Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Στον ιαπωνα που εχω τωρα βαζω απο το 'σπιτι' moto belray exp 10 40.

Ο ιαπωνας ειναι μηχανακι η αυτοκινητο?

Ωραια μοιαζουν τα belray (ester based) , αντιστοιχα -οσο μπορει να ειναι δλδ- με τα 300v και καποια redline ..αλλα δεν θα ηθελα να φτασω "αυτα" τα λεφτα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το mobil θεωρείται καλό λάδι  :T:

 

Στo golf είχα βάλει 3-4 αλλαγές castrol edge (επισης 5-30) και το βρήκα λίγο απαράδεκτο, ανεβαζε για πλάκα θερμοκρασίες το καλοκαίρι αν πίεζα και δεν κράταγε πίεση, οπότε το αμάξι ψόφαγε γενικώς.

 

Τώρα βάζω motul 300v και το μοτέρ δεν νιώθει σε ζέστη. Βλέπω 5-8c κάτω σε σκίσιμο, δουλεύει και ενα κλικ πιο στρωτά κρύο...

Αλλαγές κάνω καθε 7.5k

 

Το 300V είναι εξαιρετικό λάδι και ακριβό! Είναι για ιδιαίτερα βελτιωμένα μοτέρ (500+hp) αλλά δείχνει να "σπάει" στις 5000 χλμ, οπότε και γίνεται αλλαγή. Λογικά σε πιο φυσιολογικά μοτέρ είναι μια χαρά εως και overkill! 

 

Εγώ χρησιμοποιώ Motul 8100 X-cess 5-40W κάθε 7500χλμ και είμαι ευτυχής από αντοχή κ στροφάρισμα! Το αγοράζω κ 17 ευρώ το 2λιτρο από Αθήνα, οπότε συνδυάζω ποιότητα κ οικονομία.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το 300V είναι εξαιρετικό λάδι και ακριβό! Είναι για ιδιαίτερα βελτιωμένα μοτέρ (500+hp) αλλά δείχνει να "σπάει" στις 5000 χλμ, οπότε και γίνεται αλλαγή. Λογικά σε πιο φυσιολογικά μοτέρ είναι μια χαρά εως και overkill! 

 

Εγώ χρησιμοποιώ Motul 8100 X-cess 5-40W κάθε 7500χλμ και είμαι ευτυχής από αντοχή κ στροφάρισμα! Το αγοράζω κ 17 ευρώ το 2λιτρο από Αθήνα, οπότε συνδυάζω ποιότητα κ οικονομία.

 

Koίτα overkill είναι σίγουρα, απλά ειναι ίσως το μόνο πράγμα που μπορεί να δώσει μακροζωία και σωστή λειτουργία στο μοτέρ και αφού μπορώ (ακόμα :p ) και το αγοράζω δεν με πειράζει να τα δώσω. Γενικά δεν είμαι άνθρωπος που πάει ήσυχα, οπότε όταν το πιέζω θέλω να ξέρω οτι δουλεύει όσο γίνεται καλύτερα ;) 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Πολλά.

 

 

Να πας όταν έχει χρόνο τότε, με 10 ευρώ να σου την καθαρίσει και αυτή! Γιατί δε νομίζω να είναι και τόσο εύκολο να βγει, να καθαριστεί και να ξαναμπεί.

 

Και εμένα αρκετα μου φανηκαν .Δεν είναι εύκολο φυσικά έχει μεγαλη μανουρα .

 

Το mobil θεωρείται καλό λάδι  :T:

 

Στo golf είχα βάλει 3-4 αλλαγές castrol edge (επισης 5-30) και το βρήκα λίγο απαράδεκτο, ανεβαζε για πλάκα θερμοκρασίες το καλοκαίρι αν πίεζα και δεν κράταγε πίεση, οπότε το αμάξι ψόφαγε γενικώς.

 

Τώρα βάζω motul 300v και το μοτέρ δεν νιώθει σε ζέστη. Βλέπω 5-8c κάτω σε σκίσιμο, δουλεύει και ενα κλικ πιο στρωτά κρύο...

Αλλαγές κάνω καθε 7.5k

 

Τα motul 300v θα σου πρότεινα να μην τα βάζεις σε καθημερινό αυτοκίνητο γιατί δεν περιέχουν καθαρίστηκα με αποτέλεσμα μετα από μερικά χιλιόμετρα το μοτερ σου να γινει χαλιά

Link to comment
Share on other sites

Τα motul 300v θα σου πρότεινα να μην τα βάζεις σε καθημερινό αυτοκίνητο γιατί δεν περιέχουν καθαρίστηκα με αποτέλεσμα μετα από μερικά χιλιόμετρα το μοτερ σου να γινει χαλιά

 

 

Γενικώς λέγονται πολλά για τα 300v, άλλοι τα έχουν Θεό, άλλοι τα θάβουν. Τα βάζω και στο megane που ειναι 1.4 ατμοσφαιρικό για πάνω απο 100κ χλμ (το μοτέρ συνολικά έχει σχεδόν 225κ χλμ)

Ούτε αυτό πάει ήσυχα σε γενικές γραμμές, ποτέ μέχρι τώρα δεν είχα θέμα απόδοσης ή κάποιο άλλο πρόβλημα.

