Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Εννοειτε αυτη η τιμη ελεω αντιπροσωπεισς.

Εκει λειτουργουν δοφορετικα οπωτε παντα οι τιμες ειναι αυξημενες.Οταν δουλευα στην

Bmw ερχοταν κατι παπαρουνατοι κλαρινογαμπροι και οταν πηγαινανε ταμειο για μικρο σερβις η αλλαγη λαδιων αρχιζανε και κλαιγαν και σκουζαν σαν μωρα απο τον λογαριασμο :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Εννοειτε αυτη η τιμη ελεω αντιπροσωπεισς.

Εκει λειτουργουν δοφορετικα οπωτε παντα οι τιμες ειναι αυξημενες.Οταν δουλευα στην

Bmw ερχοταν κατι παπαρουνατοι κλαρινογαμπροι και οταν πηγαινανε ταμειο για μικρο σερβις η αλλαγη λαδιων αρχιζανε και κλαιγαν και σκουζαν σαν μωρα απο τον λογαριασμο :hehe:

Ώπα κάτσε, άλλο 100, 170, άντε 200 και άλλο σχεδόν τα τετραπλάσια χρήματα! (65€ καινούργιο το μοτερ το βρήκα και σου βάζω και άλλα 35€ για να το βάλει ο μάστορας.

Άσε που το μοτερ μπορεί να παίζει και φτηνότερα από 65).

Επίσης στην αντιπροσωπεία τις ελάχιστες φορές που τους έχουμε χρειαστεί μας έχουν φερθεί σκάρτα και προσωπικά δε προτείνω σε κανένα να αγοράσει αυτοκίνητο από εκεί.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο σε ειπα και ποιο πανω οτι λογω αντιπροσωπειας παιζουν αυτες οι τιμες.

Οι αντιπροσωπειες εχουν εργατοωρες οι οποιες ειναι βαση τιμων που θετει το εργοστασιο.

Πχ μπορει να δινει 10 εργατοωρες για αλλαγη λαδιων-φιλτρο λαδιου και αντιστοιχα η εργατοωρα να

χρεωνεται με μια ακριβη τιμη.

Προς Θεου δεν τους υπερασπιζομε και μια φορα μονο πηγα αμαξι μου και εκεινο γιατι

μεσολαβουσε ασφαλιστικη.Απλα ετσι λειτουργουν.

65 ευρω βρηκες το γνησιο?Γιατι γνησιο να κανει 65 και να σε ζητησαν μονο για το ανταλλακτικο ακριβοτερη τιμη

παιζει κατι.Ποιο φθηνο σιγουρα μπορεις να βρεις η μτχ η μη γνησιο aka ιμιτασιον.

Link to comment
Share on other sites

65 ευρω βρηκες το γνησιο?Γιατι γνησιο να κανει 65 και να σε ζητησαν μονο για το ανταλλακτικο ακριβοτερη τιμη

παιζει κατι.Ποιο φθηνο σιγουρα μπορεις να βρεις η μτχ η μη γνησιο aka ιμιτασιον.

 

Fiat είναι το αμάξι... «ιμιτασιόν» είχε από τη μάνα του : P

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

Αυτο σε ειπα και ποιο πανω οτι λογω αντιπροσωπειας παιζουν αυτες οι τιμες.

Οι αντιπροσωπειες εχουν εργατοωρες οι οποιες ειναι βαση τιμων που θετει το εργοστασιο.

Πχ μπορει να δινει 10 εργατοωρες για αλλαγη λαδιων-φιλτρο λαδιου και αντιστοιχα η εργατοωρα να

χρεωνεται με μια ακριβη τιμη.

Προς Θεου δεν τους υπερασπιζομε και μια φορα μονο πηγα αμαξι μου και εκεινο γιατι

μεσολαβουσε ασφαλιστικη.Απλα ετσι λειτουργουν.

65 ευρω βρηκες το γνησιο?Γιατι γνησιο να κανει 65 και να σε ζητησαν μονο για το ανταλλακτικο ακριβοτερη τιμη

παιζει κατι.Ποιο φθηνο σιγουρα μπορεις να βρεις η μτχ η μη γνησιο aka ιμιτασιον.

