Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Είτε είναι software, hardware, anythingware,  πρόβλημα καθίσταται και πρέπει να αναγνωρίζεται και να διορθώνεται.  :rolleyes:

 

Και η VW έχει πολεμήσει πολλές φορές τα πολλά προβλήματα της ,

ώστε να μην τα φτιάχνει ή να τα φτιάξει μόνο όταν πλεον δεν μπορεί να ξεγλυστρήσει.

 

Μιλάμε για N75 βαλβίδες , μιλάμε για γρύλους παραθύρων σε Golf IV , κατανάλωση λαδιού σε 1.8T 20V στα πρώτα Golf 4 GTI,

πρόσφατα για το σκάνδαλο diesel σε Ε189 , για το περίφημο σβήσιμο του TDI στο Polo με 2α πριν απο λίγους μήνες και πολλά ακόμη.

 

Εγείρεται ερώτημα λοιπόν για το πόσο τεχνολογικά προηγμένος είναι κάποιος όταν

δυσκολεύεται να παρέχει πραγματικά αξιοποιήσιμη και αξιόπιστη τεχνολογία. 

 

Χωρίς να ακυρώνουμε βέβαια το R&D σε άλλους τομείς που οδήγησε σε κάποια πραγματικά καλά αυτοκίνητα.  :)

 

Είμαι ελεεινά αντι-VW αλλά έχουν εξελιχθεί πολύ.

Πιστεύω ότι πριν το σκάνδαλο είχαν φτάσει σε ένα σημείο που ο δεύτερος τους κοίταζε με κυάλια. 

Και δεν εννοώ μόνο τις πωλήσεις.

 

Υπάρχουν πολλοί που δεν τους αρέσει το S3?

Εγώ ακόμη και με ένα S3 πρώτης γενιάς θα ήμουνα πολύ ικανοποιημένος. 

215-225ps, τετρακίνηση (έστω το haldex), επαρκές downsizing (1.8 αντί για 3.0), ηλεκτρονικά βοηθήματα (esp etc.) κλπ.

 

Πού να πας στη δεύτερη γενιά, 265 άλογα, πολύ καλύτερο πλαίσιο κλπ.

 

Κάνε το ίδιο στα μικρομεσαία άλλων εταιριών. Πεζώ π.χ., icon cars στα ράλυ, έβγαλε το 307 με τα χίλια ζόρια στα 180 άλογα μετά από πόσα χρόνια, και ούτε τετρακίνηση, ούτε τίποτα.

Τουλάχιστον στην παλιά έποχή έβγαζε ένα 405 τετρακίνητο, ατμόσφαιρα ή τούρμπο. Σίγουρα το 1.6 θα έπαιρνες, αλλά υπήρχε να το θαυμάζεις. Τώρα ποιο πεζώ μπορεί να οδηγηθεί στο ίδιο επίπεδο με το S3? Κανένα. Ακόμη και στη σειρά 2 που προσπαθεί (207rc, 208rc etc.) υπολείπεται πολύ σε ιπποδύναμη από τη VW, και δεν σκοπεύει να την αυξήσει. Η citroen που είναι η lux των γάλλων, τι λουξ προσφέρει? Το κακτούς? Έκοψαν και την υδροπνευματική!

 

Η Fiat που είχε πολλά αυτοκίνητα με turbo να ανταγωνίζονται τη VW, πάλι παραπαίει. Πλην του 500, όλα τα άλλα είναι ανύπαρκτα. Το punto πρακτικά είναι εκτός παραγωγής εδώ και 2-3 χρόνια, μεσαίο δεν έχει καν στην γκάμα κλπ. Η άλφα ρομέο που είναι η sport, έχει 2 μοντέλα. Η λάντσια ας μην το σχολιάσω. Πιο πολλά μοντέλα έχει η μαζεράτι. Το διαμάντι το 20V το πεντακύλινδρο με τα 225 άλογα που έμπαινε στα high level του gruppo που είναι? Γιατί δεν το εξέλιξαν να περνάει τους ρύπους? Στη Βραζιλία ακόμη το χρησιμοποιούν στην έκδοση 2.4 ατμοσφαιρικό. Η μαζεράτι που έκανε downsizing το 1994 (20 χρόνια πριν) με δίλιτρο V6 biturbo 330 άλογα πού είναι? Η τεχνογνωσία από αυτά τα μοτέρ γιατί δεν μεταφέρθηκε στη Fiat? Η κακοδιαχείριση της κακοδιαχείρισης, πάλι καλά που τους έκατσε το 500άκι και η mito/giulietta γιατί αλλιώς θα είχαν σελίδα στην ιστορία.

