Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

 Μα ήταν ανάρπαστο . (βλέπε πωλήσεις και μάζα μεταχειρισμενων  στο car.gr)  

 

 Δυστηχως ενω σαν ιδεα ειναι φανταστικο τα πολλά θετικά του ( coupe - sport -  πισωκουνα - γρηγορο- σε λογικη τιμη -  4 θεσεις - 4 πορτες ) τα αντισταθμιζει ο ιδιότροπος wankel και πλεον ετσι οπως ειναι η κατασταση δεν κρατας οχημα που καιει 10 λιτρα / 100 οχι 15 + λαδι + rebuild ανα τοσο . Οσο ειχε η βενζινη < 1e και προ μνημονιων κυκλοφορουσε πολυ παντως.

 

Το κρίμα το μεγάλο είναι που δεν το βγάζουν με ένα μοτεράκι από τα καινούριας κοπής.

Ένα 1400 180 άλογα ας πούμε σαν τα punto ή 1600 200+ άλογα σαν τα όπελ.

Σχετικά ελαφριά μοτέρ που δεν θα αλλοίωναν το χαρακτήρα του ούτε θα άλλαζε το κόστος του.

ΟΚ θα καθόταν λίγο πιο ψηλά και θα χάλαγε το κέντρο βάρους, αλλά αν από 50/50 πας στο 55/45 όταν όλα τα αυτοκίνητα είναι 90/10 no big deal.

Link to comment
Share on other sites

Το κρίμα το μεγάλο είναι που δεν το βγάζουν με ένα μοτεράκι από τα καινούριας κοπής.

Ένα 1400 180 άλογα ας πούμε σαν τα punto ή 1600 200+ άλογα σαν τα όπελ.

Σχετικά ελαφριά μοτέρ που δεν θα αλλοίωναν το χαρακτήρα του ούτε θα άλλαζε το κόστος του.

ΟΚ θα καθόταν λίγο πιο ψηλά και θα χάλαγε το κέντρο βάρους, αλλά αν από 50/50 πας στο 55/45 όταν όλα τα αυτοκίνητα είναι 90/10 no big deal.

 

 Δεν ειναι θεμα πως θα καθοταν και βαρους μονο .  που αυτα ψιλοερχονται με  tunning - μικρο αλλαγες στον σχεδιασμο . Απλα o wankel ειναι σημα κατατεθεν στα rx8  . Ακομη και ο 2.3lt turbo του mazda 3 mps - 260ps 40kg ροπη λολ http://www.mazda.gr/models/mazda3mps/performance/index.htm  πιο αξιοπιστο συνολο με παραπλησιο κοστος ( μαλλον χαμηλοτερο . )  αλλα δεν ειναι wankel . . . 

 

Το καλυτερο σεναριο για μενα θα ηταν να ερχοταν το rx8 με εναν k20a 

Έγινε επεξεργασία από Athens2004
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεξιοτεχνια ανάποδου τιμονιού απο τα lidl , καπως ετσι τα καταφερε . Κριμα το μπεμβεδι αυτος φαινεται πιτσιρικας οποτε κριμα και ο πατερας του οταν δει το αμαξι . 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μπα αποφ'ασισαν νατο βγάλουν 4κίνητο??? Μα γιατί??? Μα ήταν τόσο καλό το μπροστοκίνητο..... 

 

Έλα, μεταξύ μας , ακόμα και το RS500 με 350 ίππους στους μπροστινούς ήταν αρκετά καλό.

Έβλεπα ένα στον Βροχίδη - Χατζή στη Θεσσαλονίκη πρίν απο αρκετούς μήνες, νόστιμο.

 

Προφανώς όμως :

 

-> Revoknuckle ανάρτηση 

-> Εξελιγμένο μπλοκέ

-> Ηλεκτρονικά που θα περιορίσουν την ροπή στις πρώτες ταχύτητες.

