μάτι μου ένα βίντεο που έδειχνε κατά πόσο βελτιώνεται το φρενάρισμα με την αλλαγή δίσκων, τακάκια & όλα μαζί αλλά δε το βρίσκω :/

 

To vid που λες ήταν του drive μήπως; (είχαν μια λευκή e92 και είχαν κάνει διάφορα τεστ)Αν ναι το έχουν κατεβάσει, δεν το βρίσκω ούτε εγω.

 

Για τι αυτοκίνητο μιλάμε; Απ΄οτι καταλαβαίνω εσύ θες παραπάνω δύναμη και αυτό θα το βρείς βάζοντας μεγαλύτερα φρένα (αν είναι δυνατό φυσικά!) 

 

Όταν άλλαξα στο golf απο τα μαμά φρένα σε gti μπρος-πίσω και πήγα απο δίσκους 288->312 και απο 256->272 αντίστοιχα είδα μεγάλη διαφορά σαν δύναμη σε φρεναρίσματα πάνω απο 100-120 kmh ;)

Έγινε επεξεργασία από and64
Link to comment
Share on other sites

ίσως η πιο "εύκολη" (και σχετικά φθηνή) λύση για πιο δυνατό φρενάρισμα(χωρίς να αποκτήσεις τριξίματα κλπ) είναι oversize δίσκοι+δαγκάνες(πχ απο corsa opc ή άλλη "δυνατή" έκδοση μήπως και είναι συμβατά με την υπάρχουσα ανάρτησή σου)

δαγκάνες/βάση για τις δαγκάνες (που κατα πάσα πιθανότητα χρειάζονται) βρίσκεις μεταχειρισμένα και βάζεις νέο δίσκο(και το αντίστοιχο για τακάκι)

 

απαντήσεις αν και τι κουμπώνει ας πούμε plug and play(ή έστω με κάποιο αντάπτορα) θα βρεις πιο εύκολα σε ένα forum οπελ

 

edit. I'm late

Έγινε επεξεργασία από shattered
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Όταν άλλαξα στο golf απο τα μαμά φρένα σε gti μπρος-πίσω και πήγα απο δίσκους 288->312 και απο 256->272 αντίστοιχα είδα μεγάλη διαφορά σαν δύναμη σε φρεναρίσματα πάνω απο 100-120 kmh ;)

 

Eκει ακριβως θα δεις διαφορα, στα πολλα χιλιομετρα και στα επαναλαμβομενα πατηματα..

 

Τωρα αν πειραματιστεις με αλλα τακακια/δισκους νομιζω τσαμπα χρηματα ειναι.. οποτε βαλε τα μαμα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Χμμ, με λίγα λόγια όλα αυτά απαιτούν αρκετά χρήματα. Απλά αν θυμάμαι καλά στο βίντεο του drive (νομίζω ότι ήταν στο drive που λέει και ο φίλος @and64) η διαφορά όταν άλλαξαν τακάκια ήταν αρκετά μεγάλη. Εε σκέφτηκα λοιπόν, μήπως την επόμενη φορά από τα να βάλω πάλι τα κλασσικά που βάζουν στην αντιπροσωπεία, να προτιμήσω κάτι καλύτερο.

Link to comment
Share on other sites

Χμμ, με λίγα λόγια όλα αυτά απαιτούν αρκετά χρήματα. Απλά αν θυμάμαι καλά στο βίντεο του drive (νομίζω ότι ήταν στο drive που λέει και ο φίλος @and64) η διαφορά όταν άλλαξαν τακάκια ήταν αρκετά μεγάλη. Εε σκέφτηκα λοιπόν, μήπως την επόμενη φορά από τα να βάλω πάλι τα κλασσικά που βάζουν στην αντιπροσωπεία, να προτιμήσω κάτι καλύτερο.

 

To πόσα χρήματα θα χρειαστεί είναι σχετικό... Αν μπορείς να βρεις μεταχειρισμένα τα φρένα από μεγαλύτερο μοντέλο και σε καλή κατάσταση τότε αξίζει η αναβάθμιση. 

 

Εγω ετσι το είχα κάνει, όταν χρειάστηκα δίσκους έψαγα για μεταχείρο κιτ απο gti και βρήκα μπρος-πίσω δαγκάνες/δίσκους/τακάκια (οκ, μπροστά μονο βάση δαγκάνας!) με <5000 km, πρακτικά αχρησιμοποίητα! Ένα απο τα καλά του vag group  :D

 

Η όλη δουλειά μου ήρθε 100-120 ευρώ παραπάνω απ'το να έβαζα απλά καινούριους δίσκους/τακάκια στις κανονικές διαστάσεις οποτε δεν με χάλασε!! Αν ήταν να αγοράσω βέβαια το οτιδήποτε απο αυτά σε τιμές αντιπροσωπείας απλά δεν υπήρχε νόημα, τα χρήματα ξέφευγαν πάρα πολύ...