 

Και πας μετά στις μάρκες που έχει αγοράσει η VW και ακόμη και η Skoda έχει πιο πολλά μοντέλα από τη Fiat!!!!!

 

Με VW,Audi,Skoda,Seat,Lamborghini,Porsche,Bugatti και με αυτοκίνητα όπως VW UP! με CNG και 60 ψωράλογα και Buggatti Veyron me 1001 ps, πιστεύω έχει καλύψει την γκάμα.

 

Ασθένειες φυσικά πολλές, αλλά δεν έχουν οι άλλες μάρκες ασθένειες? Δεν έχει η πεζώ? Δεν έχει η fiat? Όλες έχουν.

  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

Είμαι ελεεινά αντι-VW αλλά έχουν εξελιχθεί πολύ.

Πιστεύω ότι πριν το σκάνδαλο είχαν φτάσει σε ένα σημείο που ο δεύτερος τους κοίταζε με κυάλια. 

Και δεν εννοώ μόνο τις πωλήσεις.

 

Χλωμό για την Toyota  :)

 

Υπάρχουν πολλοί που δεν τους αρέσει το S3?

 

Ναι γιατί όχι ?  :D

 

Εγώ ακόμη και με ένα S3 πρώτης γενιάς θα ήμουνα πολύ ικανοποιημένος. 

215-225ps, τετρακίνηση (έστω το haldex), επαρκές downsizing (1.8 αντί για 3.0), ηλεκτρονικά βοηθήματα (esp etc.) κλπ.

 

Αν το οδηγήσεις , θα καταλάβεις :)

 

Πού να πας στη δεύτερη γενιά, 265 άλογα, πολύ καλύτερο πλαίσιο κλπ.

 

Σαφώς βελτιωμένο αλλά δεν λεει και πολλά ως πραγματικά sport αυτοκίνητο.

Σε παραπέμπω στον Tim Schrick που είχε κάνει εξαιρετική σύγκριση με το WRX της εποχής,

εαν μπορείς να βρεις το video του D Motor (Γερμανικό , ανευ defeat devices  :shifty:  )

 

Κάνε το ίδιο στα μικρομεσαία άλλων εταιριών. Πεζώ π.χ., icon cars στα ράλυ, έβγαλε το 307 με τα χίλια ζόρια στα 180 άλογα μετά από πόσα χρόνια, και ούτε τετρακίνηση, ούτε τίποτα.

 

Ti να την κάνει την τετρακίνηση όταν είχε απο τα καλύτερα προσθιοκίνητα της ιστορίας ?  :)

 

Τουλάχιστον στην παλιά έποχή έβγαζε ένα 405 τετρακίνητο, ατμόσφαιρα ή τούρμπο. Σίγουρα το 1.6 θα έπαιρνες, αλλά υπήρχε να το θαυμάζεις. Τώρα ποιο πεζώ μπορεί να οδηγηθεί στο ίδιο επίπεδο με το S3? Κανένα.

 

Το RCZ-R . Παρά το ότι ΚΑΜΙΑ σχέση τα budget των R&D των 2 , η Peugeot έχει κάνει τραγικά λάθη και τα πληρώνει οπότε μάταιο να μπαίνει σε απευθειας σύγκριση. 

 

Ακόμη και στη σειρά 2 που προσπαθεί (207rc, 208rc etc.) υπολείπεται πολύ σε ιπποδύναμη από τη VW, και δεν σκοπεύει να την αυξήσει.

 

Ο 1.6 Τ είναι εξαιρετικός και φτάνει μέχρι και 170hp/L με ικανοποιητική λειτουργία στο δρόμο.

 

Η citroen που είναι η lux των γάλλων, τι λουξ προσφέρει? Το κακτούς? Έκοψαν και την υδροπνευματική!