 

κοστίζουν αρκετά, κυρίως σε κόστος εξέλιξης.

 

Επίσης , Evo δεν υπάρχει πια..... :(

 

Η Honda λεει διαφορετικά το ποίημα και αρκετά πετυχημένα μάλιστα .

Link to comment
Share on other sites

Έλα, μεταξύ μας , ακόμα και το RS500 με 350 ίππους στους μπροστινούς ήταν αρκετά καλό.

Έβλεπα ένα στον Βροχίδη - Χατζή στη Θεσσαλονίκη πρίν απο αρκετούς μήνες, νόστιμο.

 

Προφανώς όμως :

 

-> Revoknuckle ανάρτηση 

-> Εξελιγμένο μπλοκέ

-> Ηλεκτρονικά που θα περιορίσουν την ροπή στις πρώτες ταχύτητες.

 

κοστίζουν αρκετά, κυρίως σε κόστος εξέλιξης.

 

Επίσης , Evo δεν υπάρχει πια..... :(

 

Η Honda λεει διαφορετικά το ποίημα και αρκετά πετυχημένα μάλιστα .

 

Σαν αυτοκίνητο -γενικά- το θεωρώ εξαιρετικό και μηχανικά και λόγω πλαισίου.

 

Το τραγικό λάθος της φορντ, είναι πως έβγαλε 350++ άλογα σε μπροστινή κίνηση. Ότι και να βάλεις, δεν θα την βγάλει την δύναμη στο δρόμο. Ειδικά όπως λασναρίστηκε με 19αρια και ανύπαρκτο προφίλ..... (και r888 να είχε με 15αρα ζάντα δεν νομίζω να πατούσε απόλυτα :) )

 

Επιπρόσθετα στην "αποτυχία" του είναι τα εξής:

 

1) 2500 κυβικά μοτέρ, βαρύ και μεγάλο για μπροσθοκίνητο. Τώρα πάνε στα 2300 κυβικά... κατ εμέ πάλι λάθος. Τπ 4χ4 θα το σώσει αλλά στο εξωτερικό.

 

2) AUDI S3 manual/DSG και όλα τα 4κίνητα μοντέλα του vag group με 2.0tfsi μοτέρ. Βελτιώνεται με ψέματα (για να φτάσει τα 350++ του rs, γιατί έχω δεί και αστρονομικά νούμερα από αυτό το μοτερ!)), είναι 4χ4 και 2λιτρο με 4 κυλίνδρους -πλεονέκτημα για εμένα στον τομέα της βελτίωσης και όχι μόνο-, με άψογη ποιότητα καμπίνας και καλή διατήρηση της τιμής μεταπώλησης. Και μιλάμε για την ίδια κατηγορία τιμής αγοράς. 

 

Όσον αφορά το evo, μπορώ να πώ ότι είναι σχολείο από μόνο του και δημιούργησε την κατηγορία των αγωνιστικών sedan για τον ανήσυχο οικογενειάρχη. Το οτι σταμάτησε δεν νομίζω πως βγάζει την mitsu από το παιχνίδι. Μην σου πω πως θα ακολουθήσει την πορεία της nissan με το θεϊκό GTR35 (θεός το αμάξι....) υποψιάζομαι... 

 

H Honda απλά δεν μου αρέσει, πολλά περιέργα ηλεκτρονικά και αμφιλεγόμενο design. Εξαιρετικές επιδόσεις σε ελεγχόμενο περιβάλον, σε μή? Πανάκριβα ανταλακτικά (σαρακάκης Ελλάντα...). Αναμένονται και τα τουρμπάτα της μοτέρ, όπότε ίδωμεν!