Link to comment
Share on other sites

Εμαθα σημερα οτι η αντιπροσωπεια hyundai & kia παει για κλεισιμο....

εχουμε παραλλαβει 1 και περιμενουμε αλλα 5 picanto (απο την αρχη του χρονου)...

...κριμα για τους υπαλληλους...

Link to comment
Share on other sites

:(

 

In other news

 

Παρακατω θα παρατηρησετε το γνωστο φαινομενο "ηχος και φως"

Τα παρακατω φαινομενο προκαλειτε απο νεαρης ηλικιας ατομα τα οποια θελοντας να νικησουν

το Μ3 που τους προσπερασε προσθετουν στο ταπεινο αυτοκινητακι τους την μεγαλυτερη τουρμπινα με την αναλογη

μεγαλη μπουκαλα υπεροξειδιου του νιτρου προσπαθωντας το απιθανο δηλ.να βγαλουν 1500 αλογα απο 1400 κυβικα.

Εννιωτε εχουν αποτελεσματα μικρης χρονικης διαρκειας ισα ισα που τα βλεπουν (αν προλαβουν) στο δυναμομετρο.

 

(εχω και αλλη εμπνευση αλλα θα γινω κουραστικος :p)

 

 

bonus

 

Έγινε επεξεργασία από 2cpu
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Χθες, ψάχνοντας πως μπορώ να προσθέσω φώτα ημέρας, βρήκα τυχαία μια ωραία και ενδιαφέρον σελίδα: Headlightretrofits

Οι τύποι κάνουν φοβερή δουλειά, πρώτη φορά βλέπω τόσο ωραία headlight (έχει βέβαια και μερικά αρκετά καγκουρίστικα :p ).

 

Ρίξτε τους μια ματιά, εμένα μου έδωσαν πολλές ιδέες για το τι μπορώ να κάνω στο δικό μου όσα αφορά τα DRL και όχι μόνο...

 

By the way, μήπως μπορεί να καταλάβει κανείς τι LEDτονία χρησιμοποιούν στο περίγραμμα; Εδώ, εδώ & εδώ.

 

Τους τύπους ούτε καν τους ξέρω, το λέω για να μη θεωρηθεί διαφήμιση. Επίσης είναι στο UK...

Link to comment
Share on other sites

Χθες, ψάχνοντας πως μπορώ να προσθέσω φώτα ημέρας, βρήκα τυχαία μια ωραία και ενδιαφέρον σελίδα: Headlightretrofits

Οι τύποι κάνουν φοβερή δουλειά, πρώτη φορά βλέπω τόσο ωραία headlight (έχει βέβαια και μερικά αρκετά καγκουρίστικα :p ).

 

Ρίξτε τους μια ματιά, εμένα μου έδωσαν πολλές ιδέες για το τι μπορώ να κάνω στο δικό μου όσα αφορά τα DRL και όχι μόνο...

 

By the way, μήπως μπορεί να καταλάβει κανείς τι LEDτονία χρησιμοποιούν στο περίγραμμα; Εδώ, εδώ & εδώ.

 

Τους τύπους ούτε καν τους ξέρω, το λέω για να μη θεωρηθεί διαφήμιση. Επίσης είναι στο UK...

 

 

Yπάρχουν και δώ 2-3 που ασχολούνται και κάνουν ωραίες δουλειές. Το αν θα το καγκουρέψεις ή οχι ειναι δικό σου θέμα!! 

 

Το καλό της όλης υπόθεσης είναι οτι μπορείς να προσθέσεις ουσιαστικά σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο σοβαρό κιτ με bixenon projectors (morimoto πχ) και να έχεις άψογο φως συνήθως με λιγότερα χρήματα απο το να κάνεις retrofit τα original bixenon φανάρια (αν υπήρχαν φυσικά σαν εξτρα) τα οποία παίζει να εχουν και χειρότερη απόδοση.

 

Κάποια στιγμή σκέφτομαι να ανοίξω και τα δικά μου και να αλλάξω αυτούς τους άθλιους projectors που φοράω τώρα...

 

ps: μπες στο theretrofitsource.com που έχει όλα τα "καλά" components για xenon κλπ ;) Βέβαια είναι usa αλλά έχει κορυφαία πράγματα

Έγινε επεξεργασία από and64
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το δικό μου έχει απλά φανάρια, χωρίς projector. Αυτό που ψάχνω είναι πως να προσθέσω DRL (daytime lights). Πέρα από την εμφάνιση είναι χρήσιμα για βροχερές μέρες, μουντό καιρό κτλ.

 

Μου φαίνεται ωραία λύση το παρακάτω για φώτα ημέρες:

 

11009400_808534982567717_881478929995593

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.