Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

@Delijohn, το Auris Lounge με πλήρη εξοπλισμό υβριδικό (ηλεκτρικό-βενζίνη) 1800άρι αυτόματο βγαίνει γύρω στα 23.800€. Το Golf Diesel 1600άρι με αυτόματο και βασικό εξοπλισμό συν δύο έξτρα πακέτα εξοπλισμού βγαίνει γύρω στα 26.000€ με απόσυρση

 

Από μνήμης (δεν έχω μπροστά μου τα χαρτιά για τις τιμές που σου είπα

 

Auris:

- 17άρες ζάντες

-  Κλιματισμός δύο ζωνών

- Αυτόματοι καθρέφτες

- Θερμαινόμενα καθίσματα (οδηγού συνοδηγού)

- Σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος (απ' ότι είπε υπό συνθήκες παρκάρει μόνο του)

- Cruise Control

- Αποφυγή σύγκρουσης με αυτόματο φρενάρισμα

- Start/stop

- Υποβοήθηση για εκκίνηση στην ανηφόρα

- Αυτόματη ρύθμιση σκάλας φώτων όταν υπάρχει αυτοκίνητο μπροστά ή στο αντίθετο ρεύμα

- Αυτόματη εκκίνηση/κίνηση υαλοκαθαριστήρων και άνοιγμα σβήσιμο φώτων

- Touch 7" οθόνη για Ραδιόφωνο, Mp3, φωτογραφίες, GPS, ρυθμίσεις του αυτοκινήτου και κάμερα για την όπισθεν

- Υβριδικό (ηλεκτρικό-diesel)

- Αυτόματο κιβώτιο

- 6 χρόνια εγγύηση σε μηχανικά/ηλεκτρικά, 10 χρόνια εγγύηση μπαταρίας ηλεκτροκινητήρα

- Μικρό σέρβις ανά ένα χρόνο, μεγάλο ανά 2

 

Golf

- 16άρες ζάντες

- Κλιματισμός δύο ζωνών

- Θερμαινόμενα καθίσματα (οδηγού συνοδηγού)

- Cruise Control

- [έξτρα] αποφυγή σύγκρουσης και αυτόματη ρύθμιση ταχύτητας/απόστασης σύμφωνα με το προπορευόμενο όχημα

- Start/Stop

- Υποβοήθηση για εκκίνηση στην ανηφόρα

- [έξτρα] αυτόματη εκκίνηση/κίνηση υαλοκαθαριστήρων και άνοιγμα σβήσιμο φώτων

- Touch 6.5" οθόνη για Ραδιόφωνο, Mp3, φωτογραφίες, ρυθμίσεις του αυτοκινήτου

- Diesel

- Αυτόματο κιβώτιο με δυνατότητα μετατροπής σε σειριακό

- 2 χρόνια εγγύηση στα πάντα και 300€ για επέκταση δύο χρόνια εγγύησης έπειτα

- Μικρό σέρβις ανά 2 χρόνια, μεγάλο ανά 4

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα έκανα test drive ένα Golf με αυτόματο κιβώτιο και 1400άρη βενζινοκινητήρα. Ομολογώ ότι η πρώτη μου εμπειρία ever με αυτόματο κιβώτιο με εξέπληξε ευχάριστα. Ανάμεσα στο Golf και στο Golf Sprotsvan θα προτιμήσω το πρώτο γιατί η διαφορά τους σε χώρους είναι μικρή (κυρίως λόγω της δυνατότητας μετακίνησης μπρος-πίσω των πίσω καθισμάτων. Πατάει καλά στο δρόμο και το εσωτερικό σου βγάζει σε πολύ καλή κατασκευή με δόση "πολυτέλειας". Αρνητικό ότι συγκριτικά με το Auris είναι αρκετά πιο ακριβό με λιγότερα καλούδια.

Οδήγησα και ένα manual Auris με Diesel επίσης 1400. Δυστυχώς δεν υπήρχε υβριδικό με αυτόματο κιβώτιο που είναι και αυτό που μας ενδιαφέρει μάλλον. Οπότε δεν έχει νόημα να σχολιάσω κάτι πέρα από το ότι δεν βρήκα κάτι αρνητικό.

Το dsg με όλα τα + και τα - του είναι μια κατηγορία μόνο του...

Οι Γερμανοί ποτέ δεν εδιναν εξοπλισμούς αν δεν πλήρωσεις, εδω έπαιρνες rs4 100k+ αυτοκίνητο και τα πίσω παράθυρα ήταν χειροκίνητα [emoji14] [emoji14]

Link to comment
Share on other sites

Λογικά οι τιμές των wv θα πέσουν

 

Δεν είναι απαραίτητο και καθόλου σίγουρο για Ευρώπη. Αμερική και γενικότερα πέρα της Ευρωπαικής αγοράς θα "φάει ξύλο" η vw, δεν υπάρχει θέμα...