 

Δυστυχώς είμαι γερμανόφιλος για θέμα προσιτής τιμής σε δυνατό αμάξι και με πολλές (σχετικά) φθηνές λύσεις (όχι πως είναι απροβλημάτιστα... κάθε άλλο!). Από το 20vt και μετά, γέμισαμε τουρμπάτα με 150++ άλογα στους δρόμους μας, ενώ πιο πρίν τα 100-115 άλογα ήταν GTi!!! Ιδιαίτερη μνεία στον αξιολογότατο 1.6VTEC με τα 160 άλογα, αλλά με την ελλειπή ροπή.

 

Μεγάλη κουβέντα θα ανοίξουμε!  :D

Έγινε επεξεργασία από cyberdyne
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Εφόσον είναι παραγωγικός διάλογος  γιατί όχι για ενδιαφέρουσες συζητήσεις  :)

 

- Ήταν σχετικά προσιτό για 350hp με μεγάλη δύναμη προσπαθώντας να παραμείνει χρηστικό. 

  Οπότε , είναι λογικό να έχει give στην ανάρτηση, roll στη στροφή και αρκετή ροπή στις πρώτες ταχύτητες.

  Επειδή επίσης είναι δύσκολο στην  εποχή μας να εξελίσσεις μοτέρ απο την αρχή, ο παλιός καλός 2.5άρης

  της Volvo έδειχνε ότι πρέπει.

 

 Στην πράξη , λόγω και του ελαφρώς υπερστροφικού στησίματος , κατα τη γνώμη μου φαίνεται πολύ διασκεδαστικό

 χωρίς να καταφεύγει σε ακρότητες (γκουχ γκουχ roll cage, γκουχ γκουχ πλαστικό παρμπρίζ κλπα  :rolleyes:  )

 

 Μου αρέσει η φιλοσοφία του , ξέρει οτι δεν είναι απόλυτο και δεν το επιζητά. Το περιστασιακό fun είναι

 το ζητούμενο και το προσφέρει απλόχερα. Επίσης, ήχος !

 

 Επίσης , τα κυβικά δεν κάνουν απαραίτητα βαρύ ένα μοτέρ (π.χ C63 AMG με 4λιτρο V8 BMW M3 )

 Η παρωχημένη τεχνολογία όμως ναι.

 

- Καταλαβαίνω τη σκέψη σου για το S3 , το έχει συγγενής μου και το πούλησε εν τέλει για Civic 1.6 D καθόσον το 

  κόστος συντήρησης είναι απαγορευτικό ,Ελλάδα, τελευταία έτη.

  Στρίβει ακλόνητο, με πολύ πειστικό τρόπο. Δύσκολα όμως ρυθμίζεται ενώ 

  το clinical του τιμονιού του σπάει balls. 

 Θέμα επιλογής και η βελτίωση του, προσωπικά δεν θα πείραζα , γκάζι δεν λείπει απο το αυτοκίνητο αυτό .

 

- Προς το παρόν Evo τέλος κατα τας Mitsubishi γραφάς, οπότε το κενό αυτό το εκμεταλλεύεται η Ford , που 

  θέλει να κερδίσει το κοινό που κοιτά κατά Golf R / S3 αλλά το βρίσκει clinical και q-car

 , ενώ STI 2.5L σε EU/USA , δεν λεει  τόσο όσο ο φοβερός 2.0L JDM με τις φοβερές SPEC-x εκδόσεις.

 

- Κατα τη γνώμη μου, στην Ελλάδα είναι όντως ανεύθυνη η στάση της Honda για κάποια εξαιρετικά μοντέλα που 

  έρχονται σε ακατάλληλες τιμές με ακατάλληλη υποστήριξη.

 Είναι έγκλημα η τιμή του Type R να χτυπά 67000 όταν εξωτερικό το βρίσκεις απο 34-45. 

 Έχει γράψει χρόνους πολύ καλούς αλλά και στο δια ταύτα, φαίνεται να συγκινεί ο τρόπος απόδοσης.

 Όχι η εμφάνιση  :lol:

 

- Όλα είναι θέμα προτεραιοτήτων για την φιλοσοφία μιας εταιρίας για σπορ αυτοκίνηση.