Ναι, κατάλαβα τι είπες απλά πως δικαιολογούν την τόσο μεγάλη διαφορά; Είπαμε, να σου χρεώνουν τα διπλάσια το μοτερ, άντε τριπλάσια. Πόσο να πάρουν για να το αλλάξουν;

Δηλαδή και 200€ να κάνει το μοτερ, μένουν άλλα 170€...

 

65€ το βρήκα καινούργιο (MARELLI, Ιταλικό) ψάχνοντας μόνο για το μοντέλο που έχουμε. Λογικά θα κάνουν και από τα υπόλοιπα μοντέλα μιας και πολλά από αυτά μοιράζονται αρκετά πράγματα.

 

Fiat είναι το αμάξι... «ιμιτασιόν» είχε από τη μάνα του : P

Ναι, δεν είναι σαν την Toyota που τα βάζει γνήσια και ανακαλεί 6,5 εκατ. αυτοκίνητά λόγω ελαττωματικών παραθύρων...

Link to comment
Share on other sites

Ναι, δεν είναι σαν την Toyota που τα βάζει γνήσια και ανακαλεί 6,5 εκατ. αυτοκίνητά λόγω ελαττωματικών παραθύρων...

 

ε βέβαια.. αυτό είναι το λάθος, ότι τα ανακαλεί και τα διορθώνει.. μωρέ βρίσκουν και τα κάνουν, πραγματικά.. ώρες ώρες απορώ με τη λογική των καταναλωτών.

Αντί να χαλιέσαι που σου χάλασε κάτι ηλίθιο και να βρίζεις την ίδια την εταιρεία που φτιάχνει αμάξια της οκάς.. και που πρέπει να πληρώσεις από τη τσέπη σου να το φτιάξεις.. σε ενοχλούν οι άλλες εταιρείες που κάνουν ανακλήσεις. Πάσο..  -_-

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Ναι, δεν είναι σαν την Toyota που τα βάζει γνήσια και ανακαλεί 6,5 εκατ. αυτοκίνητά λόγω ελαττωματικών παραθύρων...

 

Προφανώς δεν γνωρίζεις ότι μέχρι και πριν μερικά χρόνια όλες οι εταιρίες ιμιτασιόν ανταλλακτικών ήταν ιταλικές.  

Σε πολλά ανταλλακτικά, θεωρό καλύτερα τα ιμιτασιόν FEMSA από τα γνήσια Magneti Marelli.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ε βέβαια.. αυτό είναι το λάθος, ότι τα ανακαλεί και τα διορθώνει.. μωρέ βρίσκουν και τα κάνουν, πραγματικά.. ώρες ώρες απορώ με τη λογική των καταναλωτών.

Αντί να χαλιέσαι που σου χάλασε κάτι ηλίθιο και να βρίζεις την ίδια την εταιρεία που φτιάχνει αμάξια της οκάς.. και που πρέπει να πληρώσεις από τη τσέπη σου να το φτιάξεις.. σε ενοχλούν οι άλλες εταιρείες που κάνουν ανακλήσεις. Πάσο..  -_-

Τι είπες τώρα ρε μεγάλε; Ξέρεις ότι αυτό εξαρτάται από τα πόσα έχουν χαλάσει και τα λοιπά. Άμα στα 1000 αυτοκίνητα έχουν χαλάσει 5 μοτέρ, τι ανάκληση θες να σου κάνουν;

Ενώ αν στα 1000 αυτοκίνητα έχουν χαλάσει στα 100 τα παράθυρα, εεμ, κάτι δε πάει καλά... Παράδειγμα σου λέω τώρα.

 

Από την άλλη ξέρω πόσο παθιασμένοι είστε αρκετοί (δε μιλάω προσωπικά για εσένα) με την Toyota που απλά δε γίνεται να κάνεις πολλές φορές μια κουβέντα της προκοπής.

Λες και μιλάμε για ομάδες να πούμε ή έχουμε προσωπικό όφελος υποστηρίζωντας την μια ή την άλλη...