Link to comment
Share on other sites

VW admits it is "theoretically" possible it cheated Euro tests - but claims it may not breach regulations if it did

 

 

Σαφώς, εδώ είναι Ευρώπη , δεν είναι Αμερική.

 

 

 

http://www.autocar.co.uk/car-news/industry/vw-using-cheat-software-may-not-be-illegal-european-tests

 

Δηλαδή, εαν ισχύει το μέχρι και 40x πάνω απο το όριο εκπομπών NOx της Αμερικής

, λογικά ξεφτυλίζει απο EU 6 προδιαγραφές (80mg/km) μέχρι και της προ

15ετίας Euro 3 (500mg/km) και πολύ παραπάνω.

 

 

Αξία ψήφων Wolfsbrug βέβαια ανεκτίμητη  :)

Για αυτό "προσπαθούν" να πάνε σε not to exceed όρια..

Link to comment
Share on other sites

@tragikos, μιας και σκέφτεσαι για Golf στα 26k, δε πάτε σε κανένα Nissan Qashqai που είναι σε άλλο επίπεδο;

Επίσης σήμερα είδα ένα Renault Captur σε άσπρο, πολύ όμορφο και δεν είναι τόσο "τζιποειδές".

 

PS: Θυμάμαι που είχα δει τον Απρίλιο ένα χρυσαφί Golf στην αντιπροσωπεία της VW και είχα χαζέψει τελείως. Μου έτρεχαν τα σάλια. Βέβαια δε μπορώ να θυμηθώ αν ήταν επετειακό ή κάτι τέτοιο αλλά ήταν πανέμορφο. Αυτό για όσους σκέφτονται "Golf & 26k";

 

Ααα, επίσης ρίξτε μια ματιά και στο νέο Opel Astra!
Όπως καταλαβαίνεις, μόνο αντιπροτάσεις είμαι :p

Link to comment
Share on other sites

H ψυχική ηρεμία του να έχεις Toyota έχει ανεκτίμητη αξία... Προσωπικά δεν θα αγόραζα αυτοκίνητο με λιγότερο από δύο χρόνια εγγύηση. Εδώ τροφοδοτικό παίρνουμε και κοιτάμε να έχει 5 χρόνια εγγύηση!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Απορώ με την λογική να αγοράσει κάποιος Volkswagen και δη diesel αυτό το διάστημα

αλλά ο καθείς όπως επιθυμεί.  :)

 

Να σημειώσω απλά οτι η εγγύηση της Toyota είναι μεν 6ετής αλλά 3+3 , όπου τα δεύτερα 3 

είναι πιο περιορισμένα απο τα πρώτα  και δεδομένου της γενικότερης σφικτής κατάστασης 

στην άλλοτε πλούσια παροχολογία συνεργείων , καλό είναι να το θυμόμαστε.

 

(π.χ αλλαγή ανάρτησης Yaris το 2009 χωρίς καν έλεγχο για υπαιτιότητες κλπα,

μακάρι να γίνονται αυτά ακόμη).

 

Auris όπως είχαμε πει, κοιτάξτε και τον 1.2Τ βενζίνης αν δεν κάνετε πολλά χιλιόμετρα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καραμέλα το Toyota = Αξιοπιστία....
Αν είναι έτσι ας πάρει ένα ένα Hyundai / Honda, εξίσου καλά.
 
Επίσης όλες οι εταιρίες πλέον έχουν ανέβει σε άλλο επίπεδο.  Για δείτε την ποιότητα της Hyundai για παράδειγμα, ακόμα και τα Kia πλέον είναι προσεγμένα αυτοκίνητα.
Δε λέω ότι τα Toyota δεν είναι καλά, αλλά αυτά τα έλεγαν οι πατεράδες μας πριν από πόσα χρόνια...

Εγώ θέλω μια ερεύνα που να συγκρίνει αυτοκίνητα μετά του >2010, τουλάχιστον, για να δούμε πως έχουν ανακαταταχθεί με βάση τα σημερινά αυτοκίνητα παραγωγής.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Κάποιες εταιρείες έχουν κατέβει επίπεδο (βλέπε γερμανικά) και ουσιαστικά κάνουν cash-in στη αντίληψη ποιότητας που είχαν χτίσει στο παρελθόν.

 

Οι κορεάτες ναι έχουν ανέβει, όμως το 2000 το κιβώτιο τους, πχ, ήταν για κλωτσιές. Είναι πιο έυκολο να ανέβεις όταν είσαι χαμηλά.

Ηonda έχουν πέσει μια στάλα, κυρίως για όσα μοντέλα δεν είναι made in japan.

Ακόμη και τα toyota έχουν πέσει μια στάλα.

 

Όλοι πλέον δουλεύουν με φτηνότερα υλικά και προσπαθούν να συμπιέσουν τα κόστη τους, δεν γίνεται να μην εμφανιστεί πουθενά αυτό. Δεν συγκρίνεται όμως με τις ιστορίες φρίκης που ακούω για τους TSI ούτε με το ανέκδοτο-εγκέφαλο των BMW

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Καραμέλα το Toyota = Αξιοπιστία....