 

  Π.χ η Honda που αναφέρεις είχε ένα απο τα καλύτερα προσθιοκίνητα ever ( Integra Type R )

 που βασιζόταν στο χαμηλό βάρος , κοντό κιβώτιο, άριστη απόκριση και απόλυτα γραμμική λειτουργία.

 

 Και έχεις μεταγενέστερα π.χ ένα Renault Megane Trophy R, με turbo , ηλεκτρονικά , απόλυτα λάστιχα , πολύ στοργή 

 και προδέρμ της Renault Sport για να δείξει οτι υπάρχει και αυτή η οδός που γράφει χρόνους, ξετινάζει RWD κλπα.

 

Στις μέρες μας , σπάνια να βρεις τόσο αρμονικές προτάσεις που δεν χρειάζονται καμιά 30αριά εγκεφάλους

για simulation ήχου, λειτουργία διαφορικού, ηχοσυστήματος κ.ο.κ.

 

Ίσως εν τέλει η φουρνιά των GT86 και MX-5 να έχει να πει κάτι ακόμη, σε εμένα τουλάχιστον :hehe:

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Εφόσον είναι παραγωγικός διάλογος  γιατί όχι για ενδιαφέρουσες συζητήσεις  :)

 

- Ήταν σχετικά προσιτό για 350hp με μεγάλη δύναμη προσπαθώντας να παραμείνει χρηστικό. 

  Οπότε , είναι λογικό να έχει give στην ανάρτηση, roll στη στροφή και αρκετή ροπή στις πρώτες ταχύτητες.

  Επειδή επίσης είναι δύσκολο στην  εποχή μας να εξελίσσεις μοτέρ απο την αρχή, ο παλιός καλός 2.5άρης

  της Volvo έδειχνε ότι πρέπει.

 

 Στην πράξη , λόγω και του ελαφρώς υπερστροφικού στησίματος , κατα τη γνώμη μου φαίνεται πολύ διασκεδαστικό

 χωρίς να καταφεύγει σε ακρότητες (γκουχ γκουχ roll cage, γκουχ γκουχ πλαστικό παρμπρίζ κλπα  :rolleyes:  )

 

 Μου αρέσει η φιλοσοφία του , ξέρει οτι δεν είναι απόλυτο και δεν το επιζητά. Το περιστασιακό fun είναι

 το ζητούμενο και το προσφέρει απλόχερα. Επίσης, ήχος !

 

 Επίσης , τα κυβικά δεν κάνουν απαραίτητα βαρύ ένα μοτέρ (π.χ C63 AMG με 4λιτρο V8 BMW M3 )

 Η παρωχημένη τεχνολογία όμως ναι.

 

- Καταλαβαίνω τη σκέψη σου για το S3 , το έχει συγγενής μου και το πούλησε εν τέλει για Civic 1.6 D καθόσον το 

  κόστος συντήρησης είναι απαγορευτικό ,Ελλάδα, τελευταία έτη.

  Στρίβει ακλόνητο, με πολύ πειστικό τρόπο. Δύσκολα όμως ρυθμίζεται ενώ 

  το clinical του τιμονιού του σπάει balls. 

 Θέμα επιλογής και η βελτίωση του, προσωπικά δεν θα πείραζα , γκάζι δεν λείπει απο το αυτοκίνητο αυτό .

 

- Προς το παρόν Evo τέλος κατα τας Mitsubishi γραφάς, οπότε το κενό αυτό το εκμεταλλεύεται η Ford , που 

  θέλει να κερδίσει το κοινό που κοιτά κατά Golf R / S3 αλλά το βρίσκει clinical και q-car

 , ενώ STI 2.5L σε EU/USA , δεν λεει  τόσο όσο ο φοβερός 2.0L JDM με τις φοβερές SPEC-x εκδόσεις.

