Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Στην αρχή πίστευα και εγώ οτι είναι βλαμμένοι.

 

Τελικά είναι σκεπτόμενοι παρτάκηδες (αδόκιμος όρος, ας με συγχωρέσει ο Μπαμπινιώτης)

που βαριούνται να δουλέψουν και θα δοκιμάσουν κάθε τυχάρπαστη λύση και βραχυπρόθεσμο μέτρο.

 

Ποδήλατο χρησιμοποιούμε μεν, όσο γίνεται αλλά έρχονται και βροχερές μέρες ή μέρες

που μελανιάζεις απο το κρύο. 

 

Με το ζόρι να φορολογηθούν όσο πάνε οι μηχανοκίνητοι τροχοί στην ελληνική άσφαλτο , μάλιστα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

μας βλεπω με ποδηλατο στο τελος

 

Τέλη κυκλοφορίας με... το χιλιόμετρο!

 

http://www.protothema.gr/economy/article/533439/teli-kukloforias-me-to-hiliometro/

 

Θέλουν να εκμεταλλευτούν τη χαμηλή τιμή του πετρελαίου διεθνώς, 1.35 μέση τιμή στην Ελλάδα είναι πολύ κάτω, έχουμε συνηθίσει να πληρώνουμε 1.5+.

Οπότε πιστεύω θα το εφαρμόσουν άμεσα και θα πάει στο 1.5 ΚΑΙ ταυτόχρονα θα τσεπώνουν και τα αυξημένα τέλη.

 

ΑΛΛΑ: Σε περίπτωση αύξησης της τιμής της βενζίνης, το 1.5 θα γίνει 1.7, και τότε ίσως αναγκαστούν να ξανακατεβάσουν το φόρο λόγω μειωμένων εσόδων (ο Γιωργάκης ήταν ο πρώτος που ανέβασε δραματικά τον ΕΦΚ και η βενζίνη πήγε στο 1.6 από 1 εντός ενός έτους)

Link to comment
Share on other sites

εγω να πω την αμαρτια μου, οδηγησα το κλιο -δυστυχως οχι αυτοματο- και οπως γυρναγα σταματησα στη ρημαδα τη vw πηγα βολτα ενα πολο μπλουμοσιον και ενα γκολφακι αυτοματο και μου αρεσαν...πολυ.....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

εγω να πω την αμαρτια μου, οδηγησα το κλιο -δυστυχως οχι αυτοματο- και οπως γυρναγα σταματησα στη ρημαδα τη vw πηγα βολτα ενα πολο μπλουμοσιον και ενα γκολφακι αυτοματο και μου αρεσαν...πολυ.....

Καλώς η κακώς dsg rules...
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Να επαναφέρω το θέμα στη γενικότερη αυτοκίνηση, ένα πράγμα που δεν μου αρέσει στην Αγγλία είναι ο τρόπος οδήγησης.

Έχω οδηγήσει γενικά σε αρκετές Ευρωπαϊκές χώρες και τόσο μούφα οδηγούς σαν την Αγγλία δεν έχω συναντήσει.

Εδώ έχουν πάθει το εξής: έχουν αγοράσει αναλογικά πολύ ακριβά αυτοκίνητα τα οποία στην καθημερινή χρήση τους τα πάνε για τα ψώνια στο σούπερμάρκετ. Δεν έχουν ιδέα από έννοιες όπως αποστάσεις ασφαλείας, χρόνος αντίδρασης κλπ και καμία επαφή με το θέμα ταχύτητα. Δεν μιλάω φυσικά για τους πωρωμένους με την αυτοκίνηση, αλλά για τον average joe.

Τις προάλλες ήμουν σε ένα σκηνικό στην Εθνική όπου πήγαινα μαζί με ένα RS3 τελευταίας γενιάς. Το RS3 έχει 367 άλογα και το πούντο μου έχει 95 άλογα, όσο και να το πατήσω το RS3 μου ανοίγει ακόμη και με νεκρά. Ε παρ'όλ'αυτά, με καθυστερούσε! Είχε τόσο ηλίθιο τρόπο οδήγησης που κατάφερνε με ένα αυτοκίνητο των 367 αλόγων να καθυστερεί εμένα με το ματρακά. Και φυσικά ένας άλλος οδηγός της μεγάλης βρεταννικής σχολής ενοχλήθηκε από το RS3 και του πάτησε απότομα φρένο στην Εθνική στην γρήγορη λωρίδα. Οπότε αναγκαστικά ακούσαν και οι δύο ελληνικά καντήλια και ελληνική κόρνα.