Αν είναι έτσι ας πάρει ένα ένα Hyundai / Honda, εξίσου καλά.

 

Επίσης όλες οι εταιρίες πλέον έχουν ανέβει σε άλλο επίπεδο.  Για δείτε την ποιότητα της Hyundai για παράδειγμα, ακόμα και τα Kia πλέον είναι προσεγμένα αυτοκίνητα.

Δε λέω ότι τα Toyota δεν είναι καλά, αλλά αυτά τα έλεγαν οι πατεράδες μας πριν από πόσα χρόνια...

Εγώ θέλω μια ερεύνα που να συγκρίνει αυτοκίνητα μετά του >2010, τουλάχιστον, για να δούμε πως έχουν ανακαταταχθεί με βάση τα σημερινά αυτοκίνητα παραγωγής.

 

όσο καραμέλα κι αν σου ακούγεται, μετά από 3 toyota στην οικογένεια, είναι η πιο φθηνή καραμέλα που έχουμε... ο πατέρας μου αν μπορούσε να μη τους κάνει ουτε σέρβις (γιατί τον κυνηγάω), θα το έκανε... δεν καταλαβαίνουν τίποτα.. όσο μαθαίνει βλάβες φίλων με άλλα αμάξια, σταυροκοπιέται.. ή όταν κάνει ταξίδι με αμάξι φίλων, στο πίσω κάθισμα, που βλέπει συμπεριφορές αυτοκινήτων.. επίσης, ναι υπάρχουν κι άλλες μάρκες, μα τώρα η κουβέντα ξεκίνησε από το vw/toyota, λόγω των 2 αυτοκινήτων που είδε ο φίλος μας.. 

 

πρέπει να το έχω αναφέρει ξανά, όταν πήραμε το yaris το 2010, είχαμε δει αρκετά.. ένα από αυτά ήταν και το mazda 2.. λίγες μέρες πριν πάρουμε την απόφαση, είδα σε περιοδικό συγκριτικό ανταλλακτικών yaris vs mazda 2... το 2ο είχε κόστος ανταλλακτικών σχεδόν διπλάσιο του πρώτου.. να σημειωθεί ότι είχαμε δει το colt και μας έβγαινε πιο ακριβό με λιγότερα καλούδια.. κι ένας αντιπρόσωπος της renault, μας πρότεινε yaris με κλειστά μάτια κι όχι twingo/clio.. είχε δει τι "έβγαζαν" σαν κατασκευές κι είπε μακριά... 

τέλος, για να πάρουμε πλέον αμάξι κοιτάμε κ πόσο καλή αντιπροσωπία/συνεργείο/μηχανικούς έχουμε κοντά μας.. 

 

QK0OMju.png

Έγινε επεξεργασία από Delijohn
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δε λέω ότι τα Toyota δεν είναι καλά, αλλά αυτά τα έλεγαν οι πατεράδες μας πριν από πόσα χρόνια...

 

Tα λέγαν οι πατεράδες μας, τα λένε και οι γιοι τους. Επειδή στον ευρύτερό μου κύκλο υπάρχουν αμέτρητα Corolla, δεν έχω ακούσει από κανέναν παράπονα, είτε για βλάβες, είτε για αδικαιολόγητες φθορές, είτε για παράλογες χρεώσεις στα service.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ σε αυτό που λες αλλά θέλω να πω ότι υπάρχουν και άλλες εξίσου καλές μάρκες.
Επίσης για το Yaris βρίσκεις ότι θες και σε ότι τιμή θέλεις. Τα μισά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν, Yaris είναι.
 
Από την άλλη όμως έχω ακούσει σε Yaris να έχουν αλλάξει τρεις φορές κινητήρα! Γενικά είναι μη σου τύχει η όλη φάση...
 
Επίσης όσο αφορά τα μικρομεσαία για εμένα το Fiesta παίζει μπάλα μόνο του. Τρομερό αυτοκίνητο που σου δίνει την αίσθηση ότι οδηγάς κάτι μεγαλύτερο / στιβαρότερο.
Μιας και μιλάω για Ford, @tragikos, δε ρίχνετε μια ματιά στο Ford Focus Titanium X // 1.5L TDCi, 120PS, που έχει τρομερές επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση (4,3/100);

Focus_DeepImpactBlue_LHD_5dr_Front_00001

Έγινε επεξεργασία από UltraB
Link to comment
Share on other sites

@UltraB, ο πατέρας μου έχει γλυκαθεί με το αυτόματο κιβώτιο, οπότε πλέον είναι must για τις επιλογές μας. Του έστειλα να δει το Qashqai πάντως. Άλλο σε SUV με αυτόματο κιβώτιο έχουμε; 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.