 

- Κατα τη γνώμη μου, στην Ελλάδα είναι όντως ανεύθυνη η στάση της Honda για κάποια εξαιρετικά μοντέλα που 

  έρχονται σε ακατάλληλες τιμές με ακατάλληλη υποστήριξη.

 Είναι έγκλημα η τιμή του Type R να χτυπά 67000 όταν εξωτερικό το βρίσκεις απο 34-45. 

 Έχει γράψει χρόνους πολύ καλούς αλλά και στο δια ταύτα, φαίνεται να συγκινεί ο τρόπος απόδοσης.

 Όχι η εμφάνιση  :lol:

 

- Όλα είναι θέμα προτεραιοτήτων για την φιλοσοφία μιας εταιρίας για σπορ αυτοκίνηση.

 

  Π.χ η Honda που αναφέρεις είχε ένα απο τα καλύτερα προσθιοκίνητα ever ( Integra Type R )

 που βασιζόταν στο χαμηλό βάρος , κοντό κιβώτιο, άριστη απόκριση και απόλυτα γραμμική λειτουργία.

 

 Και έχεις μεταγενέστερα π.χ ένα Renault Megane Trophy R, με turbo , ηλεκτρονικά , απόλυτα λάστιχα , πολύ στοργή 

 και προδέρμ της Renault Sport για να δείξει οτι υπάρχει και αυτή η οδός που γράφει χρόνους, ξετινάζει RWD κλπα.

 

Στις μέρες μας , σπάνια να βρεις τόσο αρμονικές προτάσεις που δεν χρειάζονται καμιά 30αριά εγκεφάλους

για simulation ήχου, λειτουργία διαφορικού, ηχοσυστήματος κ.ο.κ.

 

Ίσως εν τέλει η φουρνιά των GT86 και MX-5 να έχει να πει κάτι ακόμη, σε εμένα τουλάχιστον :hehe:

 

Θα ξεκινήσω ανάποδα, με mazda k toyota. Εξαιρετικά και με φοβερά πλαίσια, οπότε συμφωνούμε, αλλά για εργένηδες!

 

 

 

Για το renault δεν μπορώ να εκφέρω άποψη, μιας και το έχω δει μόνο σε φωτο....  :)

 

Η Honda από την άλλη -όπως και όλες οι japan εταιρίες- έχουν βγάλει κατά καιρούς υπέροχα αυτοκίνητα, με ιπποδυνάμεις και γεωμετρίες -ορθά θέτεις το integra-, που τα τότε γερμανικά απλά κοιτούσαν με απορία! All time classic toyota supra (έχω την χαρά να οδηγώ μια που κ που, του κολητού μου  :lol: ). Ροπή brutal με δυνατά χαστούκια επαναφοράς της ουράς!! Δυστυχώς δεν μπορείς να τα έχεις όλα. Θυσιάζεις άνεση για σπόρ αμάξι, ή την όδήγηση για πιο φιλικό στυλ...

 

H subaru πάλι δεν με τραβάει, κατά 90% λόγω της τραγικής εικόνας-ποιότητας του εσωτερικού χώρου. Εξωτερικά καλό είναι, απλά δεν θα το αγόραζα γιατί δεν μου αρέσει (η τωρινή φουρνια και βάση προσωπικού γούστου). Βέβαια ο ήχος των μποξτερ είναι απλά οργασμικός....!!!!