Link to comment
Share on other sites

Ο μόνος παθιασμένος με την Toyota εδώ μέσα είμαι εγώ. Δεν έχω δει άλλον. Άντε και τον mr grigas που έχει κι αυτός ένα Toyota. Κανένα πάθος. Εσύ έκανες μια σύγκριση.. κι ανέφερες τις ανακλήσεις σαν κάτι κακό. Ξέρεις πολλές εταιρείες που κάνουν τόσο μεγάλες ανακλήσεις; Ξέρεις πολλές που το φωνάζουν κ το διαφημίζουν;

Θες κι άλλο ένα παράδειγμα; 

Όταν είχε πάρει ο πατέρας μου πριν χρόνια το avensis, ενώ το αμάξι ήταν καινούριο σχετικά (2-3 χρόνια), παρουσίαζε στο τιμόνι ένα ελαφρό τρέμουλο γύρω στα 120χλμ/ώρα, που χανόταν όταν πήγαινε πιο γρήγορα. Το ανέφερε λοιπόν σε ένα service και του είπε ο μηχανικός, είναι γνωστό πρόβλημα, το βγάζουν κάποια μοντέλα. Έχει να κάνει με μια όχι κ τόσο καλή ποιότητα δίσκων στα φρένα που έβαλε η εταιρεία σε κάποια μοντέλα. Επειδή είναι γνωστό, το αλλάζουμε και δεν θα πληρώσετε τίποτα. Αν ξέρετε κι άλλους με το ίδιο θέμα, ενημερώστε τους πως κάνουμε δωρεάν την αλλαγή.

Αν ονομάζεις πάθος το ότι θέλω να με σέβονται σαν πελάτη, το δέχομαι. Αν λες πάθος το ότι πουλάνε 5 αμάξια αξιόπιστα και τίμια για τα λεφτά τους κι αυτό το δέχομαι. Δεν είναι τα πιο γρήγορα, μπορεί να μην είναι τα πιο όμορφα. Κι αυτοί έχουν κακούς αντιπροσώπους κι αυτοί πάνε να σε κλέψουν με τα εργατικά καμιά φορά. Κουβέντα να κάνουμε όσο θες... άλλη εταιρεία ήταν γνωστή για τα παράθυρα που έπεφταν, άλλη για τα φρένα που δεν έπιαναν, άλλη για τα ηλεκτρονικά που χαλάνε ΠΑΝΤΑ, άλλη για τους αερόσακους που δεν άνοιγαν. Στη τελική όλα τα αμάξια μπορεί να βγάλουν κάτι ελαττωματικό. Σημασία έχει πόσο τα αγόρασες, αν σε σεβάστηκαν σαν πελάτη κ στο άλλαξαν ή αν έκαναν το κουφό αυτί κ σε έβαλαν να πληρώσεις. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Όλες οι εταιρίες λίγο - πολύ κάνουν ανακλήσεις. Το θέμα είναι να μην είναι κυρίως σοβαρές που φέρουν σε ρίσκο τους οδηγούς και τους συνεπιβάτες.
 
Και επίσης για να γίνει μια ανάκληση θα πρέπει να αντιμετοπίζουν πολλοί πελάτες ένα κοινό πρόβλημα ώστε να δώσει το "ΟΚ" η εταιρία, να κάνει ανάκληση και να καλέσουν τους πελάτες για δωρεάν αλλαγή. Τώρα αν σε εσάς χαλάσει η κρεμαργιέρα όπως είχε συμβεί σε Toyota Corolla συγγενικού προσώπου και δεν αντιμετοπίζουν και άλλοι το ίδιο πρόβλημα, δε νομίζω να την αλλάξουν δωρεάν. Εκεί θέλω να καταλήξω.
 
Επίσης όλες οι αντιπροσωπίες βαράνε λίγο - πολύ προσπαθώντας να σε πιάσουν κορόιδο αν είσαι πιο "ψαγμένος" προσπαθώντας να βγάλουν το μέγιστο δυνατό κέρδος μιας και οι πωλήσεις τους έχουν πέσει κατακόρυφα σε σχέση με παλαιότερα.
 
Τέλος μου αρέσει που πολλοί νέοι αγοραστές προτιμάνε και μάρκες πέρα των Toyota, Opel, VW κτλ που κυρίως έπαιζαν μπάλα μόνες τους παλαιότερα και προτιμάνε και άλλες όπως Ford, Renault, Citroen, Peugeot & Hyundai.