Το χειρότερο πράγμα που έχω συναντήσει στους δρόμους είναι ο εγωισμός. Εγώ είμαι γρήγορος, εγώ είμαι άρχοντας του δρόμου κλπ. Στην Ελλάδα έχουμε μεν αυτούς που παρκάρουν στην αριστερή (μερτσέντες ντράιβερ κινγκ οφ δε ρόουντ) αλλά όσο κι αν μου φαίνεται απίστευτο είμαστε λιγότερο εγωιστές στο τιμόνι και πολύ καλύτεροι οδηγοί στις υψηλές ταχύτητες. Φυσικά ούτε για αστείο δεν μπορούμε να συγκριθούμε με το μέσο Γερμανό, αλλά σε σύγκριση με Αγγλία τα πάμε καλά.

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Η "μαμά" VW ξέρει τ κάνει. Παρόλο που δε μας καλαρέσει σε πολλούς, δεν θεωρώ πως ήταν τυχαία τρία μοντέλα της στα τοπ 10 μοντέλα πωλήσεων του 2015...

Στέλνει σε εμας τα ελλατωματικά και στην υπόλοιπη Ευρώπη τα καλά :sarcastic:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Η "μαμά" VW ξέρει τ κάνει. Παρόλο που δε μας καλαρέσει σε πολλούς, δεν θεωρώ πως ήταν τυχαία τρία μοντέλα της στα τοπ 10 μοντέλα πωλήσεων του 2015...

 

 

Στέλνει σε εμας τα ελλατωματικά και στην υπόλοιπη Ευρώπη τα καλά :sarcastic:

 

Polo και Golf πουλάνε μαζί σχεδόν 900k κομμάτια τον χρόνο. Συνδιαστικά όλη η Opel π.χ. πουλάει γύρω στα 750k κομμάτια τον χρόνο.

Link to comment
Share on other sites

Δε γνωρίζω για τα μηχανικά αλλά γνωρίζω ότι τα Γερμανικά (VW, Opel), καλώς ή κακός, από ποιότητα κατασκευής σκίζουν.

Τουλάχιστον αυτό συμπεραίνω από την μικρή μου εμπειρία με τα αυτοκίνητα. Δε μπορώ να ξεχάσω τη στιβαρότητα που είχαν / έχουν όσα Opel έχουν περάσει απ την οικογένεια όπως και στο Astra H συγγενικού προσώπου. Στα καινούργια μοντέλα δε γνωρίζω τι συμβαίνει αλλά δε νομίζω να έχουν αλλάξει πολλά με δεδομένο την ασφάλεια που προσφέρουν.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δε γνωρίζω για τα μηχανικά αλλά γνωρίζω ότι τα Γερμανικά (VW, Opel), καλώς ή κακός, από ποιότητα κατασκευής σκίζουν.

Σκίζουν καλτσόν!

Ατελείωτα προβλήματα.

Υπάρχουν πολύ συγκεκριμένα μοντέλα που όντως σκίζουν. Τα υπόλοιπα έχουν παιδικές ασθένεις ανεπίτρεπτες για μια εταιρία που θέλει να πουλήσει ποιότητα.

Με τον 1.4 tsi έχει γίνει ο κακός χαμός. Με τα FSI επίσης. Παλιότερα πάλι τα μοτέρ ήταν χώμα.

Το μόνο σοβαρό μοτέρ ήταν το 1.8 20vt το οποίο σαν συντήρηση είχε πολύ ακριβά service, από τα νεότερα όλα θέλουν ψάξιμο.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Μου αρέσει που λέω "Δε γνωρίζω για τα μηχανικά αλλά γνωρίζω ότι τα Γερμανικά (VW, Opel), καλώς ή κακός, από ποιότητα κατασκευής σκίζουν."
 
Επίσης δόξα το Θεό, τα Opel που έχουμε οι συγγενείς και εμείς, δεν έχουν παρουσιάσει τίποτα μέχρι τώρα και όταν μπαίνεις μέσα αισθάνεσαι ότι μπαίνεις σε στιβαρό αμάξι, όχι σαν μερικά άλλα (ονόματα δε λέμε, οικογένειες δε θίγουμε :p ).

 

Δεν αντιλέγω ότι μπορεί να έχουν πολλά απ αυτά μηχανικά προβλήματα αλλά η ποιότητα του εσωτερικού, της κατασκευής κτλ θεωρώ ότι είναι μια κλάση πάνω σε σχέση με άλλες μεγάλες εταιρίες. 

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει αξιοσημείωτη διαφορά μεταξύ της απτής - άμεσα προσλαμβάνουσας ποιότητας και της συνολικής ποιότητας σε βάθος χρόνου.

 

Π.χ οδηγούσα χθες ένα Starlet 1.3 του 1996 με 270.000χλμ και πρόσφατη (!) μετατροπή υγραερίου 5ης γενιάς.

 

Πέραν κάποιων τριγμών στο εσωτερικό του και γυαλάδα απ τη χρήση πλαστικών, ήταν σε πολύ καλή κατάσταση.