 

Τα S3 από την άλλη, δεν μπορω να πώ πως με προβλημάτίζει στην συντήρηση (έχω το 1.8Τ), ενώ ξέρω από πρώτο χέρι πως και το καινούργιο 2.0tfsi σε πονάει στο κάυσιμο εφόσον έχεις βαρύ πόδι. Φοράει καδένα (εχμμμ και καλά γλιτώνεις αλλά δεν... vag...) και εαν έχεις περασμένο ένα καλό πρόγραμμα (salias πχ) και άλογα θα δεις και οικονομία εαν οδηγείς χαλαρά ταξίδι 140-160 7,5/100 (καλύτερη στοιχειομετρική αναλογία καυσίμου). Σύνηθες πρόβλημα η αντλία νερού, η οποία αλλάζει με κάτι άλλο μαζί (ειναι στο ίδιο housing) κάθε 80000χλμ, με κόστος 260 ευρώ... Τώρα είναι θέμα τσέπης, αλλά δεν νομίζω πως το Rs θα είναι φθηνότερο. 

 

Η Μ3 είναι έρωτας και απλά θα την αγόραζα γιατί την λατρεύω.  Δεν την έχω αγοράσει διότι δεν έχω τόσα λ7  :lol:

 

Μerc είναι κάτι που δεν μπορώ να εκφέρω επίσης άποψη. Από ότι διαβάζω είναι και αυτή κτήνος με ρόδες, αλλά όπως και η Μ3 ξεφέυγουμε πολύ σε κόστος.... Για το βάρος των μοτερ που αναφέρεις, παίζει τεράστιο ρόλο πόσο μπρός ή πίσω από το εμπρός σύστημα διεύθυνσης είναι τοποθετημένο. Σε αμάξια όπως η Μ3 και η Merc, έχει πέσει πολύ ψάξιμο στην γεωμετρία και επιπλέον έιναι πισωκίνητα, με αποτέλεσμα καλύτερη κατανομή βάρους.

 

Ξέρεις πιο αμάξι τα συνδυάζει όλα, αλλά είναι απρόσιτο και δύσκολο για την χώρα μας πια? Το mazda rx8. Φοβερό πλαίσιο,  πίσω κίνηση, χώροι, φυσιολογική τιμή, αλλά wankel σχεδόν 2χρονος με ελλειπή ροπή και αστρονομική κατανάλωση. Α και βγάζει και γ@μω τους ήχους το ρημάδι....

 

Κοίτα το RS είναι αξιόλογο μιας και συνδυάζει ιπποδύναμη, χώρους, πλαίσιο και επιτέλους 4κίνηση (η ομορφιά είναι υποκειμενική). Ελλάδα ΔΕΝ θα περπάτήσει με τπτ λόγω 2.3 μοτέρ δυστυχώς...ΙΜΗΟ!  :(

 

Και φώτο από το supra, αλλά και το gt86 σε scion bodykit (αν δεν κάνω λάθος) που πέτυχα στο dragster στη Θήβα πέρυσι.

post-50599-0-80851300-1448059612_thumb.j

post-50599-0-06527800-1448059930_thumb.j

post-50599-0-74057300-1448059988_thumb.j

Έγινε επεξεργασία από cyberdyne
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Τα S3 από την άλλη, δεν μπορω να πώ πως με προβλημάτίζει στην συντήρηση (έχω το 1.8Τ), ενώ ξέρω από πρώτο χέρι πως και το καινούργιο 2.0tfsi σε πονάει στο κάυσιμο εφόσον έχεις βαρύ πόδι. Φοράει καδένα (εχμμμ και καλά γλιτώνεις αλλά δεν... vag...) και εαν έχεις περασμένο ένα καλό πρόγραμμα (salias πχ) και άλογα θα δεις και οικονομία εαν οδηγείς χαλαρά ταξίδι 140-160 7,5/100 (καλύτερη στοιχειομετρική αναλογία καυσίμου). Σύνηθες πρόβλημα η αντλία νερού, η οποία αλλάζει με κάτι άλλο μαζί (ειναι στο ίδιο housing) κάθε 80000χλμ, με κόστος 260 ευρώ... Τώρα είναι θέμα τσέπης, αλλά δεν νομίζω πως το Rs θα είναι φθηνότερο.