Link to comment
Share on other sites

Η κρεμαγιερα χάλασε μετά την εξαετία της εγγύησης;

http://www.robertjenkins.co.uk/mondeo/

Το παραπάνω με το οποίο κινδυνεύεις να πάρεις το μοτέρ στο χέρι είναι αιτια ανάκλησης; Δυο στα δυο mondeo στην οικογένεια (και αρκετά αλλα στο Άργος) το έχουν βγάλει το κουσούρι. Και μόνο το οτι η ford άλλαξε την πολλαπλή το 2003 για μα εξαλείψει το πρόβλημα, για μένα λέει οτι είναι...

Έγινε επεξεργασία από GriGaS
Link to comment
Share on other sites

Η κρεμαγιερα χάλασε μετά την εξαετία της εγγύησης;

http://www.robertjenkins.co.uk/mondeo/

Το παραπάνω με το οποίο κινδυνεύεις να πάρεις το μοτέρ στο χέρι είναι αιτια ανάκλησης; Δυο στα δυο mondeo στην οικογένεια (και αρκετά αλλα στο Άργος) το έχουν βγάλει το κουσούρι. Και μόνο το οτι η ford άλλαξε την πολλαπλή το 2003 για μα εξαλείψει το πρόβλημα, για μένα λέει οτι είναι...

Το ίδιο πρόβλημα έχει και ο πατεράς μου εδω και κανα 2 χρόνια με το mondeo. Δεν είναι κάτι σοβαρό. Μπορεί να αφαίρεσεις τα κομμάτια χώρις την αλλαγή

της εισαγωγής και χωρίς διαφορά στην απόδοση. Αυτά τα λέει η ford σε 2 αντιπροσωπείες που πήγα. Για αλλαγή πάει στο 500άρι (280 μεταχ)

Link to comment
Share on other sites

Το ξέρω! Εμείς παρ'όλα αυτά και στα δύο αλλάξαμε μόνο τα χαλασμένα κομμάτια και όχι όλη την πολλαπλή. Μάλιστα την πρώτη φορά μου έλεγαν οτι δεν υπάρχουν ανταλλακτικά και τους πηγα εγώ τους κωδικούς. Άσε που τους έκανα και μάγκες, γιατί έκτοτε τα φτιάχνουν ετσι χρεώνοντας λίγο παραπάνω εργατικά απο την απλή αλλαγή της πολλαπλής...

Το ποσο απλό η δύσκολο είναι να αλλαχθεί κάτι πάντως δεν αναιρεί εαν ο κακος σχεδιασμός αυτού είναι αιτια ανάκλησης

Έγινε επεξεργασία από GriGaS
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ναι, κατάλαβα τι είπες απλά πως δικαιολογούν την τόσο μεγάλη διαφορά; Είπαμε, να σου χρεώνουν τα διπλάσια το μοτερ, άντε τριπλάσια. Πόσο να πάρουν για να το αλλάξουν;

Δηλαδή και 200€ να κάνει το μοτερ, μένουν άλλα 170€...

 

65€ το βρήκα καινούργιο (MARELLI, Ιταλικό) ψάχνοντας μόνο για το μοντέλο που έχουμε. Λογικά θα κάνουν και από τα υπόλοιπα μοντέλα μιας και πολλά από αυτά μοιράζονται αρκετά πράγματα.

 

Ναι, δεν είναι σαν την Toyota που τα βάζει γνήσια και ανακαλεί 6,5 εκατ. αυτοκίνητά λόγω ελαττωματικών παραθύρων...

 

Πάνε στην αντιπροσωπεία και ζήτα τους έκπτωση! Τα 370 θα στα κάνουν σίγουρα 300, μπορεί και πιο κάτω. 

Αλλά το μοτέρ των καθαριστήρων ντάξει δεν είναι και τίποτα, μισή ώρα δουλειά για μένα, 15 λεπτά για κάποιον που ξέρει.

65 ευρώ και μισή ώρα και το άλλαξες μόνοςσου.

αλλιώς με 20-30 ευρώ θα στο αλλάξουν έξω.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.