Απο επιδόσεις , το σκασμένο βγάζει σχετικά άνετα 170χλμ/ώρα  (δεν ενδείκνυται  :p  ) και με λίγη πίεση θα τελικιάσει

στα 180. Δεν το αναφέρω για να τρέξει κάποιος αλλά ένδειξη υγείας κινητήρα, μην παρεξηγηθώ.

 

Έχω μπει σε Golf IV 1.6 και οι περισσότεροι διακόπτες είχαν χάσει πλεον την ένδειξη τους.

 

Σίγουρα, παίζει μεγάλο ρόλο και η χρήση του κάθε ιδιοκτήτη και αν προσέχει το όχημα του γενικά αλλά ενδείξεις υπάρχουν.

 

Πολλές φορές πειθόμαστε εύκολα απο δέρματα και εντυπωσιακές στο μάτι επιφάνειες αλλά ο χρόνος είναι αμείλικτος. :)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Το μόνο σοβαρό μοτέρ ήταν το 1.8 20vt το οποίο σαν συντήρηση είχε πολύ ακριβά service, από τα νεότερα όλα θέλουν ψάξιμο.

 

Δεν έχει πολύ ακριβά σερβις (έχω s3 bam 225 k seat AUQ 180):

 

-όχι αντιπροσωπεία-

 

Λάδια+φ.λαδιού=65euro (με εργασία)/7500χλμ

φ.βενζινας, καμπινας, λαδιού= 8 ευρώ έκαστο/15000χλμ

Σετ ιμάντα χρονισμού+αντλία νερού μεταλλική=220 ευρώ/90000χλμ+100 ευρώ αργασία

Μπουζί=58 ευρώ/60000χλμ

 

Kακό είναι πως μετά τα 200000(!) χλμ αρχίζουν και τσιμπάνε λάδι, λόγω των 20 βαλβίδων που τα κάνουν λίγο πιο ευαίσθητα. Βέβαια τα νέας γενιάς καίνε λάδια by default....

Έγινε επεξεργασία από cyberdyne
Link to comment
Share on other sites

Μου αρέσει που λέω "Δε γνωρίζω για τα μηχανικά αλλά γνωρίζω ότι τα Γερμανικά (VW, Opel), καλώς ή κακός, από ποιότητα κατασκευής σκίζουν."

 

Δεν αντιλέγω ότι μπορεί να έχουν πολλά απ αυτά μηχανικά προβλήματα αλλά η ποιότητα του εσωτερικού, της κατασκευής κτλ θεωρώ ότι είναι μια κλάση πάνω σε σχέση με άλλες μεγάλες εταιρίες.

Sorry, το διάβασα βιαστικά και δεν κατάλαβα ότι εννοείς απτή ποιότητα κατασκευής, δηλαδή το πώς αισθάνεσαι μέσα.

Όντως στα VW τελευταίας γενιάς το εσωτερικό είναι απίστευτο. Από παλιά ήταν καλό, π.χ. η σύγκριση GOLF 4 με Peugeot 306 και fiat bravo δεν υπήρχε στο εσωτερικό αλλά πλέον έχει ανοίξει πολύ η ψαλίδα.

Το πρόβλημα είναι στα μηχανικά, η Opel δεν έχει τόσο θέμα, μοιράζεται πλέον τα μισά με τη Fiat και έχει στρώσει (ελέω GM), αλλά η VW ατελείωτα.

Δεν έχει πολύ ακριβά σερβις (έχω s3 bam 225 k seat AUQ 180):

 

-όχι αντιπροσωπεία-

 

Λάδια+φ.λαδιού=65euro (με εργασία)/7500χλμ

φ.βενζινας, καμπινας, λαδιού= 8 ευρώ έκαστο/15000χλμ

Σετ ιμάντα χρονισμού+αντλία νερού μεταλλική=220 ευρώ/90000χλμ+100 ευρώ αργασία

Μπουζί=58 ευρώ/60000χλμ

 

Kακό είναι πως μετά τα 200000(!) χλμ αρχίζουν και τσιμπάνε λάδι, λόγω των 20 βαλβίδων που τα κάνουν λίγο πιο ευαίσθητα. Βέβαια τα νέας γενιάς καίνε λάδια by default....

Άλλες τιμές ξέρω για ιμάντες, 1000 ευρώ αντιπροσωπεία, 500 εκτός. 90000 χιλιόμετρα/5χρόνια είναι το θεωρητικό αν δεν πιέζεις το αυτοκίνητο και δεν οδηγάς πόλη (ανέκδοτο για το S3, πάρει το 1.6 αν δεν το πατάς), το πρακτικό λογικά είναι 60.000 ή 3 χρόνια.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.