Ο 2λιτρος tfsi έχει νορμάλ αντλία και ιμάντα (ευτυχώς!!) την καδένα την έχουμε φάει στη μάπα/χρυσοπληρώσει στον 1.4 όπως και την αντλία νερού που πάει πακέτο με μαγνητική κομπρέσορα (στο twincharger μοτέρ ) και παίζει στα 350-380 περασμένη...άσε μη θυμηθώ ξανά το vag group βραδιάτικα και τσιτώσω!!

Έγινε επεξεργασία από and64
Link to comment
Share on other sites

Ο 2λιτρος tfsi έχει νορμάλ αντλία και ιμάντα (ευτυχώς!!) την καδένα την έχουμε φάει στη μάπα/χρυσοπληρώσει στον 1.4 όπως και την αντλία νερού που πάει πακέτο με μαγνητική κομπρέσορα (στο twincharger μοτέρ ) και παίζει στα 350-380 περασμένη...άσε μη θυμηθώ ξανά το vag group βραδιάτικα και τσιτώσω!!

Σωστός! Γράψε λάθος για το 2λιτρο! 

 

Το twincharger δεν το σταματήσαν? 

 

Για τις καδένες σε vag έχω δει διάφορα κουλά από φίλους με 1.2 1.4 κ 1.6, πχ προβλήματα στις γλίστρες, αισθητήρες, τεντώματα, τα οποία μεταφράζονται σε πολλά ευρώπουλα.

 

Το vag γκρουπ είναι μεγάλη συζήτηση....

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Θα ξεκινήσω ανάποδα, με mazda k toyota. Εξαιρετικά και με φοβερά πλαίσια, οπότε συμφωνούμε, αλλά για εργένηδες!

 

- Είναι καθαρά 2α αυτοκίνητα, επουδενί πρώτα.  :)  

 

 

H subaru πάλι δεν με τραβάει, κατά 90% λόγω της τραγικής εικόνας-ποιότητας του εσωτερικού χώρου. Εξωτερικά καλό είναι, απλά δεν θα το αγόραζα γιατί δεν μου αρέσει (η τωρινή φουρνια και βάση προσωπικού γούστου). Βέβαια ο ήχος των μποξτερ είναι απλά οργασμικός....!!!!

 

- Boxer φίλτατε ή – στο περίπου σωστό- επίπεδος !

  Boxter είναι άλλη ιστορία :hehe:

 

Τα S3 από την άλλη, δεν μπορω να πώ πως με προβλημάτίζει στην συντήρηση (έχω το 1.8Τ), ενώ ξέρω από πρώτο χέρι πως και το καινούργιο 2.0tfsi σε πονάει στο κάυσιμο εφόσον έχεις βαρύ πόδι. Φοράει καδένα (εχμμμ και καλά γλιτώνεις αλλά δεν... vag...) και εαν έχεις περασμένο ένα καλό πρόγραμμα (salias πχ) και άλογα θα δεις και οικονομία εαν οδηγείς χαλαρά ταξίδι 140-160 7,5/100 (καλύτερη στοιχειομετρική αναλογία καυσίμου). Σύνηθες πρόβλημα η αντλία νερού, η οποία αλλάζει με κάτι άλλο μαζί (ειναι στο ίδιο housing) κάθε 80000χλμ, με κόστος 260 ευρώ... Τώρα είναι θέμα τσέπης, αλλά δεν νομίζω πως το Rs θα είναι φθηνότερο. 

 

-Δεν πιστεύω , όπως έγραψα και πιο πριν , σε προγράμματα εκτός αν είναι κάτι μελετημένο inhouse.

Αν κερδίζεις πολλά άλογα με ένα πρόγραμμα μόνο, η ιστορία δείχνει ότι κάτι θα πάρεις στο χέρι.

Η εταιρία για μικρά ανεβάσματα ιπποδύναμης και αλλάζει κι άλλα πράγματα εκτός προγράμματος.

Εκτός από τις πολύ προφανείς περιπτώσεις π.χ 1.8T 120hp .