 

Άλλη μια εταιρία που τα λάθη που έγιναν είναι τραγικά, δεν λεει κάτι αυτό για τη VW , που είναι και το θέμα συζήτησης  ;) 

 

 

Η Fiat που είχε πολλά αυτοκίνητα με turbo να ανταγωνίζονται τη VW, πάλι παραπαίει. Πλην του 500, όλα τα άλλα είναι ανύπαρκτα. Το punto πρακτικά είναι εκτός παραγωγής εδώ και 2-3 χρόνια, μεσαίο δεν έχει καν στην γκάμα κλπ. Η άλφα ρομέο που είναι η sport, έχει 2 μοντέλα. Η λάντσια ας μην το σχολιάσω. Πιο πολλά μοντέλα έχει η μαζεράτι. Το διαμάντι το 20V το πεντακύλινδρο με τα 225 άλογα που έμπαινε στα high level του gruppo που είναι? Γιατί δεν το εξέλιξαν να περνάει τους ρύπους? Στη Βραζιλία ακόμη το χρησιμοποιούν στην έκδοση 2.4 ατμοσφαιρικό. Η μαζεράτι που έκανε downsizing το 1994 (20 χρόνια πριν) με δίλιτρο V6 biturbo 330 άλογα πού είναι? Η τεχνογνωσία από αυτά τα μοτέρ γιατί δεν μεταφέρθηκε στη Fiat? Η κακοδιαχείριση της κακοδιαχείρισης, πάλι καλά που τους έκατσε το 500άκι και η mito/giulietta γιατί αλλιώς θα είχαν σελίδα στην ιστορία.

 

Καταλαβαίνω τον πόνο σου αλλά προσπάθησε να δεις όλη την εικόνα. Ο διλιτρος V6 biturbo ήταν pain in the ass για να επισκευαστεί και η Maserati 

της περιόδου , τέρας αναξιοπιστίας. 

Ο Μαρκιόνε μπορεί να είναι φοβερός bean counter αλλά οι κινήσεις που κάνει είναι σκληρές μα δίκαιες και με προοπτική.  B) 

 

Ασθένειες φυσικά πολλές, αλλά δεν έχουν οι άλλες μάρκες ασθένειες? Δεν έχει η πεζώ? Δεν έχει η fiat? Όλες έχουν.

 

Και φτάνουμε στο επιστέγασμα , για άλλη μια φορά :

 

κι άλλες εταιρίες κάναν ματσακωνιές αλλά όταν ήρθε η ώρα της κρίσης , παραδέχθηκαν , βελτίωσαν , ακόμα και όταν τους

φόρτωσαν εξτρα απο αυτά που ευθύνονταν.

 

Μένει να δούμε την VW , η οποία θεωρητικά με την τεχνολογική υπεροπλία θα έπρεπε να μην χρειάζεται καν defeat devices.  :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ωραίο πράμα το diesel, 860χλμ με 44 λίτρα και μόλις άνοιξε το λαμπάκι. Οπότε θεωρητικά πρέπει να χει 80-100 ακόμα αλλά δε το ρισκάρω να μάθω :p

 

Μετά από σχεδόν ενα μήνα ήρθε η ώρα να ξαναβάλω βενζίνη. 1140 χλμ με 50.4 λίτρα, δηλαδή 4.4l μέσο όρο. Κι έχω ακόμα 5λιτρα μέσα.. αλλά για να μη φωνάζετε για την αντλία πάω να βάλω :p

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Αυτή την είδηση όλοι την έχουν αναπαράγει, αλλά κανείς δεν έχει βρει την αρχική δημοσίεσυση του emission analytics...

 

 

-------

 

@sotiris

Εκτός από οτι απάντησε ο Thresh86, είναι σαν να ρωτάς γιατί η amd δεν βγάζει καλύτερους επεξεργαστές να συναγωνιστεί την Intel..

Δεν είναι οτι δεν θέλουν..

