Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Μόλις κοίταξα το manual και όντως λέει 42λτ. To θέμα με το Yaris όμως είναι το εξής : έχει ψηφιακό δείκτη βενζίνης ο οποίος αποτελείται από 8 κουτάκια. Το πώς σβήνουν τα κουτάκια είναι αρκετά αλλοπρόσαλο, σε σταθερή οδήγηση σε εθνική οδό το πρώτο θα σβήσει μετά από 130 χλμ, το δεύτερο μετά από 100 κλπ. Όταν φτάσεις στο τελευταίο κουτάκι, αυτό αρχίζει να αναβοσβήνει (το οποίο προσωπικά έχω εκλάβει ως "ανάβει λαμπάκι"). Παράλληλα το trip computer λέει ότι έχεις κάτω από 25 χλμ αυτονομία. Μια φορά που έφτασα στο βενζινάδικο με αυτονομία κάπου 10 χλμ έβαλα λίγο παραπάνω από 36 λίτρα.

 

Ψάχνοντας όμως σε φόρουμ τογιοτάκιδων με αφορμή τη χθεσινή συζήτηση, είδα να λένε πως αφού αρχίσει να αναβοσβήνει το λαμπάκι, υπάρχουν τύποι που έχουν κάνει κάπου 100 χλμ μέχρι να μείνουν. Αν υποθέσουμε την φυσιολογική κατανάλωση των 6 λτ/100χλμ, τότε όντως το ρεζερβουάρ είναι 42λτ. Μάλιστα, καμιά 60αριά χλμ αφού είχε αρχίσει να αναβοσβήνει το κουτάκι, μπήκε σε ένα δεύτερο mode που αναβόσβηνε πιο γρήγορα. Άρα προφανώς τότε είναι το "λαμπάκι" σύμφωνα με την Toyota.

 

Σε κάθε περίπτωση πάντως το Yaris με χαλαρή οδήγηση εθνική έχει άνετα τα 5.3-5.5 lt/100km, με οδήγηση 130-140 εθνική παίζει στα 6 lt/100km, ενώ αν πας 150-170 καβαλάει τα 7 και μπορεί να φτάσει και 8. Σε συνθήκες πόλης δεν το έχω τεστάρει να σας πω την αλήθεια μιας και στο Άργος των 30.000 κατοίκων η μεγαλύτερη απόσταση εντός πόλης είναι κάτω από 2 χλμ και συνήθως την κάνω με τα πόδια :p.

Link to comment
Share on other sites

2 ειναι τα υποψηφια....Μια 1.7 tbi και μια 1.8 ti sports pack .  Τα νουμερα ειναι σχεδον τα ιδια. Θα σταλουν και τα 2 σε πολυ καλο φιλο μηχανικο να τα δει και θα αποφασισω.

 

tbi!!!

Link to comment
Share on other sites

Αυτό θα έλεγα κι εγώ. Δεν είναι ερασιτέχνες στη vw για να είναι τόσο απλό να φανεί η διαφορά στους ρύπους. Επίσης το βίντεο δεν δείχνει τίποτα απολύτως στην ουσία.

Link to comment
Share on other sites

VW admits it is "theoretically" possible it cheated Euro tests - but claims it may not breach regulations if it did

 

 

"the software used in some diesel vehicles can theoretically detect a dynometer set-up and influence the emission stategy."

 

Σαφώς, εδώ είναι Ευρώπη , δεν είναι Αμερική.

 

 

In 2009 Europe’s NOx regulations were not as strict as those imposed in the USA, when legal limits were set at 70 milligrams/km, a drop of 90% compared to the limits that had previously been in place. That has led to suggestions affected cars would not have needed to activate the cheat software during European testing because it would not have been required to pass the tests. In 2009 the EU5 emissions limit for NOx was 180mg/km.

 

 

http://www.autocar.co.uk/car-news/industry/vw-using-cheat-software-may-not-be-illegal-european-tests

 

Δηλαδή, εαν ισχύει το μέχρι και 40x πάνω απο το όριο εκπομπών NOx της Αμερικής

, λογικά ξεφτυλίζει απο EU 6 προδιαγραφές (80mg/km) μέχρι και της προ

15ετίας Euro 3 (500mg/km) και πολύ παραπάνω.

 

 

Αξία ψήφων Wolfsbrug βέβαια ανεκτίμητη  :)

Έγινε επεξεργασία από Thresh86
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα έκανα test drive ένα Golf με αυτόματο κιβώτιο και 1400άρη βενζινοκινητήρα. Ομολογώ ότι η πρώτη μου εμπειρία ever με αυτόματο κιβώτιο με εξέπληξε ευχάριστα. Ανάμεσα στο Golf και στο Golf Sprotsvan θα προτιμήσω το πρώτο γιατί η διαφορά τους σε χώρους είναι μικρή (κυρίως λόγω της δυνατότητας μετακίνησης μπρος-πίσω των πίσω καθισμάτων. Πατάει καλά στο δρόμο και το εσωτερικό σου βγάζει σε πολύ καλή κατασκευή με δόση "πολυτέλειας". Αρνητικό ότι συγκριτικά με το Auris είναι αρκετά πιο ακριβό με λιγότερα καλούδια.

 

Οδήγησα και ένα manual Auris με Diesel επίσης 1400. Δυστυχώς δεν υπήρχε υβριδικό με αυτόματο κιβώτιο που είναι και αυτό που μας ενδιαφέρει μάλλον. Οπότε δεν έχει νόημα να σχολιάσω κάτι πέρα από το ότι δεν βρήκα κάτι αρνητικό.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Από περιέργεια κ μόνο κι αν δεν σε κουράζω, μπορείς να αναφέρεις περίπου τιμές.. κ τι παραπάνω καλούδια δίνει το auris;;

 

Επίσης, επειδή έχω οδηγήσει ημι-αυτόματο (με +-) πίσω από το τιμόνι, πώς σου φάνηκε σαν εμπειρία; Ήταν φουλ auto;

Έγινε επεξεργασία από Delijohn
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.