 

 

Μerc είναι κάτι που δεν μπορώ να εκφέρω επίσης άποψη. Από ότι διαβάζω είναι και αυτή κτήνος με ρόδες, αλλά όπως και η Μ3 ξεφέυγουμε πολύ σε κόστος.... Για το βάρος των μοτερ που αναφέρεις, παίζει τεράστιο ρόλο πόσο μπρός ή πίσω από το εμπρός σύστημα διεύθυνσης είναι τοποθετημένο. Σε αμάξια όπως η Μ3 και η Merc, έχει πέσει πολύ ψάξιμο στην γεωμετρία και επιπλέον έιναι πισωκίνητα, με αποτέλεσμα καλύτερη κατανομή βάρους.

 

 Αυτό που έγραψα πιο πριν για τα κυβικά , είναι για να δεις ότι ο 6.2 V8 μπορεί να είναι σχεδόν το ίδιο βάρος με έναν 4.0 V8.

 Με τη δήλωση που κάνεις , φωτογραφίζεις Audi , που έχει την τάση για κινητήρα  πιο μπροστά από τον μπροστά άξονα που οδηγεί σε… εμπροστόβαρες καταστάσεις.

Για να το κάνει η Audi όμως, που δεν είναι και καμιά χθεσινή , σημαίνει ότι κάπου αποβλέπει. Το λοιπόν, δεν την ενδιαφέρει σε RS3, RS4 κλπα το απόλυτο και πολύ παιχνιδιάρικο σασί όσο η αποτελεσματικότητα, η σταθερή πορεία σε ευθεία / στροφές και φυσικά το ακλόνητο παρά το που πατά.

Τα συμμετοχικά και λοιπά τα δίνει σε R8 , μια δόση στο παλαιότερο TT Sport (πολύ συγκεκριμένες επεμβάσεις, ψάξτο) και εννοείται στο σύγχρονο παιδί της, Lamborghini.

-

Ξέρεις πιο αμάξι τα συνδυάζει όλα, αλλά είναι απρόσιτο και δύσκολο για την χώρα μας πια? Το mazda rx8. Φοβερό πλαίσιο,  πίσω κίνηση, χώροι, φυσιολογική τιμή, αλλά wankel σχεδόν 2χρονος με ελλειπή ροπή και αστρονομική κατανάλωση. Α και βγάζει και γ@μω τους ήχους το ρημάδι....

 

Τα έγραφα και μερικά post πιο πριν, η ροπή και η κατανάλωση είναι πολύ φυσιολογικά εφόσον το δεις σαν έναν αντίστοιχο παλινδρομικό , τουτέστιν 2500κ.εκ και πάνω.

Η ροπή του με τον τρόπο που εκδηλώνεται είναι ακριβώς ότι χρειάζεται το άψογο ζύγισμα του

Αυτοκινήτου με καθαρές γραμμές και ομαλό παιχνίδι και όχι φάση M4, που διαθέτει υπερβολική

και χρειάζεται ηλεκτρονικά , e-diff , launch control μπας και περάσει στις χαμηλές.

Και πάλι δηλαδής …

 

Κοίτα το RS είναι αξιόλογο μιας και συνδυάζει ιπποδύναμη, χώρους, πλαίσιο και επιτέλους 4κίνηση (η ομορφιά είναι υποκειμενική). Ελλάδα ΔΕΝ θα περπάτήσει με τπτ λόγω 2.3 μοτέρ δυστυχώς...ΙΜΗΟ!  :(

 

- Σωστός

 

Και φώτο από το supra, αλλά και το gt86 σε scion bodykit (αν δεν κάνω λάθος) που πέτυχα στο dragster στη Θήβα πέρυσι.

 

- Keep them coming, απλά scion bodykit δεν υπάρχει , υπάρχει TRD, Modellista και αρκετοί 3rd party.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.