Link to comment
Share on other sites

 

όπα κάτσε δεν είνα το ίδιο με την VW. Το θέμα είναι ότι η VW έκλεβε στο standardized test. Το αν το standardized test δεν ανταποκρίνεται σε πραγματικές συνθήκες είναι λάθος των ελεγκτών και όχι των παραγωγών.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μετά από σχεδόν ενα μήνα ήρθε η ώρα να ξαναβάλω βενζίνη. 1140 χλμ με 50.4 λίτρα, δηλαδή 4.4l μέσο όρο. Κι έχω ακόμα 5λιτρα μέσα.. αλλά για να μη φωνάζετε για την αντλία πάω να βάλω :p

 

Τη χαρά μου έχω βρει κι εγώ με το diesel. 8.8λ/100χλμ έχω μέσο όρο με κίνηση κυρίως εκτός πόλης. Ούτε το 1600αρι ΚΙΑ στην Ελλάδα δεν είχε τόσο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

^^^

Ότι είπε ο από πάνω.

4.2 V8 Diesel twin turbo.

Ο 4.2 fsi πάντως σε q7 επινε χαλαρά μια 25αρια λίτρα/100 και είχα δει μέχρι και 35!

Ευτυχώς η συμβίωση μαζί του ήταν σύντομη Γιατί θα είχα χρεοκόπησει [emoji13] [emoji13]

Ο ηχος όμως ήταν αλλού ακόμα και σε αυτή τη φιμωμενη version...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

όπα κάτσε δεν είνα το ίδιο με την VW. Το θέμα είναι ότι η VW έκλεβε στο standardized test. Το αν το standardized test δεν ανταποκρίνεται σε πραγματικές συνθήκες είναι λάθος των ελεγκτών και όχι των παραγωγών.

 

Το έβαλα και νωρίτερα στο thread:

http://arstechnica.com/cars/2015/10/volkswagens-emissions-cheating-scandal-has-a-long-complicated-history/

 

Όλα τα καλά παιδιά έχουν κλέψει κατά καιρούς (και θα ξανακλέψουν)...

 

Και ο αντίλογος στον επίλογο.

Έγινε επεξεργασία από Shaman
Link to comment
Share on other sites

Νοίκιασα έναν τάφο για 2 μέρες, ένα fiesta 1.5 diesel. 

ΤΡΑΓΙΚΑ χειρότερο από το 1.0 ecoboost.

75 ψωριάρικα άλογα, πολύ ροπάτα μεν, αλλά ψωριάρικα, ενοχλητικός θόρυβος κινητήρα, πάνβαρο μπροστινό σύστημα, πάνβαρο feeling πλεύσης, φρένα που ζορίζονταν κλπ.

ΟΚ, είχα μέση 4.9 l/100 km αλλά 1000 φορές το χιλιάρι με τα 100 αλόγατα, είναι απολαυστικό κι ας έκαψα 6.5 λίτρα /100.

Link to comment
Share on other sites

Νοίκιασα έναν τάφο για 2 μέρες, ένα fiesta 1.5 diesel. 

ΤΡΑΓΙΚΑ χειρότερο από το 1.0 ecoboost.

75 ψωριάρικα άλογα, πολύ ροπάτα μεν, αλλά ψωριάρικα, ενοχλητικός θόρυβος κινητήρα, πάνβαρο μπροστινό σύστημα, πάνβαρο feeling πλεύσης, φρένα που ζορίζονταν κλπ.

ΟΚ, είχα μέση 4.9 l/100 km αλλά 1000 φορές το χιλιάρι με τα 100 αλόγατα, είναι απολαυστικό κι ας έκαψα 6.5 λίτρα /100.

Δε λέει το 1.5. Δε το έχω οδηγήσει αλλά φαντάζομαι πως θα ναι. Το 1.6 με τους 95 ίππους και παρόμοια κατανάλωση θεωρώ ότι είναι η καλύτερη επιλογή. 

Link to comment
Share on other sites

Ρε πάμε καλά; Πήγε ο πατέρας μου το αυτοκίνητο μας στην αντιπροσωπεία της Fiat / Lancia / Alfa Romeo επειδή κολλούσαν οι υαλοκαθαριστήρες και δεν λειτουργούσαν.

 

Μην τα πολυλογώ, του είπαν ότι έχει πρόβλημα το μοτερ και σήμερα τον ειδοποίησαν ότι κοστίζει 370€ καινούργιο. Τι λέτε ρε κάγκουρες, ελαστικά αλλάζω;

 

Θα παραγγείλω ένα μεταχειρισμένο με 10-20€ ή το καινούργιο στα 65€, να πάρει και κάποιος μικρός μάστορας ότι πάρει για τη δουλειά και αστούς αυτούς να περιμένουν...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.