 

Αλλαγές και στα 2 ανά 7.5k χλμ που χρονικά δεν είναι σχεδόν ποτέ πάνω απο 6μηνο, πολλές φορές είναι και 4μηνο...

Link to comment
Share on other sites

Γενικώς λέγονται πολλά για τα 300v, άλλοι τα έχουν Θεό, άλλοι τα θάβουν. Τα βάζω και στο megane που ειναι 1.4 ατμοσφαιρικό για πάνω απο 100κ χλμ (το μοτέρ συνολικά έχει σχεδόν 225κ χλμ)

Ούτε αυτό πάει ήσυχα σε γενικές γραμμές, ποτέ μέχρι τώρα δεν είχα θέμα απόδοσης ή κάποιο άλλο πρόβλημα.

 

Αλλαγές και στα 2 ανά 7.5k χλμ που χρονικά δεν είναι σχεδόν ποτέ πάνω απο 6μηνο, πολλές φορές είναι και 4μηνο...

 

Το έχεις ανοίξει καθόλου το μοτέρ ; .Δεν μπορώ να βρω τώρα φωτογραφίες από εναν τύπο που τα έβαζε για αρκετά χιλιόμετρα (αλλαγές κάθε 5k ) για να δεις πως έγινε , μακάρι να μην έχεις θέμα !!!.

 

Επίσης μιας και πιάσαμε λιγο τα λαδια ξέρει καποιος η πιστοποίηση B2 τι αφορά ;

Link to comment
Share on other sites

Το έχεις ανοίξει καθόλου το μοτέρ ; .Δεν μπορώ να βρω τώρα φωτογραφίες από εναν τύπο που τα έβαζε για αρκετά χιλιόμετρα (αλλαγές κάθε 5k ) για να δεις πως έγινε , μακάρι να μην έχεις θέμα !!!.

Επίσης μιας και πιάσαμε λιγο τα λαδια ξέρει καποιος η πιστοποίηση B2 τι αφορά ;

Δεν το χω ανοίξει, οχι! Ίσως το χα δει και γω αυτο που λες, κάτι μου θυμίζει
Link to comment
Share on other sites

Πού το βρήκες αυτό; B1, B3, B4 και B5 υπάρχουν. B2 πρώτη φορά βλέπω.

 

Μου το είπε ο μηχανικός άνοιξε το πρόγραμμα της toyota για να δει εαν τα λαδια που έφερα κάνουν για το αυτοκίνητο και μου λεει οτι τα λαδια δεν εχουν B2 ψαχνω τωρα να δω τι παίζει και δεν βρισκω τίποτα .

Link to comment
Share on other sites

που το βρήκε το B2 ??? (μήπως να άλλαζες συνεργείο ?)

 

http://www.oilspecifications.org/acea.php

 

 

A/B: gasoline and diesel engine oils

ACEA A1/B1 Stable, stay-in-grade oil intended for use at extended drain intervals in gasoline engines and car & light van diesel engines specifically designed to be capable of using low friction low viscosity oils with a high temperature / high shear rate viscosity of 2.6 mPa*s for xW/20 and 2.9 to 3.5 mPa.s for all other viscosity grades. These oils are unsuitable for use in some engines. Consult owner manual or handbook if in doubt.

ACEA A3/B3 Stable, stay-in-grade oil intended for use in high performance gasoline engines and car & light van diesel engines and/or for extended drain intervals where specified by the engine manufacturer, and/or for year-round use of low viscosity oils, and/or for severe operating conditions as defined by the engine manufacturer.

ACEA A3/B4 Stable, stay-in-grade oil intended for use in high performance gasoline and direct injection diesel engines, but also suitable for applications described under A3/B3.

ACEA A5/B5 Stable, stay-in-grade oil intended for use at extended drain intervals in high performance gasoline engines and car & light van diesel engines designed to be capable of using low friction low viscosity oils with a High temperature / High shear rate (HTHS) viscosity of 2.9 to 3.5 mPa.s. These oils are unsuitable for use in some engines. Consult owner manual or handbook if in doubt.

Έγινε επεξεργασία από ARMAGEDDON
Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι οτι όντως το πρόγραμμα έλεγε B2 το ειδα και εγω , αλλα κοτζάμ μηχανικός που πριν λίγο καιρό ήταν και επίσημος αντιπρόσωπος δεν ξέρει τα λαδιά  αντε γεια (και εγώ τα είχα ψάξει πάρα πολύ πριν τα επιλεξω και δεν μου πέρασε από το μυαλό ότι λέει μπαρούφες) .

 

Κουράστηκα από τοτε που μπήκε το diesel στην ζωή μου εχω αλλάξει 4 μηχανικούς ένας είναι χειρότερος απο τον άλλον.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν εδώ είναι κατάλληλο αυτό το βίντεο ή στο θέμα με τα supercars.

 

 

Ωραίος ο τυπας και το vid αλλά οχι και supercar η 325... :p

 

Eνα άλλο ωραίο που είδα χθες

 

 

Απίστευτο το πορσικό by bbi! Oλα τα λευτά ο ήχος της εισαγωγής με τις φιλτροχοάνες να είναι μεσα στην καμπίνα!!!

Έγινε επεξεργασία από and64
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.